Ik vond het lettertype er juist ook wel goed bij passen, je hoeft niet altijd ronde vormen te kiezen omdat dat ook in het logo zit. Juist het contrast spreekt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:04 schreef Kamermans het volgende:
cool, alleen de text heeft van die harde hoekjes, en het logo zelf is allemaal smooth en rond. dus misschien een ander lettertype voor de text.
verder vind ik hem erg goed
Heb er bewust voor gekozen om kapitalen te gebruiken zodat de vormen wat organischer werden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:05 schreef TC03 het volgende:
Vind het lettertype er wel goed bij passen, alleen zou ik alles in hoofdletters doen, of juist alles in kleine letters. Het verschil in grootte tussen van de S en D met de rest staat neit echt 'harmonieus', vind ik.
Kerel, had je nog wat met je engel-duivel creatie gedaan= Met name het middelste gedeelte, ben erg benieuwd, vond `m cool.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
erm ... rustig mensen ... ben pas een dag in dit topic
Hij heeft gelijk: oudere stijl.
Jij hebt gelijk: iedereen moet het leren
Ik heb gelijk: altijd
Nopequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:40 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Kerel, had je nog wat met je engel-duivel creatie gedaan= Met name het middelste gedeelte, ben erg benieuwd, vond `m cool.
Nee, omdat de link al direct bovenaan staat, maar kan hem er nog wel tussen zetten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 04:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
NopeFlyer was goedgekeurd, feest was succes. Maar ik ga er nog wel op door heur ^^
PS@TS: Deel #4 staat niet in de links in de OP
Tering he, die middelste is echt de shit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:41 schreef Googolplexian het volgende:
Een paar abstracte plaatjes van lang gelee van mezelf (desktops voor een bedrijf van een maat).
Combinatie van Bryce en Corel PhotoPaint.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vind em niet zo eigenlijk, die horizontale lijnen leiden te veel afquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tering he, die middelste is echt de shit.
ik vind het niet echt geweldig, ten eerste lensflarequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tering he, die middelste is echt de shit.
ab-stractquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:20 schreef Kamermans het volgende:
[..]
ik vind het niet echt geweldig, ten eerste lensflareen als je dan kijk waar die van daan komt, dan zie je dat het licht punt in die planeet zit, zou er een kanaal door de planeet zitten waar het licht doorheen valt?
het is een combinatie van abstract en spaceart. of is het toeval dat ik er een planeet in zie?quote:
het is niet dat ik lensflare zeg omdat het duidleijk te zien is dat het een simpele fiter is in photoshop, maar ik vind lensflare zelf gewoon een "no go"quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:18 schreef EggsTC het volgende:
Ik vind hem wel mooi, die middelste van Googolplexian. En een lensflare tja.. da's niet moeilijk te maken, ik kijk dan ook niet naar hoe moeilijk het te maken is. Ik kijk naar het geheel. Als muziekexpert ga je toch ook niet bij elk nummer zitten denken welke noten die gozer in het liedje gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |