hoeft niet, vaak zijn er al heel snel al hele goede versiesquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:37 schreef BeeDee het volgende:
Ik wacht wel tot de DVD in de videotheek ligt. Dan wordt er tenminste een goeie gepost hehehe...
Ik ben al een paar keer tegen een slechte CAM of Sync versie aangelopen. Er zijn ook wel betere, maar dan is het geluid weer geen DTS of DD of er schort weer iets aan de ondertiteling. (slecht vertaald of irritant lettertype ofzo)quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoeft niet, vaak zijn er al heel snel al hele goede versies
van american gangster had ik al een dvd versie voordat ie in de bios was
@tezz![]()
Nou BeeDee (quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ben al een paar keer tegen een slechte CAM of Sync versie aangelopen. Er zijn ook wel betere, maar dan is het geluid weer geen DTS of DD of er schort weer iets aan de ondertiteling. (slecht vertaald of irritant lettertype ofzo)
Ik weet 't, ik ben een zeikerd op dat gebied hahaha..maar ik brand m'n films op DVD en bewaar ze ook, dus wil ik gewoon de best mogelijke kwaliteit. Het maakt me dan niet uit of ik wat langer moet wachten.
Hoi Tezz!quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou BeeDee () groot gelijk heb je! Mijn man kan dus wel naar cam-versies of bijv. films zonder ondertiteling of erger nog: zonder geluid kijken. Vreselijk. Ik kijk een goede film, of ik kijk niet!
Oh...doei Tezz! Hahaha..quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:43 schreef Tezz het volgende:
oooooooohhhhhhhh die is lief..............................
Ik ga nog even boodschappen doen jongens, vermaak je!
ik gebruik ftd/usenetquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:50 schreef BeeDee het volgende:
Maar PeZu..doe je ze gewoon binnenhalen en kijken of het wat is? Want dat vind ik dan wel weer een tijdrovende bezigheid. Of je moet de NTSC versies zonder ondertiteling nemen, dan zijn ze wel goed. Ik kan best redelijk engels verstaan, maar vaak mis ik toch delen van gesprekken juist door andere geluiden. Of met comedy's moet je toch ook wel een beetje uitdrukkingen in het engels kennen, anders mis je toch vaak de clou.
Ja ok, dat gebruik ik ook. Maar meestal laat ik de niet retail bronnen sowieso links liggen. Soms zoek ik wel direct op binsearch ofzo..quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik gebruik ftd/usenet
de omschrijvingen daar zijn meesta; perfect
ntsc vesries zonder subs geen probleem, ei spiek inglisg ferry goed
ja als je direct op binsearch zoekt weet je dus nooit wat je krijgtquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja ok, dat gebruik ik ook. Maar meestal laat ik de niet retail bronnen sowieso links liggen. Soms zoek ik wel direct op binsearch ofzo..
Ja, ik gebruik het meestal voor muziek, concerten en oudere delen van een serie of documentaire te zoeken, die zijn op ftd dan vaak al weg..quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als je direct op binsearch zoekt weet je dus nooit wat je krijgt
via ftd staat er een kleine omschrijving, bij en als je even verder leest kun je uit de reply;s opmaken of het de moeite waard is of niet
Berekoud.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:51 schreef PeZu het volgende:
tis koud
Ben je nog ziek?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:51 schreef PeZu het volgende:
tis koud
Ik moet ze nog halen!quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Berekoud.
Nog een weekje tot de kerst.![]()
Een week lang alleen naar die cadeau's mogen kijken.
een beetjequote:
Playstation 3.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik moet ze nog halen!Heb je goeie tips?
Neem het ook niet te serieus op.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:38 schreef BeeDee het volgende:
Dat zijn toch geen normale kerstcadeaus meer broek. PS 3 is 500 euro..
Die CD gaat dan nog wel..
quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Playstation 3.
Wii.
Nintendo DS.
PSP.
Iphone.
XBOX 360.
Nieuwe computer.
Of:
Een leuke cd.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neem het ook niet te serieus op.
Ik heb zelf de nieuwe limited edition van de nieuwe AC/DC dvd gevraagd.
Guns n' Roses use your illusion 1&2 de dvd versie.
Complete thunderbirds serie, was maar 20 euro.
En nog meer cd's en dvd's.![]()
En m'n pa krijgt van mij een Princess bier tap.
Wii lijkt me tof.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:55 schreef PeZu het volgende:
ik heb een wii gekregen daarstraks
nu ff uitvoegelen hoe zo'n gemodded ding precies wertk en wat ie allemaal kan
IK MOET JAPANS GAAN LERENquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wii lijkt me tof.
Heb er nog nooit op 1 gespeeld, maar een vriend van me neemt er eentje mee voor oudejaarsavond.
Ik wil Japans leren.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
IK MOET JAPANS GAAN LEREN
ik heb een japanse wii gekregen gvd en geen mogelijkheid om hem in het engels te zetten
wakarimasquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
IK MOET JAPANS GAAN LEREN
ik heb een japanse wii gekregen gvd en geen mogelijkheid om hem in het engels te zetten
quote:Op zondag 16 december 2007 00:19 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wist ik maar waar die vrachtwagen nu rijdt
Nou, nee... Ik wil op vakantie naar de sneeuw maar het mag niet te ver rijden zijnquote:Op zondag 16 december 2007 00:20 schreef BeeDee het volgende:
Of is iedereen nu Japans aan 't leren?
Mischien is de hele container er wel afgevallenquote:Op zondag 16 december 2007 00:19 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wist ik maar waar die vrachtwagen nu reed
hahahaquote:Op zondag 16 december 2007 00:21 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mischien is de hele container er wel afgevallen
Ja ligt eraan wat je ver vindquote:Op zondag 16 december 2007 00:21 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nou, nee... Ik wil op vakantie naar de sneeuw maar het mag niet te ver rijden zijnKan dat?
Doe maar een uurtje of 4, dan zal ik ergens in Duitsland zijn. Maar daar ligt niet veel sneeuw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |