abonnement Unibet Coolblue
pi_212619610
Ik vind een mechanisch toetsenbord nog een beetje eng. Daarom vanmorgen een Ajazz besteld van ome Ali. Daar moet de prijs/kwaliteit wel goed zijn om eens te testen. Ik ben benieuwd.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_212620453
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 14:22 schreef dimmak het volgende:
Ik vind een mechanisch toetsenbord nog een beetje eng. Daarom vanmorgen een Ajazz besteld van ome Ali. Daar moet de prijs/kwaliteit wel goed zijn om eens te testen. Ik ben benieuwd.
Als je wat (iets minder) betaalbare maar vrij degelijke kwaliteit qua mechanische keyboards zoekt kan je eens naar keychron kijken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_212629304
quote:
16s.gif Op woensdag 28 februari 2024 15:59 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Als je wat (iets minder) betaalbare maar vrij degelijke kwaliteit qua mechanische keyboards zoekt kan je eens naar keychron kijken.
Ik heb idd een Keychron op mijn verlanglijstje staan. Wanneer het bevalt heb ik een andere usecase voor die Ajazz en koop ik de Keychron K1 Max.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 29 februari 2024 @ 10:59:29 #129
505599 Speklap3000
#AllSpekIsBeautiful
pi_212630309
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 14:22 schreef dimmak het volgende:
Ik vind een mechanisch toetsenbord nog een beetje eng
Hier moest ik om lachen :D
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
pi_212724626
Door vermoedelijk een virus kan ik een bestandsmap niet binnen op een HDD. Andere mappen zijn wel gewoon toegankelijk. Virusscanner vind niks meer, Defender, Adwcleaner, Malwarebytes en F-Secure allemaal laten draaien. Hoe zou ik nog toegang kunnen krijgen tot deze map?
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 8 april 2024 @ 20:02:16 #131
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_213140488
Goejesavonds altesaam, ben even over komen waaien uit het BB topic ☺️☺️

Ik heb een klein vraagje over google agenda , en weet niet waar ik dat het beste kan neerzetten, dus begin ik bij jullie

Ik heb een gedeelde agenda van mijn vrijwilligersjob.
Ik kan daar niets in zetten/uithalen.
(Hoeft ook niet, alleen lezen ia dikke prima)

Nu de vraag

Als ik mijn agenda open staat deze bovenaan, wat niet altijd handig is.
Als er vanuit het werk 3 dingen in staan, zie ik die van mezelf dus niet tenzij ik de datum echt open (ik zie dua de hele maand in 1 oogopslag)

Kan ik dit aanpassen zodat mijn eigen agenda de hoofd/1e agenda word ?


Als mijn vraag hier echt niet mag, laat me dan asteblief weten waar ik deze vraag wel kan stellen
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_213144827
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 20:02 schreef Capaja het volgende:
Goejesavonds altesaam, ben even over komen waaien uit het BB topic ☺️☺️

Ik heb een klein vraagje over google agenda , en weet niet waar ik dat het beste kan neerzetten, dus begin ik bij jullie

Ik heb een gedeelde agenda van mijn vrijwilligersjob.
Ik kan daar niets in zetten/uithalen.
(Hoeft ook niet, alleen lezen ia dikke prima)

Nu de vraag

Als ik mijn agenda open staat deze bovenaan, wat niet altijd handig is.
Als er vanuit het werk 3 dingen in staan, zie ik die van mezelf dus niet tenzij ik de datum echt open (ik zie dua de hele maand in 1 oogopslag)

Kan ik dit aanpassen zodat mijn eigen agenda de hoofd/1e agenda word ?

Als mijn vraag hier echt niet mag, laat me dan asteblief weten waar ik deze vraag wel kan stellen
https://support.google.co(...)y-in-week-view?hl=en

Je bent niet de enige, blijkbaar kan het niet.

Je zou kunnen kiezen voor een andere agenda app. Ik gebruik een open-source variant van Fossify en daar kan ik bepaalde agenda's heel makkelijk verbergen (al is de overview ook duidelijk).
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 9 april 2024 @ 14:35:56 #133
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_213147374
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 10:01 schreef dimmak het volgende:

[..]
https://support.google.co(...)y-in-week-view?hl=en

Je bent niet de enige, blijkbaar kan het niet.

Je zou kunnen kiezen voor een andere agenda app. Ik gebruik een open-source variant van Fossify en daar kan ik bepaalde agenda's heel makkelijk verbergen (al is de overview ook duidelijk).
Thanks voor de snelle reactie!

Is niet precies wat ik bedoelde
Daar is de vraag gerelateerd aan tijdstippen op de dag

Maar heb daar wel mijn vraag neergelegd
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')