Ik vond het lettertype er juist ook wel goed bij passen, je hoeft niet altijd ronde vormen te kiezen omdat dat ook in het logo zit. Juist het contrast spreekt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:04 schreef Kamermans het volgende:
cool, alleen de text heeft van die harde hoekjes, en het logo zelf is allemaal smooth en rond. dus misschien een ander lettertype voor de text.
verder vind ik hem erg goed
Heb er bewust voor gekozen om kapitalen te gebruiken zodat de vormen wat organischer werden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:05 schreef TC03 het volgende:
Vind het lettertype er wel goed bij passen, alleen zou ik alles in hoofdletters doen, of juist alles in kleine letters. Het verschil in grootte tussen van de S en D met de rest staat neit echt 'harmonieus', vind ik.
Kerel, had je nog wat met je engel-duivel creatie gedaan= Met name het middelste gedeelte, ben erg benieuwd, vond `m cool.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
erm ... rustig mensen ... ben pas een dag in dit topic
Hij heeft gelijk: oudere stijl.
Jij hebt gelijk: iedereen moet het leren
Ik heb gelijk: altijd
Nopequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:40 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Kerel, had je nog wat met je engel-duivel creatie gedaan= Met name het middelste gedeelte, ben erg benieuwd, vond `m cool.
Nee, omdat de link al direct bovenaan staat, maar kan hem er nog wel tussen zetten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 04:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
NopeFlyer was goedgekeurd, feest was succes. Maar ik ga er nog wel op door heur ^^
PS@TS: Deel #4 staat niet in de links in de OP
Tering he, die middelste is echt de shit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:41 schreef Googolplexian het volgende:
Een paar abstracte plaatjes van lang gelee van mezelf (desktops voor een bedrijf van een maat).
Combinatie van Bryce en Corel PhotoPaint.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vind em niet zo eigenlijk, die horizontale lijnen leiden te veel afquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tering he, die middelste is echt de shit.
ik vind het niet echt geweldig, ten eerste lensflarequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tering he, die middelste is echt de shit.
ab-stractquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:20 schreef Kamermans het volgende:
[..]
ik vind het niet echt geweldig, ten eerste lensflareen als je dan kijk waar die van daan komt, dan zie je dat het licht punt in die planeet zit, zou er een kanaal door de planeet zitten waar het licht doorheen valt?
het is een combinatie van abstract en spaceart. of is het toeval dat ik er een planeet in zie?quote:
het is niet dat ik lensflare zeg omdat het duidleijk te zien is dat het een simpele fiter is in photoshop, maar ik vind lensflare zelf gewoon een "no go"quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:18 schreef EggsTC het volgende:
Ik vind hem wel mooi, die middelste van Googolplexian. En een lensflare tja.. da's niet moeilijk te maken, ik kijk dan ook niet naar hoe moeilijk het te maken is. Ik kijk naar het geheel. Als muziekexpert ga je toch ook niet bij elk nummer zitten denken welke noten die gozer in het liedje gebruikt
Het zijn nogal oude brainfarts... Jaartje of 7 geleden inmiddels.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:28 schreef Kamermans het volgende:
[..]
het is een combinatie van abstract en spaceart. of is het toeval dat ik er een planeet in zie?, verder probeer ik je niet aftezeiken ofzo hoor, ik geef alleen aan wat ik er niet zo mooi aan vind. je kan het dus zien als een leerpunt. maar je kan het idd ook negeren
[..]
het is niet dat ik lensflare zeg omdat het duidleijk te zien is dat het een simpele fiter is in photoshop, maar ik vind lensflare zelf gewoon een "no go"
Yupquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:19 schreef Kamermans het volgende:
de figuren van pirates of the caribbean zijn idd voor een deel gemaakt met zbrush, maar dit programma wordt veel in combinatie gerbuikt met bijvoorbeeld maya.(ook bij pirates of the caribbean onderandere) in maya wordt het model gemaakt, dit wordt vervolgens geinport in zbrush en daar worden extra textures aan het model toegevoegd.
maar ZBrush werkt best wel relaxed, echt super veel lol om er mee te werken
Misschien de halftone op een wat hogere grain zetten. Ik weet niet welke resolutie de opdracht is (en of we een vertekend beeld ervan zien hier op Fok) maar het lijkt op een scanfout / laksheid... alsof het niet expres is gedaan, zeg maar. Geef de halftone een overdreven grain (desnoods multiply met een tweede laag in licht greyscale van het origineel) zodat het niet op een foutje lijkt ^^quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:13 schreef ikJur het volgende:
hmm grappig, want juist dat sprak mij erg aan. Heb het naar aanleiding van Incolumis even met grain geprobeerd maar dan vind ik em juist weer te mooi zeg maar. Juist dat soort van inscan effect wat je nou krijgt past er wel bij. Het is overigens een color halftone filter.
ga er nog wel even mee spelen en kijken wat m'n klasgenoten er van zeggen
kan je daar een screenshot van maken en naar mij PM'en?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:49 schreef Kamermans het volgende:
kan je misschien ff een plaatjer er van posten? 'k geloof dat hij hier op m;n pc er namelijk niet zo uit ziet als hij er uit hoort te zien
neee niet weeeeerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:08 schreef Kamermans het volgende:
ik gebruikt uiteraard wel gewoon de good old IE
screen
ja, ja, idd, hm hm, maar hoe vind je em?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:13 schreef Kamermans het volgende:
yup, in firefox werkt hij wel goedis echt super irritand dat niet elke browser de zelfde code herkent. als iedereen gewoon bij IE was gebleven hadden we dit gezeik niet
lekker he zo;n groot beeld
Thnx!quote:
Anti-rip? Lol.. dat is toch zo te doen met de clone tool?quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:53 schreef Drakire het volgende:
(Er zitten vast wel mensen op fok die dezelfde opleiding doen vandaar de anti rip..)
Check ook eens www.cityprintbv.nl voor ditquote:Op donderdag 6 september 2007 00:43 schreef Eelcotje84 het volgende:
[..]
Anti-rip? Lol.. dat is toch zo te doen met de clone tool?
Anyways.
Een design van donryco heb ik overgenomen in illustrator. (Met toestemming)
Een beetje laat, maar beter laat dan niet.
Iemand anders nog die graag zijn design op een t shirt wilt hebben? Kan ze e.v.t. gelijk drukken![]()
[afbeelding]
smooth hoor!quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:49 schreef Drakire het volgende:
@Jo0Lz:
Gaaf gedaan, die fairy past er goed bij, 'k vind de kleine versie zelf ook iets mooier dan de grote.
We moeten voor webtechnologieen 1 binnenkort een showcase portfolio maken dus heb ik alvast een beginnetje gemaakt
[afbeelding]
Zeer gaaf! Ik weet niet veel van 3d design, maar dit ziet er goed uit. Ga je er textures op los laten?quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:10 schreef mash_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
bezig met een nieuw 3d project, ben nu bezig met de tank.
Waar den k jij textures te zien dan?quote:Op zaterdag 8 september 2007 02:58 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Zeer gaaf! Ik weet niet veel van 3d design, maar dit ziet er goed uit. Ga je er textures op los laten?
Le-Zenquote:Op zaterdag 8 september 2007 03:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar den k jij textures te zien dan?
Hell, je hebt gelijk. Maar gelukkig heb ik hiermee toch een TVP weten te plaatsen.quote:
Probeer eerst je website te maken mbv div'jes, ipv tabellen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:10 schreef Ruuub het volgende:
weet iemand hoe je je website kan verlengen?
gewoon een terugkoment element erin zeg maar..
We zullen maar niet zeggen waar we hem zonder anit rip kunnen vinden he....quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:53 schreef Drakire het volgende:
[afbeelding]
Eerste opdracht voor mijn nieuwe studie (het natekenen van wat visjes + background.)
Ziet er niet uit natuurlijkgeef mij maar webgraphics, mja opdracht is opdracht he.
(Er zitten vast wel mensen op fok die dezelfde opleiding doen vandaar de anti rip..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |