dat zal niet lukken in zijn prijsklasse. Maar is waarschijnlijk we het beste advies.quote:
als hij het professioneel wil gaan gebruiken, dan wil je geen prut. En heb jij ooit een DJ gezien met een Acer laptopquote:Op maandag 31 maart 2008 12:22 schreef Dandelion het volgende:
[..]
dat zal niet lukken in zijn prijsklasse. Maar is waarschijnlijk we het beste advies.
[edit]
overigens heb ik geen ervaring met die laptop. Echter wel met acer laptops... En die zijn niet onverdeeld positief.
Is idd wel een goeie... Misschien wel de moeite waard om nog een maandje tequote:
dat ding is standaard al 50 graden van binnen, en als je hem strest dan kan ie wel 70 graden worden, dus dat overleefd ie wel. je moet er alleen geen marathon sessies mee houden van 48 uurquote:Op maandag 31 maart 2008 12:36 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Is idd wel een goeie... Misschien wel de moeite waard om nog een maandje te
wachten en die aan te schaffen... Op de site staat een maximum operating temperatuur
van 35 graden... Iemand hier ervaring mee?
Heb wel pro's met Sony Vaio's gezien enzo, waar je ook grotendeels voor het merk betaalt...quote:Op maandag 31 maart 2008 12:27 schreef donald_dick het volgende:
als hij het professioneel wil gaan gebruiken, dan wil je geen prut. En heb jij ooit een DJ gezien met een Acer laptop![]()
ik ben het ook met je eens.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als hij het professioneel wil gaan gebruiken, dan wil je geen prut. En heb jij ooit een DJ gezien met een Acer laptop![]()
Je hebt op apple laptops wereldwijd garantiequote:Op dinsdag 1 april 2008 09:56 schreef B-FliP het volgende:
Ik heb besloten om niet voor de Macbook te gaan, simpelweg omdat die hier in Europa
te duur is, en als ik hem in de USA koop daar ook de garantie heb, wat ik niet wil...
Volgens een aantal producers die k gisteravond gesproken heb is de Vaio favoriet
omdat deze erg goed ontworpen zijn en simpelweg betrouwbaar zijn gebleken...
Deze Vaio sprak me erg aan, is licht en krachtig:
http://vaio.sony.co.uk/view/ShowProduct.action?product=VGN-FZ38M&site=voe_en_GB_cons&category=VN+FZ+Series
Een soortgelijke, zwaardere met iets oudere processor maar 17" is:
http://vaio.sony.co.uk/view/ShowProduct.action?product=VGN-AR61M&site=voe_en_GB_cons&category=VN+AR+Series
O decissions decissions...
hmm... da's interessant... Wat waren de problemen dat je hem moest laten repareren?quote:Op woensdag 9 april 2008 10:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je hebt op apple laptops wereldwijd garantie![]()
(ja ik kan het weten want ik heb mijn macbook in nederland gekocht en 2 keer heb ik hem laten repareren in amerika)
K heb een gewone macbook van de eerste revisiequote:Op woensdag 9 april 2008 11:10 schreef B-FliP het volgende:
[..]
hmm... da's interessant... Wat waren de problemen dat je hem moest laten repareren?
In een uitgebreide review heb ik ook gelezen dat de aluminium behuizing werkt als een oven,
welk type heb jij met welke processor?
In de woorden van de reviewer:
"Belches out heat like nobody's business"
De uitgebreide review kan je hier lezen:
http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=4275
Da's een site die zich erg kritisch en onafhankelijk opstelt in hun reviews en de
books op zo veel mogelijk fronten test...
Zie ik het trouwens goed dat deze MacBook Pro maar 2 USB poorten heeft?
maw met een MIDI-Hub en een Access Virus Ti zit je al vol?
Ik heb een FireWire geluidskaart waar mn Midi Controller op is aangesloten,
maar ik zou voor het gemak nog wel een muis willen gebruiken ofzo...
Misschien dat een USB-hub uitkomst bied maar toch...
Je moet een de goedkoopste witte nemen met zwart toetsenbord, dan ben je stoer!quote:Op woensdag 9 april 2008 20:21 schreef ScarFace- het volgende:
Een Apple is wel handig in jou geval.
Link
Het model helemaal rechts moet je niet nemen, te duur voor zn prestaties.
13 Inch, makkelijk mee te nemen
fanboyquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |