Weet niet of je die nou echt nog een keer had moeten posten...quote:
Snap denk ik wel wat je bedoeld, maar ben niet van plan om dat in de deur te gaan maken. Bedankt voor de tip in ieder geval.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:26 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik weet niet.. de laatste tijd zie je van die uithout gesneden dingenop de deur.. Als je dat hier ook doet lijkt het een nieuwetijds deur... (als je begrijpt wat ik bedoel)
Idee is leuk, maar van de typografie klopt echt niks.quote:Op zondag 30 april 2006 18:05 schreef xenophoniac het volgende:
conceptje voor school:
[afbeelding]
zie ook hier voor (bijbehorend) 3d design enzo:)
dat affiche heb ik ruim een jaar geleden gemaakt, ik had 't nu inderdaad anders aangepakt. die punten die jij noemt zijn algemeen mischien gebruikelijk, maar niet verplicht ofzo.quote:Op zondag 30 april 2006 19:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Idee is leuk, maar van de typografie klopt echt niks.
Prijs en aanvang horen onderaan, wie en wat boven, etc.
Ik weet gewoon niet waar ik kijken moet. Probeer van boven naar onder te werken.![]()
Die lelijke plompe Arial Black letters passen er totaal niet bij. Die quotes zou ik sowieso ook binnen quotes zetten en eventueel cursief doen dusquote:
Met die onderste kan ik veel mee. zou ik die mogen hebben? Ik zet hem niet online ofzo. Tenzij dat ook magquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:41 schreef _Liquid_ het volgende:
Deel 2 loopt toch niet zo goed als deel 1...![]()
Ik zal nog maar even de binnekant van de cd hoesjes ook posten (zie mijn vorige post voor de buitenkant)
[afbeelding] (binnenkant voorkant, als je cd open doet is dit de linkerkant)
[afbeelding] (binnenkant achterkant, als je cd weghaalt zie je deze want het zijn doorschijnende hoesjes. Erg vet)
Mooooi (al zeg ik het zelf)
Lekker handig om je adres en telefoonnummer erop te laten staan..quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:03 schreef Saik0 het volgende:
Uitnodiging voor mijn verjaardag afgelopen week. En nog wat andere dingen.![]()
[afbeelding]
Bedankt voor het waarschuwen voor trieste personen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Lekker handig om je adres en telefoonnummer erop te laten staan..
Dankquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:19 schreef DLevi het volgende:
dat illustrator hoofd is mooi !
Graag gedaan, want je weet maar nooit!quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:18 schreef Saik0 het volgende:
[..]
Bedankt voor het waarschuwen voor trieste personen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |