ziet er wel goed uit, alleen jammer van die low poly buizen en die bochten die dan wel weer mooi rond zijn.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:06 schreef BasOne het volgende:
[afbeelding]
Random object van een groter WIP projectje
Er staan er een aantal op een groter 'veld' dan zie je er weinig meer van, ook omdat ze niet zo close up zijn, maar nog geen fatsoenlijke render van, post ik mischien later nog eensquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:42 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
ziet er wel goed uit, alleen jammer van die low poly buizen en die bochten die dan wel weer mooi rond zijn.![]()
Die SG dingen zijn tofquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:08 schreef BasOne het volgende:
[afbeelding]
De Stargate van m'n vriendin
[afbeelding]
De MALP die ik ervoor gemaakt heb
[afbeelding]
Minigun WIP
3DsMax 8![]()
Bovenste lijkt wel op een punt van een vulpen.quote:Op zondag 30 april 2006 17:50 schreef xenophoniac het volgende:
nog wat geinige dingen van vorig jaar:
[afbeelding]
[afbeelding]
ontwerp voor een display met cd-boxen met voorgelezen gedichten. voor een woonmaandproject wat ik DichterBij heb genoemd (Bijenkorf).
[afbeelding]
stukje van de actieruimte waarin 't display ook staat.
met vectorworks, art lantis en photoshop gemaakt...
dat was idd precies de bedoelingquote:Op zondag 30 april 2006 17:52 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Bovenste lijkt wel op een punt van een vulpen.
wow tofquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:05 schreef menesis het volgende:
Vandaag ben ik begonnen aan een hoofd. Ik ben begonnen met 1 polygon bij de mond en telkens de edges gekopieerd (shift+slepen) en wat scalen en afentoe wat polygonen samenvoegen.
[afbeelding]
dit is overigens de referentie die ik gebruik. Het doel is verder niet om het 100% na te maken maar als dat lukt is dat mooi meegenomen
[afbeelding]
ik zie nu dat de ogen wat kleiner moeten
Ziet er al aardig realistisch uit.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:40 schreef menesis het volgende:
stukje verder:
[afbeelding]
maar er moet nog wel eea gebeuren qua modeleren (beetje de neus en ogen wat aanpassen en mondhoeken..)
Wow das wel dé website voor anatomiequote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:32 schreef shi het volgende:
erg netjestrouwens als je goede gezichtsreferences zoekt moet je eens kijken op www.fineart.sk
gebruik direct 3dquote:Op zondag 7 mei 2006 01:28 schreef JapyDooge het volgende:
mijn OpenGL werkt niet goed met nieuwe grafische kaart
Volgende week eens proberen te fixen
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:56 schreef menesis het volgende:
[..]
Wow das wel dé website voor anatomieAlleen een beetje chaotisch geordend maar wel ok!
ondertussen ben ik weer wat verder. Voor de grap maar even de ogen ingekleurd (zonder photoshop, maar alleen de dingen in de mat. editor)
edit:
oren erbijAls ik minder moet spammen moeten jullie het zeggen he
[afbeelding]
Het modeleren is wel af denk ik zo....
Zijn er nog andere mensen met een project bezig? Het is hier zo stil opeens![]()
(nieuwsgierig!) Plaatje ??quote:Op zondag 7 mei 2006 11:07 schreef shi het volgende:
projecten, ja ik ben zo'n beetje de halve binnestand van nijmegen aan het modeleren
Ik val anders ook niet zo op polygonen hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 17:10 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]Netjes gemoddeld man !! (ze is alleen niet het type waar ik op val
) Tis idd beetje stil hier, heb zelf een beetje last van vlagen waarin ik bezig ben met 3D'en. Dan weer tijdje nix en ineens heb ik het weer te pakken en ben ik avonden zoet.
[..]
(nieuwsgierig!) Plaatje ??
dat probleem heb ik ook sinds kort, terwijl ik nog steeds dezelfde ATI Radeon 9800 XT hebquote:Op zondag 7 mei 2006 01:28 schreef JapyDooge het volgende:
mijn OpenGL werkt niet goed met nieuwe grafische kaart
Volgende week eens proberen te fixen
ik heb met mijn eigen ogen gelezen dat ze bestaanquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:36 schreef menesis het volgende:
ik
k zie niet 123 een wip section...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:36 schreef BasOne het volgende:
Voor de geintresseerden (en mijn laatste projectje staat in het WIP gedeelte)
http://www.3d-palace.com
Dat is dus echt niet lang eej. 12 uur is al veel langer. En sommige renders doen er 24 uur over. Ik zou willen dat alle renders 2-5 minuten duurdenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:57 schreef menesis het volgende:
beetje lopen stunten met de haar functie van 3ds max 8
[afbeelding]
Wel irritant dat het zo lang duurt om te renderen (naja 2-5 minuten op n 5 jaar oude laptop maar toch) want dan kun je niet echt lekker spelen met de knoppen (wat ik altijd graag doe)
edit:
de eerste versie was overigens ook wel leuk
[afbeelding]
Ok, het haar ziet er al stukken beter uit. Probeer het gezicht ook wat meer diepte te geven. Het lijkt wat platjes. De mond heb je vrij plat gemaakt. Terwijl deze met een bolling je gezichtcontour volgt. Net zoals de oogleden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:36 schreef menesis het volgende:
hehe ja ok, maar ik probeer het altijd zo kort mogelijk te maken tijdens de het maken van de scene om dan pas op het laatste moment 'dure' rendertechnieken te gebruiken...
naja deze duurde al 17 minuten
[afbeelding]
Niet gek, al komt ze nog wel wat stijfjes over.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:04 schreef menesis het volgende:
Beetje dooie boel hier![]()
Of zitten jullie stiekem ook allemaal op tweakers?![]()
naja ik had dus nog een filmpje gemaakt:
xvid, 1,8Mb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |