Heeft bij ons ook 3 weken geduurd, maar zaterdag zou hij ze meenemenquote:Op maandag 26 november 2007 13:37 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ja lekker is dat. Heb verdorie onmiddelijk gereageerd toen ze me mailden over die shirts... Ik zou reactie krijgen met betaalgegevens... mooi nog steeds niet ontvangen. Er achteraan gegaan, dat ik nog maar even geduld had...
Grmbl, ik ook wil hebben shirt NU
Kan op mn stage niet op Youtube dus vandaar geen linkjequote:Op maandag 26 november 2007 13:53 schreef Da_Ripper het volgende:
Deze #35 dan maar...
again some suggestions:
TT = T4t4nk4 - Let's Rock
* Da_Ripper acht zich nog steeds een Hardstyle Liefhebber
Ja hij stond op 299 dus ik maak nieuw topic, wil met een linkje #34 afsluiten en toen had jij daar net gepostquote:Op maandag 26 november 2007 14:01 schreef JortK het volgende:
Maak ik de laatste post en dan maak jij een nieuw topic aan
No offencequote:Op maandag 26 november 2007 14:06 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja hij stond op 299 dus ik maak nieuw topic, wil met een linkje #34 afsluiten en toen had jij daar net gepost. Er zijn ergere dingen
![]()
Ik heb dat ook gehad.quote:Op maandag 26 november 2007 14:09 schreef MrDice het volgende:
Je mist nummertje 33 in je vorige topics overzicht.
En ja, ik wil ook een d&s shirt. behoorlijk jaloers dus.
Ik heb hem al: Atlantic Wave - The Creation 2007.quote:Volgens de playlist draaide A-Lusion helemaal niks tussen RC en Veritaz
ik heb navraag gedaan en kreeg daar toen de volgende reactie op:quote:Op maandag 26 november 2007 14:17 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gehad.Kreeg mailtje dat de nieuwe shirts er waren, daarop gereageerd maar vervolgens niks meer gehoord.
Als er nu shirtjes worden uitgedeeld, mag ik aannemen dat ze zijn aangekomen. Het is dus wachten op het betaalmailtje... denk ik... hoop ik...quote:de shirts staan op t punt van bestelling.. Ik heb iedereen gemaild dat ze eraan
komen zodat ik ongeveer een indicatie had van de maten die ik moest bestellen..
Yhep, zal vanavond ff checkuhquote:Op maandag 26 november 2007 14:04 schreef Da_Ripper het volgende:![]()
Wrschnlijk moet Boy dat ook even editte voor de toekomstige topics...
Boy, als je een gewijzigde heb, PM m dan even dan zorg ik dat die in de Fok WIKI komtquote:Op maandag 26 november 2007 14:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Yhep, zal vanavond ff checkuh
Doet ikquote:Op maandag 26 november 2007 14:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Boy, als je een gewijzigde heb, PM m dan even dan zorg ik dat die in de Fok WIKI komt
[eikel modus] Jaaa tuurlijk, ik geloof dat Q ze de dag erna allemaal heeft vrijgegeven voro de mensen die geen kaartjes hadden kunnen kopen.... [/eikel modus].quote:Op maandag 26 november 2007 16:59 schreef hoerezooi het volgende:
iemand al livesets van Qlimax 2007 gezien
Pciesquote:Op maandag 26 november 2007 19:58 schreef renz0r het volgende:
Zaterdag naar XXlerator in de Matrixx. Wordt weer lekker stampen!
Die was echt zwaar kut vond ikquote:Op maandag 26 november 2007 20:35 schreef JortK het volgende:
The_Prophet_ft_Headhunterz_LIVE_-_Live_at_Qlimax_2006-HSF
Ja ik vind hem wel lekker... maar dat komt dan ook nog deels omdat de Donkey Rollers in mn hoofd zaten waarschijnlijkquote:Op maandag 26 november 2007 21:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die was echt zwaar kut vond ik.
http://www.youtube.com/watch?v=hW3-lxZDWLI
Kgb's - Superdisco ( Abject Remix )
Ik vind hem vetjes![]()
.
Waardeloos setje...quote:Op maandag 26 november 2007 20:35 schreef JortK het volgende:
The_Prophet_ft_Headhunterz_LIVE_-_Live_at_Qlimax_2006-HSF
Een andere hardstyle of hardcore plaat volgens mij. Ik kan het niet plaatsen.quote:Op maandag 26 november 2007 21:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
Technoboy versie
die versie van abject heeft niets meer met het origineel te maken behalve de voice sample, los is het wle een relax nr maar niet als een remix van
http://nl.youtube.com/watch?v=BMnOO1KtNhU&feature=related
de nieuwe technoboy ft prophet maar waar ken ik dit nr toch van?
het komt me zo bekend voor![]()
5.05quote:Op maandag 26 november 2007 22:47 schreef signom het volgende:
euhm dat filmpje duurt maar 8.06 minuten?
Revivals - enemies... Zown heerlijk nummerquote:Op maandag 26 november 2007 22:11 schreef Sethje het volgende:
Revivals lekker bezig..
1. dj main - another world
2. revivals - our case
3. the vision - ripping off
4.sound creators - cops
5.outsiders - 99 problems
6. revivals - final prayer
7. max enforcer - light of the dark
8. clive king - evolution leaps fwd
9. id-id
10. outsiders - maneater
11. revivals - enemies
12. unknown - take on my bootleg
sorry voor de dubbelpost maar dat is Mike NRG - Lost in dreams.quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 22:11 schreef Sethje het volgende:
Revivals lekker bezig..
1. dj main - another world
2. revivals - our case
3. the vision - ripping off
4.sound creators - cops
5.outsiders - 99 problems
6. revivals - final prayer
7. max enforcer - light of the dark
8. clive king - evolution leaps fwd
9. revivals - break m off
10. outsiders - maneater
11. revivals - enemies
12. unknown - take on my bootleg
13. A-drive - your life ( jones & b-front remix)
Waar worden die filmpjes telkens opgeomen? Welke club is dat? En mogen ze dit wel doen uberhaupt?quote:Op maandag 26 november 2007 21:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die was echt zwaar kut vond ik.
http://www.youtube.com/watch?v=hW3-lxZDWLI
Kgb's - Superdisco ( Abject Remix )
Ik vind hem vetjes![]()
.
Dat is in de NY in Hengelo. DIe Stan.ley van pf heeft gewon een goede cam met goed geluid en die is daar lightjockey, of was dat. Maar in elk geval mag hij zijn statief of camera daar altijd in de LJ booth zetten waardoor hij goed en vast beeld heeft.quote:Op maandag 26 november 2007 23:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Waar worden die filmpjes telkens opgeomen? Welke club is dat? En mogen ze dit wel doen uberhaupt?
Nee, ik kan absoluut de hele avond hardstyle luisterenquote:Op maandag 26 november 2007 23:56 schreef warezguy05 het volgende:
worden jullie week in week uit naar hardstyle feesten gaan niet zat eigelijk..? heb t idee dat jullie niks anders luisteren dan dat
week in week uit naar feesten, zit er niet in - maar dat komt meer door omstandigheden (geld,vervoer ed). Maar voor de rest:quote:Op maandag 26 november 2007 23:56 schreef warezguy05 het volgende:
worden jullie week in week uit naar hardstyle feesten gaan niet zat eigelijk..? heb t idee dat jullie niks anders luisteren dan dat
Week in week uit nou ook weer niet hoor. Maar dat komt idd omdat ik niet zoveel geld heb en om nu elke week de bob te spelen voor zulke dingen vind ik ook weer zo watquote:Op maandag 26 november 2007 23:56 schreef warezguy05 het volgende:
van smorgens vroeg tot savonds laatquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:56 schreef CrustyClown het volgende:
Verder het luisteren naar HS gebeurd elke dag
Ik vermaak me primaquote:Op maandag 26 november 2007 23:56 schreef warezguy05 het volgende:
Ik luister soms ook wel even wat andere dingen. Gewoon wat rustige luister ook, anders wordt ik zo hyper en dat vinden de collega's vervelendquote:Op maandag 26 november 2007 23:56 schreef warezguy05 het volgende:
Ik luister thuis en op stage hardstyle en hardrock/punkrock in de verhouding 50/50 ongeveerquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja als ik de hardstyle beu ben dan schakel ik over op hardcore en als ik dat beu ben dan iets anders/ rustigers en het hangt er ook vanaf hoe mijn pet staat
Linkje?quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:31 schreef JortK het volgende:
Trouwens Boy, ik heb een wiki entry gemaakt, deze moet alleen nog goedgekeurd worden
ken het helaas, ze vind het niet erg om naar feesten te gaan waar de hele avond hardstyle word gedraaid maar als ze dan ook nog eens bij me is en ik deze muziek aan heb staan word het weleens te veel van het goedequote:Op dinsdag 27 november 2007 10:31 schreef JortK het volgende:
Plus dat ik een vriendin heb die er niet van houdt
Mijn vriendin gaat gewoon niet meequote:Op dinsdag 27 november 2007 11:25 schreef NrSiX het volgende:
[..]
ken het helaas, ze vind het niet erg om naar feesten te gaan waar de hele avond hardstyle word gedraaid maar als ze dan ook nog eens bij me is en ik deze muziek aan heb staan word het weleens te veel van het goede
Ziet er goed, onderin is de enige dat elke keer aangepast moet worden. En misscien moeten we keer een tekst over hardstyle een keer herschrijven.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:27 schreef JortK het volgende:
Boy, http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Hardstyle
Valt reuze mee hoorquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:05 schreef MrDice het volgende:
We hebben zo'n mooi plaatje met logo's van 9 populaire feesten. Eigenlijk zouden dat clickable links moeten zijn naar de websites van deze feesten... maar dat is wellicht wat te lastig.
volgens mij snap je het nietquote:Op maandag 26 november 2007 22:18 schreef mstx het volgende:
Abject verneukt wel vaker platen, ik noem een Control the Mind.
reken er op dat ik zaterdag wel los ben gegaan hoorquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:00 schreef signom het volgende:
rare club is dat zeg, ik zie niemand dansen en iedereen filmen? Erg gezellig! ;p
mijne houdt er wel van, voor eventjes, maar mee naar feestjes/feesten niet, dus dan moet je keuzes maken in het weekendquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:31 schreef JortK het volgende:
Plus dat ik een vriendin heb die er niet van houdt
Nee, hij gaat niet hard en hij is niet dik. De opbouw met de vocal is wel aardig gedaan maar de melodie die daarna komt is veel te vrolijk. Het origineel is beter.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij snap je het nietdie Remix is dik, die gaat gewoon keihard, net als de remix van Superdisco
quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:30 schreef mstx het volgende:
[..]
Nee, hij gaat niet hard en hij is niet dik. De opbouw met de vocal is wel aardig gedaan maar de melodie die daarna komt is veel te vrolijk. Het origineel is beter.
Tijd voor nieuwe releases iddquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:50 schreef 16meter het volgende:
Als ze Project 1, Blame it on the music en Call it Music (Tat & Headhunterz) nou eens uitbrengen wordt het hier een stuk gezelliger.
Amen, ik hoop echt dat hij volgend jaar op Hardbass of Qlimax draaitquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:45 schreef hardstyle_babbels het volgende:
God god, die A-lusion! Foei wat mixt die vent een perfecte setjes in elkaar...!!
Nu nog blij van dat ik op defqon in dat witte freestyle tentje heb gestaan... Was er zo heerlijk chill kwa publiek... Heerlijk rustig... Zwaar relaxte sfeer. Eerst ff inkomen met thilo en nog zon gast en toen door naar A-lusion...! Een uur lang genot aan het oor...
Heb ik het nog niet eens over het q-base setje van dit jaar dat nog veel dikker is...! Wat een heerlijke sound heeft die gast...! Eindelijk iemand die vernieuwend is zonder er perse die (newstyle) in te rammen (op af en toe een uitzondering na)... Heerlijk die nieuwe hardstyle, met die ouderwetse RONDE/VOLLE kicks!!!
Slechte remix, begin klinkt goed, maar de melodie heeft ie verneukt!quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij snap je het nietdie Remix is dik, die gaat gewoon keihard, net als de remix van Superdisco
[..]
Nee, goeie ouwe shit....quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:20 schreef signom het volgende:
Wat vinden jullie van de Goeie Ouwe Meuk setjes?
wat noem je Ouwe Meuk ;-)quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:20 schreef signom het volgende:
http://www.musicincontrol(...)goeie-ouwe-meuk.htmlquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:20 schreef signom het volgende:
ik ben een beetje mc da syndrome moe..quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:37 schreef Silaz het volgende:
mooi mooi, 8 Dec. The Prophet & MC Da Syndrome @ Dieka. zal wel erg druk worden maarja, als hij net zo draait als de vorige keer.
quote:Op woensdag 28 november 2007 12:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hoezo Scooter jat samples van Showtek.
http://www.7digital.com/a(...)-all-over-the-world/
Check track 12
Ow als je toch bezig bent doe ook ff track 2, die melodie komt ook bekend voor
ok lol het is de naam van een showquote:Op woensdag 28 november 2007 09:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
http://www.musicincontrol(...)goeie-ouwe-meuk.html
Linkje?quote:Op woensdag 28 november 2007 13:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
wat slecht van scooter met zijn rock civilisation jatwerk
Goed conceptquote:Op woensdag 28 november 2007 09:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
http://www.musicincontrol(...)goeie-ouwe-meuk.html
FTSquote:Op woensdag 28 november 2007 13:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
maar die van showtek herken ik wel alleen zou zo gauw het nr nete weten
quote:Op woensdag 28 november 2007 12:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Check track 12
Beetje nep eigenlijkquote:Op woensdag 28 november 2007 12:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Check track 12
The Question Is What Is The Question vind ik wel een beetje leukquote:Op woensdag 28 november 2007 12:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
ja, inderdaad, skihut-hardstyle FTWquote:Op woensdag 28 november 2007 16:11 schreef warezguy05 het volgende:
voglens mij wordt scooter ook niet echt serieus genomen door het breezervolk.
het is meer skihut muziek achtige geworden
Doet me gelijk denken aan Punani en the 6th Gate als ik skihut-'hardstyle' hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, inderdaad, skihut-hardstyle FTW![]()
het is een verzamelnaam geworden voor een klein stukje van de hedendaagse hardstylequote:Op woensdag 28 november 2007 18:23 schreef mstx het volgende:
Mijn benaming "skihut hardstyle" is populair aan het worden.
TQIWISTQ is ook gejatquote:Op woensdag 28 november 2007 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
The Question Is What Is The Question vind ik wel een beetje leukde rest is gewoon zwaar gejat jah,
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
deuntje in I'm Lonely is ook gejat van : A step too far (Tony Remix)
nr 5 is gewoon een nog slechtere versie van die jaren 80 plaat
nr 6 is big big world van Emilia
nr 9 gejat van tetris
jep hij heeft ze hebben weer lekker alles bij lekaar gejat, vieze duitse leernichten dat het is zijn![]()
Van Rock Civ blijf je godverredomme af..quote:Op woensdag 28 november 2007 13:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
maar die van showtek herken ik wel alleen zou zo gauw het nr nete weten
Hahaha Frozen Flame zit erin, van Sjekkel en Gaajt.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
The Question Is What Is The Question vind ik wel een beetje leukde rest is gewoon zwaar gejat jah, hoezo FTS en Rock Civilization
[..]
ja, inderdaad, skihut-hardstyle FTW![]()
dat ze serieus denken dat dit album gaat verkopenquote:Op woensdag 28 november 2007 19:44 schreef 16meter het volgende:
God, wat slecht. Die gozer moeten ze echt doodmaken. En dat meen ik.
scandelousquote:Op woensdag 28 november 2007 12:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Check track 12
Ik zie een direct verband tussen deze CD en de duitsers die ik op feesten aantref.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:54 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Reken er maar op. Niet in NL maar in DLD en andere landen zal het wel weer een knaller worden
Amen, Scooter mag eventje hard met een natte stronk andijvie keihard in zijn gezicht geslagen wordenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:11 schreef 16meter het volgende:
De benaming ski-hut hardstyle vind ik nog een eer voor dat misbaksel.
Donkey Rollers @ Qlimax 2006quote:Op woensdag 28 november 2007 21:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kennen er nog mensen een goede liveset voor in de auto? Heb de liveset van Promo # Qlimax 2006 nu wel een beetje dood gedraaidAl blijft het een top set die nooit saai wordt!
Music in you is nog niet gereleased en of dat zo zal zijn is maar een vraagteken. Sarabande dacht ik ook nog niet maar weet ik niet zekerquote:Op woensdag 28 november 2007 21:32 schreef Da_Ripper het volgende:
Heb zojuist mn top10 voor de FearFM-top50 ingevuld. Aangezien ik pas vanaf augustus dit jaar echt naar HardStyle luister, was het nog even zoeken (setjes luisteren met tracklist ernaast) voordat ik 'm compleet had.
1. Noisecontrollers - Alien
2. A-lusion - Freeek it up
3. Scope DJ - Lockdown
4. Davide Sonar - Sarabande
5. A-lusion - The 4 Elementz
6. Deepack & Charlie Lownoise - Can't Hold Us Down
7. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY remix)
8. Donkey Rollers - Atrocity
9. Sylenth & Glitch - Music In You
10. Zany & Mc DV8 - Nothing Else Matters
Jimmy the sound deed het ook bij Zany en duro, maar of ze iets gedaan hebben tegen hem, dat weet ik nietquote:Op woensdag 28 november 2007 22:17 schreef Pelgrim het volgende:
Even over die scooter, kan hij eigenlijk niet aangeklaagd worden, want hij steelt toch van andere mensen? Of mag het onder de noemer 'mislukte' remix weer wel?
Hardcore dus?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kennen er nog mensen een goede liveset voor in de auto? Heb de liveset van Promo # Qlimax 2006 nu wel een beetje dood gedraaidAl blijft het een top set die nooit saai wordt!
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:17 schreef mstx het volgende:
Ah, Unknown - Kutmelodieën heet dus SMD - Helemaal Kapot.![]()
Haha goed bezig,was net klaar met recorden en ben hem net aan het uploaden voor MIC, was aan het werk vanavondquote:Op woensdag 28 november 2007 23:24 schreef mstx het volgende:
The Prophet vs Zany @ Qlimax 2007 (17-11-2007)
@ LSDB
Ben ik weer sneller dan MiC
Ze veranderen het nèt zoveel dat ze niet met het rechtenprobleempje zitten. 2 noten anders spelen bijv.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:17 schreef Pelgrim het volgende:
Even over die scooter, kan hij eigenlijk niet aangeklaagd worden, want hij steelt toch van andere mensen? Of mag het onder de noemer 'mislukte' remix weer wel?
ja kwaliteit is altijd jammer bij de profeet. Maar aan de andere kant heb je nu wel de mogelijkheid om het in ieder geval te beluisterenquote:Op woensdag 28 november 2007 23:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
LSDBgoed bezig hoor
TOch altijd weer jammer v/d kwaliteit he![]()
ben toch blij dat ik er live bij was
Ach, tis weer eens wat anders als showtek bashen hequote:Op donderdag 29 november 2007 09:08 schreef Sethje het volgende:
Haha dat jullie heel die cd van die mof gaan analyseren
Eigenlijk had the prophet een nieuw nummer van Scope moeten draaien, alleen scope zei zelf dat hij alleen de intro had gebruikt van dit nieuwe nummer en daarna Rock Hypnotic erin had gemixt... althans dat is wat ik me er nog van kan herinneren van die ochtend...quote:Die edit van Hypnoticzo fucking meesterlijk met die break, en dan de melo erin
Het klinkt top in elk geval. Mooie break en dan ff die stilte en dan die melodie... geluk bij een ongeluk dan in dit gevalquote:Op donderdag 29 november 2007 11:46 schreef CrustyClown het volgende:
Eigenlijk had the prophet een nieuw nummer van Scope moeten draaien, alleen scope zei zelf dat hij alleen de intro had gebruikt van dit nieuwe nummer en daarna Rock Hypnotic erin had gemixt... althans dat is wat ik me er nog van kan herinneren van die ochtend...
Haha dat je de hele set gaan analyserenquote:Op donderdag 29 november 2007 09:08 schreef Sethje het volgende:
Haha dat jullie heel die cd van die mof gaan analyseren
Ik hap trouwens nietquote:Op donderdag 29 november 2007 11:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Haha dat je de hele set gaan analyseren
Sjiek hendigquote:Op donderdag 29 november 2007 11:57 schreef Sethje het volgende:
[..]
Mwah die luister ik toch en aangezien ik op stage geen ruk te doen heb geef ik meteen mijn mening
ja kut dan moet je me niet quotenquote:
Voor de historie is datquote:Op donderdag 29 november 2007 11:58 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja kut dan moet je me niet quoten![]()
Dat klinkt echt heel lelijk. Qlimax lijkt me toch wel een feest dat je niet zomaar iets gaat lopen blaten lijkt me dan eigenlijkquote:Op donderdag 29 november 2007 12:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow en dv8 liep niet te blerren, in de set bij Ride with uz maar dat was Zany, en tja hij kent natuurlijk alleen zijn eigen Fusion producties
Hoezo dat nu weer? Omdat je voor Qlimax veel geld betaalt? Of omdat Qlimax een groot Q-Dance feest is? Toen vorig jaar Zany schreeuwde "Wat een geile bedoeling!", vond iedereen het geweldig... Moet op grote feesten iedereen altijd super izjn best doen en de MC maar beetje laten lullen en het kloten voor kleine feestjes houden? Ik vind juist dat gekloot af en toe wel grappigquote:Op donderdag 29 november 2007 12:37 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heel lelijk. Qlimax lijkt me toch wel een feest dat je niet zomaar iets gaat lopen blaten lijkt me dan eigenlijk
Nee dat bedoel ik niet, spontaniteit juich ik ook toe. Alleen hij zat er wel heel erg naast en dat verwacht je toch niet bij het feest wat het paradepaardje van Q en de DJ's zelf is.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:41 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Hoezo dat nu weer? Omdat je voor Qlimax veel geld betaalt? Of omdat Qlimax een groot Q-Dance feest is? Toen vorig jaar Zany schreeuwde "Wat een geile bedoeling!", vond iedereen het geweldig... Moet op grote feesten iedereen altijd super izjn best doen en de MC maar beetje laten lullen en het kloten voor kleine feestjes houden? Ik vind juist dat gekloot af en toe wel grappig
Hij stond laatst in zijn top 10 dus kennelijk kent ie m welquote:Op donderdag 29 november 2007 12:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow en dv8 liep niet te blerren, in de set bij Ride with uz maar dat was Zany, en tja hij kent natuurlijk alleen zijn eigen Fusion producties
quote:thx man!
heb natuurlijk goede redenen de kwaliteit laag te houden:
- vanwege de vele downloadz en streamz krijg ik teveel dataverkeer wat best prijzig wordt
- de vele nwe traxx mogen niet op goede kwaliteit op internet zwerven
- alz ik goed kwaliteit op mijn site zet koopt niemand de platen meer en geven mijn collega dj’z mij geen nwe promo’z meer..
reden genoeg om het doen zoalz ik doe dacht ik zo.. ;-D
vind het gewoon leuk om iedereen het gevoel van een feest weer even te laten beleven..
grtz
En door het vrijgeven van zijn sets kent het publiek die nieuwe platen en word er veel meer losgegaan en uitgekeken naar The Prophet zijn gigs.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:05 schreef MrDice het volgende:
Had even een berichtje gestuurd naar The Prophet, erg tof dat ie zo snel reageert (binnen een half uur). Respect voor deze man. En uiteraard deel ik het met mijn mede hardstyle liefhebbers, vind ie vast niet erg.
[..]
quote:Op donderdag 29 november 2007 13:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
en dit is natuurlijk niet kort door de bocht geredeneerd van mij, en als het dat wle is hebben jullie lekker pech want ik ben een winnaar
Vind het echt tof van hem dat hij het op deze manier doetquote:Op donderdag 29 november 2007 13:05 schreef MrDice het volgende:
Had even een berichtje gestuurd naar The Prophet, erg tof dat ie zo snel reageert (binnen een half uur). Respect voor deze man. En uiteraard deel ik het met mijn mede hardstyle liefhebbers, vind ie vast niet erg.
[..]
Wel tof ja, dat ie zo snel reageerd. Maar moet dat nou al die zzzzzzz achter woorden....quote:Op donderdag 29 november 2007 13:05 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ow wat een feestje was dat, zeker in de top 5 van dit jaar. Echt wat een heerlijke sfeer. Gewoon lekker ouwe hoeren met die microfoon. Ja, van mij mag het wel hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 13:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
vrije expressie geeft top feesten kijk maar naar zany & Pavo Birthday bash: iedereen liep aan te kloten en hoe vet was dat
Gelukkig is zijn muziek beter dan zijn Nederlands....The Prophetquote:Op donderdag 29 november 2007 13:05 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ja valt mij ook op, kwam al vaker voor maar de laatste tijd weer helemaal in lijkt 'tquote:Op donderdag 29 november 2007 13:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wel tof ja, dat ie zo snel reageerd. Maar moet dat nou al die zzzzzzz achter woorden....
haha idd erg apartzzzzquote:Op donderdag 29 november 2007 13:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wel tof ja, dat ie zo snel reageerd. Maar moet dat nou al die zzzzzzz achter woorden....
Blame it on the muzicquote:Op donderdag 29 november 2007 13:41 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ja valt mij ook op, kwam al vaker voor maar de laatste tijd weer helemaal in lijkt 'tRide with Uz , Forever Az one, High rollerzz (al kan die laatste opzich wel
)
Scantraxx ongein ookquote:Op donderdag 29 november 2007 13:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
1. Pavo & Zany Birthdayquote:Op donderdag 29 november 2007 13:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
kunnen we daar geen top 5 mee maken met feestne ipv een top 10 aan nrs?
is miss makkelijker?
JeweetZZZZZ
quote:Op donderdag 29 november 2007 14:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Liveset van Technoboy @ Qlimax is ook te vinden op MIC. Bij het commentaar van Zany en Prophet setje
quote:You have reached the download-limit for free-users. Want to download more?
Get your own Premium-account now! Instant download-access! (Or wait 73 minutes)
Ik hoor het ook netquote:Op donderdag 29 november 2007 15:13 schreef Sethje het volgende:
Dat is Technoboy @ Qlimax 2007 helemaal niet.
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 29 november 2007 14:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Liveset van Technoboy @ Qlimax is ook te vinden op MIC. Bij het commentaar van Zany en Prophet setje
Dit is de versie die ook op nieuwsgroepen was verschenen. Dit is idd Qlimax 2007. Was daar gepost door iemand die er niet eens geweest was dacht ik. Beetje jammer....quote:
Thx man. Die ga ik snel binnenhalen via je site.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:24 schreef mstx het volgende:
The Prophet vs Zany @ Qlimax 2007 (17-11-2007)
@ LSDB
Ben ik weer sneller dan MiC
hoe bedoel je? Wil je dat ik een debiele foto van mezelf plaats?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:03 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Weinig partyfoto's hier eigenlijk...
(jah ik floep er zomaar eens een opmerking uit)
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Wil je dat ik een debiele foto van mezelf plaats?
Schaamtequote:Op donderdag 29 november 2007 21:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk...!
![]()
Wat let je!?
Haha oke, dan haak ik ook maar af!quote:
ah neeeeeequote:Op donderdag 29 november 2007 21:48 schreef RemcoW85 het volgende:
Sinds wanneer komt hardstyle ineens in de Top100??
Headhunterz zijn binnengekomen op 66 met het anthem van Qlimax.
Met het nummer waar ik het niet van verwacht.....bron?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:48 schreef RemcoW85 het volgende:
Headhunterz zijn binnengekomen op 66 met het anthem van Qlimax.
*Kuch* Tekno music *kuch* InQontrol 2007quote:Op donderdag 29 november 2007 21:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
ps ik vind die nieuwe platen van Pavo best wel tof : Tekno music en Elektronic![]()
als ik op Qrimetime moet kiezen tussen showtek en pavo dan weet ik het wel
Ja, had ik nog ergens als "brush" en dacht meteen, jump was in het begin ook zo'n skibewegingquote:Op donderdag 29 november 2007 22:29 schreef 16meter het volgende:
Hahaha.Leuk bedacht. Alleen dat icoontje bij 'dom' snap ik niet helemaal.
Ja ze gaan zijwaarts en doen zo'n halterbeweging . Maar in plaats van liggen doen ze het staand en zonder halterquote:
Hij mag ook wel mee naar Thunderdome dan hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 22:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
het zou een mooi uitdaging zijn voro een weddenschap omdie aan te doen naar MOH waar je ook ene freestyle area hebt met hard en jumpstyle en dan te kijken hoel ang je het overleeft, per 10 min 25 euro erbij
Ik denk niet dat je een gezellige avond tegemoet gaatquote:Op donderdag 29 november 2007 22:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
het zou een mooi uitdaging zijn voro een weddenschap omdie aan te doen naar MOH waar je ook ene freestyle area hebt met hard en jumpstyle en dan te kijken hoel ang je het overleeft, per 10 min 25 euro erbij
je moet eigelijk zo'n figuurtje hebben dat lijkt op een trekpop.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja, had ik nog ergens als "brush" en dacht meteen, jump was in het begin ook zo'n skibeweging
Niet 'onze' Headhunterquote:Op donderdag 29 november 2007 22:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Die scooter cd heeft ook een bonus cd![]()
The Question Is What Is The Question? (Headhunters Remix)
Hardstyle Anthems van Sensation hebben ook gewoon in de Top 100 gestaanquote:Op donderdag 29 november 2007 21:48 schreef RemcoW85 het volgende:
Headhunterz is binnengekomen op 66 met het anthem van Qlimax.
Dat zou in ieder geval wel een nummer zijn dat er in zou passen...quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:45 schreef Silaz het volgende:
Ik meen te herrinneren The Sacrifice ook, maaar dat is pure speculatie
En hoe klinkt scooter nu dan ??quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:12 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dat zou in ieder geval wel een nummer zijn dat er in zou passen...
Me vanochtend eens zon dikke koptelefoon gefixt voor bij de laptop, god wat een genot naar jaren te hebben geluisterd via die goedkope rotoordopjes.... Nu klinkt zelfs headhunterz nog wel redelijk!
Die heeft er niet ingestaan voor zover mijn informatie reiktquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:45 schreef Silaz het volgende:
Ik meen te herrinneren The Sacrifice ook, maaar dat is pure speculatie
quote:Dear musical friends,
I'm proud to annouce my new upcoming vinyl-release to all you people!! :crazy:
A-Drive - Your Life (Jones & B-Front Remix)
This remix-E.P. will be released in the second week of January 2008 on Special Records... The vinyl contains the following tracks:
A1. A-Drive - Your Life (Jones & B-Front Remix)
A2. A-Drive - Crystal Clear (Ran-D Remix)
B1. A-Drive - Acting Like A Pro (Dragan Remix)
B2. A-Drive - The Lord (Max B Grant & Djanny Remix)
For those who are interested, you can find our remix in my musicplayer!!
It's a bit compressed (due to internet leaking), so for licensing / full version requests please contact music@djjones.nl
I'm looking forward to your feedback on this release!!
Cheers!
Wouter
www.djjones.nl
ik = aanwezigquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:20 schreef Silaz het volgende:
Nu al zin in 8 Dec. (Propeht @ dieka hehehaha![]()
)
Vaak gebeurd dat niet. Uitverkocht is uitverkocht [helaas]quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:23 schreef Da_Ripper het volgende:
Ach, wie weet gooit Q-Dance tijdens Kerst nog wat kaarten in de verkoop...
Qlimax, DefQon etc..quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vaak gebeurd dat niet. Uitverkocht is uitverkocht [helaas]
Veel plezier, wordt dus een hoop bijwerken qua hardstyle als je terugkomt.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:31 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Wil alle hardstylers bij deze ff het beste wensen voor de komende vier maanden, ik vertrek Maandag voor 4 maanden naar Oostenrijk om daar mijn buitenlandse stage te lopen...! Ondanks mijn net gekochte laptopje, denk ik dat als ik dan al op internet zit het vooral het contact met vrienden familie zal zijn.... Weinig of geen fok voor mij dus...!! Ben bang dat het ook weinig hardstyle is voor mij!
Wens de mensen die naar qrimetime, X-q gaan dan ook allemaal veel plezier toe...
en tot over een maandje of 4 denk ik!!
Succes daaro!quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:31 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Wil alle hardstylers bij deze ff het beste wensen voor de komende vier maanden, ik vertrek Maandag voor 4 maanden naar Oostenrijk om daar mijn buitenlandse stage te lopen...! Ondanks mijn net gekochte laptopje, denk ik dat als ik dan al op internet zit het vooral het contact met vrienden familie zal zijn.... Weinig of geen fok voor mij dus...!! Ben bang dat het ook weinig hardstyle is voor mij!
Wens de mensen die naar qrimetime, X-q gaan dan ook allemaal veel plezier toe...
Niet om aan te horen helaas.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:52 schreef luckass het volgende:
Zany & The Prophet @ Qlimax, lekkere set
dat wel, maar de tracks zijn lekkerquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:54 schreef 16meter het volgende:
[..]
Niet om aan te horen helaas.
Krakerig kutgeluid. Ik wacht wel op de DVD.
ty, and you2quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:31 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Veel succes daaro, je hebt in ieder geval wat om naar uit te kijken als je terugkomtquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:31 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Tell me morequote:
Jammer ik zou ook gaan maar mijn vrienden hebben verzaaktquote:Op zondag 2 december 2007 12:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Matrixx Old vd New Heros , wat een feestje was dat.
In het begin redelijk wat jump, maar daarna uitstekend vermaakt. Werden heerlijke setjes gedraaid met veel oude, maar zeker ook veel nieuwe platen.
NC- Just like you klapte er goed in. Trouwens 1 van de saaiste NC fan gezien ooit. Die stond samen met zijn vriendin de hele avond met de armen over elkaar. Hoop niet dat het Remcore wasOok bij het optreden van de NC zelf, stonden ze er maar een beetje bij
, zal er vanavond of morgen ff een foto van plaatsen , echt te grappig.
Ook blackmail, wat een gast gaat na zijn setje gewoon het publiek in en lekker mee doen met de rest. Echt fantastisch. Leuke gast,zo moeten alle dj's zijn
Op naar qrimetime i guess
Veel plezier, je zal je in ieder geval niet vervelen daarquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:31 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Hoe was het danquote:Op donderdag 29 november 2007 23:35 schreef Sethje het volgende:
Lekker meezingen zaterdag
still dropping wars
creating high scores
Making this our business
Nokkin your doors
still dropping wars
creating high scores
we are back with the hard
even better then before
Still doing this you know
Still droppin those heavy bombs
Still loyal to the gang
guess who's back
back with the game
representing our name
we didnt left you
we are here, entertain
So put m high up for
another high score
Coz we are back with the hard
even better then before
haha dat is die NC fanatic van pf..echt een idioot die gastquote:Op zondag 2 december 2007 12:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
NC- Just like you klapte er goed in. Trouwens 1 van de saaiste NC fan gezien ooit. Die stond samen met zijn vriendin de hele avond met de armen over elkaar. Hoop niet dat het Remcore wasOok bij het optreden van de NC zelf, stonden ze er maar een beetje bij
ja ik leef weer. DBSTF was gewoon super vet...redelijk wat nieuwe nummers die ik niet kende, klink erg goed. Daarna alpha 2 dat ging wel, en promo sloot af maja dat is van die kutherriequote:
Hij stond de hele avond met z' n handen in z' n zakken. Zijn vriendin zat op de hoek van het podium. Toen de NC kwamen stond hij te filmen met zijn mobiel en zijn vriendin stond acht met een chago kop te kijken. Echt wat een stel.....quote:Op zondag 2 december 2007 14:15 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha dat is die NC fanatic van pf..echt een idioot die gastdie eet drinkt en slaapt NC
![]()
Tof interview... die gasten zijn inderdaad errug lekker bezigquote:Op zondag 2 december 2007 16:02 schreef Da_Ripper het volgende:
Interview NoiseControllers:
De jaarwisseling komt er aan! Naar aanleiding van deze gelegenheid trakteert Q-dance haar bezoekers als vanouds op een groot festijn en wel QrimeTime in de Heineken Music Hall te Amsterdam! Je mag hier zo langzamerhand wel spreken van een traditie. Arjan Terpstra en Bas Oskam oftewel Noisecontrollers zijn ook van de partij!! Zij hebben dit jaar zeker laten zien wat ze in huis hebben! De platen 'Creatures' en 'Crump', die op Fusion Records zijn uitgebracht, bleken al gauw hits van formaat! Het komend optreden in de HMH en hun succesvolle eigen sound zijn reden genoeg om hen eens goed aan de tand te voelen!
01: Om te beginnen: was het altijd al een jongensdroom om dj te worden?!
Arjan: Wij wilden altijd al graag dat mensen van onze muziek konden genieten of dat nu op plaat was in de discotheek of op (grote) feesten. We hebben veel opgegeven en alles geïnvesteerd in Hardstyle (veel produceren en draaien). En nu maken wij van onze hobby ons werk en dat is zeker een droom!
02: Dit jaar is het allemaal heel hard gegaan met Noisecontrollers met in het bijzonder twee vette releases op Fusion Records. Wat betekent dit voor jullie?
Bas : Fusion Records staat voor ons aan de top qua Hardstylelabels. Daar releasen is alsof je als kok voor de koningin mag koken. Het betekent ook hard werken om de kwaliteit waar het label voor staat te waarborgen. Qua sound en stijl mogen we helemaal onze gang gaan.
03: Is er naast het draaien en produceren nog sprake van andere banen?!
Sinds kort zijn we fulltime gaan produceren / draaien!
04: Wat zijn jullie hobby's naast het produceren en draaien van muziek?
Arjan : Pokeren, gamen, film kijken, bier drinken en sorry ... toch muziek haha.
05: Wat heeft Noisecontrollers met die eigenaardige schepsels Gremlins?
Bas : Die tune van die film rockt zo hard!
06: Wanneer wordt 'Wizards on Cocaine' nou eens gedraaid?! Deze zou goed passen in een Noisecontrollers dj set, toch?!
Bas : Wizards on cocaine was de eerste
release onder mijn alias Roughstyler. Qua stijl en sound staat de plaat niet meer waar Noisecontrollers nu voor staat. Maar wie weet komt hij nog eens langs!
07: Voor de live-act van Noisecontrollers is tegenwoordig een vaste mc aangesteld. Vertel ...
Arjan : Toen we live-acts gingen doen, wilden we daar een mc bij hebben. Mc Renegade heeft veel ervaring on stage, een eigen stijl en het belangrijkste voor ons ... liefde voor muziek. Genoeg reden dus om hem bij Noisecontrollers live te hebben.
08: Kut melodieën? Vertel ...
Bas : In Hardstyle is er al een tijdje een omslag gaande naar veel melodie die veel weg heeft van de Hardtrance uit de jaren "99 -"02. Noisecontrollers staat ook voor veel en het liefst ingewikkelde melodieën/akkoorden. Met 'Kut melodieën' wilden we daar eens flink tegenaan trappen. De track spreekt verder voor zich!
09: Vraag voor Bas: Naast de Hardstyle doe je ook goede zaken in de Hardcorescene met de alias Kasparov... Als je moest kiezen tussen Hardcore of Hardstyle, waar kies je dan voor?!
Dat is onmogelijk te zeggen. Ik heb geen voorkeur voor snel of langzaam. Voor rauw of zacht . Ik vind beide muziekstijlen interessant omdat ze rammen. Ook in mijn Hardcore stop ik veel melodie. Naast Hardcore en Hardstyle produceer ik ook Trance. Ik houd niet van het in hokjes stoppen van muziek. Voor mij is muziek gewoon muziek!
10: Vraag voor Arjan: Het is bekend dat je een Hiphop verleden hebt, doe je daar tegenwoordig nog iets mee?!
Nee, helemaal niets meer. Hiphop inspireert mij niet meer. Ik wil wel weer een andere hobby oppakken en dat is muziek (en sound design) voor films en games. Toen ik op het conservatorium zat heb ik dat veel gedaan en dat ging me wel redelijk goed af.
11: Er komt weer een hoop leuk spul aan ... Kunnen jullie alvast een tipje van de sluier oplichten?!
We hebben inmiddels een hoop nieuwe tracks af, te weten Venom, Rushroom en Shout. Er zal binnenkort ook een samenwerking komen met Dj Zany, wat dit zal zijn blijft nog even een verrassing! We blijven in ieder geval veel muziek produceren, want daar ligt ons hart!
12: Tot slot: Wat zijn de verwachtingen van jullie komend optreden op QrimeTime?
We gaan er sowieso een speciale set neerzetten om het nieuwe jaar knallend in te luiden! Er zal een aantal nieuwe tracks en re-edits gedraaid worden, de rest blijft echter een verrassing! We hebben er in ieder geval onwijs veel zin in! 2008 Here we come!!!
q-dance.nl
Ik wou jou al een tijdje vragen hoe het komt dat je zo'n afkeer hebt van hardcore.quote:Op zondag 2 december 2007 14:17 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja ik leef weer. DBSTF was gewoon super vet...redelijk wat nieuwe nummers die ik niet kende, klink erg goed. Daarna alpha 2 dat ging wel, en promo sloot af maja dat is van die kutherrie
Moet je ' m nou helemaal quoten?quote:Op zondag 2 december 2007 16:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Tof interview... die gasten zijn inderdaad errug lekker bezig
Als je de baggerlayout hebt dan heb je er geen last van want dan krijg je een scrollbar in je quote vensterquote:Op zondag 2 december 2007 16:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Moet je ' m nou helemaal quoten?
Kut B2S... Waarom fokt die organisatie het altijd met live-sets...quote:PS: It's really not cool, B2S promised me the live-sets from Thrillogy 2007,
i'm still waiting for them, i even think it's no use anymore.. We'll see..
Grtz The Prophet
ik was er niet, maar het zou mijn kameraad+vriendin wel eens geweest kunnen zijnquote:Op zondag 2 december 2007 12:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
dan zou het inderdaad mijn kameraad wel eens geweest kunnen zijnquote:Op zondag 2 december 2007 14:15 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha dat is die NC fanatic van pf..echt een idioot die gastdie eet drinkt en slaapt NC
![]()
Deepack - Tha Roof Iz One Fire (Frank-E & Mars-L Meets Calypso Remix)quote:Op zondag 2 december 2007 17:11 schreef renz0r het volgende:
Hoe heet het nr van: the roof is on fire?
quote:Op zondag 2 december 2007 17:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik was er niet, maar het zou mijn kameraad+vriendin wel eens geweest kunnen zijn![]()
[..]
dan zou het inderdaad mijn kameraad wel eens geweest kunnen zijn
Just like you vind ik wel een lekker nummer eigenlijkquote:Op zondag 2 december 2007 17:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Na de hele zaterdag last te hebben gehad van overmatig drankgebruik op de vrijdag, toch maar besloten om naar de matrixx te gaan.
Werkelijk geen moment spijt van gehad, tenminste, na half 2 niet meer.. daarvoor heb ik me kapot geergerd aan de muziek (jump)
Maar dat werd ruimschoots goedgemaakt door alle dj's die erna kwamen (hoogtepunt was dbstf & luna + het meerendeel van de plaatjes die erop werden gelegd door activator)
Noisecontrollers was ook vet, op de laatste plaat na (krezip)
Nhoop, had mijn nieuwe shirtje aan. Met hardstyle aan de voorkant en een silhouet van een dame achteropquote:Op zondag 2 december 2007 18:06 schreef renz0r het volgende:
Boy_Snakeye
Stond jij helemaal vooraan met ZANY achterop?
Geen idee eigenlijk. Als ik hardstyle hoor dan heeft het meteen iets wat altijd lekker in mijn gehoor ligt en waarvan ik zin krijg om te dansen. En van hardcore, ja ik weet niet, ik vind het gewoon altijd minder. De sfeer word altijd wat grimmiger er word aggresiever gedanst... dat wat mij in hardstyle aantrekt heb ik niet bij hardcorequote:Op zondag 2 december 2007 16:23 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik wou jou al een tijdje vragen hoe het komt dat je zo'n afkeer hebt van hardcore.
De zogenaamde "nu-style" verschilt nauwelijks van de hardcore die promo draait. Het is melodieus (spelling?) en het is precies dezelfde opbouw.. Voel je niet aangevallen ofzo maar ben wel benieuwd.
Okay, fair enough.. Bedankt voor antwoordenquote:Op zondag 2 december 2007 19:51 schreef Sethje het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Als ik hardstyle hoor dan heeft het meteen iets wat altijd lekker in mijn gehoor ligt en waarvan ik zin krijg om te dansen. En van hardcore, ja ik weet niet, ik vind het gewoon altijd minder. De sfeer word altijd wat grimmiger er word aggresiever gedanst... dat wat mij in hardstyle aantrekt heb ik niet bij hardcore
ja hoor, dat is mijn kameraad met z'n vriendinquote:
dat IS ook een lekker nummerquote:Op zondag 2 december 2007 18:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Just like you vind ik wel een lekker nummer eigenlijk
atjoowquote:Op zondag 2 december 2007 20:47 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Bedankt voor alle reacties, tot ziens
Zal de groetjes aan scooter doen!
Veel plezierquote:Op zondag 2 december 2007 20:47 schreef hardstyle_babbels het volgende:
quote:Op zondag 2 december 2007 20:47 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Tabeeeeeeequote:Op zondag 2 december 2007 20:47 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Tommyknocker vs. Sunbeam - Twisted world (the viper mash-up remix)quote:Op zondag 2 december 2007 17:41 schreef renz0r het volgende:
Outblast en Evil Acttivities opende gisteren op XXelator met een vet hardcorenr...Hoe heet die ook alweer? Met zo kerkgezang erin.
Dat vind ik wel een leuk hc plaatjequote:Op maandag 3 december 2007 11:33 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Tommyknocker vs. Sunbeam - Twisted world (the viper mash-up remix)
Deze draaiden ze, origineel is gewoon van sunbeam.
Matige setjesquote:Op zondag 2 december 2007 20:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja hoor, dat is mijn kameraad met z'n vriendinstonden ze echt serieus stil
en keek zij een beetje sjaggie??
EDIT: reacties van hun op Partyflock: "Vond het veels te druk en matige setjes behalve NC & D-block & S-te-Fan" + "Was wel leuk.. alleen veels te druk"
[..]
dat IS ook een lekker nummer
Die gast staart zich werkelijk alleeen maar blind op NC< op pf ook, hij kan het nergens anders over hebben. En hij vind alles best als het maar van NC of kasparov is, totaal niet objectief die jongen. Ik had op pf ook gereageerd "zo jullie ging wel erg los" en dan die foto van jou erbij. Reageerden ze; "ja je kan niet los gaan als je tegelijk moet filmen he"quote:Op maandag 3 december 2007 11:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Matige setjesduidelijl een newbie in de hardstyle .....
En druk ja, dat is het altijd wel in de matrixx, maar vooraan was er echt wel de ruimte. WEet niet hoeveel hun nodig hebben
Ik weet niet of je mijn filmpjes weleens gezien heb maar als ik aan het filmen ben ga ik nog net zo hard losquote:Op maandag 3 december 2007 12:01 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die gast staart zich werkelijk alleeen maar blind op NC< op pf ook, hij kan het nergens anders over hebben. En hij vind alles best als het maar van NC of kasparov is, totaal niet objectief die jongen. Ik had op pf ook gereageerd "zo jullie ging wel erg los" en dan die foto van jou erbij. Reageerden ze; "ja je kan niet los gaan als je tegelijk moet filmen he"
quote:b2s heeft nog één evenement in de planning voor 2007. Op kerstavond sluit b2s volgens traditie het jaar af in Outland met haar oudste concept: back2school.
Ook volgend jaar zal b2s doorknallen! Op dit moment staan een groot aantal evenementen op de kalender van 2008. Pak je agenda maar erbij want hieronder vind je alvast de data voor het komende half jaar:
Zaterdag 12 januari
Euphoria
013, Tilburg
Zaterdag 19 januari
DJ Paul's Birthday
Outland, Rotterdam
Zaterdag 9 februari
Pussy lounge
Paard van Troje, Den Haag
Zaterdag 16 februari
1992 is 4 you!
Parkzicht, Rotterdam
Zondag 23 maart
back2school easter edition
Maassilo, Rotterdam
Zaterdag 29 maart
Hard Bass
SilverDome, Zoetermeer
Zaterdag 5 april
Pussy lounge
Outland, Rotterdam
Zaterdag 19 april
Refuse
Waterfront Rotterdam
Dinsdag 29 april
Hardcore4life meets Mania
013, Tilburg
Zondag 11 mei
Pussy lounge
Bozzini, Kerkrade
Zaterdag 24 mei
Euphoria
013, Tilburg
Zaterdag 31 mei
Darkness4life
Maassilo, Rotterdam
Zaterdag 7 juni
Pussy lounge
Matrixx, Nijmegen
Zaterdag 21 juni
Euphoria
Paard van Troje, Den Haag
Zaterdag 28 juni
Hardcore4life
Maassilo, Rotterdam
Naast dit eerste half jaar wil b2s je alvast warm maken voor drie belangrijke data in het tweede half jaar van 2008.
Zaterdag 16 augustus
Decibel outdoor
Beekse Bergen, Hilvarenbeek
Zaterdag 27 september
Project: Hardcore.nl
SilverDome, Zoetermeer
Zaterdag 1 november
Thrillogy
Brabanthallen, Den Bosch
Voor meer informatie en het laatste nieuws hou je www.b2s.nl goed in de gaten. Naast de heavy flash version is er nu ook een light version van de b2s site beschikbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |