doe zelf dan das toch veel vetterquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:03 schreef Bramzz het volgende:
[..]
Dan lukt het je vast wel om in een paar minuten een vette avatar te maken voor ''Bramzz''![]()
![]()
Die kun je zelf toch ook vrij snel maken... Op die manier geef je er ook meer charme in.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:22 schreef Stinosss het volgende:
Nice work!
Ik heb een vraagje, ik ben opzoek naar van die barokke bloementjes en dan als brush voor in PS.
Weet iemand waar ik die kan vinden?
Echt alles moet 100% kloppen. We krijgen soms zelfs de stoelen en onderdelen van zulke opbouwwandjes.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:01 schreef Kamermans het volgende:
voor zo'n brochure moet het echt 100% kloppen zegmaar, de maten enzo moeten het zelfde zijn. krijg je dus ook een gedetailleerde bouwtekening van bijvoorbeeld die stoelen? of zijn ze al tevreden als het er gewoon betje het zelfde uitzien ?
Dat kan ja. Maar er bestaan van die brush-sets. Laatst tegengekomen, weet alleen niet meer waar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:39 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Die kun je zelf toch ook vrij snel maken... Op die manier geef je er ook meer charme in.
http://www.megaupload.com/?d=E3WM42RWquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:58 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Dat kan ja. Maar er bestaan van die brush-sets. Laatst tegengekomen, weet alleen niet meer waar.
Wil ze dus gewoon kant en klaar.
Heb je toegevoegd @ MSNquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:06 schreef Stinosss het volgende:
De toegang tot het bestand is tijdelijk onmogelijk.
Strange, heb dan maar een mailtje gestuurd...quote:
Leuk man! Thnxquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Strange, heb dan maar een mailtje gestuurd...![]()
Geen dankquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:17 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Leuk man! Thnx. Kijk, daar heb ik wat aan!
Nicequote:
Gooien in C:/Program Files/Adobe/Photoshop/Presets/Brushesquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:02 schreef Bramzz het volgende:
heb nu brushes op mijn pc staan. Hoe kan ik die gebruiken?
wat je er mee moet? naja micchien wat creatiever omgaan met de texten. het hoeft niet meteen zo te zijn dat als je er iets mee doet dat het meteen niet meer leesbaar is.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:22 schreef Electro-Worm het volgende:
Wat moet ik er dan mee? Ik ga geen text erin blenden, dan is het niet eens meer te zien.
Zit zelf te twijfelen tussen V1/V2, bij V2 zit ie linksquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:08 schreef Ravii het volgende:
V1 FTW
Die andere zijn te donker vergeleke met background
Ziet er ook mooi uit Maisnonquote:
Dat geeft direct een soort 3d effect weer, omdat het lijkt alsof die .. eeeuhm gohan?>.. eruit springt.. het zwarte zit achter hem..quote:
Zo had ik het nog niet bekeken, maar inderdaad...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:27 schreef Eelcotje84 het volgende:
[..]
Dat geeft direct een soort 3d effect weer, omdat het lijkt alsof die .. eeeuhm gohan?>.. eruit springt.. het zwarte zit achter hem..
':') Wat doe je nouquote:
Wat ik doe? De tekst op een andere manier in je design integreren, in plaats van een of ander fout gekozen font er zomaar plat opplaken. Je hoeft het niet te.. "blenden"quote:
Weet niet of je het in de gaten hebt maar ze probeert je te helpen.quote:
Nee, je bent niet de enige.. maar misschien moet je daarbij in ogenschouw nemen dat E-W nog maar de leeftijd heeft bereikt van net-puber (14 jaar)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:35 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Weet niet of je het in de gaten hebt maar ze probeert je te helpen.Dus hou alsjeblieft je flauwe posts voor je
. ( Ik erger me vast weer teveel..
)
naja..ik ben ook maar 2jaar ouder (binnekort 3 dan, maartochquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, je bent niet de enige.. maar misschien moet je daarbij in ogenschouw nemen dat E-W nog maar de leeftijd heeft bereikt van net-puber (14 jaar)
Ontopic:
[afbeelding]
(clickable)
Wat kan ik hier nog meer mee doen, iets toevoegen ofzo.. zeg het maar![]()
die eerst is zeer cool!, maar je bent niet meer actief op dA? en ook geen online portfolio meer?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:50 schreef Mindstate het volgende:
Grappig, dit topic heb ik nooit gezien. Heb net mijn site (Graphicious.nl) verkocht met allemaal tuts enzo. Heb vroeger veel signatures gemaakt, en wat large pieces, zal dan toch maar omm n post niet te leeg te maken er wat in zetten, zal het even als link zetten anders is het te breed:
http://www.deviantart.com/deviation/54340238/
http://www.deviantart.com/deviation/54552990/?q=by%3Amindstateart&qh=sort%3Atime+-in%3Ascraps
http://www.deviantart.com/deviation/39581097/
http://www.deviantart.com/deviation/35115965/
http://www.deviantart.com/deviation/32953045/?qo=6&q=by%3Anielz&qh=sort%3Atime+-in%3Ascraps
[afbeelding]
Had nog wel meer tags hoor :p
Wie zegt dat ik dat negatief opvatte dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:35 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Weet niet of je het in de gaten hebt maar ze probeert je te helpen.Dus hou alsjeblieft je flauwe posts voor je
. ( Ik erger me vast weer teveel..
)
Ja, hij is ook als wallpaper bedoeld... en daarbij was het meisje zelf al een plaatje, wel wat bijgewerkt, maar verder niet veelquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:52 schreef Kamermans het volgende:
nice!, micchien had het een betje vloeiender gekunt. sommige hoeken zijn wel erg scherp.
maar uhm iets toevoegen?, micchien een text ofzo? ben het wel met stinosss eens dat het lekker rustig zo is
Ik ben sowieso niet echt heel actief meer met designen, misschien dat ik in de vakantie weer wat ga makenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:59 schreef Kamermans het volgende:
[..]
die eerst is zeer cool!, maar je bent niet meer actief op dA? en ook geen online portfolio meer?
Ik doe niet aan competitie.. wilde 'm alleen aan wat brushes e.d. helpenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:44 schreef Kamermans het volgende:
ik wil de competitie met donroyco wel aangaan
Beetje late reactie, maar ik ga CMD in Utrecht doen (tenminste als het een beetje meezit.)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
wow...Welke opleiding ga je dan doen? Ik ga CMD in Arnhem doen
![]()
Vet! Hoe heb je dat precies gemaakt? Wat je zou kunnen doen is een tekst erin plaatsen, maar ik vind hem zo ook mooi, lekker cleanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ontopic:
[afbeelding]
(clickable)
denk dat je dat rondje onder de boom moet weglaten, of in ieder geval heeeel licht. En doe gewoon een beetje ruis op die boom net op het gras en de "bladeren" van de boomquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:04 schreef Drakire het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar ik ga CMD in Utrecht doen (tenminste als het een beetje meezit.)
[..]
Vet! Hoe heb je dat precies gemaakt? Wat je zou kunnen doen is een tekst erin plaatsen, maar ik vind hem zo ook mooi, lekker clean
[Edit] zie net dat anderen dat ookal zeidennja great minds think alike laten we het daar maar op houden[/edit]
En ontopic:
[img=578xnull]http://pixxy.nl/images/small.png[/img]
Gebruikte tools:
-Wacom Graphire4 classic
-Pen tool
-Filters
-Hue/saturtion
-distort, perpective & warp
Dat is het belangrijkste eigenlijk wel
Ben minder tevreden over die boom + schaduw, met name de boomstam oogt wat te simpel naar mijn idee.
Als ik het zo zie heeft die voral pentool gebruikt er voorquote:[..]
Vet! Hoe heb je dat precies gemaakt? Wat je zou kunnen doen is een tekst erin plaatsen, maar ik vind hem zo ook mooi, lekker clean
[Edit] zie net dat anderen dat ookal zeidennja great minds think alike laten we het daar maar op houden[/edit]
feth!, het lijkt wel alsog je ambient occlusion gebruikt hebt, alleen dat kan natuurlijk nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:04 schreef Drakire het volgende:
ontopic:
[[url=http://pixxy.nl/images/small.png ]afbeelding][/URL]
Gebruikte tools:
-Wacom Graphire4 classic
-Pen tool
-Filters
-Hue/saturtion
-distort, perpective & warp
Dat is het belangrijkste eigenlijk wel
Ben minder tevreden over die boom + schaduw, met name de boomstam oogt wat te simpel naar mijn idee.
Djeez..handel je in brushes ofzoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik doe niet aan competitie.. wilde 'm alleen aan wat brushes e.d. helpenMaar hij komt maar niet online
die is al zakelijker inderdaadquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:14 schreef Kamermans het volgende:
mijn website is opzicht niet zo heel flueriserend kwa kleuren en designwww.kamermans.net, maar ff denken, ik heb niet zo heel veel minimalistisch art. hoewel ik daar zelf ook groot fan van ben
Nee, maar ik had nog een aantal brushes van palmbomen e.dquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:08 schreef Drakire het volgende:
[..]
lol"Man opgepakt voor handel in illegale brushes."
Veeeet nu weet ik eindelijk van welke DnB crew de Huilende rappers zijn, het is Noisiaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:01 schreef ikJur het volgende:
http://trimsalonpluto.nl/moneycats/
opdrachtje voor school. we moesten een nachtclub site maken. alle tabellen en css zelf maken en design ook. geen imageready crap dus. als de pagina laad zie je ook effe verschillende gekleurde vakken dat was om de tabellen netjes te krijgen.
ha echtquote:Op zondag 17 juni 2007 11:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Veeeet nu weet ik eindelijk van welke DnB crew de Huilende rappers zijn, het is Noisia
Mag ik die gebruiken voor op shirtspalace.com?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, je bent niet de enige.. maar misschien moet je daarbij in ogenschouw nemen dat E-W nog maar de leeftijd heeft bereikt van net-puber (14 jaar)
Ontopic:
[afbeelding]
(clickable)
Die is wel evil lookingquote:
Kheb nog een andere die is indd paars ik kan wel de stockfoto laten zien maar zit op dit moment op werkquote:Op maandag 18 juni 2007 09:55 schreef Ravii het volgende:
[..]
Die is wel evil looking
Ik zou die achtergrond iets meer 'paars' maken.
maar dat weetik ook niet zeker,
i would give it a try
Hoe zag die hond eruit voordat je ermee begon?
www.nitespeed.nl ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zie hier wel allemaal (website)ontwerpen met een donkere achtergrond en dan flueriserende kleuren voorgrond. Weinig strake ontwerpen met een witte achtergrond, subtiel lijnenspel en een enkele fellere steunkleur.
Jammer, want dat zoek ik
Ondanks ik de website zelf netjes vind, moet ik zeggen dat een rechts uitgelijnde pagina er op een hoge resolutie wel erg arabisch uit zietquote:
Breken met vanzelfsprekendheden. Je hebt een eigen stijl of je hebt het niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ondanks ik de website zelf netjes vind, moet ik zeggen dat een rechts uitgelijnde pagina er op een hoge resolutie wel erg arabisch uit ziet
Fijn dat je je mening ok even verantwoord. Zo heeft hij er weinig aan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |