Weet niet of je die nou echt nog een keer had moeten posten...quote:
Snap denk ik wel wat je bedoeld, maar ben niet van plan om dat in de deur te gaan maken. Bedankt voor de tip in ieder geval.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:26 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik weet niet.. de laatste tijd zie je van die uithout gesneden dingenop de deur.. Als je dat hier ook doet lijkt het een nieuwetijds deur... (als je begrijpt wat ik bedoel)
Idee is leuk, maar van de typografie klopt echt niks.quote:Op zondag 30 april 2006 18:05 schreef xenophoniac het volgende:
conceptje voor school:
[afbeelding]
zie ook hier voor (bijbehorend) 3d design enzo:)
dat affiche heb ik ruim een jaar geleden gemaakt, ik had 't nu inderdaad anders aangepakt. die punten die jij noemt zijn algemeen mischien gebruikelijk, maar niet verplicht ofzo.quote:Op zondag 30 april 2006 19:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Idee is leuk, maar van de typografie klopt echt niks.
Prijs en aanvang horen onderaan, wie en wat boven, etc.
Ik weet gewoon niet waar ik kijken moet. Probeer van boven naar onder te werken.![]()
Die lelijke plompe Arial Black letters passen er totaal niet bij. Die quotes zou ik sowieso ook binnen quotes zetten en eventueel cursief doen dusquote:
Met die onderste kan ik veel mee. zou ik die mogen hebben? Ik zet hem niet online ofzo. Tenzij dat ook magquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:41 schreef _Liquid_ het volgende:
Deel 2 loopt toch niet zo goed als deel 1...![]()
Ik zal nog maar even de binnekant van de cd hoesjes ook posten (zie mijn vorige post voor de buitenkant)
[afbeelding] (binnenkant voorkant, als je cd open doet is dit de linkerkant)
[afbeelding] (binnenkant achterkant, als je cd weghaalt zie je deze want het zijn doorschijnende hoesjes. Erg vet)
Mooooi (al zeg ik het zelf)
Lekker handig om je adres en telefoonnummer erop te laten staan..quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:03 schreef Saik0 het volgende:
Uitnodiging voor mijn verjaardag afgelopen week. En nog wat andere dingen.![]()
[afbeelding]
Bedankt voor het waarschuwen voor trieste personen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Lekker handig om je adres en telefoonnummer erop te laten staan..
Dankquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:19 schreef DLevi het volgende:
dat illustrator hoofd is mooi !
Graag gedaan, want je weet maar nooit!quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:18 schreef Saik0 het volgende:
[..]
Bedankt voor het waarschuwen voor trieste personen.![]()
Nou nou, screenshotjes / promo-shit van games met photoshopfilters. Chapeau hoor, chapeauquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:43 schreef xNightElf het volgende:
Stuff
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan je niet op een andere manier zeggen dat je het niet mooi vind?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:38 schreef PimD het volgende:
[..]
Nou nou, screenshotjes / promo-shit van games met photoshopfilters. Chapeau hoor, chapeau![]()
lol idd :pquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:32 schreef Zombine het volgende:
[..]
Kan je niet op een andere manier zeggen dat je het niet mooi vind?
Denk niet dat de tekst te lezen is op resoluties hoger dan 1024x768quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:34 schreef DLevi het volgende:
www.master-productions.nl
site gemaakt door mij en ook mijn bedrijfje
Wat wil je ermee doen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:55 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Met die onderste kan ik veel mee. zou ik die mogen hebben? Ik zet hem niet online ofzo. Tenzij dat ook mag![]()
Die is mooiquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:03 schreef Saik0 het volgende:
Uitnodiging voor mijn verjaardag afgelopen week. En nog wat andere dingen.![]()
Ik kan er mooie effecten mee makenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:26 schreef _Liquid_ het volgende:
[..]
Wat wil je ermee doen?Het is op voor een cd met een redelijke oplage dus wordt wel al gebruikt, waarvoor ga je hem gebruiken? Het mag wat mij betreft als je een goede reden geeft en als je erbij zet wie de originele gemaakt heeft (moi
) Dus laat het even weten
![]()
Die is zeker mooi! Doe je opleiding voor grafisch vormgever/dtp-er/whatever, of heb je gewoon gevoel ervoor?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:00 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Die is mooiHoe heb je dat gedaan met welk lettertype enz?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:27 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Ik kan er mooie effecten mee maken. letters met luminsoty ofzo.. gewoon eff klooien. ik zet hem niet online
bovenstaande afbeeldingen zijn 570 px breed...quote:Op maandag 22 mei 2006 17:58 schreef Slarioux het volgende:
Vanaf nu geldt ook voor deze reeks een maximumbreedte van 570 pixels voor plaatjes. Zie de OP van dit topic voor de redenen.
Je bent niet de enige die plaatjes post hoor.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:01 schreef xenophoniac het volgende:
[..]
bovenstaande afbeeldingen zijn 570 px breed...
![]()
nee was ik ook achter gekomen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:34 schreef X-Naut het volgende:
[..]
Denk niet dat de tekst te lezen is op resoluties hoger dan 1024x768![]()
Heb een MBO Multimedia Vormgeven gedaan, niet afgerond btwquote:Op zondag 16 juli 2006 17:45 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
Weet iemand welk lettertype dit is? (Van Friday enzo)
Thnx![]()
Heel toevallig in Rotterdam?quote:Op maandag 17 juli 2006 10:29 schreef Saik0 het volgende:
[..]
Heb een MBO Multimedia Vormgeven gedaan, niet afgerond btwen werk nu als Vormgever/DTP-er/Fotograaf bij een groothandel voor een productcatalogus.
Ik zal even opzoeken welk font het is als ik thuis ben, anders kan je altijd zoeken op dafont.com e.d.
Makkelijkst is gewoon zoeken op free fonts, via google! Suc6!
Nee in apeldoorn, maar volgens mij is anderhalfjaar het gemiddeldequote:Op maandag 17 juli 2006 11:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heel toevallig in Rotterdam?
Daar heb ik het ook anderhalf jaar volgehouden
Geen diploma dus.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:16 schreef Saik0 het volgende:
[..]
Nee in apeldoorn, maar volgens mij is anderhalfjaar het gemiddelde![]()
Ik hoefde nog maar een week en een stage van 3 mnd, toen ben ik ermee gestopt![]()
Ik vind het een beetje simpel allemaal, maar je komt er vast wel een xquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:52 schreef Electro-Worm het volgende:
En effe dat jullie het weten. Ik heet op de meeste sites Xiao of Xiaolin.. dus dat ben ik
Uhm sorry.. met die 1ste ben ik wel 2 uur bezig geweest.. geen filters gebruikt. geen c4d renders maar alleen maar smudging en special brushes..quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:17 schreef Saik0 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje simpel allemaal, maar je komt er vast wel een x
quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:51 schreef Electro-Worm het volgende:
Nog wat stuff van mij. Bijna geen tuts gebruikt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb er nog meer.. kijk maar op mijn site..
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:16 schreef MaxPowered het volgende:
Hierbij mijn design van een stevige sneeuwstorm:![]()
[afbeelding]
Dat is getraced neem ik aan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:49 schreef Ja-Ik het volgende:
Ben bezig met een vector geval, maar ben nog lang niet klaar.
[afbeelding]
Ik denk niet dat die kleur lucht bij de rest van de plaat past...quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:42 schreef Kamermans het volgende:
ik vind het er goed uit zien, de klueren van de blometjes in de achtergrond vind ik goed hoor. alleen dat bloemetje op het eiland met alle kleuren van de regenboog vind ik eigelijk niks. en de groene kleur van de lucht vind ik niet super mooi. ik denk dat het mooier is als je van donker blauw naar licht blauw gaat. zo als bijvoorbeeld : http://farm1.static.flickr.com/11/12375331_5fa173ae50.jpg
ik ben best benieuwd waar je de inhoud van de website gaat plaatsen
Ik ben er echt niet bij vandaag..quote:
Buttons komen in de het flash gedeelte (komen ook nog textlinks voor mensen zonder flash voorzover die nog bestaan)quote:
die 3rde he, is die niet toevallig gemaakt door Chuck Anderson? ik kan me herinneren dat ik die tekening gezien heb in het tijdschrijft Computer Arts, (februarie 2006 op pagina 52-55)quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:16 schreef Stinosss het volgende:
Hier wat fotosoepsels van mij:
[[url=http://aycu18.webshots.com/image/16657/2000059737491915484_rs.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://aycu40.webshots.com/image/17159/2000024296254251003_rs.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://aycu33.webshots.com/image/13512/2000003791706858959_rs.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://aycu27.webshots.com/image/16466/2000046807243155897_rs.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:05 schreef Kamermans het volgende:
[..]
die 3rde he, is die niet toevallig gemaakt door Chuck Anderson? ik kan me herinneren dat ik die tekening gezien heb in het tijdschrijft Computer Arts, (februarie 2006 op pagina 52-55)
Klopt. Is ook een standaard dingquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:21 schreef Sjoewe het volgende:
Tis sowieso een standaard ding, ik heb het wel vaker gezien.
Gast dat is echt gruwlijk mooiquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:59 schreef Kamermans het volgende:
deze heb ik net eventjes gemaakt
plaatje
heheh dankjequote:Op donderdag 17 mei 2007 16:52 schreef Drakire het volgende:
[..]
Gast dat is echt gruwlijk mooi, ik keek ook even op je website echt supermooie art is daar te vinden.
Dat meisje onderwater met dat gebroken glas in haar hand had je ook op CGtalk gepost volgens mij?
Dat vindt ik persoonlijk een van de mooiste 2d digital art tekeningen die ik ooit heb gezien.
ziet er goed uit. alleen ben ik niet zo;n fan van dat soort pixel achtige lettertypes. maar dat is een kwestie van smaakquote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:36 schreef ruffian het volgende:
Ben ook even bezig geweest voor een nieuw design
huidige site is gewoon brak (gelukkig niet van mijn hand)
[afbeelding]
Moet hem natuurlijk wel verder invullen
ze zien er nettjes uitquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:56 schreef jd1982 het volgende:
www.2express.nl is mijn 3D werk.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
shiitquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:56 schreef jd1982 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind het wel wat hebben, alleen die hamer is er alleen niet echt goed in verwerkt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:17 schreef Sjoewe het volgende:
Van hetzelfde soort een slag.
[afbeelding]
Glas maken oefenen met een grapje.
Die onderste misschien,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:13 schreef Electro-Worm het volgende:
Dat waren geen sigs. Dat waren logo's/ Banners
ik vind het een interesant punt, en ben het niet met je eens. volgens jou is iets pas mooi als het een goede functie heeft.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:21 schreef twi het volgende:
Ik ben lang niet zo goed met Photoshop als velen hier, dingen die ik maak zijn meer recht toe, recht aan, maar wat voor mij in design belangrijker is dan het design zelf is de functie ervan.
De functie van een prachtige 3D telefoon of een website of flyer zie ik wel, maar in al die shops van jou zie ik geen enkele functionaliteit. Ik kan ze niet plaatsen. Het zou leuk zijn als je die Photoshop-skills (al dan niet met filter, dat verschil is alleen voor jongetjes die er een groter lulletje van krijgen, het resultaat is hetzelfde) zou gaan gebruiken voor dingen die echt een functie hebben. Een website, een splash-page, een logo, een header voor een website.
Een gezicht van een jongetje en een blaadje samen in een photoshop, de relevantie ervan ontbreekt bij me.
Niet om lullig te wezen, maar dat stralen ze dan gewoon niet uit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:10 schreef Electro-Worm het volgende:
Nee, beide waren gewoon geen sigs, punt
nice, alleen dat vuur is een beetje cheesy met die slagschaduw en die dobbelstenen zijn niet zo scherp.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:05 schreef Sjoewe het volgende:
Ik kan even de echte final niet meer vinden, waar alle kleine foutjes nog uit zijn + kleurcorrectie, maar dit is altijd nog m'n eigen favoriet.
Platenhoes voor een trash rock & roll band met alle mogelijke denkbare R'n'R clichee's
http://www.audiofuhrer.de/images/yeahextreme4.jpg
Een goede functie is misschien niet de juiste manier om het uitdrukken. Meer een gedachte achter iets. Wanneer deze lijkt te ontbreken (waarom een jongetje, en wat heeft hij met die 'planten'? wat heeft radeon (de videokaart?) te maken met grassprietjes en blaadjes?) dan doet zelfs een technisch mooi gemaakt iets leeg aan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:45 schreef Kamermans het volgende:
ik vind het een interesant punt, en ben het niet met je eens. volgens jou is iets pas mooi als het een goede functie heeft.
de kleding die jij bijvoorbeeld draagt, koop je die alleen omdat je het lekker vind zitten of omdat je het mooi vind?
het lijkt me echt zonden om op die manier de wereld te zien, zo veel schoonheid is er te zien waar geen echte functie aan verbonden is.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:56 schreef jd1982 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hoe heb je het gedaan? eerst 2 plaatjes gemaakt waar de texten achtergrond en andere objecten op staan, en vervolgens dat geheel getransformeerd om het zo 3d te laten lijken?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:19 schreef ikJur het volgende:
[..]
nice, alleen dat vuur is een beetje cheesy met die slagschaduw en die dobbelstenen zijn niet zo scherp.
verder erg vet geshopt![]()
deze heb ik net voor de feauteaufuck op geenstijl gemaakt![]()
[afbeelding]
over die groningse homo's die elkaar met aids bespoten enzo
hmm ik denk dat ik ik je niet helemaal begrijp ik mis het hele punt van wat je bedoeld met jongetje, planten, grassprietjes blaadjes en radeon.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:18 schreef twi het volgende:
[..]
Een goede functie is misschien niet de juiste manier om het uitdrukken. Meer een gedachte achter iets. Wanneer deze lijkt te ontbreken (waarom een jongetje, en wat heeft hij met die 'planten'? wat heeft radeon (de videokaart?) te maken met grassprietjes en blaadjes?) dan doet zelfs een technisch mooi gemaakt iets leeg aan.
Wanneer iets een functie heeft is het eenvoudiger om er een gedachte aan te verbinden, vandaar dat ik met die concrete voorbeelden kwam aanzetten.
alles puur photoshop ze staan inderdaad niet allemaal in perspectief. heb alles zelfgemaakt die 2 waarschuwings bordjes in illustratorquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:33 schreef Kamermans het volgende:
[..]
hoe heb je het gedaan? eerst 2 plaatjes gemaakt waar de texten achtergrond en andere objecten op staan, en vervolgens dat geheel getransformeerd om het zo 3d te laten lijken?
of heb je alles apart in dit perspectief gezet?
ik vind namelijk die 2 waarschuwings rondjes zegmaar, die vind ik niet echt goed in perspectief staan, ook de text GROMO 080 is niet helemaal goed.
Oja dat is een goeie! heb em nu helaas al gesubmitquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:01 schreef Kamermans het volgende:
oke ja dat dacht ik al, wat je beter had kunnen doen was 2 bestanden maken in voor aanzicht. als die 2 dan af zijn had je die samen kunnen voegen en dan in 1 keer met distort het goed in perspectief zetten, dan heb je niet dat sommige onderdelen wel goed staan en sommige niet.
Render van planetrenders.net Verder is ALLES zelfgemaakt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:09 schreef Kamermans het volgende:
ik vind het er wel leuk uit zien, alleen klein betje te hoog contrast.
is het helemaal zelf gemaakt? of is het zo'n copy-past sig?
bryce is noob shit man leuk om mee te spelen maar 3dmax is t echte werkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:45 schreef ClintOosthout het volgende:
Ik heb pas Bryce 6 ontdekt super leuk speelgoed.
Allereerste afbeelding.
[img=578xnull]http://i17.tinypic.com/4ouc5xz.jpg[/img]
Weet iemand waar ik (gratis) materials en add-ons kan vinden, en hoe ik ze installeer?
Naar aanleiding van dit topic:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:02 schreef ikJur het volgende:
die laatsteik zie alleen niet echt wat dat silhouet nou moet voorstellen en of andere verotte crackneger?
oei die laatste is wel erg karteligquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:58 schreef donroyco het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe kun je die het beste uitsnijden dan? Tips?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:21 schreef Kamermans het volgende:
[..]
oei die laatste is wel erg kartelig
Oke, bedankt.. zal het eens proberenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:32 schreef Kamermans het volgende:
met lasso tool enzo kan je anti-alias aanzetten:
[afbeelding]
zou de pen tool gebruiken en daar een selectie van maken. geeft het beste effect en is erg fijn uitsnijden omdat je ondertussen ook in en uit kan zoomen of effe een laag uitzetten enz.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:32 schreef Kamermans het volgende:
met lasso tool enzo kan je anti-alias aanzetten:
[afbeelding]
wow, die bovenste, is dat haalbaar met CS 2? En zijn dat gewoon allemaal losse plaatjes bij elkaar?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:58 schreef donroyco het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jep.. zo moeilijk is PS niet...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:26 schreef Sjoewe het volgende:
Gewoon een beetje laagjes stapelen. Je zoekt een achtergrond. Legt er een plaatje op. Beukt met wat prefab brushes eroverheen, beetje random met de blending options spelen. Random effecten erover, en klaar is je hippe sig
Zonder grappen, minder dan een kwartier werk.
[afbeelding]
Maar ja wat heb je dan uiteindelijk zelf gemaakt lol? In feite niets want je neemt andermans renders + brushes voegt die in een tekening.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:26 schreef Sjoewe het volgende:
Gewoon een beetje laagjes stapelen. Je zoekt een achtergrond. Legt er een plaatje op. Beukt met wat prefab brushes eroverheen, beetje random met de blending options spelen. Random effecten erover, en klaar is je hippe sig
[afbeelding]
Ach, het is maar even een voorbeeld, Ik maak die dingen verder nooit. Vanuit m'n werk heb ik hier een gig aan brushes staan. (quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:41 schreef Drakire het volgende:
[..]
Maar ja wat heb je dan uiteindelijk zelf gemaakt lol? In feite niets want je neemt andermans renders + brushes voegt die in een tekening.
Zulk soort signatures zijn dan geven dan weinig blijk van creativiteit.
Als je de brushes zelf maakt is het een ander verhaal natuurlijk.
True that, wil er zelfs mijn beroep van maken (grafisch design) vorige week 2e geworden met Thinkquest beroepsgericht website bouwen + de deelnemersjury prijs 3000-, Euro voor het team en een leuke vermelding voor in mijn persoonlijke portfolio natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:11 schreef Sjoewe het volgende:
Dat is zeker zo. (...) cent mee verdienen dus ja.
Pff wat een verhaal lol... anyways om ontopic te blijven die iNegert even snel getracet met de pen-tool, hier en daar nog wat oneffenheden maar je krijgt dus een idee hoe het eruit kan zien als je even wat preciezer te werk gaat:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:24 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hoe kun je die het beste uitsnijden dan? Tips?![]()
wow...quote:
de pen tool dusquote:
ja dat zijn de minder leuke dingen, heb ik op stage ook wel gemerkt. Desalniettemin lijkt het me erg leuk. En ja je moet toch wat, kan niet me hele leven beetje fokken, gamen, skaten, feestenquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:30 schreef Sjoewe het volgende:
Ach ik snabbel er de afgelopen vier af en toe professioneel wat bij. Het is leuk, maar het is meestal ook gewoon hard aanpoten. Weekend doortrekken omdat je van die het moet maandag af opdrachten krijgt.
CS1 hier.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:56 schreef Stinosss het volgende:
Welke Photoshop gebruiken jullie doorgaans eigenlijk?
Staan btw wel leuke dingen tussen hier! Die plaatjes in die signs hierboven, waar halen jullie die vandaan? Stockphoto's ofzo?
www.planetrenders.net (of org ofso., google maar)quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:56 schreef Stinosss het volgende:
Welke Photoshop gebruiken jullie doorgaans eigenlijk?
Staan btw wel leuke dingen tussen hier! Die plaatjes in die signs hierboven, waar halen jullie die vandaan? Stockphoto's ofzo?
Dan lukt het je vast wel om in een paar minuten een vette avatar te maken voor ''Bramzz''quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:26 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
doe zelf dan das toch veel vetterquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:03 schreef Bramzz het volgende:
[..]
Dan lukt het je vast wel om in een paar minuten een vette avatar te maken voor ''Bramzz''![]()
![]()
Die kun je zelf toch ook vrij snel maken... Op die manier geef je er ook meer charme in.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:22 schreef Stinosss het volgende:
Nice work!
Ik heb een vraagje, ik ben opzoek naar van die barokke bloementjes en dan als brush voor in PS.
Weet iemand waar ik die kan vinden?
Echt alles moet 100% kloppen. We krijgen soms zelfs de stoelen en onderdelen van zulke opbouwwandjes.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:01 schreef Kamermans het volgende:
voor zo'n brochure moet het echt 100% kloppen zegmaar, de maten enzo moeten het zelfde zijn. krijg je dus ook een gedetailleerde bouwtekening van bijvoorbeeld die stoelen? of zijn ze al tevreden als het er gewoon betje het zelfde uitzien ?
Dat kan ja. Maar er bestaan van die brush-sets. Laatst tegengekomen, weet alleen niet meer waar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:39 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Die kun je zelf toch ook vrij snel maken... Op die manier geef je er ook meer charme in.
http://www.megaupload.com/?d=E3WM42RWquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:58 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Dat kan ja. Maar er bestaan van die brush-sets. Laatst tegengekomen, weet alleen niet meer waar.
Wil ze dus gewoon kant en klaar.
Heb je toegevoegd @ MSNquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:06 schreef Stinosss het volgende:
De toegang tot het bestand is tijdelijk onmogelijk.
Strange, heb dan maar een mailtje gestuurd...quote:
Leuk man! Thnxquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Strange, heb dan maar een mailtje gestuurd...![]()
Geen dankquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:17 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Leuk man! Thnx. Kijk, daar heb ik wat aan!
Nicequote:
Gooien in C:/Program Files/Adobe/Photoshop/Presets/Brushesquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:02 schreef Bramzz het volgende:
heb nu brushes op mijn pc staan. Hoe kan ik die gebruiken?
wat je er mee moet? naja micchien wat creatiever omgaan met de texten. het hoeft niet meteen zo te zijn dat als je er iets mee doet dat het meteen niet meer leesbaar is.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:22 schreef Electro-Worm het volgende:
Wat moet ik er dan mee? Ik ga geen text erin blenden, dan is het niet eens meer te zien.
Zit zelf te twijfelen tussen V1/V2, bij V2 zit ie linksquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:08 schreef Ravii het volgende:
V1 FTW
Die andere zijn te donker vergeleke met background
Ziet er ook mooi uit Maisnonquote:
Dat geeft direct een soort 3d effect weer, omdat het lijkt alsof die .. eeeuhm gohan?>.. eruit springt.. het zwarte zit achter hem..quote:
Zo had ik het nog niet bekeken, maar inderdaad...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:27 schreef Eelcotje84 het volgende:
[..]
Dat geeft direct een soort 3d effect weer, omdat het lijkt alsof die .. eeeuhm gohan?>.. eruit springt.. het zwarte zit achter hem..
':') Wat doe je nouquote:
Wat ik doe? De tekst op een andere manier in je design integreren, in plaats van een of ander fout gekozen font er zomaar plat opplaken. Je hoeft het niet te.. "blenden"quote:
Weet niet of je het in de gaten hebt maar ze probeert je te helpen.quote:
Nee, je bent niet de enige.. maar misschien moet je daarbij in ogenschouw nemen dat E-W nog maar de leeftijd heeft bereikt van net-puber (14 jaar)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:35 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Weet niet of je het in de gaten hebt maar ze probeert je te helpen.Dus hou alsjeblieft je flauwe posts voor je
. ( Ik erger me vast weer teveel..
)
naja..ik ben ook maar 2jaar ouder (binnekort 3 dan, maartochquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, je bent niet de enige.. maar misschien moet je daarbij in ogenschouw nemen dat E-W nog maar de leeftijd heeft bereikt van net-puber (14 jaar)
Ontopic:
[afbeelding]
(clickable)
Wat kan ik hier nog meer mee doen, iets toevoegen ofzo.. zeg het maar![]()
die eerst is zeer cool!, maar je bent niet meer actief op dA? en ook geen online portfolio meer?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:50 schreef Mindstate het volgende:
Grappig, dit topic heb ik nooit gezien. Heb net mijn site (Graphicious.nl) verkocht met allemaal tuts enzo. Heb vroeger veel signatures gemaakt, en wat large pieces, zal dan toch maar omm n post niet te leeg te maken er wat in zetten, zal het even als link zetten anders is het te breed:
http://www.deviantart.com/deviation/54340238/
http://www.deviantart.com/deviation/54552990/?q=by%3Amindstateart&qh=sort%3Atime+-in%3Ascraps
http://www.deviantart.com/deviation/39581097/
http://www.deviantart.com/deviation/35115965/
http://www.deviantart.com/deviation/32953045/?qo=6&q=by%3Anielz&qh=sort%3Atime+-in%3Ascraps
[afbeelding]
Had nog wel meer tags hoor :p
Wie zegt dat ik dat negatief opvatte dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:35 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Weet niet of je het in de gaten hebt maar ze probeert je te helpen.Dus hou alsjeblieft je flauwe posts voor je
. ( Ik erger me vast weer teveel..
)
Ja, hij is ook als wallpaper bedoeld... en daarbij was het meisje zelf al een plaatje, wel wat bijgewerkt, maar verder niet veelquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:52 schreef Kamermans het volgende:
nice!, micchien had het een betje vloeiender gekunt. sommige hoeken zijn wel erg scherp.
maar uhm iets toevoegen?, micchien een text ofzo? ben het wel met stinosss eens dat het lekker rustig zo is
Ik ben sowieso niet echt heel actief meer met designen, misschien dat ik in de vakantie weer wat ga makenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:59 schreef Kamermans het volgende:
[..]
die eerst is zeer cool!, maar je bent niet meer actief op dA? en ook geen online portfolio meer?
Ik doe niet aan competitie.. wilde 'm alleen aan wat brushes e.d. helpenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:44 schreef Kamermans het volgende:
ik wil de competitie met donroyco wel aangaan
Beetje late reactie, maar ik ga CMD in Utrecht doen (tenminste als het een beetje meezit.)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
wow...Welke opleiding ga je dan doen? Ik ga CMD in Arnhem doen
![]()
Vet! Hoe heb je dat precies gemaakt? Wat je zou kunnen doen is een tekst erin plaatsen, maar ik vind hem zo ook mooi, lekker cleanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ontopic:
[afbeelding]
(clickable)
denk dat je dat rondje onder de boom moet weglaten, of in ieder geval heeeel licht. En doe gewoon een beetje ruis op die boom net op het gras en de "bladeren" van de boomquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:04 schreef Drakire het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar ik ga CMD in Utrecht doen (tenminste als het een beetje meezit.)
[..]
Vet! Hoe heb je dat precies gemaakt? Wat je zou kunnen doen is een tekst erin plaatsen, maar ik vind hem zo ook mooi, lekker clean
[Edit] zie net dat anderen dat ookal zeidennja great minds think alike laten we het daar maar op houden[/edit]
En ontopic:
[img=578xnull]http://pixxy.nl/images/small.png[/img]
Gebruikte tools:
-Wacom Graphire4 classic
-Pen tool
-Filters
-Hue/saturtion
-distort, perpective & warp
Dat is het belangrijkste eigenlijk wel
Ben minder tevreden over die boom + schaduw, met name de boomstam oogt wat te simpel naar mijn idee.
Als ik het zo zie heeft die voral pentool gebruikt er voorquote:[..]
Vet! Hoe heb je dat precies gemaakt? Wat je zou kunnen doen is een tekst erin plaatsen, maar ik vind hem zo ook mooi, lekker clean
[Edit] zie net dat anderen dat ookal zeidennja great minds think alike laten we het daar maar op houden[/edit]
feth!, het lijkt wel alsog je ambient occlusion gebruikt hebt, alleen dat kan natuurlijk nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:04 schreef Drakire het volgende:
ontopic:
[[url=http://pixxy.nl/images/small.png ]afbeelding][/URL]
Gebruikte tools:
-Wacom Graphire4 classic
-Pen tool
-Filters
-Hue/saturtion
-distort, perpective & warp
Dat is het belangrijkste eigenlijk wel
Ben minder tevreden over die boom + schaduw, met name de boomstam oogt wat te simpel naar mijn idee.
Djeez..handel je in brushes ofzoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik doe niet aan competitie.. wilde 'm alleen aan wat brushes e.d. helpenMaar hij komt maar niet online
die is al zakelijker inderdaadquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:14 schreef Kamermans het volgende:
mijn website is opzicht niet zo heel flueriserend kwa kleuren en designwww.kamermans.net, maar ff denken, ik heb niet zo heel veel minimalistisch art. hoewel ik daar zelf ook groot fan van ben
Nee, maar ik had nog een aantal brushes van palmbomen e.dquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:08 schreef Drakire het volgende:
[..]
lol"Man opgepakt voor handel in illegale brushes."
Veeeet nu weet ik eindelijk van welke DnB crew de Huilende rappers zijn, het is Noisiaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:01 schreef ikJur het volgende:
http://trimsalonpluto.nl/moneycats/
opdrachtje voor school. we moesten een nachtclub site maken. alle tabellen en css zelf maken en design ook. geen imageready crap dus. als de pagina laad zie je ook effe verschillende gekleurde vakken dat was om de tabellen netjes te krijgen.
ha echtquote:Op zondag 17 juni 2007 11:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Veeeet nu weet ik eindelijk van welke DnB crew de Huilende rappers zijn, het is Noisia
Mag ik die gebruiken voor op shirtspalace.com?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, je bent niet de enige.. maar misschien moet je daarbij in ogenschouw nemen dat E-W nog maar de leeftijd heeft bereikt van net-puber (14 jaar)
Ontopic:
[afbeelding]
(clickable)
Die is wel evil lookingquote:
Kheb nog een andere die is indd paars ik kan wel de stockfoto laten zien maar zit op dit moment op werkquote:Op maandag 18 juni 2007 09:55 schreef Ravii het volgende:
[..]
Die is wel evil looking
Ik zou die achtergrond iets meer 'paars' maken.
maar dat weetik ook niet zeker,
i would give it a try
Hoe zag die hond eruit voordat je ermee begon?
www.nitespeed.nl ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zie hier wel allemaal (website)ontwerpen met een donkere achtergrond en dan flueriserende kleuren voorgrond. Weinig strake ontwerpen met een witte achtergrond, subtiel lijnenspel en een enkele fellere steunkleur.
Jammer, want dat zoek ik
Ondanks ik de website zelf netjes vind, moet ik zeggen dat een rechts uitgelijnde pagina er op een hoge resolutie wel erg arabisch uit zietquote:
Breken met vanzelfsprekendheden. Je hebt een eigen stijl of je hebt het niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ondanks ik de website zelf netjes vind, moet ik zeggen dat een rechts uitgelijnde pagina er op een hoge resolutie wel erg arabisch uit ziet
Fijn dat je je mening ok even verantwoord. Zo heeft hij er weinig aan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |