sorry met Lightwave bedoel ikquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:37 schreef Bramzz het volgende:
iemand een idee hoe je plaatjes gewoon opslaat? en niet als project?
hmm lightwave weet ik niet, maar met maya wel. eerst plaatje laten renderen, en dan file -> save image en dan kan je weer verschillende types kiezenquote:
Heb je versie 9.0? Dan klik je eerst op het tabblad "Render", en dan zet je Render Display op Image Viewer. Dan render je je scene, en dan klik je als dat klaar is op "file", en dan "save RGBA" en dan klik je het gewenste formaat!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:37 schreef Bramzz het volgende:
iemand een idee hoe je plaatjes gewoon opslaat? en niet als project?
Hoe komt het dat die kwaliteit zo bagger is?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:44 schreef Zombine het volgende:
Ok, hier een photoshop van een hogere kwaliteit render. Ik moet nu gaan, dus nog niet helemaal af ( kleuren en al nog niet goed bijgewerkt ).
[afbeelding]
Edit: Nog wat bewerkt. Nu is ie al beter vind ik zelf!
jpg met hoge compressie lijkt wel, hoe ziet het er als PNG uit? Of iig zonder compressie?quote:Op zondag 24 juni 2007 12:16 schreef Ravii het volgende:
[..]
Hoe komt het dat die kwaliteit zo bagger is?
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:58 schreef saban het volgende:
Beste Designers!
Ik ben op zoek naar dat bekende 'I Love blabla' logo.
Meestal is Love een rode hart of staat er tussen I en Love een rode hart.
Anyone?
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:58 schreef saban het volgende:
Beste Designers!
Ik ben op zoek naar dat bekende 'I Love blabla' logo.
Meestal is Love een rode hart of staat er tussen I en Love een rode hart.
Anyone?
quote:Op zondag 24 juni 2007 15:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[[url=http://www.audiofuhrer.de/images/lazyfuck.jpg]afbeelding][/url]
[clique]
quote:
omg,,quote:Op zondag 24 juni 2007 15:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[[url=http://www.audiofuhrer.de/images/lazyfuck.jpg]afbeelding][/url]
[clique]
Probeerseltje:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:38 schreef Godlike02 het volgende:
Kan niemand zikjn skills los laten op een leuke banner?![]()
Omdat het nog steeds geen high quality render is. Maar een betere dan de keer daarvoorquote:Op zondag 24 juni 2007 14:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
jpg met hoge compressie lijkt wel, hoe ziet het er als PNG uit? Of iig zonder compressie?
Tof netjesquote:
Ah zo, kan ook ziet er het zelfde uit voor mijquote:Op zondag 24 juni 2007 17:23 schreef Zombine het volgende:
[..]
Omdat het nog steeds geen high quality render is. Maar een betere dan de keer daarvoor
Ik heb op deze computer niet de originele render, maar ik zal hm later posten ( Er is veel photoshop werk aan deze afbeelding ).
netjes, alleen jammer dat het zo duidelijk is dat 5 keer dezelfde brush naast elkaar gedaan hebt,.. heb je niet toevallig ook andere soortgelijke brushes?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |