Een goede functie is misschien niet de juiste manier om het uitdrukken. Meer een gedachte achter iets. Wanneer deze lijkt te ontbreken (waarom een jongetje, en wat heeft hij met die 'planten'? wat heeft radeon (de videokaart?) te maken met grassprietjes en blaadjes?) dan doet zelfs een technisch mooi gemaakt iets leeg aan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:45 schreef Kamermans het volgende:
ik vind het een interesant punt, en ben het niet met je eens. volgens jou is iets pas mooi als het een goede functie heeft.
de kleding die jij bijvoorbeeld draagt, koop je die alleen omdat je het lekker vind zitten of omdat je het mooi vind?
het lijkt me echt zonden om op die manier de wereld te zien, zo veel schoonheid is er te zien waar geen echte functie aan verbonden is.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:56 schreef jd1982 het volgende:
www.2express.nl is mijn 3D werk.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hoe heb je het gedaan? eerst 2 plaatjes gemaakt waar de texten achtergrond en andere objecten op staan, en vervolgens dat geheel getransformeerd om het zo 3d te laten lijken?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:19 schreef ikJur het volgende:
[..]
nice, alleen dat vuur is een beetje cheesy met die slagschaduw en die dobbelstenen zijn niet zo scherp.
verder erg vet geshopt![]()
deze heb ik net voor de feauteaufuck op geenstijl gemaakt![]()
[afbeelding]
over die groningse homo's die elkaar met aids bespoten enzo
hmm ik denk dat ik ik je niet helemaal begrijp ik mis het hele punt van wat je bedoeld met jongetje, planten, grassprietjes blaadjes en radeon.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:18 schreef twi het volgende:
[..]
Een goede functie is misschien niet de juiste manier om het uitdrukken. Meer een gedachte achter iets. Wanneer deze lijkt te ontbreken (waarom een jongetje, en wat heeft hij met die 'planten'? wat heeft radeon (de videokaart?) te maken met grassprietjes en blaadjes?) dan doet zelfs een technisch mooi gemaakt iets leeg aan.
Wanneer iets een functie heeft is het eenvoudiger om er een gedachte aan te verbinden, vandaar dat ik met die concrete voorbeelden kwam aanzetten.
alles puur photoshop ze staan inderdaad niet allemaal in perspectief. heb alles zelfgemaakt die 2 waarschuwings bordjes in illustratorquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:33 schreef Kamermans het volgende:
[..]
hoe heb je het gedaan? eerst 2 plaatjes gemaakt waar de texten achtergrond en andere objecten op staan, en vervolgens dat geheel getransformeerd om het zo 3d te laten lijken?
of heb je alles apart in dit perspectief gezet?
ik vind namelijk die 2 waarschuwings rondjes zegmaar, die vind ik niet echt goed in perspectief staan, ook de text GROMO 080 is niet helemaal goed.
Oja dat is een goeie! heb em nu helaas al gesubmitquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:01 schreef Kamermans het volgende:
oke ja dat dacht ik al, wat je beter had kunnen doen was 2 bestanden maken in voor aanzicht. als die 2 dan af zijn had je die samen kunnen voegen en dan in 1 keer met distort het goed in perspectief zetten, dan heb je niet dat sommige onderdelen wel goed staan en sommige niet.
Render van planetrenders.net Verder is ALLES zelfgemaakt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:09 schreef Kamermans het volgende:
ik vind het er wel leuk uit zien, alleen klein betje te hoog contrast.
is het helemaal zelf gemaakt? of is het zo'n copy-past sig?
bryce is noob shit man leuk om mee te spelen maar 3dmax is t echte werkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:45 schreef ClintOosthout het volgende:
Ik heb pas Bryce 6 ontdekt super leuk speelgoed.
Allereerste afbeelding.
[img=578xnull]http://i17.tinypic.com/4ouc5xz.jpg[/img]
Weet iemand waar ik (gratis) materials en add-ons kan vinden, en hoe ik ze installeer?
Naar aanleiding van dit topic:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:02 schreef ikJur het volgende:
die laatsteik zie alleen niet echt wat dat silhouet nou moet voorstellen en of andere verotte crackneger?
oei die laatste is wel erg karteligquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:58 schreef donroyco het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe kun je die het beste uitsnijden dan? Tips?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:21 schreef Kamermans het volgende:
[..]
oei die laatste is wel erg kartelig
Oke, bedankt.. zal het eens proberenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:32 schreef Kamermans het volgende:
met lasso tool enzo kan je anti-alias aanzetten:
[afbeelding]
zou de pen tool gebruiken en daar een selectie van maken. geeft het beste effect en is erg fijn uitsnijden omdat je ondertussen ook in en uit kan zoomen of effe een laag uitzetten enz.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:32 schreef Kamermans het volgende:
met lasso tool enzo kan je anti-alias aanzetten:
[afbeelding]
wow, die bovenste, is dat haalbaar met CS 2? En zijn dat gewoon allemaal losse plaatjes bij elkaar?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:58 schreef donroyco het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jep.. zo moeilijk is PS niet...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:26 schreef Sjoewe het volgende:
Gewoon een beetje laagjes stapelen. Je zoekt een achtergrond. Legt er een plaatje op. Beukt met wat prefab brushes eroverheen, beetje random met de blending options spelen. Random effecten erover, en klaar is je hippe sig
Zonder grappen, minder dan een kwartier werk.
[afbeelding]
Maar ja wat heb je dan uiteindelijk zelf gemaakt lol? In feite niets want je neemt andermans renders + brushes voegt die in een tekening.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:26 schreef Sjoewe het volgende:
Gewoon een beetje laagjes stapelen. Je zoekt een achtergrond. Legt er een plaatje op. Beukt met wat prefab brushes eroverheen, beetje random met de blending options spelen. Random effecten erover, en klaar is je hippe sig
[afbeelding]
Ach, het is maar even een voorbeeld, Ik maak die dingen verder nooit. Vanuit m'n werk heb ik hier een gig aan brushes staan. (quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:41 schreef Drakire het volgende:
[..]
Maar ja wat heb je dan uiteindelijk zelf gemaakt lol? In feite niets want je neemt andermans renders + brushes voegt die in een tekening.
Zulk soort signatures zijn dan geven dan weinig blijk van creativiteit.
Als je de brushes zelf maakt is het een ander verhaal natuurlijk.
True that, wil er zelfs mijn beroep van maken (grafisch design) vorige week 2e geworden met Thinkquest beroepsgericht website bouwen + de deelnemersjury prijs 3000-, Euro voor het team en een leuke vermelding voor in mijn persoonlijke portfolio natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:11 schreef Sjoewe het volgende:
Dat is zeker zo. (...) cent mee verdienen dus ja.
Pff wat een verhaal lol... anyways om ontopic te blijven die iNegert even snel getracet met de pen-tool, hier en daar nog wat oneffenheden maar je krijgt dus een idee hoe het eruit kan zien als je even wat preciezer te werk gaat:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:24 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hoe kun je die het beste uitsnijden dan? Tips?![]()
wow...quote:
de pen tool dusquote:
ja dat zijn de minder leuke dingen, heb ik op stage ook wel gemerkt. Desalniettemin lijkt het me erg leuk. En ja je moet toch wat, kan niet me hele leven beetje fokken, gamen, skaten, feestenquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:30 schreef Sjoewe het volgende:
Ach ik snabbel er de afgelopen vier af en toe professioneel wat bij. Het is leuk, maar het is meestal ook gewoon hard aanpoten. Weekend doortrekken omdat je van die het moet maandag af opdrachten krijgt.
CS1 hier.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:56 schreef Stinosss het volgende:
Welke Photoshop gebruiken jullie doorgaans eigenlijk?
Staan btw wel leuke dingen tussen hier! Die plaatjes in die signs hierboven, waar halen jullie die vandaan? Stockphoto's ofzo?
www.planetrenders.net (of org ofso., google maar)quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:56 schreef Stinosss het volgende:
Welke Photoshop gebruiken jullie doorgaans eigenlijk?
Staan btw wel leuke dingen tussen hier! Die plaatjes in die signs hierboven, waar halen jullie die vandaan? Stockphoto's ofzo?
Dan lukt het je vast wel om in een paar minuten een vette avatar te maken voor ''Bramzz''quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:26 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |