Anti-rip? Lol.. dat is toch zo te doen met de clone tool?quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:53 schreef Drakire het volgende:
(Er zitten vast wel mensen op fok die dezelfde opleiding doen vandaar de anti rip..)
Check ook eens www.cityprintbv.nl voor ditquote:Op donderdag 6 september 2007 00:43 schreef Eelcotje84 het volgende:
[..]
Anti-rip? Lol.. dat is toch zo te doen met de clone tool?
Anyways.
Een design van donryco heb ik overgenomen in illustrator. (Met toestemming)
Een beetje laat, maar beter laat dan niet.
Iemand anders nog die graag zijn design op een t shirt wilt hebben? Kan ze e.v.t. gelijk drukken![]()
[afbeelding]
smooth hoor!quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:49 schreef Drakire het volgende:
@Jo0Lz:
Gaaf gedaan, die fairy past er goed bij, 'k vind de kleine versie zelf ook iets mooier dan de grote.
We moeten voor webtechnologieen 1 binnenkort een showcase portfolio maken dus heb ik alvast een beginnetje gemaakt
[afbeelding]
Zeer gaaf! Ik weet niet veel van 3d design, maar dit ziet er goed uit. Ga je er textures op los laten?quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:10 schreef mash_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
bezig met een nieuw 3d project, ben nu bezig met de tank.
Waar den k jij textures te zien dan?quote:Op zaterdag 8 september 2007 02:58 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Zeer gaaf! Ik weet niet veel van 3d design, maar dit ziet er goed uit. Ga je er textures op los laten?
Le-Zenquote:Op zaterdag 8 september 2007 03:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar den k jij textures te zien dan?
Hell, je hebt gelijk. Maar gelukkig heb ik hiermee toch een TVP weten te plaatsen.quote:
Probeer eerst je website te maken mbv div'jes, ipv tabellen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:10 schreef Ruuub het volgende:
weet iemand hoe je je website kan verlengen?
gewoon een terugkoment element erin zeg maar..
We zullen maar niet zeggen waar we hem zonder anit rip kunnen vinden he....quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:53 schreef Drakire het volgende:
[afbeelding]
Eerste opdracht voor mijn nieuwe studie (het natekenen van wat visjes + background.)
Ziet er niet uit natuurlijkgeef mij maar webgraphics, mja opdracht is opdracht he.
(Er zitten vast wel mensen op fok die dezelfde opleiding doen vandaar de anti rip..)
... wat is het?quote:Op zondag 9 september 2007 21:15 schreef Electro-Worm het volgende:
[afbeelding]
Pixel voor pixel, en pentool.Ik had voorbeeldje erbij.
Uhm..quote:Op zondag 9 september 2007 21:15 schreef Electro-Worm het volgende:
[afbeelding]
Moest 2x kijken voor ik doorhad dat 't een oog wasquote:Op zondag 9 september 2007 21:15 schreef Electro-Worm het volgende:
[afbeelding]
welk programma gebruik je?quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:10 schreef mash_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
bezig met een nieuw 3d project, ben nu bezig met de tank.
Doe eens tinypic.com gebruiken voor het uploaden van plaatjes, iig geen imageshack. Ik zie slechts kikkers.quote:
xs.toquote:Op maandag 10 september 2007 16:35 schreef Electro-Worm het volgende:
omg waarom doetie t niet. ik heb hem gewoon geupload op xs. to Deed t niet. Toen bij tinypic, deetie ook niet. WTF.
dat ziet er gelikt uit zeg mooi clean en strak.quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:49 schreef Drakire het volgende:
@Jo0Lz:
Gaaf gedaan, die fairy past er goed bij, 'k vind de kleine versie zelf ook iets mooier dan de grote.
We moeten voor webtechnologieen 1 binnenkort een showcase portfolio maken dus heb ik alvast een beginnetje gemaakt
[afbeelding]
je upload de kikker zelf grapjasquote:Op maandag 10 september 2007 16:35 schreef Electro-Worm het volgende:
omg waarom doetie t niet. ik heb hem gewoon geupload op xs. to Deed t niet. Toen bij tinypic, deetie ook niet. WTF.
En wederom heb jij deze niet gemaakt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:29 schreef seekfaM het volgende:
Reacties altijd welcome
Aanleiding van deze, is omdat ik daar een aantal dagen zelf ben geweest
wtf bezielt die kerel, volgens mij leid ie aan dezelfde psychologische ziekte als die oplichter op tv laatst die 150.000 aan eenanorexia patient wou schenken. Attention Whorequote:Op dinsdag 11 september 2007 19:16 schreef DarkManta het volgende:
[..]
En wederom heb jij deze niet gemaakt.
Bron:
Jezus die seekafm is een lozerquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:16 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Bron:
achjoh, we weten dat seekfaM een loser isquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:16 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Bron:
1 |
Ik kwam het toevallig tegen toen ik op zoek ging naar zippo`s, en toen kwam ik die pic tegen en het kwam me bekend voor.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:48 schreef Kamermans het volgende:
[..]
achjoh, we weten dat seekfaM een loser is, en hij laat z;n neus niet meer in het topic zien, dus niet echt veel rede om er op door te gaan toch?
er zullen altijd dit soort figuuren zijn, het is triest, maar je kan er niet echt iets tegen doen,...
.. jij zou een moord doen om de skills van een art thief te hebben !? dude dan moet je wel heeel slecht zijn als je de skills van een art thief wiltquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:01 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zou er een moord voor doen om de skills van seekfaM te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |