Ik ben zwaaaar over de zeik.quote:
een of andere zieke klootzak vond het gister nodig om mijn overbuurmeisje die op de fiets naar huis was in zijn auto te sleuren toen ze aardig was en haar te betastenquote:
Ziek ziek ziekquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
een of andere zieke klootzak vond het gister nodig om mijn overbuurmeisje die op de fiets naar huis was in zijn auto te sleuren toen ze aardig was en haar te betasten![]()
![]()
de vuile klootzak!
gelukkig is ze toen uit de auto weten te komen![]()
![]()
![]()
de stomme tiefus hond!!!!!
14 of 15quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ziek ziek ziek
Schiet hem af!!!
Hoe oud is ze?
Zieke gasten op deze wereldquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:54 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
14 of 15weet je nog dat ik een tijdje terug zo'n foto liet zien van een meid die een kusje deed en waarop "moi" stond? zij is het
gaan meteen allemaal van die dingen door mijn gedachten om de komende dagen gewoon daar te gaan zitten om te kijken of ik hem zie
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zieke gasten op deze wereld
Castreren
Weinig gok ikquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:07 schreef SHERMAN het volgende:
hoeveel kans zou er zijn dat die stomme idioot deze week er nog is is
daarom ben ik bereid om hem op te wachtenquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:18 schreef mschol het volgende:
[..]
grootgelijk, en daarna flink martelen (stenigen ofzo )
Wanneer post je nou die video eens?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:54 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
14 of 15weet je nog dat ik een tijdje terug zo'n foto liet zien van een meid die een kusje deed en waarop "moi" stond? zij is het
Opzich vraag je het best op een kut moment weet je.quote:
Eenschquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:00 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Opzich vraag je het best op een kut moment weet je.
Je moet dit commando gebruikenquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:21 schreef VeerMans het volgende:
Ik wil een link maken van de ene dir naar de andere
Dus ik doe link DIR1 DIR2
dan krijg ik : Invalid cross-device link
Wat doe ik fout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |