O?quote:Op maandag 3 december 2007 23:22 schreef BeeDee het volgende:
Het Rokershoeksje heeft bijna z'n eerste jubileum!
Wat een drukte toch altijd met wegbrengen, ophalen, eten, wegbrengen en weer ophalen. S'ochtends moet hij tot 12 uur dus dat is best te doen, maar van kwart over een tot kwart over drie stelt echt niks voor. Eigenlijk zit je alleen maar op de klok te kijken wanneer je hem weer op moet halen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:00 schreef Tezz het volgende:
Ah ik was jullie kwijt........
Shit ik kan helemaal niet FOK-ken nu, moet mijn kind van school halen!
hahaaa inderdaad!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:34 schreef LudoSanders het volgende:
De kerstboom hoort niet voor 6 december in Nederlandse huiskamers!
Psst Koek! Het is 's Ochtends.
Taalverloedering van die jeugd van tegenwoordig.
Met de spellingcontrole van Word lach je je ook rot, "Met vriendelijke groet" wou Word veranderen in vreeslijke groeten. hahahaquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:34 schreef LudoSanders het volgende:
De kerstboom hoort niet voor 6 december in Nederlandse huiskamers!
Psst Koek! Het is 's Ochtends.
Taalverloedering van die jeugd van tegenwoordig.
Je moet er ook in geloven natuurlijk. Morgen is hij voor het laatst op school! Weg ermee, hoezee!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:58 schreef LudoSanders het volgende:
Die komt hier heul niets langs, zo goed is die dus niet.
ole!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:13 schreef PeZu het volgende:
ola
Vooral lekker eten en drinken ja...de rest..ach...is voor de kids hèquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:18 schreef PeZu het volgende:
morgen gezellig met de fam sinterklaas vieren
lekker eten drinken en iedereen kado's zien uitpakken waarvan ik allang weet wat het is_!
Vooral lekker eten en drinken ja...de rest..ach...is voor de kids hèquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
lekker eten drinken en iedereen kado's zien uitpakken waarvan ik allang weet wat het is_!
ohw?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:18 schreef PeZu het volgende:
morgen gezellig met de fam sinterklaas vieren
nee hoor ik krijg ook kado'squote:Op dinsdag 4 december 2007 22:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
Vooral lekker eten en drinken ja...de rest..ach...is voor de kids hè
ooow en ze hebben al zoveel grekegenquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mazzelaar!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor ik krijg ook kado's
Wat krijg je dan?quote:
hij doet utquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mazzelaar!![]()
Ja wacht ff...zal je nog ff een keer uitnodigen, gaat nie helemaal goed dan, net als FOK! momenteel trouwens...dat schiet ook niet echt op...
Ja wat klopt er wel? hahahaha!!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:30 schreef oranjekoek het volgende:
Wat klopt er hier niet.
ik heb alle kado's al netjes ingepaktquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:39 schreef BeeDee het volgende:
Het gaat eigenlijk alleen maar om onze dochter, daarbij vergeet je welleens wat voor elkaar te kopen..
ik krijg een luchtje van cartierquote:
van mij krijg je kusjesquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:42 schreef Tezz het volgende:
Ik krijg van mezelf de sint een grote megafles Noa parfum. Mijn man moet het met een goedkoop mexx geurtje doen. Ouders en schoonouders krijgen een dinerbon van hun favo-restaurant en Bente krijgt HEEL VEEL.
Dat wil vaak wel helpenquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:35 schreef BeeDee het volgende:
Ik krijg heulemaal niks...![]()
Oh...mischien komt dat omdat ik heb gezegd dat ik niets wilde hebben
Wij kopen ook nooit iets voorelkaarquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:39 schreef BeeDee het volgende:
Het gaat eigenlijk alleen maar om onze dochter, daarbij vergeet je welleens wat voor elkaar te kopen..
quote:
Daar gaat het toch ook om? Met kerst worden de opa's en oma's verwend!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:42 schreef Tezz het volgende:
Ik krijg van mezelf de sint een grote megafles Noa parfum. Mijn man moet het met een goedkoop mexx geurtje doen. Ouders en schoonouders krijgen een dinerbon van hun favo-restaurant en Bente krijgt HEEL VEEL.
Handig een zolder!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop ze maar snel in de zak, hij ligt boven op zolder achter de stoelen onder een deken!
Daar kan ik me niks bij voorstellen.. Haal ze uit mijn zak klinkt beter hahaquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:47 schreef Tezz het volgende:
En ga nou niet zeggen stop ze maar in mijn zak, die is TE flauw.
Ach, met kerst doen wij eigenlijk nooit cadeau's , of het moet in spel vorm zijn. Dat is dan wel weer leuk: voor vijf euro een super belachelijk cadeau kopen en er dan met z'n allen om dobbelen. Hilarisch gewoon. Alle cadeau's in het midden:quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:47 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Daar gaat het toch ook om? Met kerst worden de opa's en oma's verwend!
quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:50 schreef PeZu het volgende:
ik wil geen kusjes in een zak
brrrquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:50 schreef PeZu het volgende:
ik wil geen kusjes in een zak
ooh in dat gevalquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ook niet maar mijn kind gelooft nog in sinterklaas dus alles moet in de zak. Regels zijn regels.
Dat spel deden we ook bij de oma van mijn vriend! Ik heb me toen ook rotgelachen. Ik was de eerste keer bij de familie en pik meteen een mooie vaas van oma in.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach, met kerst doen wij eigenlijk nooit cadeau's , of het moet in spel vorm zijn. Dat is dan wel weer leuk: voor vijf euro een super belachelijk cadeau kopen en er dan met z'n allen om dobbelen. Hilarisch gewoon. Alle cadeau's in het midden:
Ja is echt superleuk om te doen. Vooral als je de kanskaarten ook nog eens toespitst op de familie, dan krijg je leuke discussies. Ff voorbeeldje:quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:54 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat spel deden we ook bij de oma van mijn vriend! Ik heb me toen ook rotgelachen. Ik was de eerste keer bij de familie en pik meteen een mooie vaas van oma in.Fat is alweer lang geleden! Leuk idee voor dit jaar bij mijn schoonvader en zijn vriendin!
de mijne ookquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Stop! Stop! De zak stroomt over!!!!!!!!!
hahahaa dikke ruzie in de familie!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja is echt superleuk om te doen. Vooral als je de kanskaarten ook nog eens toespitst op de familie, dan krijg je leuke discussies. Ff voorbeeldje:
Degene met de dikste bierbuik geeft een cadeautje aan degene met de meeste grijze haren.
offe
Als je denkt dat je de knapste en mooiste persoon in dit huis bent, mag je van iedereen een cadeautje in ontvangst nemen.
Het is ff wat verzinnen, maar je ligt gegarandeerd in een deuk de hele avond.
dat komt door de sql update van laatst nu kan de software optimaler gebruik maken vd hardwarequote:Op dinsdag 4 december 2007 23:11 schreef BeeDee het volgende:
Wat is er aan de hand met FOK! beetje jammer...traag, bullshit tekens enzo
Ja, duidelijk..quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat komt door de sql update van laatst nu kan de software optimaler gebruik maken vd hardware_!
Truste Tezz!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:03 schreef Tezz het volgende:
Ik ga ook naar bed trouwens! Tis weer mooi geweest voor vandaag. Trusten allemaal!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:
Geen enge verhalen meer. Vandaag op controlle geweest en alles was goed, mag alles weer doen! Dus dat is goed nieuws. Heel soms nog een beetje pijn maar daar is mee te leven.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Alles oke??? Nog enge operatieverhalen??? (ik moet vrijdag weer naar mijn vriend de chirurg. Ik wil voorstellen om niet te opereren want het gaat bijzonder goed met mij).
Het is inmiddels al bijna zo ver...... dus ze zal wel druk zijn he.quote:Op woensdag 5 december 2007 07:34 schreef Tezz het volgende:
Joepie pakjesavond!!!!! Kind doet: stuiter de stuiter de stuiter.....
Gelukkig moet ze eerst nog naar school en heeft ze ook nog met een vriendinnetje afgesproken vanmiddag dus de dag zal voor haar snel voorbij gaan gelukkig.........
Ze is nog bij een vriendinnetje aan het spelen (die ook helemaal hyper was), dus ik heb er geen last van! Nog anderhalf uur en dan is het zover.....quote:Op woensdag 5 december 2007 15:52 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Het is inmiddels al bijna zo ver...... dus ze zal wel druk zijn he.
Wij hebben maandagavond al suprise gehadquote:Op woensdag 5 december 2007 16:52 schreef BeeDee het volgende:
Helleuw!!
Hier ook al zo'n druktemaker in huis...pfff, maar gelukkig niet op een vervelende manier. En op dit moment zit ze eindelijk lekker rustig te kleien.![]()
Niet op de WC, maar aan de eettafel btw![]()
Fijne avond iedereen straks!
ik heb ook een bult geld gekregen, toch nog een verassingquote:Op woensdag 5 december 2007 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
Sinterklaas is niet langs geweest, maar mijn vader belde vanuit Londen dat ik mijn bankrekening ff moest checken.
Ik schrok er gewoon van zoveel het was, Ik kreeg ieder jaar al erg veel. Zeker in vergelijking met vrienden van mij. Het was nu verdrievoudigd.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ook een bult geld gekregen, toch nog een verassing
2400 eypo is de limit toch?quote:Op donderdag 6 december 2007 00:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik schrok er gewoon van zoveel het was, Ik kreeg ieder jaar al erg veel. Zeker in vergelijking met vrienden van mij. Het was nu verdrievoudigd.![]()
Na die andere schenking eerder dit jaar moet ik er bijna schenkingsbelasting over betalen.
De groetjes terug lieverd!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 december 2007 01:09 schreef SeaOfLove het volgende:
ik wil de groetjes doen aan: Ludo, Tezz, Oranjekoek, PeZu, BeeDee en Harakuju
Jij ook groetjes SOL!quote:Op donderdag 6 december 2007 01:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Nee.........most of the time is het alleen Oranjekoek, Ludo, PeZu en Tezz............ach weet je, ik heb ook niet altijd zin om hele avonden achter de pc te zitten. Af en toe een berichtje is wel leuk en ik vind het altijd ook wel gezellig, maar ik heb het gewoon druk de laatste tijd!quote:Op donderdag 6 december 2007 12:16 schreef SeaOfLove het volgende:
Jullie gaan niet zo snel meer geloof ik he
Achja, ik breng de meeste tijd op fok toch ook door in CUL, de rest boeit me niet meer zo.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee.........most of the time is het alleen Oranjekoek, Ludo, PeZu en Tezz............ach weet je, ik heb ook niet altijd zin om hele avonden achter de pc te zitten. Af en toe een berichtje is wel leuk en ik vind het altijd ook wel gezellig, maar ik heb het gewoon druk de laatste tijd!
Ja CUL is eigenlijk ook nog zowat het enige waar ik nog dagelijks kom. Blijft leuk! En verder alleen het Hoeksje hier en af en toe in F&F (sinds ik mijn puppy hondje Harley heb).quote:Op donderdag 6 december 2007 14:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Achja, ik breng de meeste tijd op fok toch ook door in CUL, de rest boeit me niet meer zo.
Zag deze opeens hoog in de AT staan, dus dacht ff koekeloeren
ik tegenwoordig ook in F&F sinds ik met HEM heb, en ik opeens voor 2 poezenbeesten zorgquote:Op donderdag 6 december 2007 15:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja CUL is eigenlijk ook nog zowat het enige waar ik nog dagelijks kom. Blijft leuk! En verder alleen het Hoeksje hier en af en toe in F&F (sinds ik mijn puppy hondje Harley heb).
4400,- naar ik begreep.quote:Op donderdag 6 december 2007 01:07 schreef Chris_Highhat het volgende:
[..]
2400 eypo is de limit toch?
Ik was 2 uur te laat vandaag vanwege een jumpert.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:21 schreef Broekpaling het volgende:
Man, deze week is volgens mij nog niet 1 trein op tijd geweest.![]()
Gisteren reed er een trein niet, vandaag was er een spoor weer afgesloten. En ik begrijp dat maandag de tijden voor treinen weer veranderen?
Waarom dat nu weer, zorg eerst maar dat de boel op tijd aankomt en vertrekt.
Maar ja, de beste stuurlui staan aan wal zullen we maar zeggen.
Patrick Jumpen?! Hehehehe...quote:Op donderdag 6 december 2007 20:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik was 2 uur te laat vandaag vanwege een jumpert.
Uit eigen beweging of onder dwang van Enter?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:23 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben gestopt met roken, een uur geleden, en ga het nog wel even volhouden hoop ik...
Heb enter er nog nooit over gehoord.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Uit eigen beweging of onder dwang van Enter?
Ik hou jullie op de hoogste!quote:Op zaterdag 8 december 2007 08:26 schreef Tezz het volgende:
Oeeeeeeeee sterkte Berenanus! Je houdt het vast vol (je bent in ieder geval gemotiveerd). Ben benieuwd! Hou je ons op de hoogte?
Zo mag ik het horen! hou vol hou vol! Ik ben trots op je jongen!quote:Op zaterdag 8 december 2007 08:29 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik hou jullie op de hoogste!
Het lastigste is het niet roken op mijn stage, daar roken de clienten zelfs en begeleiding... mag je roken wanneer je wilt en iedereen doet dat ook...
Maar ik hou het wel vol
quote:Op zaterdag 8 december 2007 08:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen! hou vol hou vol! Ik ben trots op je jongen!
Dat is lastig! Veel succes!quote:Op zaterdag 8 december 2007 08:29 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik hou jullie op de hoogste!
Het lastigste is het niet roken op mijn stage, daar roken de clienten zelfs en begeleiding... mag je roken wanneer je wilt en iedereen doet dat ook...
Maar ik hou het wel vol
Nee, alleen mijn wijsvinger is wat minder geelquote:Op zondag 9 december 2007 01:08 schreef Tezz het volgende:
Proficiat Berenanus! En, ben je al fitter, glanst je haar meer (ha-ha), heb je zin om de marathon te lopen en smaakt je eten lekkerder?
Een goedemorgen voor jou en alle andere (niet)rokertjes hier.quote:Op zondag 9 december 2007 09:28 schreef no1uknow het volgende:
GoedemorgenBen even naar buiten m'n ochtendpeuk roken
(mag niet binnen roken, ben 17![]()
)
ja als je slaaptquote:Op zondag 9 december 2007 09:23 schreef PeZu het volgende:
niet roken is tres simple
quote:
*voelt zich aangesprokenquote:Op zondag 9 december 2007 09:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Een goedemorgen voor jou en alle andere (niet)rokertjes hier.
Wees maar blij dat je niet in de keuken hebt mogen kijken terwijl ze je eten aan het bereiden waren. Of moet ik opwarmen zeggen.quote:
daarom davitamonquote:Op zondag 9 december 2007 20:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je niet in de keuken hebt mogen kijken terwijl ze je eten aan het bereiden waren. Of moet ik opwarmen zeggen.
Ja! Hij was lekker! Het zijn allemaal Nederlanders, zou dat iets uitmaken?quote:Op zondag 9 december 2007 20:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je niet in de keuken hebt mogen kijken terwijl ze je eten aan het bereiden waren. Of moet ik opwarmen zeggen.
Hoax!!1quote:Op zondag 9 december 2007 20:18 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja! Hij was lekker! Het zijn allemaal Nederlanders, zou dat iets uitmaken?
zeker geruild voor een snackbarquote:Op zondag 9 december 2007 20:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoax!!1
Nederlanders die een Chinees restaurant hebben
Patatquote:Op zondag 9 december 2007 20:29 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ze hebben ook lekkere patat inderdaad! haha
patat patat patat patat patatquote:Op zondag 9 december 2007 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind patat achterlijk klinken.
friet klinkt zo gayquote:Op zondag 9 december 2007 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind patat achterlijk klinken.
hahaa, ik geloof dat hier een heel topic over te vinden isquote:Op zondag 9 december 2007 20:37 schreef LudoSanders het volgende:
Patat klink lomp en boers, gewoon een gedrocht van een woord.
Zal ik een aardappel frituren? Ik ga nu eerst in bad!quote:Op zondag 9 december 2007 20:43 schreef LudoSanders het volgende:
Godver, nu heb ik weer honger..
Virtueel iets aanbieden.quote:Op zondag 9 december 2007 20:44 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zal ik een aardappel frituren? Ik ga nu eerst in bad!
Ik weet niet of mijn aardappels wel geschikt zijn voor de frituurpan.quote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 01:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Broek!quote:Op zondag 9 december 2007 22:23 schreef Broekpaling het volgende:
Zoveel huiswerk af, nog zoveel te doen.
Mwoah, we krijgen eigenlijk een opdracht per dag bijvoorbeeld en die moet de volgende week ingelverd worden.quote:Op zondag 9 december 2007 22:44 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Broek!Heb je het zo druk met school?
MBO toch? Dat is wel jammer, op HBO zijn er volgens mij veel meer opleidingen in de richting die je op wilt.quote:Op zondag 9 december 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mwoah, we krijgen eigenlijk een opdracht per dag bijvoorbeeld en die moet de volgende week ingelverd worden.
Je kan die opdracht vaak in 1 dag af maken en sommige in 2 of 3.
IK daarintegen spaar ze op tot het weekend en ben dan op zondag al vloekend aan het werk waarom ik het niet eerder had gemaakt.![]()
Maar ik vind van de school tot nu toe helemaal niks.![]()
Ik had al met m'n moeder afgesproken om te kijken of ik er wat van vind in dit jaar en anders stop ik hiermee.
Wil dan graag naar Media College Amsterdam. Zit dan te denken aan Muziektechnicus of AV-techniek.
Denk dat ik dan AV techniek wel wat vind omdat je daar heel erg breed leert en het 4e jaar kan je je evt specialiceren.
Ik doe inderdaad MBO.quote:Op zondag 9 december 2007 23:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
MBO toch? Dat is wel jammer, op HBO zijn er volgens mij veel meer opleidingen in de richting die je op wilt.
Nou echnie he! Wat heb ik teringhard gewerkt vandaag, pff....Ben ook nog niet eens klaar! Moet straks nog wat mail doen, omdat mijn klote laptop weer eens geen verbinding met het draadloze netwerk wilde maken. Grrr. Vandaag drie vergaderingen moeten notuleren en ben van half negen tot half zes bezig geweest met zitten en typen. Bah Bah Bah.quote:
Ja dat kan hij zelf in principe wel, maar hij moet vannacht werken (van 21.30 tot 6.00) en hij had de hele dag nog niet geslapen, dus ik heb hem om zeven uur maar ff naar bedje gestuurd.....quote:
Ik zou het echt niet schoonmaken.quote:Op maandag 10 december 2007 20:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja dat kan hij zelf in principe wel, maar hij moet vannacht werken (van 21.30 tot 6.00) en hij had de hele dag nog niet geslapen, dus ik heb hem om zeven uur maar ff naar bedje gestuurd.....
Nou die traditionele rolverdeling valt reuze mee hoor! Zo ben ik jarenlang hoofdkostwinnaar geweest, zo zorgt hij net zo veel voor onze dochter als ik, zo hangt hij voor mij de was op een paar keer per week, hij kookt (nou ja hij probeert het) hij tweemaal per week, stofzuigt hij en doet hij braaf mee boodschappen...quote:Op maandag 10 december 2007 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet schoonmaken.
Veel te goed voor die man jij.
Hij heeft het goed voor elkaar zo'n traditionele rolverdeling.
Ach ik was maar beetje aan het kutten. Hier is meer sprake van een traditioneel rolmodel hoor, mijn ma kookt altijd. Nu is het ook haar hobby en is mijn pa vaak van huis..quote:Op maandag 10 december 2007 20:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou die traditionele rolverdeling valt reuze mee hoor! Zo ben ik jarenlang hoofdkostwinnaar geweest, zo zorgt hij net zo veel voor onze dochter als ik, zo hangt hij voor mij de was op een paar keer per week, hij kookt (nou ja hij probeert het) hij tweemaal per week, stofzuigt hij en doet hij braaf mee boodschappen...
Ach, hier is het ook niet altijd vanzelf gegaan hoor. Mijn man komt uit een gezin waar wel een zeer traditionele rolverdeling was (is). Dus in het begin van ons samenwonen ging het vaaaaak mis. Zo kan ik me herrinneren dat de eerste zondag in ons 'samenwoonleven', hij thuis komt van het voetballen, zijn tas in de gang gooit en die had daar vervolgens de rest van de week gestaan.quote:Op maandag 10 december 2007 20:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ach ik was maar beetje aan het kutten. Hier is meer sprake van een traditioneel rolmodel hoor, mijn ma kookt altijd. Nu is het ook haar hobby en is mijn pa vaak van huis..
Haha voetbaltassen is een bekend iets. Ik kreeg ook steevast de vraag of ik mijn tas zo ff zou opruimen. Maar dat kan inderdaad een potje stinken zeg.quote:Op maandag 10 december 2007 20:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach, hier is het ook niet altijd vanzelf gegaan hoor. Mijn man komt uit een gezin waar wel een zeer traditionele rolverdeling was (is). Dus in het begin van ons samenwonen ging het vaaaaak mis. Zo kan ik me herrinneren dat de eerste zondag in ons 'samenwoonleven', hij thuis komt van het voetballen, zijn tas in de gang gooit en die had daar vervolgens de rest van de week gestaan.
De zondag daar op vraagt hij doodleuk aan me: waar zijn mijn voetbalspullen??? Ik zei dus: waar jij ze vorige week neergelegd hebt schat!
Stinken die tas joh, niet te filmen! Woehaha. Meteen afgeleerd.
Straks komt project catwalk, wel lekkere ik-ben-alleen-thuis-en-ben-koningin-van-de-afstandbediening tv. Nu ben ik nog ff tussen de bedrijven door aan het werken en ik denk dat ik maar eens vroeg naar bedje ga....quote:Op maandag 10 december 2007 20:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Haha voetbaltassen is een bekend iets. Ik kreeg ook steevast de vraag of ik mijn tas zo ff zou opruimen. Maar dat kan inderdaad een potje stinken zeg.
Er is weer niets op TV, ik verveel me.
Lekker idd, ik kijk maar Paul de Leeuw..quote:Op maandag 10 december 2007 21:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
Straks komt project catwalk, wel lekkere ik-ben-alleen-thuis-en-ben-koningin-van-de-afstandbediening tv. Nu ben ik nog ff tussen de bedrijven door aan het werken en ik denk dat ik maar eens vroeg naar bedje ga....
*snuffel* Hallo!quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:00 schreef hardromacore het volgende:
heeee stinkerds
Ik nog steeds! straks maar even onder de zonnebank, lekker warm.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:41 schreef LudoSanders het volgende:
Ik niet.
hahaa, zit je hier steeds in je eentje dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:27 schreef LudoSanders het volgende:
Ja want er zullen eens een keer mensen in het Rokershoeksje blijven.
Zie jij andere dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa, zit je hier steeds in je eentje dan?
Nee, op het moment niet nee, maar er kan er eentje verstopt zitten in een donker hoekjequote:
Ja erg weinig inderdaad, ik ben er zelf ook niet veel. Ik lees wel veel op het forum.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:46 schreef LudoSanders het volgende:
Er zijn er nog maar 4 die actief posten heb ik het idee.
Nee, op haar kamer in R'dam en ik zit in Zeeland. Maar met kutten bedoelde ik meer kutten op FOK!.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:56 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
oi.... Is je vriendin niet in de buurt?
In Rotterdam helemaal! Yes, i knowquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, op haar kamer in R'dam en ik zit in Zeeland. Maar met kutten bedoelde ik meer kutten op FOK!.
wahaaa dat wordt weer nachtwerk!quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:00 schreef LudoSanders het volgende:
Oh, ik moet nog een artikel schrijven zie ik. Ehm, later op de avond.
R'dam is niet zo ver weg vanuit Zeeland heur.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
In Rotterdam helemaal! Yes, i knowGa je gang zou ik zeggen, ik ben daar niet zo goed in
Mwah maximaal 2 a4'tjes, zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:04 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
wahaaa dat wordt weer nachtwerk!
Ik heb geen idee hoe ver dat is, hoe vaak zie je haar dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
R'dam is niet zo ver weg vanuit Zeeland heur.
Ieder weekend komt ze naar huis. En met het OV is het ook maar anderhalf uur.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:07 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ver dat is, hoe vaak zie je haar dan?
Gratis tip: Nepboom!quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:07 schreef Tezz het volgende:
jaha ik ben de kerstboom op aan het zetten. Heb geen tijd om te fokken.
Nu mijn dochter klaar is met 'haar deel' van de boom (lees: de onderste helft) moet ik eerst weer ff stofzuigen want alles zit onder de glitter en naalden....
Je zal het met de hand moeten schrijven!quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwah maximaal 2 a4'tjes, zal wel meevallen.
Tezz! Bij ons zijn de ballen die beneden hingen allemaal al gesneuveldquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:07 schreef Tezz het volgende:
jaha ik ben de kerstboom op aan het zetten. Heb geen tijd om te fokken.
Nu mijn dochter klaar is met 'haar deel' van de boom (lees: de onderste helft) moet ik eerst weer ff stofzuigen want alles zit onder de glitter en naalden....
Of typemachine.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je zal het met de hand moeten schrijven!
Ik kan helemaal niet meer schrijven, een bestelling voor de snackbar gaat nog netquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of typemachine.
We leven niet meer in het stenentijdperk zeg.
Die van ons staat nog opgetuigd boven.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:16 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
We hebben ook een grote nepper.
Zo erg zal het toch niet zijn? Ik schrijf toch nog regelmatig, aantekeningen enzo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet meer schrijven, een bestelling voor de snackbar gaat nog net
Zet die boom beneden!quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die van ons staat nog opgetuigd boven.
[..]
Zo erg zal het toch niet zijn? Ik schrijf toch nog regelmatig, aantekeningen enzo.
Die boom kan nog wel ff wachten, sowieso na het weekend pas. Zondag verjaardag van moeders dus weer volle bak en die twee ADHD neefjes zullen de boom ook geen goed doen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:22 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zet die boom beneden!![]()
Ik ben erg blij met mijn computer en printer, mijn handschrift is niet te lezen.
haha nee wacht dan nog maar even. Ik stap even in de douche! Tot later, begin maar vast met je opdrachtquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die boom kan nog wel ff wachten, sowieso na het weekend pas. Zondag verjaardag van moeders dus weer volle bak en die twee ADHD neefjes zullen de boom ook geen goed doen.
Nee, ik ga ook ff douchen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:32 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha nee wacht dan nog maar even. Ik stap even in de douche! Tot later, begin maar vast met je opdracht
Gezellig he!quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:00 schreef Tezz het volgende:
Jaaaaa huis is weer schoon, ballen hangen in de boom en ben fris gedouched. Nu eens kijken of er nog wat te beleven valt op tv......
hahaaa ja als ik er kransjes in ga hangen zijn ze ook zo "verdwenen" Harley zal het ook wel lekker vinden!quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:14 schreef Tezz het volgende:
Ik ben zo blij met mijn huis in kerstsfeer. Heerlijk! Gezellig!
Heb net de kransjes in de boom gehangen (en in mijn mond) en kwam tot de conclusie dat ik morgen toch nog maar ff naar het tuincentrum moet voor wat extra boomvulling. De boom is een ietsiepietsie groot uitgevallen dit jaar dus ik heb niet genoeg versiering.....
Die heb jij helemaal niet nodig! Ga je tanden maar poetsen, dan is de trek zo weer voorbijquote:
Heb hem ook niet nodig, lukt me allemaal wel hoor, tot nu toe danquote:Op woensdag 12 december 2007 19:22 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Die heb jij helemaal niet nodig! Ga je tanden maar poetsen, dan is de trek zo weer voorbijVolhouden hoor!
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:47 schreef PeZu het volgende:
ja kom er maar in
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:16 schreef Tezz het volgende:
Anusje! Hou vol hou vol!!!!!!! Hier:.........een handjevol steun en doorzettingsvermogen!!!!
Ik ben net terug van het shoppen. De plaatselijke glitterjurkwinkel (CoolCat) had een 'friends' avond. 20% korting op het hele assortiment, ook op de salesspullen (dus dingen die voor 70% waren afgeprijsd kreeg je met 90% korting mee). Leuke kerstglitterjurk gekocht voor Bente! En nog een hele stapel andere kleding.......die ze natuurlijk niet nodig had.......maar ja: een truitje voor 2 euro en een jurkje voor 6 euro is toch zonde om te laten liggen he!!!!
(vrouwen en shoppen![]()
)
Volgens mij ligt dat boek bij ons op de wcquote:Op donderdag 13 december 2007 21:00 schreef Tezz het volgende:
Hmm. Valt weer tegen.
Ik ga weer verder lezen in mijn boek over The Secret.
Ik wordt hartstikke rijk. (ja dat moet ik tegen mezelf zeggen van The Secret).
Ook al een griep te pakken? Iedereen lijkt weer ziek te zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:29 schreef PeZu het volgende:
vandaag maar weer eens lekker verder snotteren
De trimster belt net ook al op dat de afspraak voor Harley niet door gaat vanmiddag. Hartstikke ziek.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ook al een griep te pakken? Iedereen lijkt weer ziek te zijn.
Het is erg koud vandaag
hmm een zusterquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:13 schreef Tezz het volgende:
PeZu: hier heb je een warme deken, een kop thee en een aai over je bol....
Heerlijk! Ik wil dat ook!quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
De trimster belt net ook al op dat de afspraak voor Harley niet door gaat vanmiddag. Hartstikke ziek.
Nu heb ik dus een hele dag niets te doen, heeeeeeeeeeerlijk!!!!!!!!!! Kind is al uitbesteed, man ligt te slapen, hmmmmm lekker relaxdagje!
Beterschap!quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmm een zuster![]()
![]()
tnx
@koek, ja griep enzo
Je hebt nogal wat achterstallig schoolwerk of niet?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:31 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben dan wel vrij, het is niet dat ik niet te doen heb. Ben al vanaf 10:00 druk in de weer met achterstallig schoolwerk.
Dus, heb ik eerst zeer relaxed boodschappen gedaan (zonder jengelend kind en irritante man die alsmaar dingen in mijn kar gooit die er niet in thuis horen), daarna heb ik thuis koffie gedronken en met mijn hondje gespeeld, toen heb ik een uurtje op de bank liggen dutten en ik denk dat ik zometeen lekker even in bad ga!quote:
ja de zon schijnt heerlijk hierquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dus, heb ik eerst zeer relaxed boodschappen gedaan (zonder jengelend kind en irritante man die alsmaar dingen in mijn kar gooit die er niet in thuis horen), daarna heb ik thuis koffie gedronken en met mijn hondje gespeeld, toen heb ik een uurtje op de bank liggen dutten en ik denk dat ik zometeen lekker even in bad ga!
Ohohoh wat een heerlijke dag!
ohhhh ik wil BeeMovie ook! (ga direct even op de site kijken)quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja de zon schijnt heerlijk hier![]()
nu nog even wachten totdat bee movie binnen en dan ga ik lekker een filmpje kijken
hij is binnenquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
ohhhh ik wil BeeMovie ook! (ga direct even op de site kijken)
Het is dat je zo ver weg woont, anders had ik direct mijn joggingbroek aan getrokken en was ik bij je op de bank onder de deken gekropen...quote:
hoeft niet, vaak zijn er al heel snel al hele goede versiesquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:37 schreef BeeDee het volgende:
Ik wacht wel tot de DVD in de videotheek ligt. Dan wordt er tenminste een goeie gepost hehehe...
Ik ben al een paar keer tegen een slechte CAM of Sync versie aangelopen. Er zijn ook wel betere, maar dan is het geluid weer geen DTS of DD of er schort weer iets aan de ondertiteling. (slecht vertaald of irritant lettertype ofzo)quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoeft niet, vaak zijn er al heel snel al hele goede versies
van american gangster had ik al een dvd versie voordat ie in de bios was
@tezz![]()
Nou BeeDee (quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ben al een paar keer tegen een slechte CAM of Sync versie aangelopen. Er zijn ook wel betere, maar dan is het geluid weer geen DTS of DD of er schort weer iets aan de ondertiteling. (slecht vertaald of irritant lettertype ofzo)
Ik weet 't, ik ben een zeikerd op dat gebied hahaha..maar ik brand m'n films op DVD en bewaar ze ook, dus wil ik gewoon de best mogelijke kwaliteit. Het maakt me dan niet uit of ik wat langer moet wachten.
Hoi Tezz!quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou BeeDee () groot gelijk heb je! Mijn man kan dus wel naar cam-versies of bijv. films zonder ondertiteling of erger nog: zonder geluid kijken. Vreselijk. Ik kijk een goede film, of ik kijk niet!
Oh...doei Tezz! Hahaha..quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:43 schreef Tezz het volgende:
oooooooohhhhhhhh die is lief..............................
Ik ga nog even boodschappen doen jongens, vermaak je!
ik gebruik ftd/usenetquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:50 schreef BeeDee het volgende:
Maar PeZu..doe je ze gewoon binnenhalen en kijken of het wat is? Want dat vind ik dan wel weer een tijdrovende bezigheid. Of je moet de NTSC versies zonder ondertiteling nemen, dan zijn ze wel goed. Ik kan best redelijk engels verstaan, maar vaak mis ik toch delen van gesprekken juist door andere geluiden. Of met comedy's moet je toch ook wel een beetje uitdrukkingen in het engels kennen, anders mis je toch vaak de clou.
Ja ok, dat gebruik ik ook. Maar meestal laat ik de niet retail bronnen sowieso links liggen. Soms zoek ik wel direct op binsearch ofzo..quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik gebruik ftd/usenet
de omschrijvingen daar zijn meesta; perfect
ntsc vesries zonder subs geen probleem, ei spiek inglisg ferry goed
ja als je direct op binsearch zoekt weet je dus nooit wat je krijgtquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja ok, dat gebruik ik ook. Maar meestal laat ik de niet retail bronnen sowieso links liggen. Soms zoek ik wel direct op binsearch ofzo..
Ja, ik gebruik het meestal voor muziek, concerten en oudere delen van een serie of documentaire te zoeken, die zijn op ftd dan vaak al weg..quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als je direct op binsearch zoekt weet je dus nooit wat je krijgt
via ftd staat er een kleine omschrijving, bij en als je even verder leest kun je uit de reply;s opmaken of het de moeite waard is of niet
Berekoud.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:51 schreef PeZu het volgende:
tis koud
Ben je nog ziek?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:51 schreef PeZu het volgende:
tis koud
Ik moet ze nog halen!quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Berekoud.
Nog een weekje tot de kerst.![]()
Een week lang alleen naar die cadeau's mogen kijken.
een beetjequote:
Playstation 3.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik moet ze nog halen!Heb je goeie tips?
Neem het ook niet te serieus op.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:38 schreef BeeDee het volgende:
Dat zijn toch geen normale kerstcadeaus meer broek. PS 3 is 500 euro..
Die CD gaat dan nog wel..
quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Playstation 3.
Wii.
Nintendo DS.
PSP.
Iphone.
XBOX 360.
Nieuwe computer.
Of:
Een leuke cd.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neem het ook niet te serieus op.
Ik heb zelf de nieuwe limited edition van de nieuwe AC/DC dvd gevraagd.
Guns n' Roses use your illusion 1&2 de dvd versie.
Complete thunderbirds serie, was maar 20 euro.
En nog meer cd's en dvd's.![]()
En m'n pa krijgt van mij een Princess bier tap.
Wii lijkt me tof.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:55 schreef PeZu het volgende:
ik heb een wii gekregen daarstraks
nu ff uitvoegelen hoe zo'n gemodded ding precies wertk en wat ie allemaal kan
IK MOET JAPANS GAAN LERENquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wii lijkt me tof.
Heb er nog nooit op 1 gespeeld, maar een vriend van me neemt er eentje mee voor oudejaarsavond.
Ik wil Japans leren.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
IK MOET JAPANS GAAN LEREN
ik heb een japanse wii gekregen gvd en geen mogelijkheid om hem in het engels te zetten
wakarimasquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
IK MOET JAPANS GAAN LEREN
ik heb een japanse wii gekregen gvd en geen mogelijkheid om hem in het engels te zetten
quote:Op zondag 16 december 2007 00:19 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wist ik maar waar die vrachtwagen nu rijdt
Nou, nee... Ik wil op vakantie naar de sneeuw maar het mag niet te ver rijden zijnquote:Op zondag 16 december 2007 00:20 schreef BeeDee het volgende:
Of is iedereen nu Japans aan 't leren?
Mischien is de hele container er wel afgevallenquote:Op zondag 16 december 2007 00:19 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wist ik maar waar die vrachtwagen nu reed
hahahaquote:Op zondag 16 december 2007 00:21 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mischien is de hele container er wel afgevallen
Ja ligt eraan wat je ver vindquote:Op zondag 16 december 2007 00:21 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nou, nee... Ik wil op vakantie naar de sneeuw maar het mag niet te ver rijden zijnKan dat?
Doe maar een uurtje of 4, dan zal ik ergens in Duitsland zijn. Maar daar ligt niet veel sneeuw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |