Aan je reactie te zien zou het plaatje makkelijk te maken moeten zijn maar ik zou geen idee hebben waar ik zou moeten beginnenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:41 schreef donroyco het volgende:
Tweede plaatje is te standaard, 5 brushes gebruiken je bent klaar...
nee ok, dat bedoel ik eigenlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:35 schreef Mindstate het volgende:
Haha natuurlijk heb ik niks gejat, lijkt me leuk zeg, als iedereen van elkaar jat![]()
Heb (zoals je op dA link kunt lezen) wel stocks gebruikt (foto´s, bijvoorbeeld die hand)
Ah bedankt..wcquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:49 schreef wc-eend het volgende:
Hi don, is niet zo moeilijk als je denkt..
Als je bij deze tut kijkt, zie je perfect hoe het uitgelegd wordt, er zijn verschillende manieren hoe je het kon doen en ik heb deze van de tut gebruikt..
*klik*
In deeltje vier zei Drakire het volgende:quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:51 schreef thomaSe het volgende:
beetje domme vraag maar wat is de lettertype van "hoe zien jouw designs eruit" plaatje
quote:@Brammz, Ik ken hem als Alba van dafont.org, hier te downloaden http://img.dafont.com/download/?os=win&file=alba
In mijn banner istie wel wat aangepast.
ziet er al mooi uit zegquote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:18 schreef mash_ het volgende:
Ik ben bezig met mijn kamer na temaken in 3d.
[afbeelding]
dit heb ik tot nu toe naar paar uurtjes werk
Ik zal later nog een render van dicht bij maken, dan zie je goed de details van de laptop etc waardoor ik er al best lang mee bezig geweest ben
in het midden ziet het er vreemd uit, beetje pixelig.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:18 schreef mash_ het volgende:
Ik ben bezig met mijn kamer na temaken in 3d.
[afbeelding]
dit heb ik tot nu toe naar paar uurtjes werk
Ik zal later nog een render van dicht bij maken, dan zie je goed de details van de laptop etc waardoor ik er al best lang mee bezig geweest ben
'quote:
Jep, 3d max 8. en tnxsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:55 schreef melvjehz het volgende:
[..]
ziet er al mooi uit zeg![]()
3dsmax?
Uhm ja de schaduw instellingen moet ik nog aanpassen enzo, Maar het gaat me nu vooral om het modeleren.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:32 schreef Kamermans het volgende:
[..]
in het midden ziet het er vreemd uit, beetje pixelig.
verder ziet het er nice uit
edit,
volgens mij het is de schaduw van de stoel.
de shaduw maar lekker aan het end als je model af is aanpassen, anders heb je nu als je test renderd heletijd zo;n hoge rendertijdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
'
met 3d max. Leer dit opschool e zit nu thuis beetje verder te oefenen.
[..]
Jep, 3d max 8. en tnxs
[..]
Uhm ja de schaduw instellingen moet ik nog aanpassen enzo, Maar het gaat me nu vooral om het modeleren.
Ik heb al weer wat dingen toegevoegd zal straks ff uploaden
netjes, maar niet veel bijzonders. En dat login veldquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:51 schreef Flaccid het volgende:
Ben bezig met een nieuwe layout:
[afbeelding]
Dummy tekst FTW!
Ziet er wel goed uitquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:51 schreef Flaccid het volgende:
Ben bezig met een nieuwe layout:
[afbeelding]
Dummy tekst FTW!
Ik denk dat ik de juiste foto niet kan vinden. Misschien haal ik de afbeelding weg, maar ik weet op t moment niet wat ik daar moet doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uitmaar als je wat feedback wil: dat vakje bovenin, met die witte en blauwe tabel (wat vast een lesrooster is)... misschien zou je eens kunnen kijken hoe het eruit ziet als je bvb een foto van wat blaadjes uit schriften hebt. Dat maakt het allemaal net ietsje minder stijf en ook wat duidelijker, en het past nog steeds binnen de stijl en kleuren
Wat bedoel je met de achtergrond? Alles, de header zelfs? Of alleen de bg.gif?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:16 schreef ikJur het volgende:
maisnon heeft gelijk over de banner. Zou ook eens kijken hoe het eruit ziet als de achtergrond wat lichter is. of misschien zelfs wit. Komt nu echt over als een groot grijs geheel. Die mouseover in t midden van je menu vind ik leuk. inlog vak is ook netjes
Zoiets? http://joristimes.nl/tadaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:35 schreef ikJur het volgende:
bg.gif ja. de zijkanten zeg maar
Cool gedaan, alleen jammer van de scheiding, zeker geen zin meer voor de afwerking.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:59 schreef Googolplexian het volgende:
Leuk! Ikke hier ook posten ^_^
Net gemaakt:
[afbeelding]
Origineel : Scarlett Johansson
Neuh ... 'tis een achtergrond voor een flyer en voor de layout moest het zo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:02 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Cool gedaan, alleen jammer van de scheiding, zeker geen zin meer voor de afwerking.
Voor de rest super!
Heb ik ook wel eens, dan duurt een bewerking te lang en dan wil ik weer wat nieuws.
Om je websites te verbeteren is een apart topic voor.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:01 schreef Flaccid het volgende:
Dat wit vind ik niks. Moet ik er bijvoorbeeld oranje doorheen gaan gooien? Past bij oude design (joristimes.nl)
Zoiets als nu (header en testbalk:D)
Dit gaat toch om het design? Of zie ik het verkeerd. Heb hier nog geen gescript of HTML gezien...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Om je websites te verbeteren is een apart topic voor.
Dit gaat om de tekeningen en de designs zelf.
Ok ... paar tipjes dan:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:41 schreef Electro-Worm het volgende:
ik ben nog erg noob in sites maken enzo.
Hier mijn eerste design voor dat soort dingen: [afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:03 schreef ikJur het volgende:
[..]
word wel veel laad werk het bestaat allemaal uit plaatjes.
wat je wel kan doen is bijvoorbeeld een plaatje maken van 4x4 px met een bepaald patroontje erin wat je dan zichzelf laat herhalen op de achtergrond van een div/tabel. (edit dat zij dinges dus al)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:42 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik had hem al geedit en gesliced, ongeveer op die manier zoals jij op de afbeelding laat zien. De achtergrond heb ik gewoon bruin gemaakt.
oooow die is nice, zoiets ga ik ook een keer maken!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:53 schreef seekfaM het volgende:
[afbeelding]
Vond hem wel de moeite waard om hem te posten
Geinigquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:53 schreef seekfaM het volgende:
[afbeelding]
Jaa, tis goed met jequote:
Serieus. Klein tekstvak, 'dikke' randen, kleine lettertjes, abstracte background. Erg 2003.quote:
en dat is erg omdat,... ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Serieus. Klein tekstvak, 'dikke' randen, kleine lettertjes, abstracte background. Erg 2003.
jammer alleen van het de hoeveelheid loze ruimte onder de site. eerst witte balk, dan donkere balk. verder weinig ruimte voor text. maarja text hoeft ook niet altijdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:44 schreef Drakire het volgende:
Btw is ben echt superfan van zo'n layout:
http://archlord.hangame.co.jp/index.nhn
(let op is een japanse site laden duurt wat langer)
Eerstevolgende site die ik maak krijgt zo'n inderling.
Je kunt hem in principe zo lang maken als je wilt, probleem is dan wel dat de hoogte van je content 'fixed' is (vaststaat dus.)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:47 schreef Kamermans het volgende:
[..]
jammer alleen van het de hoeveelheid loze ruimte onder de site. eerst witte balk, dan donkere balk. verder weinig ruimte voor text. maarja text hoeft ook niet altijd
Omdat ie anders niks om te zeiken heeft dan...quote:
Omdat het daardoor alles behalve bijzonder is.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:58 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Omdat ie anders niks om te zeiken heeft dan...
Ik vind het een goed design,ga door...
Ach gos de PRO is moe en vergeet dat iedereen het moet leren, arrogantje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat het daardoor alles behalve bijzonder is.
[..]
erm ... rustig mensen ... ben pas een dag in dit topicquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:12 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ach gos de PRO is moe en vergeet dat iedereen het moet leren, arrogantje.
Wat is het doel van die site? Kapper, games, Xbox, persoonlijke portfolio of bedrijfje? Ik kan het er niet uit opmaken iig.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:12 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ach gos de PRO is moe en vergeet dat iedereen het moet leren, arrogantje.
Portfolio en mijn bedrijfjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is het doel van die site? Kapper, games, Xbox, persoonlijke portfolio of bedrijfje? Ik kan het er niet uit opmaken iig.
Heb m alleen niet zelf gemaakt... En ik krijg mijn menu niet af zegmaar. Ik vond de layout wel goed gelukt eigenlijk....quote:
Alleen jammer dat je die zelf niet hebt gemaakt, en het is toch een topic dat je je eigen design laat zien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:53 schreef seekfaM het volgende:
[afbeelding]
He just got owned...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:32 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je die zelf niet hebt gemaakt, en het is toch een topic dat je je eigen design laat zien.
Deze foto is namelijk van B.P. Kelsey uit Los Angeles.
http://www.worth1000.com/view.asp?entry=400416&display=photoshop
en dat van de Fok! designer,...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:32 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je die zelf niet hebt gemaakt, en het is toch een topic dat je je eigen design laat zien.
Deze foto is namelijk van B.P. Kelsey uit Los Angeles.
http://www.worth1000.com/view.asp?entry=400416&display=photoshop
kan je makkelijk weg photoshoppen met clone toolquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:10 schreef Kamermans het volgende:
dat zou kunnen ja, maar waarom is dan de watermark gehaald?
Weer terug vanuit Malta...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:20 schreef Ravii het volgende:
[..]
kan je makkelijk weg photoshoppen met clone tool![]()
dat ben ik inderdaadquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
Weer terug vanuit Malta...![]()
![]()
Clone Tool is erg handig ja daarvoor, als ie het een mooi plaatje vindt, kan ie dat toch ook gewoon zeggen?![]()
de hoe weet ik wel jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:20 schreef Ravii het volgende:
[..]
kan je makkelijk weg photoshoppen met clone tool![]()
Ik denk niet dat worth1000.com de enige site is die die foto gepubliceerd heeft.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:10 schreef Kamermans het volgende:
Omdat als je `m in full view bekijkt dat het watermerk weg is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:10 schreef Kamermans het volgende:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:52 schreef Drakire het volgende:
Mja staat nergens dat hij het zelf heeft gemaakt he?
Er staat enkel en aleen: "Vond het wel de moeite waard om hem te posten."
Dat het in dit topic gepost is wekt de veronderstelling op dat het zelf gemaakt is, maar het hoeft dus niet hea.
Net zoals deze die hij gepost heeft in [Centraal] Photoshop - Vragen,Tips, Tuts, Problemen #12quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:10 schreef seekfaM het volgende:
Vandaag aangewerkt.
Standaard foto, met andere foto er bij gezocht.
Het bloed is er met een brush op gemaakt, en layer-styles
XboX en Dutch zijn personen !?, met een portfolio zou ik gewoon je eige naam gebruiken, dan kom je stuk serieuser over.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:47 schreef Electro-Worm het volgende:
oii!!!
www.xiaolincreations.nl!
ik ben er verdomd trots op.
Check ook even je Engels en de URL van Home (die krijg je serieus)quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:33 schreef Electro-Worm het volgende:
Jep, dat zijn de kleine dingetjes die ik ff moet editten. bedankt verder![]()
dat is een kwestie van http:// ervoor te zetten in de html.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Check ook even je Engels en de URL van Home (die krijg je serieus)
Het moet wel gedaan wordenquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:35 schreef Ravii het volgende:
[..]
dat is een kwestie van http:// ervoor te zetten in de html.
dat is precies het gene waar ik niet tevreden over ben, de style breuk. lijst enzo is gewoon freehand tekenen, voor het meisie heb ik stock photo gebruikt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:10 schreef Drakire het volgende:
@Kamermans waarom nnoit tevreden over geweest? shcilderij + lijst is prachtig alleen vind ik het niet heel mooi bijelkaar passen.
netjes hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:10 schreef Drakire het volgende:
Planeet (from scratch.)
Alleen een texture van het internet gebruikt, de rest is zelf gedaan met een wacom graphire 4.
Texture is hier te vinden: http://pixxy.nl/images/planet_texture.jpg
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |