Ieder weekend komt ze naar huis. En met het OV is het ook maar anderhalf uur.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:07 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ver dat is, hoe vaak zie je haar dan?
Gratis tip: Nepboom!quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:07 schreef Tezz het volgende:
jaha ik ben de kerstboom op aan het zetten. Heb geen tijd om te fokken.
Nu mijn dochter klaar is met 'haar deel' van de boom (lees: de onderste helft) moet ik eerst weer ff stofzuigen want alles zit onder de glitter en naalden....
Je zal het met de hand moeten schrijven!quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwah maximaal 2 a4'tjes, zal wel meevallen.
Tezz! Bij ons zijn de ballen die beneden hingen allemaal al gesneuveldquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:07 schreef Tezz het volgende:
jaha ik ben de kerstboom op aan het zetten. Heb geen tijd om te fokken.
Nu mijn dochter klaar is met 'haar deel' van de boom (lees: de onderste helft) moet ik eerst weer ff stofzuigen want alles zit onder de glitter en naalden....
Of typemachine.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je zal het met de hand moeten schrijven!
Ik kan helemaal niet meer schrijven, een bestelling voor de snackbar gaat nog netquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of typemachine.
We leven niet meer in het stenentijdperk zeg.
Die van ons staat nog opgetuigd boven.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:16 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
We hebben ook een grote nepper.
Zo erg zal het toch niet zijn? Ik schrijf toch nog regelmatig, aantekeningen enzo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet meer schrijven, een bestelling voor de snackbar gaat nog net
Zet die boom beneden!quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die van ons staat nog opgetuigd boven.
[..]
Zo erg zal het toch niet zijn? Ik schrijf toch nog regelmatig, aantekeningen enzo.
Die boom kan nog wel ff wachten, sowieso na het weekend pas. Zondag verjaardag van moeders dus weer volle bak en die twee ADHD neefjes zullen de boom ook geen goed doen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:22 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zet die boom beneden!![]()
Ik ben erg blij met mijn computer en printer, mijn handschrift is niet te lezen.
haha nee wacht dan nog maar even. Ik stap even in de douche! Tot later, begin maar vast met je opdrachtquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die boom kan nog wel ff wachten, sowieso na het weekend pas. Zondag verjaardag van moeders dus weer volle bak en die twee ADHD neefjes zullen de boom ook geen goed doen.
Nee, ik ga ook ff douchen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:32 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha nee wacht dan nog maar even. Ik stap even in de douche! Tot later, begin maar vast met je opdracht
Gezellig he!quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:00 schreef Tezz het volgende:
Jaaaaa huis is weer schoon, ballen hangen in de boom en ben fris gedouched. Nu eens kijken of er nog wat te beleven valt op tv......
hahaaa ja als ik er kransjes in ga hangen zijn ze ook zo "verdwenen" Harley zal het ook wel lekker vinden!quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:14 schreef Tezz het volgende:
Ik ben zo blij met mijn huis in kerstsfeer. Heerlijk! Gezellig!
Heb net de kransjes in de boom gehangen (en in mijn mond) en kwam tot de conclusie dat ik morgen toch nog maar ff naar het tuincentrum moet voor wat extra boomvulling. De boom is een ietsiepietsie groot uitgevallen dit jaar dus ik heb niet genoeg versiering.....
Die heb jij helemaal niet nodig! Ga je tanden maar poetsen, dan is de trek zo weer voorbijquote:
Heb hem ook niet nodig, lukt me allemaal wel hoor, tot nu toe danquote:Op woensdag 12 december 2007 19:22 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Die heb jij helemaal niet nodig! Ga je tanden maar poetsen, dan is de trek zo weer voorbijVolhouden hoor!
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:47 schreef PeZu het volgende:
ja kom er maar in
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:16 schreef Tezz het volgende:
Anusje! Hou vol hou vol!!!!!!! Hier:.........een handjevol steun en doorzettingsvermogen!!!!
Ik ben net terug van het shoppen. De plaatselijke glitterjurkwinkel (CoolCat) had een 'friends' avond. 20% korting op het hele assortiment, ook op de salesspullen (dus dingen die voor 70% waren afgeprijsd kreeg je met 90% korting mee). Leuke kerstglitterjurk gekocht voor Bente! En nog een hele stapel andere kleding.......die ze natuurlijk niet nodig had.......maar ja: een truitje voor 2 euro en een jurkje voor 6 euro is toch zonde om te laten liggen he!!!!
(vrouwen en shoppen![]()
)
Volgens mij ligt dat boek bij ons op de wcquote:Op donderdag 13 december 2007 21:00 schreef Tezz het volgende:
Hmm. Valt weer tegen.
Ik ga weer verder lezen in mijn boek over The Secret.
Ik wordt hartstikke rijk. (ja dat moet ik tegen mezelf zeggen van The Secret).
Ook al een griep te pakken? Iedereen lijkt weer ziek te zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:29 schreef PeZu het volgende:
vandaag maar weer eens lekker verder snotteren
De trimster belt net ook al op dat de afspraak voor Harley niet door gaat vanmiddag. Hartstikke ziek.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ook al een griep te pakken? Iedereen lijkt weer ziek te zijn.
Het is erg koud vandaag
hmm een zusterquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:13 schreef Tezz het volgende:
PeZu: hier heb je een warme deken, een kop thee en een aai over je bol....
Heerlijk! Ik wil dat ook!quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
De trimster belt net ook al op dat de afspraak voor Harley niet door gaat vanmiddag. Hartstikke ziek.
Nu heb ik dus een hele dag niets te doen, heeeeeeeeeeerlijk!!!!!!!!!! Kind is al uitbesteed, man ligt te slapen, hmmmmm lekker relaxdagje!
Beterschap!quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmm een zuster![]()
![]()
tnx
@koek, ja griep enzo
Je hebt nogal wat achterstallig schoolwerk of niet?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:31 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben dan wel vrij, het is niet dat ik niet te doen heb. Ben al vanaf 10:00 druk in de weer met achterstallig schoolwerk.
Dus, heb ik eerst zeer relaxed boodschappen gedaan (zonder jengelend kind en irritante man die alsmaar dingen in mijn kar gooit die er niet in thuis horen), daarna heb ik thuis koffie gedronken en met mijn hondje gespeeld, toen heb ik een uurtje op de bank liggen dutten en ik denk dat ik zometeen lekker even in bad ga!quote:
ja de zon schijnt heerlijk hierquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dus, heb ik eerst zeer relaxed boodschappen gedaan (zonder jengelend kind en irritante man die alsmaar dingen in mijn kar gooit die er niet in thuis horen), daarna heb ik thuis koffie gedronken en met mijn hondje gespeeld, toen heb ik een uurtje op de bank liggen dutten en ik denk dat ik zometeen lekker even in bad ga!
Ohohoh wat een heerlijke dag!
ohhhh ik wil BeeMovie ook! (ga direct even op de site kijken)quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja de zon schijnt heerlijk hier![]()
nu nog even wachten totdat bee movie binnen en dan ga ik lekker een filmpje kijken
hij is binnenquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
ohhhh ik wil BeeMovie ook! (ga direct even op de site kijken)
Het is dat je zo ver weg woont, anders had ik direct mijn joggingbroek aan getrokken en was ik bij je op de bank onder de deken gekropen...quote:
hoeft niet, vaak zijn er al heel snel al hele goede versiesquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:37 schreef BeeDee het volgende:
Ik wacht wel tot de DVD in de videotheek ligt. Dan wordt er tenminste een goeie gepost hehehe...
Ik ben al een paar keer tegen een slechte CAM of Sync versie aangelopen. Er zijn ook wel betere, maar dan is het geluid weer geen DTS of DD of er schort weer iets aan de ondertiteling. (slecht vertaald of irritant lettertype ofzo)quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoeft niet, vaak zijn er al heel snel al hele goede versies
van american gangster had ik al een dvd versie voordat ie in de bios was
@tezz![]()
Nou BeeDee (quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ben al een paar keer tegen een slechte CAM of Sync versie aangelopen. Er zijn ook wel betere, maar dan is het geluid weer geen DTS of DD of er schort weer iets aan de ondertiteling. (slecht vertaald of irritant lettertype ofzo)
Ik weet 't, ik ben een zeikerd op dat gebied hahaha..maar ik brand m'n films op DVD en bewaar ze ook, dus wil ik gewoon de best mogelijke kwaliteit. Het maakt me dan niet uit of ik wat langer moet wachten.
Hoi Tezz!quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou BeeDee () groot gelijk heb je! Mijn man kan dus wel naar cam-versies of bijv. films zonder ondertiteling of erger nog: zonder geluid kijken. Vreselijk. Ik kijk een goede film, of ik kijk niet!
Oh...doei Tezz! Hahaha..quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:43 schreef Tezz het volgende:
oooooooohhhhhhhh die is lief..............................
Ik ga nog even boodschappen doen jongens, vermaak je!
ik gebruik ftd/usenetquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:50 schreef BeeDee het volgende:
Maar PeZu..doe je ze gewoon binnenhalen en kijken of het wat is? Want dat vind ik dan wel weer een tijdrovende bezigheid. Of je moet de NTSC versies zonder ondertiteling nemen, dan zijn ze wel goed. Ik kan best redelijk engels verstaan, maar vaak mis ik toch delen van gesprekken juist door andere geluiden. Of met comedy's moet je toch ook wel een beetje uitdrukkingen in het engels kennen, anders mis je toch vaak de clou.
Ja ok, dat gebruik ik ook. Maar meestal laat ik de niet retail bronnen sowieso links liggen. Soms zoek ik wel direct op binsearch ofzo..quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik gebruik ftd/usenet
de omschrijvingen daar zijn meesta; perfect
ntsc vesries zonder subs geen probleem, ei spiek inglisg ferry goed
ja als je direct op binsearch zoekt weet je dus nooit wat je krijgtquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja ok, dat gebruik ik ook. Maar meestal laat ik de niet retail bronnen sowieso links liggen. Soms zoek ik wel direct op binsearch ofzo..
Ja, ik gebruik het meestal voor muziek, concerten en oudere delen van een serie of documentaire te zoeken, die zijn op ftd dan vaak al weg..quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als je direct op binsearch zoekt weet je dus nooit wat je krijgt
via ftd staat er een kleine omschrijving, bij en als je even verder leest kun je uit de reply;s opmaken of het de moeite waard is of niet
Berekoud.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:51 schreef PeZu het volgende:
tis koud
Ben je nog ziek?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:51 schreef PeZu het volgende:
tis koud
Ik moet ze nog halen!quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Berekoud.
Nog een weekje tot de kerst.![]()
Een week lang alleen naar die cadeau's mogen kijken.
een beetjequote:
Playstation 3.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik moet ze nog halen!Heb je goeie tips?
Neem het ook niet te serieus op.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:38 schreef BeeDee het volgende:
Dat zijn toch geen normale kerstcadeaus meer broek. PS 3 is 500 euro..
Die CD gaat dan nog wel..
quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Playstation 3.
Wii.
Nintendo DS.
PSP.
Iphone.
XBOX 360.
Nieuwe computer.
Of:
Een leuke cd.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neem het ook niet te serieus op.
Ik heb zelf de nieuwe limited edition van de nieuwe AC/DC dvd gevraagd.
Guns n' Roses use your illusion 1&2 de dvd versie.
Complete thunderbirds serie, was maar 20 euro.
En nog meer cd's en dvd's.![]()
En m'n pa krijgt van mij een Princess bier tap.
Wii lijkt me tof.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:55 schreef PeZu het volgende:
ik heb een wii gekregen daarstraks
nu ff uitvoegelen hoe zo'n gemodded ding precies wertk en wat ie allemaal kan
IK MOET JAPANS GAAN LERENquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wii lijkt me tof.
Heb er nog nooit op 1 gespeeld, maar een vriend van me neemt er eentje mee voor oudejaarsavond.
Ik wil Japans leren.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
IK MOET JAPANS GAAN LEREN
ik heb een japanse wii gekregen gvd en geen mogelijkheid om hem in het engels te zetten
wakarimasquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
IK MOET JAPANS GAAN LEREN
ik heb een japanse wii gekregen gvd en geen mogelijkheid om hem in het engels te zetten
quote:Op zondag 16 december 2007 00:19 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wist ik maar waar die vrachtwagen nu rijdt
Nou, nee... Ik wil op vakantie naar de sneeuw maar het mag niet te ver rijden zijnquote:Op zondag 16 december 2007 00:20 schreef BeeDee het volgende:
Of is iedereen nu Japans aan 't leren?
Mischien is de hele container er wel afgevallenquote:Op zondag 16 december 2007 00:19 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wist ik maar waar die vrachtwagen nu reed
hahahaquote:Op zondag 16 december 2007 00:21 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mischien is de hele container er wel afgevallen
Ja ligt eraan wat je ver vindquote:Op zondag 16 december 2007 00:21 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nou, nee... Ik wil op vakantie naar de sneeuw maar het mag niet te ver rijden zijnKan dat?
Doe maar een uurtje of 4, dan zal ik ergens in Duitsland zijn. Maar daar ligt niet veel sneeuw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |