Gewoon geéen anime/manga tekenen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:17 schreef Bellerophon het volgende:
Ben bezig met mijn anime drawings in een portfolio te plaatsen. Deviantart? Eigen portfolio? Iemand een idee
Dudequote:
ja dat heeft die er dus ff snel bij gezet toen ik hem verteld had dat ik de admins geinformeerd had. maar ik heb hem geen toestemming gegeven, en dus moet hij het verwijderen. ik hoop vandaag reactie van de admins te ontvangenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iets naar beneden scrollen, dan zie je toch jouw avatar (tenminste ik neem dat het jouw avatar is) staan met de melding; "Some Art use from "
Het is tegen de regels in. Als hij iets van mij wilt gebruiken moet ik daar toestemming voor geven en moet hij mij dus vermelden (dat laatste heeft die dus niet net ff snel gedaan). maar ik heb hem geen toestemming gegeven, dit is gewoon art theft. en daar moet die voor gestraft worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:14 schreef Buschetta het volgende:
Op die site staat "some art us from "url naar kamermans".
Zie het als erkenning. Een goede artiest zal het zo ervaren. Tenslotte betekend het dat je werk mooi wordt gevonden en dat anderen er een door geinspireerd worden om zelf ermee aan de slag te gaan. Kunst is het kopieren van de omgeving en gebruik maken van je eigen indrukken en ideeen. Zelden is iets 100% origineel omdat je die dingen nou eenmaal meeneemt in je kunst.
En een goede artiest springt er toch wel tussen uit. Kijk naar al die pop-art klonen in het verleden. Er zijn maar een paar artiesten die er uit springen. En met een beetje geluk ook jij in de toekomst.
Succes.
Beetje kinderachtig, ik zou het als een eer beschouwen dat iemand mijn werk wilt gebruiken. Maar het is jouw eigendom, dus tjah, wie ben ik om zoiets te zeggenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:21 schreef Kamermans het volgende:
[..]
ja dat heeft die er dus ff snel bij gezet toen ik hem verteld had dat ik de admins geinformeerd had. maar ik heb hem geen toestemming gegeven, en dus moet hij het verwijderen. ik hoop vandaag reactie van de admins te ontvangen
[..]
Het is tegen de regels in. Als hij iets van mij wilt gebruiken moet ik daar toestemming voor geven en moet hij mij dus vermelden (dat laatste heeft die dus niet net ff snel gedaan). maar ik heb hem geen toestemming gegeven, dit is gewoon art theft. en daar moet die voor gestaft worden.
Zo werkt kunst gewoon. Micha Klein is er bekend mee geworden. Het gaat erom dat je je kan onderscheiden. Kun je dat niet dan heb je pech. Dat maakt iets nog niet fake. Warholl heeft zoveel dingen gekopieerd is hij dan nep ?!?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:32 schreef Kamermans het volgende:
naja ik vind het gewoon een loser, hij copieerd uit anders mans tekeningen stuken en plakt dat bij elkaar. en dan post die dat en zecht dat hij het zelf maakt. hij wint er zelfs prijzen mee en geeft nergens aan dat hij gewoon fake is.
Leukquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:34 schreef Mr_Moon het volgende:
t-shirt design:
[afbeelding]
Tools: Illustrator CS3 + Photoshop CS3
Heb je de character zelf ontwerpt?quote:
met photoshop zou dat goed moeten lukken!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:04 schreef Bramzz het volgende:
Ik heb nu ook wat getekent, een huis oke :$
maar met photoshop krijg ik het niet voor elkaar met schaduw en kleur effecten het echt te laten lijken. Is dit mijn fout of moet ik een ander programma gebruiken?
bedanktquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:12 schreef Ravii het volgende:
[..]
met photoshop zou dat goed moeten lukken!
Duplicate Later, en dan grijs maken, opacity lager, en met transform de juiste hoek o.i.d.
Het zijn ieder geval wel frisse kleuren, en wie zegt dat ik het over de zomer hebquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:11 schreef Skic. het volgende:
Die S is behoorlijk onleesbaar en de kleuren die je gebruikt hebben niks met de zomer te maken, op de strepen na.
Dan zou ik toch een andere tekst kiezen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het zijn ieder geval wel frisse kleuren, en wie zegt dat ik het over de zomer heb
Brand los, ik sta open voor suggesties ter verbetering van mijn PS-creatiesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan zou ik toch een andere tekst kiezen.
File > Save as en dan het filetype veranderen... (in .jpg of .png)quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:37 schreef Bramzz het volgende:
iemand een idee hoe je plaatjes gewoon opslaat? en niet als project?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |