O?quote:Op maandag 3 december 2007 23:22 schreef BeeDee het volgende:
Het Rokershoeksje heeft bijna z'n eerste jubileum!
Wat een drukte toch altijd met wegbrengen, ophalen, eten, wegbrengen en weer ophalen. S'ochtends moet hij tot 12 uur dus dat is best te doen, maar van kwart over een tot kwart over drie stelt echt niks voor. Eigenlijk zit je alleen maar op de klok te kijken wanneer je hem weer op moet halen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:00 schreef Tezz het volgende:
Ah ik was jullie kwijt........
Shit ik kan helemaal niet FOK-ken nu, moet mijn kind van school halen!
hahaaa inderdaad!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:34 schreef LudoSanders het volgende:
De kerstboom hoort niet voor 6 december in Nederlandse huiskamers!
Psst Koek! Het is 's Ochtends.
Taalverloedering van die jeugd van tegenwoordig.
Met de spellingcontrole van Word lach je je ook rot, "Met vriendelijke groet" wou Word veranderen in vreeslijke groeten. hahahaquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:34 schreef LudoSanders het volgende:
De kerstboom hoort niet voor 6 december in Nederlandse huiskamers!
Psst Koek! Het is 's Ochtends.
Taalverloedering van die jeugd van tegenwoordig.
Je moet er ook in geloven natuurlijk. Morgen is hij voor het laatst op school! Weg ermee, hoezee!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:58 schreef LudoSanders het volgende:
Die komt hier heul niets langs, zo goed is die dus niet.
ole!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:13 schreef PeZu het volgende:
ola
Vooral lekker eten en drinken ja...de rest..ach...is voor de kids hèquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:18 schreef PeZu het volgende:
morgen gezellig met de fam sinterklaas vieren
lekker eten drinken en iedereen kado's zien uitpakken waarvan ik allang weet wat het is_!
Vooral lekker eten en drinken ja...de rest..ach...is voor de kids hèquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
lekker eten drinken en iedereen kado's zien uitpakken waarvan ik allang weet wat het is_!
ohw?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:18 schreef PeZu het volgende:
morgen gezellig met de fam sinterklaas vieren
nee hoor ik krijg ook kado'squote:Op dinsdag 4 december 2007 22:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
Vooral lekker eten en drinken ja...de rest..ach...is voor de kids hè
ooow en ze hebben al zoveel grekegenquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mazzelaar!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor ik krijg ook kado's
Wat krijg je dan?quote:
hij doet utquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mazzelaar!![]()
Ja wacht ff...zal je nog ff een keer uitnodigen, gaat nie helemaal goed dan, net als FOK! momenteel trouwens...dat schiet ook niet echt op...
Ja wat klopt er wel? hahahaha!!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:30 schreef oranjekoek het volgende:
Wat klopt er hier niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |