Begin je al rare kleuren te zien door die hoestdrank?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat ik keelpijn hadHoe laat weet ik het
Man -> huilen -> zakdoekquote:
Uiteraardquote:
haha ik ookquote:
hehe neequote:Op donderdag 13 december 2007 14:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Begin je al rare kleuren te zien door die hoestdrank?
Pfff dat had ik al lang geleden gevraagd jaquote:Op donderdag 13 december 2007 14:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat ik keelpijn hadHoe laat weet ik het
Nog steeds niet echt logisch, maar okee, ik keur hem goedquote:Op donderdag 13 december 2007 14:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Man -> huilen -> zakdoek
Man -> huilen om gedicht wat niet voor hem bedoeld is-> watje
Man -> watje -> Kleine M
Hmm, van alcohol zie ik geen rare kleuren hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 14:12 schreef lynda het volgende:
[..]
hehe neekomt straks nog wel op de kerstborrel
gelukkig ben ik gekke mquote:Op donderdag 13 december 2007 14:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Man -> huilen -> zakdoek
Man -> watje -> Kleine M
Het kan ermee door hequote:Op donderdag 13 december 2007 14:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nog steeds niet echt logisch, maar okee, ik keur hem goed
OMGquote:
quote:
WHO'S YER DADDY!quote:
daar komen de plaatjes weer :pquote:
whoa! dat maakt het een stuk duidelijker ja!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Man -> huilen -> zakdoek
Man -> watje -> Kleine M
absintquote:Op donderdag 13 december 2007 14:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hmm, van alcohol zie ik geen rare kleuren hoor
Of is het een ritueel dat iedereen wat in elkaars drinken gooit daar?
Jawel hequote:Op donderdag 13 december 2007 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whoa! dat maakt het een stuk duidelijker ja!
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:19 schreef Crazy-M het volgende:
toen werd het weer rustig ...
Have fun!! Of je kan ook zeggen 'Vrouwenlogica'...quote:Op donderdag 13 december 2007 14:19 schreef lynda het volgende:
Dat is gewoon typisch mannen.. Jullie kunnen niet verder denken dan niet logisch
Kerstborrellllllllllllllll
tja het waren weer dezelfde hequote:Op donderdag 13 december 2007 14:19 schreef lynda het volgende:
Dat is gewoon typisch mannen.. Jullie kunnen niet verder denken dan niet logisch
je kan het ook levendige fantasie noemen natuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2007 14:19 schreef lynda het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |