Hoe kun je die het beste uitsnijden dan? Tips?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:21 schreef Kamermans het volgende:
[..]
oei die laatste is wel erg kartelig
Oke, bedankt.. zal het eens proberenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:32 schreef Kamermans het volgende:
met lasso tool enzo kan je anti-alias aanzetten:
[afbeelding]
zou de pen tool gebruiken en daar een selectie van maken. geeft het beste effect en is erg fijn uitsnijden omdat je ondertussen ook in en uit kan zoomen of effe een laag uitzetten enz.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:32 schreef Kamermans het volgende:
met lasso tool enzo kan je anti-alias aanzetten:
[afbeelding]
wow, die bovenste, is dat haalbaar met CS 2? En zijn dat gewoon allemaal losse plaatjes bij elkaar?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:58 schreef donroyco het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jep.. zo moeilijk is PS niet...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:26 schreef Sjoewe het volgende:
Gewoon een beetje laagjes stapelen. Je zoekt een achtergrond. Legt er een plaatje op. Beukt met wat prefab brushes eroverheen, beetje random met de blending options spelen. Random effecten erover, en klaar is je hippe sig
Zonder grappen, minder dan een kwartier werk.
[afbeelding]
Maar ja wat heb je dan uiteindelijk zelf gemaakt lol? In feite niets want je neemt andermans renders + brushes voegt die in een tekening.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:26 schreef Sjoewe het volgende:
Gewoon een beetje laagjes stapelen. Je zoekt een achtergrond. Legt er een plaatje op. Beukt met wat prefab brushes eroverheen, beetje random met de blending options spelen. Random effecten erover, en klaar is je hippe sig
[afbeelding]
Ach, het is maar even een voorbeeld, Ik maak die dingen verder nooit. Vanuit m'n werk heb ik hier een gig aan brushes staan. (quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:41 schreef Drakire het volgende:
[..]
Maar ja wat heb je dan uiteindelijk zelf gemaakt lol? In feite niets want je neemt andermans renders + brushes voegt die in een tekening.
Zulk soort signatures zijn dan geven dan weinig blijk van creativiteit.
Als je de brushes zelf maakt is het een ander verhaal natuurlijk.
True that, wil er zelfs mijn beroep van maken (grafisch design) vorige week 2e geworden met Thinkquest beroepsgericht website bouwen + de deelnemersjury prijs 3000-, Euro voor het team en een leuke vermelding voor in mijn persoonlijke portfolio natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:11 schreef Sjoewe het volgende:
Dat is zeker zo. (...) cent mee verdienen dus ja.
Pff wat een verhaal lol... anyways om ontopic te blijven die iNegert even snel getracet met de pen-tool, hier en daar nog wat oneffenheden maar je krijgt dus een idee hoe het eruit kan zien als je even wat preciezer te werk gaat:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:24 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hoe kun je die het beste uitsnijden dan? Tips?![]()
wow...quote:
de pen tool dusquote:
ja dat zijn de minder leuke dingen, heb ik op stage ook wel gemerkt. Desalniettemin lijkt het me erg leuk. En ja je moet toch wat, kan niet me hele leven beetje fokken, gamen, skaten, feestenquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:30 schreef Sjoewe het volgende:
Ach ik snabbel er de afgelopen vier af en toe professioneel wat bij. Het is leuk, maar het is meestal ook gewoon hard aanpoten. Weekend doortrekken omdat je van die het moet maandag af opdrachten krijgt.
CS1 hier.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:56 schreef Stinosss het volgende:
Welke Photoshop gebruiken jullie doorgaans eigenlijk?
Staan btw wel leuke dingen tussen hier! Die plaatjes in die signs hierboven, waar halen jullie die vandaan? Stockphoto's ofzo?
www.planetrenders.net (of org ofso., google maar)quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:56 schreef Stinosss het volgende:
Welke Photoshop gebruiken jullie doorgaans eigenlijk?
Staan btw wel leuke dingen tussen hier! Die plaatjes in die signs hierboven, waar halen jullie die vandaan? Stockphoto's ofzo?
Dan lukt het je vast wel om in een paar minuten een vette avatar te maken voor ''Bramzz''quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:26 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |