abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 00:15:41 #1
69307 Pat-man
.: || StarsDesign || :.
pi_52742089

En uiteraard gaan na deeltje 4 we weer vrolijk verder in deeltje 5!

Post hier al je zelfgemaakte designs en geef kritiek op dat van anderen. Of het nou een tekening is of het design van een website (niet het script gedeelte dus) alles wat met vormgeving en ontwerpen te maken heeft hoort hier thuis.

Probeer zoveel mogelijk opbouwende kritiek aan elkaar te geven en ga elkaar niet af lopen zeiken. Iedereen probeert er hier wat van te leren en probeer elkaar dus te helpen.

So keep creating and show us what you got...

En dan nog wat nuttige info (met dank aan wc-eend):

Als je echter vragen heb over een programma of hoe ermee leert te werken dan is het het beste als je kijkt in 1 van onderstaande topics:
- http://forum.fok.nl/topic/1015310/

Hier een paar handige links om jouw creaties te uploaden:
- Tinypic
- Xs.to
- Glowfoto
- PicVault
- UploadYourImages
- Hostpic

Topicreeks:
- Hoe zien jouw designs eruit?
- Hoe zien jouw designs eruit? #2
- Hoe zien jouw designs eruit? #3
- Hoe zien jouw designs eruit? #4

[ Bericht 2% gewijzigd door Pat-man op 28-08-2007 08:54:17 ]
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
designer of : www.dissident-wear.com
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 00:17:09 #2
69307 Pat-man
pi_52742134
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 21:04 schreef Kamermans het volgende:
cool, alleen de text heeft van die harde hoekjes, en het logo zelf is allemaal smooth en rond. dus misschien een ander lettertype voor de text.
verder vind ik hem erg goed
Ik vond het lettertype er juist ook wel goed bij passen, je hoeft niet altijd ronde vormen te kiezen omdat dat ook in het logo zit. Juist het contrast spreekt.
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 21:05 schreef TC03 het volgende:
Vind het lettertype er wel goed bij passen, alleen zou ik alles in hoofdletters doen, of juist alles in kleine letters. Het verschil in grootte tussen van de S en D met de rest staat neit echt 'harmonieus', vind ik.
Heb er bewust voor gekozen om kapitalen te gebruiken zodat de vormen wat organischer werden.
Dit is overigens een van de manieren waarop het te gebruiken is. Ik zal het beeldmerk alleen bijvoorbeeld vaak los gebruiken, zoals in m'n avatar.

Hier een paar simpele en snel gemaakte voorbeeldjes waardoor het consequent maar toch afwisselend bruikbaar is en in 1 stijl blijft:

If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
pi_52743683
tvp
Zo niet.. dan toch!
pi_52743912
tvp
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 02:40:37 #5
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_52744135
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 19:37 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

erm ... rustig mensen ... ben pas een dag in dit topic

Hij heeft gelijk: oudere stijl.
Jij hebt gelijk: iedereen moet het leren
Ik heb gelijk: altijd
Kerel, had je nog wat met je engel-duivel creatie gedaan= Met name het middelste gedeelte, ben erg benieuwd, vond `m cool.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_52744565
Tientallen Vette Pixels
Calm down, please!
pi_52744568
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 02:40 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Kerel, had je nog wat met je engel-duivel creatie gedaan= Met name het middelste gedeelte, ben erg benieuwd, vond `m cool.
Nope Flyer was goedgekeurd, feest was succes. Maar ik ga er nog wel op door heur ^^

PS@TS: Deel #4 staat niet in de links in de OP
Calm down, please!
pi_52745025
tvp
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:32:45 #9
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_52745213
TVP. nooit gedacht dat we zo ver kwamen want in deel 2 was er 6 maandenniet gepost
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:54:08 #10
69307 Pat-man
pi_52745448
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 04:35 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Nope Flyer was goedgekeurd, feest was succes. Maar ik ga er nog wel op door heur ^^

PS@TS: Deel #4 staat niet in de links in de OP
Nee, omdat de link al direct bovenaan staat, maar kan hem er nog wel tussen zetten.
pi_52748456
na aanleiding wat DarkManta zei in ander topic over teknen als bobross ben ik even alleen met de smudge, en brush tool gaan klooien:

edit, hij is wel betje donker
pi_52748782
oh ik vind em erg leuk
hou wel van dat abstracte
pi_52748837
Erg leuk, vooral het bovenste gedeelte met paars/blauw
Zo niet.. dan toch!
pi_52752755
Een paar abstracte plaatjes van lang gelee van mezelf (desktops voor een bedrijf van een maat).
Combinatie van Bryce en Corel PhotoPaint.

Calm down, please!
pi_52753245
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:41 schreef Googolplexian het volgende:
Een paar abstracte plaatjes van lang gelee van mezelf (desktops voor een bedrijf van een maat).
Combinatie van Bryce en Corel PhotoPaint.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Tering he, die middelste is echt de shit.
Lambo of Rekt
pi_52753810
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

vind em niet zo eigenlijk, die horizontale lijnen leiden te veel af
pi_52755384
TvP!
pi_52755493
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

ik vind het niet echt geweldig, ten eerste lensflare en als je dan kijk waar die van daan komt, dan zie je dat het licht punt in die planeet zit, zou er een kanaal door de planeet zitten waar het licht doorheen valt?
pi_52755494
tvp
I pwn u!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:15:04 #20
126737 Electro-Worm
pi_52758745
Ik vind er geen een echt mooi ofzo
pi_52759689
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:20 schreef Kamermans het volgende:

[..]

ik vind het niet echt geweldig, ten eerste lensflare en als je dan kijk waar die van daan komt, dan zie je dat het licht punt in die planeet zit, zou er een kanaal door de planeet zitten waar het licht doorheen valt?
ab-stract
Calm down, please!
pi_52760352

Mijn kamer, vind hem nu zo ongeveer wel af

En dit moet een kerk/baalzaal/palijs ofzo worden
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:53:50 #23
126737 Electro-Worm
pi_52762931
Prachtige dingen. Alleen het plafond mag bij beide nog wel wat afgwerkt worden.
pi_52763760
Ik vind hem wel mooi, die middelste van Googolplexian. En een lensflare tja.. da's niet moeilijk te maken, ik kijk dan ook niet naar hoe moeilijk het te maken is. Ik kijk naar het geheel. Als muziekexpert ga je toch ook niet bij elk nummer zitten denken welke noten die gozer in het liedje gebruikt
Lambo of Rekt
pi_52764121
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:52 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

ab-stract
het is een combinatie van abstract en spaceart. of is het toeval dat ik er een planeet in zie? , verder probeer ik je niet aftezeiken ofzo hoor, ik geef alleen aan wat ik er niet zo mooi aan vind. je kan het dus zien als een leerpunt. maar je kan het idd ook negeren
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:18 schreef EggsTC het volgende:
Ik vind hem wel mooi, die middelste van Googolplexian. En een lensflare tja.. da's niet moeilijk te maken, ik kijk dan ook niet naar hoe moeilijk het te maken is. Ik kijk naar het geheel. Als muziekexpert ga je toch ook niet bij elk nummer zitten denken welke noten die gozer in het liedje gebruikt
het is niet dat ik lensflare zeg omdat het duidleijk te zien is dat het een simpele fiter is in photoshop, maar ik vind lensflare zelf gewoon een "no go"
pi_52768851
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:28 schreef Kamermans het volgende:

[..]

het is een combinatie van abstract en spaceart. of is het toeval dat ik er een planeet in zie? , verder probeer ik je niet aftezeiken ofzo hoor, ik geef alleen aan wat ik er niet zo mooi aan vind. je kan het dus zien als een leerpunt. maar je kan het idd ook negeren
[..]

het is niet dat ik lensflare zeg omdat het duidleijk te zien is dat het een simpele fiter is in photoshop, maar ik vind lensflare zelf gewoon een "no go"
Het zijn nogal oude brainfarts... Jaartje of 7 geleden inmiddels.
Verder natuurlijk een kwestie van smaak en interpretatie. De 1 vindt het wel mooi en de ander niet.

Leerpunt ligt inmiddels ergens anders ... ben me steeds meer aan het verdiepen in Zbrush van Pixologic TOP programma (zijn onder andere ook de figuren voor Pirates of the Caribbean mee ontworpen)

klik
Calm down, please!
pi_52770185
de figuren van pirates of the caribbean zijn idd voor een deel gemaakt met zbrush, maar dit programma wordt veel in combinatie gerbuikt met bijvoorbeeld maya.(ook bij pirates of the caribbean onderandere) in maya wordt het model gemaakt, dit wordt vervolgens geinport in zbrush en daar worden extra textures aan het model toegevoegd.
maar ZBrush werkt best wel relaxed , echt super veel lol om er mee te werken
pi_52770939
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 01:19 schreef Kamermans het volgende:
de figuren van pirates of the caribbean zijn idd voor een deel gemaakt met zbrush, maar dit programma wordt veel in combinatie gerbuikt met bijvoorbeeld maya.(ook bij pirates of the caribbean onderandere) in maya wordt het model gemaakt, dit wordt vervolgens geinport in zbrush en daar worden extra textures aan het model toegevoegd.
maar ZBrush werkt best wel relaxed , echt super veel lol om er mee te werken
Yup maar je gebruikt Maya om de (relatief) low-poly meshes te maken. Zbrush neemt heel veel werk uit handen doordat je je modellen low-poly kunt opmaken (zeg 30k poly's) en met Zbrush dat in de miljoenen kunt trekken

Ik importeer (experimenteel nog) 3DS modellen maar maak steeds meer gebruik van Zspheres die rulen namelijk nogal!

P.S.: Je voegt niet alleen textures toe in Zbrush hoor ... je kunt echt de mesh aanpassen tot in belachelijk detail en daarna nog eens tot in belachelijk detail texturen

[ Bericht 9% gewijzigd door Googolplexian op 29-08-2007 02:54:45 ]
Calm down, please!
pi_52772969
tvp
pi_52773642
tvp
pi_52806076
cd hoes opdracht voor school van de band http://www.lovebite.nl
er moest een agressieve hond op dat was eigenlijk de enige eis.

vind het hondje wel goed gelukt, hier het origineel:

ik had eerst zeg maar alleen de hond en de rest wit, en dan alleen de album titel daar ergens in het witte, was erg mooi maar helaas niet punkrock genoeg

zoiets had ik eerst dus

[ Bericht 10% gewijzigd door ikJur op 30-08-2007 12:14:01 ]
0023
pi_52806646
engie wat ik niet zo mooi vind is de hoeveelheid noise op de hond, en dan voral dan de color noise,..

maar het is goed gelukt om het hondje agressieve te maken
pi_52806771
ik zou er wat grain over die hond gooien ipv de color noise
pi_52807059
hmm grappig, want juist dat sprak mij erg aan. Heb het naar aanleiding van Incolumis even met grain geprobeerd maar dan vind ik em juist weer te mooi zeg maar. Juist dat soort van inscan effect wat je nou krijgt past er wel bij. Het is overigens een color halftone filter.

ga er nog wel even mee spelen en kijken wat m'n klasgenoten er van zeggen
0023
pi_52807407
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:13 schreef ikJur het volgende:
hmm grappig, want juist dat sprak mij erg aan. Heb het naar aanleiding van Incolumis even met grain geprobeerd maar dan vind ik em juist weer te mooi zeg maar. Juist dat soort van inscan effect wat je nou krijgt past er wel bij. Het is overigens een color halftone filter.

ga er nog wel even mee spelen en kijken wat m'n klasgenoten er van zeggen
Misschien de halftone op een wat hogere grain zetten. Ik weet niet welke resolutie de opdracht is (en of we een vertekend beeld ervan zien hier op Fok) maar het lijkt op een scanfout / laksheid... alsof het niet expres is gedaan, zeg maar. Geef de halftone een overdreven grain (desnoods multiply met een tweede laag in licht greyscale van het origineel) zodat het niet op een foutje lijkt ^^

Ik vind Color Halftone ook een mooi effect voor de underground / urban look.
Je kunt de Color Halftone laag ook opsplitsen in CMYK / RGB kanalen en dan gaan spelen met de afzonderlijke kanalen ... bijvoorbeeld een Motion Blur op alle lagen maar haaks op elkaar. Of alle lagen blurren (bij CMYK) behalve zwart.
Calm down, please!
pi_52807769
Het is een punkband he. Ik zou zeggen maak een silhouette van die hond met de "kleuren" rood, wit en zwart. Hou het basic en geef het geheel een smerig randje.

Maar ik zie dat ze dat zelf al gedaan hebben? Het albums is al uit?

pi_52814405
Ik heb t vorige deel van dit topic maar een beetje in de gaten gehouden en tja wat let mij om zelf niet eens te posten..

Ik ben bezig met een bedrijfje opzetten en de layout van mijn website is volgens mij zo goed als af, dus binnenkort ga ik de teksten erin plaatsen en mijn portfolio ook online zetten. De bedoeling is grafische en multimedia producten te maken.. Logo's, huisstijlen, flyers, websites, etc.

Ik was nog wel van plan om de hoogte wat in te perken waardoor het rechter deel (waar de tekst e.d. in komt) lager wordt, maar ook de knoppen wil ik toch iets kleiner waardoor het gedeelte weer breder wordt .. dus...700x700 is dan het uitgangspunt. Zo is de site meer compatible @ 1024x768. Als je goed kijkt zie je dat de vorm van de site hetzelfde is als het logo.

zie hier de "layout":
www.midnightindustries.nl

[ Bericht 4% gewijzigd door Ruuub op 30-08-2007 17:05:15 ]
pi_52814570
kan je misschien ff een plaatjer er van posten? 'k geloof dat hij hier op m;n pc er namelijk niet zo uit ziet als hij er uit hoort te zien
pi_52814893
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:49 schreef Kamermans het volgende:
kan je misschien ff een plaatjer er van posten? 'k geloof dat hij hier op m;n pc er namelijk niet zo uit ziet als hij er uit hoort te zien
kan je daar een screenshot van maken en naar mij PM'en?
pi_52815126
ik gebruikt uiteraard wel gewoon de good old IE
screen
pi_52815233
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:08 schreef Kamermans het volgende:
ik gebruikt uiteraard wel gewoon de good old IE
screen
neee niet weeeeer

doe is Firefox dan.. of check hierboven in de browser is mooier iig.. zeker op jou resolutie, ik heb exact de zelfde res
pi_52815243
yup, in firefox werkt hij wel goed is echt super irritand dat niet elke browser de zelfde code herkent. als iedereen gewoon bij IE was gebleven hadden we dit gezeik niet
lekker he zo;n groot beeld
pi_52815362
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:13 schreef Kamermans het volgende:
yup, in firefox werkt hij wel goed is echt super irritand dat niet elke browser de zelfde code herkent. als iedereen gewoon bij IE was gebleven hadden we dit gezeik niet
lekker he zo;n groot beeld
ja, ja, idd, hm hm, maar hoe vind je em?
pi_52815411
ja ziet er goed uit , ben benieuwd naar hoe je je portfolio gaat indelen. ben namelijk zelf ook bezig met mijn site aan het aanpassen, maar loop nu tegen wat probleempjes aan :S
  donderdag 30 augustus 2007 @ 17:49:29 #45
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_52816042
Whauw! vet brute dingen hier,

ik lig verdomme al krom om bijvoorbeeld een site layout/menu te maken.
iets als dit www.the-teqnician.nl

Kost me echt weken.... ben niet zo creatief in dat opzicht.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 23:55:19 #46
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_52827791
tvp
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_52834186
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 00:17 schreef Pat-man het volgende:
[afbeelding]
mooie kleuren!
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:57:15 #48
69307 Pat-man
pi_52836967
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 10:25 schreef Ruuub het volgende:

[..]

mooie kleuren!
Thnx!
pi_52837323
weet iemand hoe je je website kan verlengen?
gewoon een terugkoment element erin zeg maar..
  zaterdag 1 september 2007 @ 12:35:22 #50
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_52872556
TvP
  dinsdag 4 september 2007 @ 01:53:17 #52
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_52930323

Eerste opdracht voor mijn nieuwe studie (het natekenen van wat visjes + background.)
Ziet er niet uit natuurlijk geef mij maar webgraphics, mja opdracht is opdracht he.

(Er zitten vast wel mensen op fok die dezelfde opleiding doen vandaar de anti rip..)
pi_52930605
Het heeft wel wat typografisch
pi_52973289
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 01:53 schreef Drakire het volgende:
(Er zitten vast wel mensen op fok die dezelfde opleiding doen vandaar de anti rip..)
Anti-rip? Lol.. dat is toch zo te doen met de clone tool?
Anyways.

Een design van donryco heb ik overgenomen in illustrator. (Met toestemming)
Een beetje laat, maar beter laat dan niet.
Iemand anders nog die graag zijn design op een t shirt wilt hebben? Kan ze e.v.t. gelijk drukken

[ Bericht 50% gewijzigd door Eelcotje84 op 06-09-2007 00:49:28 ]
pi_52973585
quote:
Op donderdag 6 september 2007 00:43 schreef Eelcotje84 het volgende:

[..]

Anti-rip? Lol.. dat is toch zo te doen met de clone tool?
Anyways.

Een design van donryco heb ik overgenomen in illustrator. (Met toestemming)
Een beetje laat, maar beter laat dan niet.
Iemand anders nog die graag zijn design op een t shirt wilt hebben? Kan ze e.v.t. gelijk drukken

[afbeelding]
Check ook eens www.cityprintbv.nl voor dit zeefdrukken voor lage prijzen.
Calm down, please!
pi_52977219
Pat-Man mooi logo
Creative sound www.breaksblog.biz
Illustration and Art
  donderdag 6 september 2007 @ 12:45:18 #57
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_52980159
Ik heb sinds kort een beetje interesse gekregen in Photoshop, heb hiervoor alleen maar fireworks gebruikt voor vector tekenen... .

hier is het eerste resultaat, foto manipulatie...

Gemaakt van:

Gemaakt in iets meer dan een uurtje, denk ik zo. Vond het redelijk voor m'n eerste probeersel .
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_52984023
uitgezoomd komt hij mooier over... ingezoomd niet echt... maar netjs hoor
I pwn u!
  vrijdag 7 september 2007 @ 01:49:20 #59
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_52996711
@Jo0Lz:
Gaaf gedaan, die fairy past er goed bij, 'k vind de kleine versie zelf ook iets mooier dan de grote.

We moeten voor webtechnologieen 1 binnenkort een showcase portfolio maken dus heb ik alvast een beginnetje gemaakt

pi_52998841
nettjes hoor, maar het ziet me er een beetje te professioneel en strak uit voor een portfolio,...
je moet ook ff kijken naar de text, ziet er een beetje pixelig uit heb ik het idee
pi_53000864
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 01:49 schreef Drakire het volgende:
@Jo0Lz:
Gaaf gedaan, die fairy past er goed bij, 'k vind de kleine versie zelf ook iets mooier dan de grote.

We moeten voor webtechnologieen 1 binnenkort een showcase portfolio maken dus heb ik alvast een beginnetje gemaakt

[afbeelding]
smooth hoor!
pi_53018947

bezig met een nieuw 3d project, ben nu bezig met de tank.

[ Bericht 15% gewijzigd door mash_ op 07-09-2007 23:28:30 ]
pi_53023084
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 23:10 schreef mash_ het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

bezig met een nieuw 3d project, ben nu bezig met de tank.
Zeer gaaf! Ik weet niet veel van 3d design, maar dit ziet er goed uit. Ga je er textures op los laten?
pi_53023112
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 02:58 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Zeer gaaf! Ik weet niet veel van 3d design, maar dit ziet er goed uit. Ga je er textures op los laten?
Waar den k jij textures te zien dan?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_53023175
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 03:01 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Waar den k jij textures te zien dan?
Le-Zen
Calm down, please!
pi_53023192
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 03:11 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Le-Zen
Hell, je hebt gelijk. Maar gelukkig heb ik hiermee toch een TVP weten te plaatsen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_53032394

Hier een filmpje, ik mis daar nog 2 wielen, daar kwam ik pas achter toen die klaar was met renderen.(is nu al verbeterd)

het modeleren van de tank is nu zo goed als af, nu moet ik de omgeving nog gaan maken. en daarna ga ik de textures aanbrengen.

[ Bericht 3% gewijzigd door mash_ op 08-09-2007 17:42:42 ]
  zaterdag 8 september 2007 @ 17:51:58 #68
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_53032739
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:10 schreef Ruuub het volgende:
weet iemand hoe je je website kan verlengen?
gewoon een terugkoment element erin zeg maar..
Probeer eerst je website te maken mbv div'jes, ipv tabellen.

edit:
En als je dat niet wil, dan moet je de <tr> die mee moet stretchen heigh="100%" meegeven. Hierna moet je de betreffende afbeeldingen die ook mee moeten stretchen zich laten herhalen als bijv een background. Je kan ze ook height="100%" megeven maar beter als background.

[ Bericht 27% gewijzigd door dikkekaas op 08-09-2007 18:36:13 ]
pi_53033927

Niet veel gedaan, maar gewoon een rij naast elkaar gezet en zonlicht toegevoegd
  zondag 9 september 2007 @ 12:48:11 #70
69307 Pat-man
pi_53047171
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 01:53 schreef Drakire het volgende:
[afbeelding]

Eerste opdracht voor mijn nieuwe studie (het natekenen van wat visjes + background.)
Ziet er niet uit natuurlijk geef mij maar webgraphics, mja opdracht is opdracht he.

We zullen maar niet zeggen waar we hem zonder anit rip kunnen vinden he....

[kuch] d-art....[kuch]

Pixxy logo ziet er zeer netjes uit! Waar heb je het mee gemaakt? AI en PS?
Pas wel op met die Apple look shine erin, begint beetje afgezaagd te worden.. al moet ik eerlijk toegeven het nog wel mooi te vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')