Zie OP, ik ben Fipo de Clownquote:Op donderdag 13 december 2007 12:40 schreef Bellerophon het volgende:
Fipo, hier verder enzo
Geeneens een Fipo in mijn eigen topic... het is mij niet gegunt
ooit Smokez, ooooitquote:
En of!quote:
quote:Waar Bellerophon ooit een FIPO zal plaatsen
ooit zal het mij lukken, als je internet eruit ligt ofzoquote:Op donderdag 13 december 2007 12:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat kan alleen als ik nog lig te slapen vrees ik...
Welcome backquote:
alleen dan ?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ooit zal het mij lukken, als je internet eruit ligt ofzo
Als we met z'n allen gaan klagen, geven ze 'm misschien een Banquote:Op donderdag 13 december 2007 12:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ooit zal het mij lukken, als je internet eruit ligt ofzo
Je kan je eigen topic openen natuurlijk..als je het hier niet leuk genoeg denkt te vinden?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:53 schreef Shitonya het volgende:
kan er geen "geen reet te doen op je school" topic komen?
welkom! koffie ?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:53 schreef Shitonya het volgende:
Je kan je hier toch terecht!quote:Op donderdag 13 december 2007 12:53 schreef Shitonya het volgende:
Donequote:Op donderdag 13 december 2007 12:52 schreef Sm0keZ het volgende:
Bellerophon, zet anders ook ff in de OP wie er allemaal eerste hebben gestaan met postcounts, da's ook wel leuk om bij te houden
Gisteren was ik #1 met 248, Friday12 had er laatst ook een te pakken volgens mij
WBquote:Op donderdag 13 december 2007 12:59 schreef Crazy-M het volgende:
Hier ben ik weeer !!!!!!!!!!1
Even goed en flink gegeten :d
kan ik er weer tegen aan voor de middag
Populaire jongen hequote:Op donderdag 13 december 2007 12:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hee ik sta nog een keer in de OP
He goeiemiddagquote:Op donderdag 13 december 2007 12:59 schreef Crazy-M het volgende:
Hier ben ik weeer !!!!!!!!!!1
Even goed en flink gegeten :d
kan ik er weer tegen aan voor de middag
Dankequote:
Liever red bullquote:Op donderdag 13 december 2007 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
welkom! koffie ?of wat sterkers ?
ik ken hetquote:Op donderdag 13 december 2007 13:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
He goeiemiddag
Ik word altijd laveloos als ik m'n lunch achter m'n kiezen heb zitten
De volgende tital dan maar:quote:Op donderdag 13 december 2007 13:02 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Liever red bull![]()
Mja oké, maar "werk" is nogal specifiek. Denk dat het grootste gedeelte op fok nog studerende is
4quote:
No wayquote:Op donderdag 13 december 2007 13:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De volgende tital dan maar:
Geen reet te doen op je werk (en school)
was maar een suggestiequote:
Je vergeet de kerstborrel zo, leuke telefoontjes plegen, hele dag niets doen EN te relaxte bazen nogquote:Op donderdag 13 december 2007 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg zoeken ze nog mensen bij jou ???
bmw rijden, lunch + sterke drank op kosten van de zaak. klinkt goed
Het overgrote deel is hier wel werkquote:Op donderdag 13 december 2007 13:02 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Liever red bull![]()
Mja oké, maar "werk" is nogal specifiek. Denk dat het grootste gedeelte op fok nog studerende is
Enne, waar was dat ook alweer? Nog plek voor een Informatie analist?quote:Op donderdag 13 december 2007 13:06 schreef lynda het volgende:
[..]
Je vergeet de kerstborrel zo, leuke telefoontjes plegen, hele dag niets doen EN te relaxte bazen nog
wij zijn ook zo makkelijk met nieuwe mensenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Het overgrote deel is hier wel werkMaar we sluiten niemand uit
Eigenlijk was die al gemaakt door iemand anders. Maar ik heb um eventjes aangepast naar mijn eigen ideetje. Ik haat organigrammen maken. Maar deze was gemaakt in Word.quote:
Anders lijkt het ergens anders op he? Als we selectief zijn !!11einzzwei@#!!quote:Op donderdag 13 december 2007 13:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Het overgrote deel is hier wel werkMaar we sluiten niemand uit
Visio en Powerpoint waren ook opties geweest, maar goed om te horen dat het nu af isquote:Op donderdag 13 december 2007 13:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Eigenlijk was die al gemaakt door iemand anders. Maar ik heb um eventjes aangepast naar mijn eigen ideetje. Ik haat organigrammen maken. Maar deze was gemaakt in Word.
Zoals met jou?quote:Op donderdag 13 december 2007 13:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wij zijn ook zo makkelijk met nieuwe mensen
afblaffen !!quote:Op donderdag 13 december 2007 13:07 schreef lynda het volgende:
Oja inmiddels hebben we een heerlijke vette hap gehad, heb ik me hoestdrank en hoest ik er op los
EN heeft dat zeikwijf nog steeds niet terug gebeld dus ga ik maar weer bellen hehe
ok red bull, met een vleugje vodka dan maar goed ?quote:Op donderdag 13 december 2007 13:02 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Liever red bull![]()
ik ben nieuwquote:Op donderdag 13 december 2007 13:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zoals met jou?Of was je nou verloren gegaan en weer terug gekeerd?
Visio ken ik niet. Maar dit was ff een makkelijke optiequote:Op donderdag 13 december 2007 13:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Visio en Powerpoint waren ook opties geweest, maar goed om te horen dat het nu af is
Aah toch wel. En je bent er nog steeds dus wij houden van nieuwkomelingenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben nieuw
sinds deeltje eh m....
deze week
Geen reet te doen op je werk, Deel 78quote:Op donderdag 13 december 2007 13:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Aah toch wel. En je bent er nog steeds dus wij houden van nieuwkomelingen
oo dont drink and drive weet je welquote:Op donderdag 13 december 2007 13:06 schreef lynda het volgende:
[..]
Je vergeet de kerstborrel zo, leuke telefoontjes plegen, hele dag niets doen EN te relaxte bazen nog
ja jullie allemaal zo liefquote:Op donderdag 13 december 2007 13:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Aah toch wel. En je bent er nog steeds dus wij houden van nieuwkomelingen
mag ik dat met alle collegas doen?quote:Op donderdag 13 december 2007 13:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mijn collega en ik gaan niet goed samen
Dat komt doordat hij bullshit zit uit te kramen!
Hij weet alles beter en denkt soms god te zijn
Terwijl zijn IQ zelfs te laag is voor de Albert Heijn!
Hij denkt alleen te zijn, en kan niet samenwerken
Dat wil alleen niet lukken met al die kut kenmerken!
Helaas kan je collega's niet kiezen
Maar het liefst wil ik die van mij invriezen!
Er zijn allemaal alternative reismogelijkheden gemaaktquote:Op donderdag 13 december 2007 13:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oo dont drink and drive weet je wel
hahaha, zo slecht is het hier nou ook weer niet .. het is er maar 1 hahahaquote:Op donderdag 13 december 2007 13:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mag ik dat met alle collegas doen?
en je kunt je laten bobbenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Er zijn allemaal alternative reismogelijkheden gemaakt
Dat dacht ik al jaquote:Op donderdag 13 december 2007 13:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben nieuw
sinds deeltje eh m....
deze week
quote:
Ben je maar klaar mee, met een dergelijke collegaquote:Op donderdag 13 december 2007 13:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
kijk maar uit, je verdient daar je brood. en je gunt hem de dood.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
Heftug, jezelf quotenquote:
Oplossing == Wiiquote:Op donderdag 13 december 2007 13:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk maar uit, je verdient daar je brood. en je gunt hem de dood.
ook geen goed idee is de fles, geen goed oplossing voor al dat gestress.
kijk naar buiten daar hangt de vlag, en morgen is het VRIJDAG!!!!
maak hem dan !!!quote:Op donderdag 13 december 2007 13:17 schreef lynda het volgende:
Er zit een pauw van de kinderboerdij te balanseren op het hek
Fotooooo
was dus vorige week hequote:
voordat je het weet zegt iemand stop! en pak je snel een handje dropquote:Op donderdag 13 december 2007 13:11 schreef Dylanesque het volgende:
Ook al zijn m'n rijmpjes top
Word helemaal verlegen van die OP
veren jattenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:17 schreef lynda het volgende:
Er zit een pauw van de kinderboerdij te balanseren op het hek
Fotooooo
ik kijk tegen de bomen omhoog ....quote:Op donderdag 13 december 2007 13:22 schreef DeToXiC het volgende:
Ik zal de lamellen eens open gooien. Kijken wat ik allemaal zie....Saaie parkeerplaats, leegstaand kantoorpand.. niks bijzonders
geen sex ontmoetingsplaats dusquote:Op donderdag 13 december 2007 13:22 schreef DeToXiC het volgende:
Ik zal de lamellen eens open gooien. Kijken wat ik allemaal zie....Saaie parkeerplaats, leegstaand kantoorpand.. niks bijzonders
regel 1:quote:Op donderdag 13 december 2007 13:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zoekt het draadje van dit topic
maar of ik het zal vinden ..... dus ik zal nu eeuwig de weg kwijt zijn hier
Nee, jammer maar... Ben je nog handjes wezen helpen bij je bios gister WL?quote:Op donderdag 13 december 2007 13:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen sex ontmoetingsplaats dus
Staat Dynalesque aan z'n jongeheer te trekkenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:25 schreef Dylanesque het volgende:
Daar waar de pauwen balanceren op de hekken..
quote:Op donderdag 13 december 2007 13:25 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Nee, jammer maar... Ben je nog handjes wezen helpen bij je bios gister WL?
hier, je dicht net zo hard meequote:Op donderdag 13 december 2007 13:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Staat Dynalesque aan z'n jongeheer te trekken
Wl helpt liever handjes op de WC...quote:Op donderdag 13 december 2007 13:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hier, je dicht net zo hard mee
lanceren de mensen hun rekken....quote:Op donderdag 13 december 2007 13:25 schreef Dylanesque het volgende:
Wie maakt 'm af
Shit..quote:Op donderdag 13 december 2007 13:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hier, je dicht net zo hard mee
Werken alleen maar gekken?quote:Op donderdag 13 december 2007 13:25 schreef Dylanesque het volgende:
Wie maakt 'm af
Die is er nietquote:Op donderdag 13 december 2007 13:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zoekt het draadje van dit topic
maar of ik het zal vinden ..... dus ik zal nu eeuwig de weg kwijt zijn hier
"maar de gekken" dan hequote:
Ik wist niet dat je in hetzelfde bedrijf als mij werktequote:Op donderdag 13 december 2007 13:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
nee, de deur stond open, maar niemand gezienquote:Op donderdag 13 december 2007 13:25 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Nee, jammer maar... Ben je nog handjes wezen helpen bij je bios gister WL?
Allang al gedaan ja!quote:
Morgen een ernstige keelaandoening?quote:Op donderdag 13 december 2007 13:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Allang al gedaan ja!
Het is wel handig om VOOR je hoestdrank inneemt de bijsluiter te lezen
Ik giet gewoon het bekertje vol en mik het achterover.. Mag je dus de helft van het bekertje maar doen
Te laat
Je was geblinddoekt?quote:Op donderdag 13 december 2007 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, de deur stond open, maar niemand gezien
nee , maar vindt het wel een strak ideequote:
niet handig neequote:Op donderdag 13 december 2007 13:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Allang al gedaan ja!
Ik giet gewoon het bekertje vol en mik het achterover.. Mag je dus de helft van het bekertje maar doen
Te laat
hahahhahahaquote:Op donderdag 13 december 2007 13:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
Lynda!
Wat moet ik tegenwoordig nou zonder jou!
Samen gezellig op station "x" in de kou!
Ik zal het missen, je koude handen onder mijn trui
Zo gezellig samen buiten, in een regenbui
Het maakte niet uit, toch waren we samen!
Daar gezellig buiten toen we klaa.... (uh.....)
Denk dat het verstandig is, deze niet af te maken hahahaha
ik zeg niks !!!quote:Op donderdag 13 december 2007 13:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
Lynda!
Dude...quote:Op donderdag 13 december 2007 13:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
Lynda!
quote:Op donderdag 13 december 2007 13:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
Lynda!
Respect!quote:Op donderdag 13 december 2007 13:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
Lynda!
zeg uhm, wil je een kaartje ??quote:Op donderdag 13 december 2007 13:44 schreef DeToXiC het volgende:
Zo..
Droxz, maak ff 1 over WL zijn bioscoop avontuur
Heb jarenlang "rap" texten geschreven, jammer dat ik daar mee ben gestoptquote:Op donderdag 13 december 2007 13:43 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz jij hebt talent gozer !
spitten gast spitten!quote:Op donderdag 13 december 2007 13:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb jarenlang "rap" texten geschreven, jammer dat ik daar mee ben gestopt
verklaard gelijk jouw keelontstekingquote:
WL bioscoop avontuur? Ik heb dit topic bijna niet kunnen volgen, is er een samenvatting beschikbaar?quote:Op donderdag 13 december 2007 13:44 schreef DeToXiC het volgende:
Zo..
Droxz, maak ff 1 over WL zijn bioscoop avontuur
Je bent het in ieder geval niet verleerdquote:Op donderdag 13 december 2007 13:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb jarenlang "rap" texten geschreven, jammer dat ik daar mee ben gestopt
Dat was gister al bekendquote:Op donderdag 13 december 2007 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
verklaard gelijk jouw keelontsteking
neuh hoor 1e keer is gratisquote:Op donderdag 13 december 2007 13:46 schreef DeToXiC het volgende:
Een kaartje? Moet ik dan betalen??!!!![]()
![]()
ik vind het gewoon een mooi verhaal
* Dr.Droxz brengt Lynda ook nog een lekker bakje thee .. en vraag of ze mee komt rokenquote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 13:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
Lynda!
p.s
Lynda haar stage loopt af, vandaar dat we elkaar niet meer zullen zien op station X,
dat was gisteren toen jij aan het wii'en was (naar boven/beneden aan het rennen)quote:Op donderdag 13 december 2007 13:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WL bioscoop avontuur? Ik heb dit topic bijna niet kunnen volgen, is er een samenvatting beschikbaar?
quote:Op donderdag 13 december 2007 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neuh hoor 1e keer is gratis
sommige mensen lopen achterquote:
Sommige mensen zitten niet zoveel op Fok in de avondquote:
Heb veel prive shit gehad, dan zit mijn hoofd te "vol" om lekker te spitten ...quote:
truequote:Op donderdag 13 december 2007 13:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sommige mensen zitten niet zoveel op Fok in de avond
je kan het!quote:Op donderdag 13 december 2007 13:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb veel prive shit gehad, dan zit mijn hoofd te "vol" om lekker te spitten ...
Vanavond maar weer even wat proberen
Ik heb het gistermiddag al gezegt hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 13:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sommige mensen zitten niet zoveel op Fok in de avond
Af en toequote:
Huh wat? Hoe laat?quote:Op donderdag 13 december 2007 13:54 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik heb het gistermiddag al gezegt hoor
Jullie zien elkaar toch nog welquote:Op donderdag 13 december 2007 13:55 schreef lynda het volgende:
Veel topics geleden leerde ik jou in het GRTDOPJW topic kennen
Na een hoop topics begonnen wij elkaar steeds meer te jennen
Hierdoor besloten wij om elkaar te ontmoetten
wat resulteerde in mooie afscheidsgroeten
Na een hoop weken kou en een zoen
Moet ik na eind januari het zonder jou doen
Ik raak Fok alleen maar aan, als ik op m'n werk zitquote:
zo ontroerend ...quote:Op donderdag 13 december 2007 13:55 schreef lynda het volgende:
Oew, teveel hoestdrank, daar ga je van hallucinerenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Allang al gedaan ja!
Te laat
quote:Op donderdag 13 december 2007 13:55 schreef lynda het volgende:
LOL, netjes!quote:Op donderdag 13 december 2007 13:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
Lynda!
p.s
Lynda haar stage loopt af, vandaar dat we elkaar niet meer zullen zien op station X,
Ik vind dat ze een duet moeten rappenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
LOL, netjes!
Maar toch, daar komt ie weer..
[ afbeelding ]
Juist! ben ik het mee eensquote:Op donderdag 13 december 2007 14:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een duet moeten rappen
DUH!!!!!!! Maar niet meer 's ochtends vroeg op het stationquote:Op donderdag 13 december 2007 13:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jullie zien elkaar toch nog wel
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
als ik begin te spitten klinkt het zo zoet als een watermeloen zonder pitten.
weinig venijn en strak als een snaar, heb ik voor iedere regel mijn plan al weer klaar.
* lynda geeft kleintje-M een zakdoekjequote:Op donderdag 13 december 2007 13:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zo ontroerend ...![]()
Iemand een tissue ?
MEEEEER! MEEEEEEEERquote:Op donderdag 13 december 2007 13:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oew, teveel hoestdrank, daar ga je van hallucineren
Ik weetquote:Op donderdag 13 december 2007 13:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
![]()
![]()
De weekenden schat, de weekenden
WTFquote:Op donderdag 13 december 2007 14:05 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda geeft kleintje-M een zakdoekje
dankjequote:Op donderdag 13 december 2007 14:05 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda geeft kleintje-M een zakdoekje
Ze blijven me hier anders noemenquote:
Haha, in je warme bed zekerquote:Op donderdag 13 december 2007 14:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dankje
maar vanmorgen was ik nog groot
Gn ik jou nietquote:
Waarom 'kleintje-M' als ik mag vragen?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze blijven me hier anders noemen![]()
Gelukkig, iets met een sprookje enzo...quote:Op donderdag 13 december 2007 14:04 schreef lynda het volgende:
[..]
DUH!!!!!!! Maar niet meer 's ochtends vroeg op het station
quote:
ja wil ik nu eigenlijk ook wel wetenquote:Op donderdag 13 december 2007 14:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarom 'kleintje-M' als ik mag vragen?
happy end erin ?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig, iets met een sprookje enzo...
die zijn opquote:Op donderdag 13 december 2007 13:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zo ontroerend ...![]()
Iemand een tissue ?
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die zijn op
* WhiteLightning mompelt iets met Auto Suck Masturbator
zucht ...quote:Op donderdag 13 december 2007 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die zijn op
Omdat hij om een zakdoek vraagtquote:Op donderdag 13 december 2007 14:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarom 'kleintje-M' als ik mag vragen?
ehm ... ik mompel even niksquote:
Begin je al rare kleuren te zien door die hoestdrank?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat ik keelpijn hadHoe laat weet ik het
Man -> huilen -> zakdoekquote:
Uiteraardquote:
haha ik ookquote:
hehe neequote:Op donderdag 13 december 2007 14:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Begin je al rare kleuren te zien door die hoestdrank?
Pfff dat had ik al lang geleden gevraagd jaquote:Op donderdag 13 december 2007 14:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat ik keelpijn hadHoe laat weet ik het
Nog steeds niet echt logisch, maar okee, ik keur hem goedquote:Op donderdag 13 december 2007 14:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Man -> huilen -> zakdoek
Man -> huilen om gedicht wat niet voor hem bedoeld is-> watje
Man -> watje -> Kleine M
Hmm, van alcohol zie ik geen rare kleuren hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 14:12 schreef lynda het volgende:
[..]
hehe neekomt straks nog wel op de kerstborrel
gelukkig ben ik gekke mquote:Op donderdag 13 december 2007 14:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Man -> huilen -> zakdoek
Man -> watje -> Kleine M
Het kan ermee door hequote:Op donderdag 13 december 2007 14:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nog steeds niet echt logisch, maar okee, ik keur hem goed
OMGquote:
quote:
WHO'S YER DADDY!quote:
daar komen de plaatjes weer :pquote:
whoa! dat maakt het een stuk duidelijker ja!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Man -> huilen -> zakdoek
Man -> watje -> Kleine M
absintquote:Op donderdag 13 december 2007 14:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hmm, van alcohol zie ik geen rare kleuren hoor
Of is het een ritueel dat iedereen wat in elkaars drinken gooit daar?
Jawel hequote:Op donderdag 13 december 2007 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whoa! dat maakt het een stuk duidelijker ja!
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:19 schreef Crazy-M het volgende:
toen werd het weer rustig ...
Have fun!! Of je kan ook zeggen 'Vrouwenlogica'...quote:Op donderdag 13 december 2007 14:19 schreef lynda het volgende:
Dat is gewoon typisch mannen.. Jullie kunnen niet verder denken dan niet logisch
Kerstborrellllllllllllllll
tja het waren weer dezelfde hequote:Op donderdag 13 december 2007 14:19 schreef lynda het volgende:
Dat is gewoon typisch mannen.. Jullie kunnen niet verder denken dan niet logisch
je kan het ook levendige fantasie noemen natuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2007 14:19 schreef lynda het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:22 schreef Dylanesque het volgende:
Whitle Lightning, frightening, flits als de bliksem
Sgele, die schele, he won't know what hit him
Droxz en Lynda zitten in een tree
Seventees mikt ze eruit met een cup o'mango-tea
Crazy-M, nieuw maar aanwezig,
en zelfs Smokez is met het rijmen bezig
Bellerophon, lastig, ik noem 'm maar Bello,
en tegen Diertjuh bij deze een vrolijke Hello!
Elke dag is Friday als het aan Friday ligt
en DavyE heeft deze reeks gesticht
Draculatettje praat met je ook al zit ze aan de muffins
Kuno zit in Zweden en praat Noors, Zweeds en Fins
DeToXiC komt ook even kijken zodra het hem uitkomt
En ik maak dit alleen zodat ik in de OP kom.
OP waardig jaquote:Op donderdag 13 december 2007 14:22 schreef Dylanesque het volgende:
Veel plezier!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:19 schreef lynda het volgende:
Dat wist ik niet, ik ging alleen op je naam af, sorryquote:Op donderdag 13 december 2007 14:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
Briljant!
maaruh..ik zie juist wat hits me...aangezien ik een naar buiten afwijkend oog heb
Ook al aan de rijmquote:Op donderdag 13 december 2007 14:25 schreef draculettetje het volgende:
En toen was ik weer wakker
en speel ik nu voor bakker
de eerste lading zit in de oven
te bakken en niet te stoven
over een kwartiertje zegt het belletje tring
en het klaar met dat ding
gaat zo de volgende lading de oven in
die heeft namelijke enorme zin
om voor mij te bakken
kan ik ondertussen de chocolade hakken
voor een chocolade geval
een cakeje dat lijkt op een bal
Doe mij maar zo'n rond cakeje hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 14:25 schreef draculettetje het volgende:
En toen was ik weer wakker
en speel ik nu voor bakker
de eerste lading zit in de oven
te bakken en niet te stoven
over een kwartiertje zegt het belletje tring
en het klaar met dat ding
gaat zo de volgende lading de oven in
die heeft namelijke enorme zin
om voor mij te bakken
kan ik ondertussen de chocolade hakken
voor een chocolade geval
een cakeje dat lijkt op een bal
Een nickname die dus echt past? Ik dacht dat Sgele gewoon een grappige naam wasquote:Op donderdag 13 december 2007 14:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, ik ging alleen op je naam af, sorryen bij t 2e zinnetje had k nog geen idee wat k aan t doen was
Ik ook, nu is t opeens een lullig zinnetjequote:Op donderdag 13 december 2007 14:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een nickname die dus echt past? Ik dacht dat Sgele gewoon een grappige naam was
No worries, het blijft briljantquote:Op donderdag 13 december 2007 14:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, ik ging alleen op je naam af, sorryen bij t 2e zinnetje had k nog geen idee wat k aan t doen was
wow die vind ik echt goed bedacht!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:22 schreef Dylanesque het volgende:
Een goedbedoelde zin zonder iemand te kwetsenquote:Op donderdag 13 december 2007 14:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ook, nu is t opeens een lullig zinnetje
die is nie van jou heequote:Op donderdag 13 december 2007 14:31 schreef WhiteLightning het volgende:
Zittend op een bank in het park
helemaal in trance mensen lopen langs
Vizualiseer
deel mn gedachten gang
iedereen is hetzelfde we zijn gelijk een rang
eleke dag de vraag
hoe doe ik mn dans
trek mn conclusies
maak muziek ervan
deel het met jullie
kom zitten op die bank.(bank, bank bank bank)
kan ik je inschrijven voor Idols 2008 ??? je zou niet de 1e zijn die ik inschrijfquote:Op donderdag 13 december 2007 14:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb morgen geen plannen op m'n werk, komt nog wel een mooiere aan
Ik ben benieuwd, met de GRTDOPJW-leden?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb morgen geen plannen op m'n werk, komt nog wel een mooiere aan
ik ben ook benieuwd!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, met de GRTDOPJW-leden?
meld zich ookquote:
Haha ja ff een Sgele-goedmakertjequote:Op donderdag 13 december 2007 14:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, met de GRTDOPJW-leden?
Wel zo leuk natuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2007 14:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Haha ja ff een Sgele-goedmakertjeNee geen idee, ik doe dit ook nooit
Doenquote:Op donderdag 13 december 2007 14:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan ik je inschrijven voor Idols 2008 ??? je zou niet de 1e zijn die ik inschrijf
jaja we staan in de rij voor jouquote:
nee herman hahhaahhaha ..quote:Op donderdag 13 december 2007 14:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
DoenDan ga ik mime-spelen, kijken of ik doorga
![]()
Heb jij die klote jim soms aangemeld destijds
goed bezig wijquote:Op donderdag 13 december 2007 14:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jaja we staan in de rij voor jou
heb ik ook nog op dvd liggen :pquote:Op donderdag 13 december 2007 14:47 schreef Bellerophon het volgende:
Kijkt ondertussen maar '300'
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Altijd goed, dan ga ik binnenkort maar eens m'n eerste dichtbundel uitbrengen.
Blijft een leuke filmquote:Op donderdag 13 december 2007 14:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb ik ook nog op dvd liggen :p
ken ik nie, zeker weer zoiets wat ik eigenlijk moet zien...quote:Op donderdag 13 december 2007 14:47 schreef Bellerophon het volgende:
Kijkt ondertussen maar '300'
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Blijft een leuke film![]()
Maar mensen, ik ga jullie allen wederom verlaten, mijn dag zit erop
moet hem nog wel kijkenquote:Op donderdag 13 december 2007 14:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zekerquote:Op donderdag 13 december 2007 14:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ken ik nie, zeker weer zoiets wat ik eigenlijk moet zien...
auf wiederholen belloquote:Op donderdag 13 december 2007 14:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
M@zzel , tot morgen , of vanavond natuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2007 14:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ik ga dadelijk richting huisquote:Op donderdag 13 december 2007 14:53 schreef Sgele het volgende:
gaat ff luchie scheppen buiten..airco kapot hier
krijgen wij ook een vergoeding ?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Altijd goed, dan ga ik binnenkort maar eens m'n eerste dichtbundel uitbrengen.
wij krijgen hem gratisquote:Op donderdag 13 december 2007 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
krijgen wij ook een vergoeding ?
Eervolle vermelding ook goed? Met dank aan de luiaards die dag in dag uit betaald krijgen voor het met elkaar praten over onnodige triviale onderwerpen en trots zijn op het aantal weggegooide posts tijdens werktijd?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
krijgen wij ook een vergoeding ?
Is dat net zoiets als de Fleshlight?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die zijn op
hahaquote:Op donderdag 13 december 2007 15:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Eervolle vermelding ook goed? Met dank aan de luiaards die dag in dag uit betaald krijgen voor het met elkaar praten over onnodige triviale onderwerpen en trots zijn op het aantal weggegooide posts tijdens werktijd?
Alsof ik mezelf beschrijf
Je bent zaterdag jarig... ik weet het weer...quote:Op donderdag 13 december 2007 15:07 schreef DeToXiC het volgende:
Waar heb je in goedesnaam 70 muffins voor nodig?
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz zit hier met prive laptop tegen collega te gamen
zal vanavond ff kijken! hier is alles geblockedquote:Op donderdag 13 december 2007 15:03 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als de Fleshlight?
plaatje?quote:Op donderdag 13 december 2007 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zal vanavond ff kijken! hier is alles geblocked
WOW ?!?!quote:Op donderdag 13 december 2007 15:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz zit hier met prive laptop tegen collega te gamen
ongetwijfeld meer mensen die zich hierin herkennenquote:Op donderdag 13 december 2007 15:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Eervolle vermelding ook goed? Met dank aan de luiaards die dag in dag uit betaald krijgen voor het met elkaar praten over onnodige triviale onderwerpen en trots zijn op het aantal weggegooide posts tijdens werktijd?
Alsof ik mezelf beschrijf
Kan op mijn nieuwe laptop ookquote:
tis mn traktatie voor het werk dus die ben ik morgen alweer kwijtquote:Op donderdag 13 december 2007 15:07 schreef DeToXiC het volgende:
Waar heb je in goedesnaam 70 muffins voor nodig?
Ken je de fleshlight nietquote:Op donderdag 13 december 2007 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zal vanavond ff kijken! hier is alles geblocked
Ik moet eerlijk bekennen dat ik 70 muffins bakken wel heel aardig van je vindquote:Op donderdag 13 december 2007 15:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tis mn traktatie voor het werk dus die ben ik morgen alweer kwijt
Yeah dat was ikquote:Op donderdag 13 december 2007 15:13 schreef draculettetje het volgende:
hihii beetje gamen op het werk! geweldig, las net ook al dat er een wii gaat worden meegenomen naar het werk!
Dit vraagt om plaatjes...quote:
nee , serieus niet, picz pleassequote:
Ik ook niet... ik zit op een bank weet je..quote:Op donderdag 13 december 2007 15:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik ga hier niet zitten googlen naar plaatjes van sexspeeltjes he
Google maar eens...quote:Op donderdag 13 december 2007 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee , serieus niet, picz pleasse
ik op een stoel, maar dan nog, ook op mn werk..quote:Op donderdag 13 december 2007 15:18 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ook niet... ik zit op een bank weet je..
zeg eerst een beetje lekker zitten te maken, en al komt het erop aan geen linkjes gevenquote:Op donderdag 13 december 2007 15:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik ga hier niet zitten googlen naar plaatjes van sexspeeltjes he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |