of je gamepc wat meer tweaken.. ik hoor em niet als ik alleen wat surf enzoquote:Op dinsdag 17 juni 2025 00:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zit ff te denken om een Mini PC te nemen. Word een beetje gek van die bak herrie van mijn game pc. Blackview zou bijvoorbeeld wel kunnen
[ afbeelding ]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 00:41 schreef mschol het volgende:
[..]
of je gamepc wat meer tweaken.. ik hoor em niet als ik alleen wat surf enzo
videokaart heeft in idle geen fan draaien.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 00:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Case kan zeker wat uitmaken, heb nu deze met redelijk wat gaatjes voor koeling. Met dus ook 1 fan dwars op de GPU. Dan nog 1 aan de voorkant, 1 achterkant en 1 bovenkant en dus de CPU fan. (GPU heeft 3 maar doen uiteraard niks bij browsen, tenzij google maps satelliet) Welke fans heb je?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 00:47 schreef mschol het volgende:
[..]
videokaart heeft in idle geen fan draaien.
cpu heeft een aparte fancurve die hoger start als normaal (maar nog steeds niet echt hoorbaar) en dit niveau langer aanhoudt bij temperatuur stijging
case fans heb ik uberhaupt niet iets bijzonders mee gedaan volgens mij
de kast scheelt wellicht ook? (corsair 4000D airflow hier)
2x corsair 120mm front en 1x achter.. die hoor ik zelfs met gamen niet.. dan hoor ik of videokaart of CPUquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Case kan zeker wat uitmaken, heb nu deze met redelijk wat gaatjes voor koeling. Met dus ook 1 fan dwars op de GPU. Dan nog 1 aan de voorkant, 1 achterkant en 1 bovenkant en dus de CPU fan. (GPU heeft 3 maar doen uiteraard niks bij browsen, tenzij google maps satelliet) Welke fans heb je?
[ afbeelding ]
Ik ga het maar eens met 2 case fans proberen, kijken of die temps veel verschillen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:35 schreef mschol het volgende:
[..]
2x corsair 120mm front en 1x achter.. die hoor ik zelfs met gamen niet.. dan hoor ik of videokaart of CPU
zo'n AIO cpu cooler lijkt me wel wat maar dat systeem heeft wat haken en ogen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |