abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37159802
2 van mijn werkjes...



  vrijdag 21 april 2006 @ 14:00:46 #252
114740 JapyDooge
NoxiousPluK
pi_37159841
wow vet waarin gemaakt?
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
pi_37159890
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:00 schreef JapyDooge het volgende:
wow vet waarin gemaakt?
Dankje

In RhinoCeros gemaakt.
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:34:47 #254
114740 JapyDooge
NoxiousPluK
pi_37160849
Tof! Daarin heb ik wel eens gespeeld met een 60 dagen trial leuk programma met veel handigheidjes!
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
pi_37169228
Je kunt er erg veel mee ja. Met de plugins kun je extreem realistische plaatjes maken, maar dat vind ik teveel gedoe

Als je je trial wilt verlengen moet je maar even mailen
  zaterdag 22 april 2006 @ 14:08:52 #256
75049 BasOne
Spaceship!
pi_37184528


De Stargate van m'n vriendin



De MALP die ik ervoor gemaakt heb



Minigun WIP

3DsMax 8
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  zaterdag 22 april 2006 @ 18:18:43 #257
75049 BasOne
Spaceship!
pi_37190071


Vray Renderer
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  zaterdag 22 april 2006 @ 21:06:51 #258
75049 BasOne
Spaceship!
pi_37195307


Random object van een groter WIP projectje
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_37196280
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 21:06 schreef BasOne het volgende:
[afbeelding]

Random object van een groter WIP projectje
ziet er wel goed uit, alleen jammer van die low poly buizen en die bochten die dan wel weer mooi rond zijn.
  zaterdag 22 april 2006 @ 22:24:55 #260
75049 BasOne
Spaceship!
pi_37197693
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 21:42 schreef -Jewcookie- het volgende:

[..]

ziet er wel goed uit, alleen jammer van die low poly buizen en die bochten die dan wel weer mooi rond zijn.
Er staan er een aantal op een groter 'veld' dan zie je er weinig meer van, ook omdat ze niet zo close up zijn, maar nog geen fatsoenlijke render van, post ik mischien later nog eens
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  zaterdag 22 april 2006 @ 22:35:13 #261
65516 gieling
Live from NYC
pi_37198052
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 14:08 schreef BasOne het volgende:
[afbeelding]

De Stargate van m'n vriendin

[afbeelding]

De MALP die ik ervoor gemaakt heb

[afbeelding]

Minigun WIP

3DsMax 8
Die SG dingen zijn tof
pi_37430770
nog wat geinige dingen van vorig jaar:


ontwerp voor een display met cd-boxen met voorgelezen gedichten. voor een woonmaandproject wat ik DichterBij heb genoemd (Bijenkorf).

stukje van de actieruimte waarin 't display ook staat.

met vectorworks, art lantis en photoshop gemaakt...
pi_37430805
quote:
Op zondag 30 april 2006 17:50 schreef xenophoniac het volgende:
nog wat geinige dingen van vorig jaar:
[afbeelding]
[afbeelding]
ontwerp voor een display met cd-boxen met voorgelezen gedichten. voor een woonmaandproject wat ik DichterBij heb genoemd (Bijenkorf).
[afbeelding]
stukje van de actieruimte waarin 't display ook staat.

met vectorworks, art lantis en photoshop gemaakt...
Bovenste lijkt wel op een punt van een vulpen.
pi_37430882
quote:
Op zondag 30 april 2006 17:52 schreef -Jewcookie- het volgende:

[..]

Bovenste lijkt wel op een punt van een vulpen.
dat was idd precies de bedoeling
gezien mijn concept toendertijd met dichters en gedichten-cd boxen
pi_37563065
Vandaag ben ik begonnen aan een hoofd. Ik ben begonnen met 1 polygon bij de mond en telkens de edges gekopieerd (shift+slepen) en wat scalen en afentoe wat polygonen samenvoegen.


dit is overigens de referentie die ik gebruik. Het doel is verder niet om het 100% na te maken maar als dat lukt is dat mooi meegenomen
http://www.student.io.tud(...)ofd%20referentie.jpg

ik zie nu dat de ogen wat kleiner moeten

[ Bericht 6% gewijzigd door menesis op 06-05-2006 22:52:07 ]
  vrijdag 5 mei 2006 @ 20:49:51 #266
114740 JapyDooge
NoxiousPluK
pi_37586026
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:05 schreef menesis het volgende:
Vandaag ben ik begonnen aan een hoofd. Ik ben begonnen met 1 polygon bij de mond en telkens de edges gekopieerd (shift+slepen) en wat scalen en afentoe wat polygonen samenvoegen.
[afbeelding]

dit is overigens de referentie die ik gebruik. Het doel is verder niet om het 100% na te maken maar als dat lukt is dat mooi meegenomen
[afbeelding]

ik zie nu dat de ogen wat kleiner moeten
wow tof grote ogen zijn cool trouwens! (FF IX )
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
pi_37596193
Haha ja ik zou er ook zo'n manga achtig figuur van kunnen maken
Maar ik ga eerst een realistisch hoofd proberen te fixen en dan eens kijken hoe goed die hair functie van 3ds max 8 werkt
pi_37599995
stukje verder:
http://www.student.io.tudelft.nl/io1192736/3d/wip%20hoofd3.jpg
maar er moet nog wel eea gebeuren qua modeleren (beetje de neus en ogen wat aanpassen en mondhoeken..)

[ Bericht 18% gewijzigd door menesis op 06-05-2006 22:51:51 ]
pi_37600103
knap gedaan zeg, ben benieuwd hoe ze lijkt met textures er op
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:32:53 #270
35325 shi
elegance in simplicity
pi_37601138
erg netjes trouwens als je goede gezichtsreferences zoekt moet je eens kijken op www.fineart.sk
idiots will be shot, survivors will be shot...again.
pi_37604664
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:40 schreef menesis het volgende:
stukje verder:
[afbeelding]
maar er moet nog wel eea gebeuren qua modeleren (beetje de neus en ogen wat aanpassen en mondhoeken..)
Ziet er al aardig realistisch uit.
pi_37607125
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:32 schreef shi het volgende:
erg netjes trouwens als je goede gezichtsreferences zoekt moet je eens kijken op www.fineart.sk
Wow das wel dé website voor anatomie Alleen een beetje chaotisch geordend maar wel ok!
ondertussen ben ik weer wat verder. Voor de grap maar even de ogen ingekleurd (zonder photoshop, maar alleen de dingen in de mat. editor)

edit:
oren erbij Als ik minder moet spammen moeten jullie het zeggen he

Het modeleren is wel af denk ik zo....

Zijn er nog andere mensen met een project bezig? Het is hier zo stil opeens

[ Bericht 13% gewijzigd door menesis op 06-05-2006 22:53:51 ]
  zondag 7 mei 2006 @ 01:28:26 #273
114740 JapyDooge
NoxiousPluK
pi_37619839
mijn OpenGL werkt niet goed met nieuwe grafische kaart

Volgende week eens proberen te fixen
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
pi_37622029
quote:
Op zondag 7 mei 2006 01:28 schreef JapyDooge het volgende:
mijn OpenGL werkt niet goed met nieuwe grafische kaart

Volgende week eens proberen te fixen
gebruik direct 3d
  zondag 7 mei 2006 @ 11:07:18 #275
35325 shi
elegance in simplicity
pi_37622924
projecten, ja ik ben zo'n beetje de halve binnestand van nijmegen aan het modeleren
idiots will be shot, survivors will be shot...again.
pi_37632269
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 17:56 schreef menesis het volgende:

[..]

Wow das wel dé website voor anatomie Alleen een beetje chaotisch geordend maar wel ok!
ondertussen ben ik weer wat verder. Voor de grap maar even de ogen ingekleurd (zonder photoshop, maar alleen de dingen in de mat. editor)

edit:
oren erbij Als ik minder moet spammen moeten jullie het zeggen he
[afbeelding]
Het modeleren is wel af denk ik zo....

Zijn er nog andere mensen met een project bezig? Het is hier zo stil opeens
Netjes gemoddeld man !! (ze is alleen niet het type waar ik op val ) Tis idd beetje stil hier, heb zelf een beetje last van vlagen waarin ik bezig ben met 3D'en. Dan weer tijdje nix en ineens heb ik het weer te pakken en ben ik avonden zoet.
quote:
Op zondag 7 mei 2006 11:07 schreef shi het volgende:
projecten, ja ik ben zo'n beetje de halve binnestand van nijmegen aan het modeleren
(nieuwsgierig!) Plaatje ??
pi_37633106
quote:
Op zondag 7 mei 2006 17:10 schreef -Jewcookie- het volgende:

[..]

Netjes gemoddeld man !! (ze is alleen niet het type waar ik op val ) Tis idd beetje stil hier, heb zelf een beetje last van vlagen waarin ik bezig ben met 3D'en. Dan weer tijdje nix en ineens heb ik het weer te pakken en ben ik avonden zoet.
[..]

(nieuwsgierig!) Plaatje ??
Ik val anders ook niet zo op polygonen hoor

en ook niet op siliconen!
pi_37651840
quote:
Op zondag 7 mei 2006 01:28 schreef JapyDooge het volgende:
mijn OpenGL werkt niet goed met nieuwe grafische kaart

Volgende week eens proberen te fixen
dat probleem heb ik ook sinds kort, terwijl ik nog steeds dezelfde ATI Radeon 9800 XT heb

ik heb direct 3d geactiveerd en met de Open GL instellingen lopen kloten, nu staan die zo ingesteld voor maximale prestatie maar vroeg af laat houd ie er mee op en als ik pech heb wordt mn pc zonder pardon opniew opgestart.

terwijl ik juist helemaal geen complexe ronde vormen teken zoals gezichten, ook is mn pc niet verschrikkelijk aan't rekenen als ie vastloopt, integendeel hij kan 't makkelijk aan
  maandag 8 mei 2006 @ 23:52:36 #279
114740 JapyDooge
NoxiousPluK
pi_37677177
quote:
Op zondag 7 mei 2006 09:52 schreef menesis het volgende:

[..]

gebruik direct 3d
Op linux?
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
  dinsdag 9 mei 2006 @ 10:06:05 #280
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_37683275
Dit is een goede vriend voor mijn site aan het ontwerpen. Alleen de hoofd is al maar hij vordert gestaag

Float like a butterfly, sting like a bee
pi_37699194
beetje lopen stunten met de haar functie van 3ds max 8

Wel irritant dat het zo lang duurt om te renderen (naja 2-5 minuten op n 5 jaar oude laptop maar toch) want dan kun je niet echt lekker spelen met de knoppen (wat ik altijd graag doe )

edit:
de eerste versie was overigens ook wel leuk
  woensdag 10 mei 2006 @ 00:23:08 #282
114740 JapyDooge
NoxiousPluK
pi_37701593
LOL menesis die kop haar wel stoer vooral de bovenste vind ik erg lief

@m_ali: nice, inspired by final fantasy?
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:18:40 #283
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_37721197
Kinda, ik zit alleen nog in een discussie of de draak 4 poten en 2 vleugels of 2 poten en 2 vleugels moet hebben
Float like a butterfly, sting like a bee
  donderdag 11 mei 2006 @ 02:46:53 #284
114740 JapyDooge
NoxiousPluK
pi_37727075
hmm mja, ze bestaan alletwee

Deze heeft er wel vier:
http://utenti.lycos.it/de(...)antasy_IX_dragon.jpg

Meer ideetjes:
http://utenti.lycos.it/de(...)ix_immagini_pics.htm
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
  donderdag 11 mei 2006 @ 09:20:50 #285
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_37728664
Ik weet dat ze alle 2 bestaan. De vraag is alleen hoeveel poten krijgt de mijne. Ik heb zelf namelijk liever 2 poten en dan de laatste twee poten aan zijn vleugels
Float like a butterfly, sting like a bee
pi_37729620
draken bestaan niet hoor
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:45:38 #287
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_37740131
wie zegt dat?
Float like a butterfly, sting like a bee
pi_37741678
ik
  vrijdag 12 mei 2006 @ 18:36:25 #289
75049 BasOne
Spaceship!
pi_37767890
Voor de geintresseerden (en mijn laatste projectje staat in het WIP gedeelte )

http://www.3d-palace.com
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  vrijdag 12 mei 2006 @ 20:28:00 #290
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_37770713
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:36 schreef menesis het volgende:
ik
ik heb met mijn eigen ogen gelezen dat ze bestaan
Float like a butterfly, sting like a bee
  vrijdag 12 mei 2006 @ 20:50:35 #291
75049 BasOne
Spaceship!
pi_37771230
Plaats het toch ook nog maar een keer hier

Clicky

Warmhammer 40K Chaos Defiler (Work in Progress)
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  vrijdag 12 mei 2006 @ 22:06:05 #292
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_37772934
Dat ziet er vet uit zeg!
Float like a butterfly, sting like a bee
pi_37776968
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 18:36 schreef BasOne het volgende:
Voor de geintresseerden (en mijn laatste projectje staat in het WIP gedeelte )

http://www.3d-palace.com
k zie niet 123 een wip section...
  zaterdag 13 mei 2006 @ 00:28:16 #294
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_37777507
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 22:57 schreef menesis het volgende:
beetje lopen stunten met de haar functie van 3ds max 8
[afbeelding]
Wel irritant dat het zo lang duurt om te renderen (naja 2-5 minuten op n 5 jaar oude laptop maar toch) want dan kun je niet echt lekker spelen met de knoppen (wat ik altijd graag doe )

edit:
de eerste versie was overigens ook wel leuk
[afbeelding]
Dat is dus echt niet lang eej. 12 uur is al veel langer. En sommige renders doen er 24 uur over. Ik zou willen dat alle renders 2-5 minuten duurden
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
pi_37777740
hehe ja ok, maar ik probeer het altijd zo kort mogelijk te maken tijdens de het maken van de scene om dan pas op het laatste moment 'dure' rendertechnieken te gebruiken...

naja deze duurde al 17 minuten
  zaterdag 13 mei 2006 @ 01:01:28 #296
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_37778278
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 00:36 schreef menesis het volgende:
hehe ja ok, maar ik probeer het altijd zo kort mogelijk te maken tijdens de het maken van de scene om dan pas op het laatste moment 'dure' rendertechnieken te gebruiken...

naja deze duurde al 17 minuten
[afbeelding]
Ok, het haar ziet er al stukken beter uit. Probeer het gezicht ook wat meer diepte te geven. Het lijkt wat platjes. De mond heb je vrij plat gemaakt. Terwijl deze met een bolling je gezichtcontour volgt. Net zoals de oogleden.
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
pi_38766733
Beetje dooie boel hier
Of zitten jullie stiekem ook allemaal op tweakers?
naja ik had dus nog een filmpje gemaakt:
xvid, 1,8Mb
  maandag 12 juni 2006 @ 07:08:20 #298
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_38770174
quote:
Op maandag 12 juni 2006 00:04 schreef menesis het volgende:
Beetje dooie boel hier
Of zitten jullie stiekem ook allemaal op tweakers?
naja ik had dus nog een filmpje gemaakt:
xvid, 1,8Mb
Niet gek, al komt ze nog wel wat stijfjes over.
Ik zou met name de animatie bij het afzetten van de sprongen nog wat proberen te verbeteren.
Lijkt net alsof ze gewoon doorloopt.

Maar voor de rest best goed. ( leuke verhaallijn ook )
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
  maandag 12 juni 2006 @ 11:19:46 #299
114740 JapyDooge
NoxiousPluK
pi_38773720
niice menesis dat haar
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
pi_38774879
quote:
Op maandag 12 juni 2006 11:19 schreef JapyDooge het volgende:
niice menesis dat haar
huh in het filmpje is ze kaal hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')