quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:22 schreef Electro-Worm het volgende:Wat moet ik er dan mee? Ik ga geen text erin blenden, dan is het niet eens meer te zien.
wat je er mee moet? naja micchien wat creatiever omgaan met de texten. het hoeft niet meteen zo te zijn dat als je er iets mee doet dat het meteen niet meer leesbaar is.
als ik die achtergrond zo een betje bekijk is het een soort van licht achtig gebeuren, wat vanaf het midden punt afkomt. transformeer de text zo dat het lijkt alsof het met de licht stralen mee gaat, dan komt er meer diepte in. voeg de zelfde soort gloed toe aan de text die je ziet bij die stralen. kies een ander lettertype, deze heeft rondingen, en is heel vloeiend zegmaar, terwijl de rest allemaal hoekig en scherp is
kijk anders voor wat inspiratie wat je met texten kan naar covers van games of films of weet ik veel wat. daar zijn de texten er ook niet gewoon simpel weg opgeplakt
en waar gaat het om bij een sig?, om het plaatje? of de text? of bijde? nu staat het plaatje en de text totaal los van elkaar.
[ Bericht 11% gewijzigd door Kamermans op 14-06-2007 22:17:32 ]