O?quote:Op maandag 3 december 2007 23:22 schreef BeeDee het volgende:
Het Rokershoeksje heeft bijna z'n eerste jubileum!
Wat een drukte toch altijd met wegbrengen, ophalen, eten, wegbrengen en weer ophalen. S'ochtends moet hij tot 12 uur dus dat is best te doen, maar van kwart over een tot kwart over drie stelt echt niks voor. Eigenlijk zit je alleen maar op de klok te kijken wanneer je hem weer op moet halen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:00 schreef Tezz het volgende:
Ah ik was jullie kwijt........
Shit ik kan helemaal niet FOK-ken nu, moet mijn kind van school halen!
hahaaa inderdaad!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:34 schreef LudoSanders het volgende:
De kerstboom hoort niet voor 6 december in Nederlandse huiskamers!
Psst Koek! Het is 's Ochtends.
Taalverloedering van die jeugd van tegenwoordig.
Met de spellingcontrole van Word lach je je ook rot, "Met vriendelijke groet" wou Word veranderen in vreeslijke groeten. hahahaquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:34 schreef LudoSanders het volgende:
De kerstboom hoort niet voor 6 december in Nederlandse huiskamers!
Psst Koek! Het is 's Ochtends.
Taalverloedering van die jeugd van tegenwoordig.
Je moet er ook in geloven natuurlijk. Morgen is hij voor het laatst op school! Weg ermee, hoezee!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:58 schreef LudoSanders het volgende:
Die komt hier heul niets langs, zo goed is die dus niet.
ole!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:13 schreef PeZu het volgende:
ola
Vooral lekker eten en drinken ja...de rest..ach...is voor de kids hèquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:18 schreef PeZu het volgende:
morgen gezellig met de fam sinterklaas vieren
lekker eten drinken en iedereen kado's zien uitpakken waarvan ik allang weet wat het is_!
Vooral lekker eten en drinken ja...de rest..ach...is voor de kids hèquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
lekker eten drinken en iedereen kado's zien uitpakken waarvan ik allang weet wat het is_!
ohw?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:18 schreef PeZu het volgende:
morgen gezellig met de fam sinterklaas vieren
nee hoor ik krijg ook kado'squote:Op dinsdag 4 december 2007 22:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
Vooral lekker eten en drinken ja...de rest..ach...is voor de kids hè
ooow en ze hebben al zoveel grekegenquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mazzelaar!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor ik krijg ook kado's
Wat krijg je dan?quote:
hij doet utquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mazzelaar!![]()
Ja wacht ff...zal je nog ff een keer uitnodigen, gaat nie helemaal goed dan, net als FOK! momenteel trouwens...dat schiet ook niet echt op...
Ja wat klopt er wel? hahahaha!!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:30 schreef oranjekoek het volgende:
Wat klopt er hier niet.
ik heb alle kado's al netjes ingepaktquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:39 schreef BeeDee het volgende:
Het gaat eigenlijk alleen maar om onze dochter, daarbij vergeet je welleens wat voor elkaar te kopen..
ik krijg een luchtje van cartierquote:
van mij krijg je kusjesquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:42 schreef Tezz het volgende:
Ik krijg van mezelf de sint een grote megafles Noa parfum. Mijn man moet het met een goedkoop mexx geurtje doen. Ouders en schoonouders krijgen een dinerbon van hun favo-restaurant en Bente krijgt HEEL VEEL.
Dat wil vaak wel helpenquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:35 schreef BeeDee het volgende:
Ik krijg heulemaal niks...![]()
Oh...mischien komt dat omdat ik heb gezegd dat ik niets wilde hebben
Wij kopen ook nooit iets voorelkaarquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:39 schreef BeeDee het volgende:
Het gaat eigenlijk alleen maar om onze dochter, daarbij vergeet je welleens wat voor elkaar te kopen..
quote:
Daar gaat het toch ook om? Met kerst worden de opa's en oma's verwend!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:42 schreef Tezz het volgende:
Ik krijg van mezelf de sint een grote megafles Noa parfum. Mijn man moet het met een goedkoop mexx geurtje doen. Ouders en schoonouders krijgen een dinerbon van hun favo-restaurant en Bente krijgt HEEL VEEL.
Handig een zolder!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop ze maar snel in de zak, hij ligt boven op zolder achter de stoelen onder een deken!
Daar kan ik me niks bij voorstellen.. Haal ze uit mijn zak klinkt beter hahaquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:47 schreef Tezz het volgende:
En ga nou niet zeggen stop ze maar in mijn zak, die is TE flauw.
Ach, met kerst doen wij eigenlijk nooit cadeau's , of het moet in spel vorm zijn. Dat is dan wel weer leuk: voor vijf euro een super belachelijk cadeau kopen en er dan met z'n allen om dobbelen. Hilarisch gewoon. Alle cadeau's in het midden:quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:47 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Daar gaat het toch ook om? Met kerst worden de opa's en oma's verwend!
quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:50 schreef PeZu het volgende:
ik wil geen kusjes in een zak
brrrquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:50 schreef PeZu het volgende:
ik wil geen kusjes in een zak
ooh in dat gevalquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ook niet maar mijn kind gelooft nog in sinterklaas dus alles moet in de zak. Regels zijn regels.
Dat spel deden we ook bij de oma van mijn vriend! Ik heb me toen ook rotgelachen. Ik was de eerste keer bij de familie en pik meteen een mooie vaas van oma in.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach, met kerst doen wij eigenlijk nooit cadeau's , of het moet in spel vorm zijn. Dat is dan wel weer leuk: voor vijf euro een super belachelijk cadeau kopen en er dan met z'n allen om dobbelen. Hilarisch gewoon. Alle cadeau's in het midden:
Ja is echt superleuk om te doen. Vooral als je de kanskaarten ook nog eens toespitst op de familie, dan krijg je leuke discussies. Ff voorbeeldje:quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:54 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat spel deden we ook bij de oma van mijn vriend! Ik heb me toen ook rotgelachen. Ik was de eerste keer bij de familie en pik meteen een mooie vaas van oma in.Fat is alweer lang geleden! Leuk idee voor dit jaar bij mijn schoonvader en zijn vriendin!
de mijne ookquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Stop! Stop! De zak stroomt over!!!!!!!!!
hahahaa dikke ruzie in de familie!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja is echt superleuk om te doen. Vooral als je de kanskaarten ook nog eens toespitst op de familie, dan krijg je leuke discussies. Ff voorbeeldje:
Degene met de dikste bierbuik geeft een cadeautje aan degene met de meeste grijze haren.
offe
Als je denkt dat je de knapste en mooiste persoon in dit huis bent, mag je van iedereen een cadeautje in ontvangst nemen.
Het is ff wat verzinnen, maar je ligt gegarandeerd in een deuk de hele avond.
dat komt door de sql update van laatst nu kan de software optimaler gebruik maken vd hardwarequote:Op dinsdag 4 december 2007 23:11 schreef BeeDee het volgende:
Wat is er aan de hand met FOK! beetje jammer...traag, bullshit tekens enzo
Ja, duidelijk..quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat komt door de sql update van laatst nu kan de software optimaler gebruik maken vd hardware_!
Truste Tezz!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:03 schreef Tezz het volgende:
Ik ga ook naar bed trouwens! Tis weer mooi geweest voor vandaag. Trusten allemaal!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:
Geen enge verhalen meer. Vandaag op controlle geweest en alles was goed, mag alles weer doen! Dus dat is goed nieuws. Heel soms nog een beetje pijn maar daar is mee te leven.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Alles oke??? Nog enge operatieverhalen??? (ik moet vrijdag weer naar mijn vriend de chirurg. Ik wil voorstellen om niet te opereren want het gaat bijzonder goed met mij).
Het is inmiddels al bijna zo ver...... dus ze zal wel druk zijn he.quote:Op woensdag 5 december 2007 07:34 schreef Tezz het volgende:
Joepie pakjesavond!!!!! Kind doet: stuiter de stuiter de stuiter.....
Gelukkig moet ze eerst nog naar school en heeft ze ook nog met een vriendinnetje afgesproken vanmiddag dus de dag zal voor haar snel voorbij gaan gelukkig.........
Ze is nog bij een vriendinnetje aan het spelen (die ook helemaal hyper was), dus ik heb er geen last van! Nog anderhalf uur en dan is het zover.....quote:Op woensdag 5 december 2007 15:52 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Het is inmiddels al bijna zo ver...... dus ze zal wel druk zijn he.
Wij hebben maandagavond al suprise gehadquote:Op woensdag 5 december 2007 16:52 schreef BeeDee het volgende:
Helleuw!!
Hier ook al zo'n druktemaker in huis...pfff, maar gelukkig niet op een vervelende manier. En op dit moment zit ze eindelijk lekker rustig te kleien.![]()
Niet op de WC, maar aan de eettafel btw![]()
Fijne avond iedereen straks!
ik heb ook een bult geld gekregen, toch nog een verassingquote:Op woensdag 5 december 2007 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
Sinterklaas is niet langs geweest, maar mijn vader belde vanuit Londen dat ik mijn bankrekening ff moest checken.
Ik schrok er gewoon van zoveel het was, Ik kreeg ieder jaar al erg veel. Zeker in vergelijking met vrienden van mij. Het was nu verdrievoudigd.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ook een bult geld gekregen, toch nog een verassing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |