Better Type Write Mediumquote:Op zondag 24 juni 2007 17:42 schreef saban het volgende:
[..]
Thanks!
Weet je toevallig de lettertype erook van ?
Hartje kan ik wel natekenen
ja best mooie kleurstelling, snap alleen die zwarte veeg onderaan niet. Ik weet niet of je die afegronde hoeken met "Select>Modify>Smooth" hebt gemaakt. Maar t word mooier als je ipv van smooth 20, 2 x smooth 10 doet. Nog beter is een pad. en dan met de rounded retangle tool.quote:
Rounded Retangle Tool?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:12 schreef ikJur het volgende:
[..]
ja best mooie kleurstelling, snap alleen die zwarte veeg onderaan niet. Ik weet niet of je die afegronde hoeken met "Select>Modify>Smooth" hebt gemaakt. Maar t word mooier als je ipv van smooth 20, 2 x smooth 10 doet. Nog beter is een pad. en dan met de rounded retangle tool.
Vetquote:
Hopelijk zonder spelfoutenquote:Op zondag 24 juni 2007 21:16 schreef Ravii het volgende:
* Ravii gaat een mooi OP verhaalte schrijven
dat lettertype is een beetje over-used maar t ziet er wel mooi uit wat je maaktquote:
Vindt hem wel netjes, alleen een beetje kaal misschien, het kleurgebruik vind ik vooral lekker, oogt fris!quote:
Gaaf!quote:Op zondag 24 juni 2007 21:16 schreef Ravii het volgende:
* Ravii gaat een mooi OP verhaalte schrijven
Stoer dat menu zo in het midden, die illustrator design met die kat vind ik heel gaafquote:
leukquote:
Ik ga na deze week met het in elkaar zetten van een porto.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:37 schreef Kamermans het volgende:
ja prima![]()
micchien kunnen we ook de online portfolios van member er in zetten? alleen weet niet of dat er veel of weinig zeijn :p
Jepquote:
thumbs waar?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jep+ kleine thumbs voor iedere link neergezet + tekst(fouten) aangepast
Die op 1 punt leunende vierkantjesquote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 23:32 schreef Drakire het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die dingen <ul> <li> </li> </ul> in html.
[/quote]quote:Op zondag 24 juni 2007 23:35 schreef Ravii het volgende:
[..]
[quote]Op zondag 24 juni 2007 23:37 schreef donroyco het volgende:
Idee:
de header/footer in verschillende kleurencombi's en dan een scriptje laten draaien.. Drakire, is dat geen optie? Net als __Saviour__ (dus pas als je refresht, een nieuwe kleurencombi)
heul wel in xhtml !quote:Op zondag 24 juni 2007 23:41 schreef Drakire het volgende:
[..]
Nah, List Item <li> is een inline-element en dient niet afgesloten te worden.
quote:Op zondag 24 juni 2007 23:09 schreef donroyco het volgende:
quote:Op zondag 24 juni 2007 23:42 schreef Ravii het volgende:
[..]
heul wel in xhtml !
En online gooien die PSD![]()
![]()
![]()
![]()
Doe maar PM naar mij en donconroy
Thanksquote:Op zondag 24 juni 2007 23:55 schreef Drakire het volgende:
[..]
sorry wist ik niet w3c validator keurt het volgens mij nog wel goed als transitional HTML.
*heb jullie beide (Ravvi + donroyco) een pm gestuurd met de link naar de PSD.*
Is goed... heb mijn post nog even ge-edit (sterretjes toegevoegdquote:Op zondag 24 juni 2007 23:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Goed bezig hier.
Als het een andere OP moet worden roep dan even in het FB topic ajb
ik heb 10GB aan bandbreette.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:34 schreef ikJur het volgende:
dat van dat random image bij de op moet lukken
enige probleem is dat je dan webspace nodig hebt. Heb ik opzich wel. Weet niet hoeveel bandbreedte dit gaat trekken in een maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |