abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 00:15:41 #1
69307 Pat-man
.: || StarsDesign || :.
pi_52742089

En uiteraard gaan na deeltje 4 we weer vrolijk verder in deeltje 5!

Post hier al je zelfgemaakte designs en geef kritiek op dat van anderen. Of het nou een tekening is of het design van een website (niet het script gedeelte dus) alles wat met vormgeving en ontwerpen te maken heeft hoort hier thuis.

Probeer zoveel mogelijk opbouwende kritiek aan elkaar te geven en ga elkaar niet af lopen zeiken. Iedereen probeert er hier wat van te leren en probeer elkaar dus te helpen.

So keep creating and show us what you got...

En dan nog wat nuttige info (met dank aan wc-eend):

Als je echter vragen heb over een programma of hoe ermee leert te werken dan is het het beste als je kijkt in 1 van onderstaande topics:
- http://forum.fok.nl/topic/1015310/

Hier een paar handige links om jouw creaties te uploaden:
- Tinypic
- Xs.to
- Glowfoto
- PicVault
- UploadYourImages
- Hostpic

Topicreeks:
- Hoe zien jouw designs eruit?
- Hoe zien jouw designs eruit? #2
- Hoe zien jouw designs eruit? #3
- Hoe zien jouw designs eruit? #4

[ Bericht 2% gewijzigd door Pat-man op 28-08-2007 08:54:17 ]
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
designer of : www.dissident-wear.com
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 00:17:09 #2
69307 Pat-man
pi_52742134
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 21:04 schreef Kamermans het volgende:
cool, alleen de text heeft van die harde hoekjes, en het logo zelf is allemaal smooth en rond. dus misschien een ander lettertype voor de text.
verder vind ik hem erg goed
Ik vond het lettertype er juist ook wel goed bij passen, je hoeft niet altijd ronde vormen te kiezen omdat dat ook in het logo zit. Juist het contrast spreekt.
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 21:05 schreef TC03 het volgende:
Vind het lettertype er wel goed bij passen, alleen zou ik alles in hoofdletters doen, of juist alles in kleine letters. Het verschil in grootte tussen van de S en D met de rest staat neit echt 'harmonieus', vind ik.
Heb er bewust voor gekozen om kapitalen te gebruiken zodat de vormen wat organischer werden.
Dit is overigens een van de manieren waarop het te gebruiken is. Ik zal het beeldmerk alleen bijvoorbeeld vaak los gebruiken, zoals in m'n avatar.

Hier een paar simpele en snel gemaakte voorbeeldjes waardoor het consequent maar toch afwisselend bruikbaar is en in 1 stijl blijft:

If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
pi_52743683
tvp
Zo niet.. dan toch!
pi_52743912
tvp
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 02:40:37 #5
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_52744135
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 19:37 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

erm ... rustig mensen ... ben pas een dag in dit topic

Hij heeft gelijk: oudere stijl.
Jij hebt gelijk: iedereen moet het leren
Ik heb gelijk: altijd
Kerel, had je nog wat met je engel-duivel creatie gedaan= Met name het middelste gedeelte, ben erg benieuwd, vond `m cool.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_52744565
Tientallen Vette Pixels
Calm down, please!
pi_52744568
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 02:40 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Kerel, had je nog wat met je engel-duivel creatie gedaan= Met name het middelste gedeelte, ben erg benieuwd, vond `m cool.
Nope Flyer was goedgekeurd, feest was succes. Maar ik ga er nog wel op door heur ^^

PS@TS: Deel #4 staat niet in de links in de OP
Calm down, please!
pi_52745025
tvp
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:32:45 #9
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_52745213
TVP. nooit gedacht dat we zo ver kwamen want in deel 2 was er 6 maandenniet gepost
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:54:08 #10
69307 Pat-man
pi_52745448
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 04:35 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Nope Flyer was goedgekeurd, feest was succes. Maar ik ga er nog wel op door heur ^^

PS@TS: Deel #4 staat niet in de links in de OP
Nee, omdat de link al direct bovenaan staat, maar kan hem er nog wel tussen zetten.
pi_52748456
na aanleiding wat DarkManta zei in ander topic over teknen als bobross ben ik even alleen met de smudge, en brush tool gaan klooien:

edit, hij is wel betje donker
pi_52748782
oh ik vind em erg leuk
hou wel van dat abstracte
pi_52748837
Erg leuk, vooral het bovenste gedeelte met paars/blauw
Zo niet.. dan toch!
pi_52752755
Een paar abstracte plaatjes van lang gelee van mezelf (desktops voor een bedrijf van een maat).
Combinatie van Bryce en Corel PhotoPaint.

Calm down, please!
pi_52753245
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:41 schreef Googolplexian het volgende:
Een paar abstracte plaatjes van lang gelee van mezelf (desktops voor een bedrijf van een maat).
Combinatie van Bryce en Corel PhotoPaint.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Tering he, die middelste is echt de shit.
Lambo of Rekt
pi_52753810
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

vind em niet zo eigenlijk, die horizontale lijnen leiden te veel af
pi_52755384
TvP!
pi_52755493
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

ik vind het niet echt geweldig, ten eerste lensflare en als je dan kijk waar die van daan komt, dan zie je dat het licht punt in die planeet zit, zou er een kanaal door de planeet zitten waar het licht doorheen valt?
pi_52755494
tvp
I pwn u!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:15:04 #20
126737 Electro-Worm
pi_52758745
Ik vind er geen een echt mooi ofzo
pi_52759689
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:20 schreef Kamermans het volgende:

[..]

ik vind het niet echt geweldig, ten eerste lensflare en als je dan kijk waar die van daan komt, dan zie je dat het licht punt in die planeet zit, zou er een kanaal door de planeet zitten waar het licht doorheen valt?
ab-stract
Calm down, please!
pi_52760352

Mijn kamer, vind hem nu zo ongeveer wel af

En dit moet een kerk/baalzaal/palijs ofzo worden
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:53:50 #23
126737 Electro-Worm
pi_52762931
Prachtige dingen. Alleen het plafond mag bij beide nog wel wat afgwerkt worden.
pi_52763760
Ik vind hem wel mooi, die middelste van Googolplexian. En een lensflare tja.. da's niet moeilijk te maken, ik kijk dan ook niet naar hoe moeilijk het te maken is. Ik kijk naar het geheel. Als muziekexpert ga je toch ook niet bij elk nummer zitten denken welke noten die gozer in het liedje gebruikt
Lambo of Rekt
pi_52764121
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:52 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

ab-stract
het is een combinatie van abstract en spaceart. of is het toeval dat ik er een planeet in zie? , verder probeer ik je niet aftezeiken ofzo hoor, ik geef alleen aan wat ik er niet zo mooi aan vind. je kan het dus zien als een leerpunt. maar je kan het idd ook negeren
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:18 schreef EggsTC het volgende:
Ik vind hem wel mooi, die middelste van Googolplexian. En een lensflare tja.. da's niet moeilijk te maken, ik kijk dan ook niet naar hoe moeilijk het te maken is. Ik kijk naar het geheel. Als muziekexpert ga je toch ook niet bij elk nummer zitten denken welke noten die gozer in het liedje gebruikt
het is niet dat ik lensflare zeg omdat het duidleijk te zien is dat het een simpele fiter is in photoshop, maar ik vind lensflare zelf gewoon een "no go"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')