scandelousquote:Op woensdag 28 november 2007 12:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hoezo Scooter jat samples van Showtek.
http://www.7digital.com/a(...)-all-over-the-world/
Check track 12
Ow als je toch bezig bent doe ook ff track 2, die melodie komt ook bekend voor
Ik zie een direct verband tussen deze CD en de duitsers die ik op feesten aantref.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:54 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Reken er maar op. Niet in NL maar in DLD en andere landen zal het wel weer een knaller worden
Amen, Scooter mag eventje hard met een natte stronk andijvie keihard in zijn gezicht geslagen wordenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:11 schreef 16meter het volgende:
De benaming ski-hut hardstyle vind ik nog een eer voor dat misbaksel.
Donkey Rollers @ Qlimax 2006quote:Op woensdag 28 november 2007 21:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kennen er nog mensen een goede liveset voor in de auto? Heb de liveset van Promo # Qlimax 2006 nu wel een beetje dood gedraaidAl blijft het een top set die nooit saai wordt!
Music in you is nog niet gereleased en of dat zo zal zijn is maar een vraagteken. Sarabande dacht ik ook nog niet maar weet ik niet zekerquote:Op woensdag 28 november 2007 21:32 schreef Da_Ripper het volgende:
Heb zojuist mn top10 voor de FearFM-top50 ingevuld. Aangezien ik pas vanaf augustus dit jaar echt naar HardStyle luister, was het nog even zoeken (setjes luisteren met tracklist ernaast) voordat ik 'm compleet had.
1. Noisecontrollers - Alien
2. A-lusion - Freeek it up
3. Scope DJ - Lockdown
4. Davide Sonar - Sarabande
5. A-lusion - The 4 Elementz
6. Deepack & Charlie Lownoise - Can't Hold Us Down
7. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY remix)
8. Donkey Rollers - Atrocity
9. Sylenth & Glitch - Music In You
10. Zany & Mc DV8 - Nothing Else Matters
Jimmy the sound deed het ook bij Zany en duro, maar of ze iets gedaan hebben tegen hem, dat weet ik nietquote:Op woensdag 28 november 2007 22:17 schreef Pelgrim het volgende:
Even over die scooter, kan hij eigenlijk niet aangeklaagd worden, want hij steelt toch van andere mensen? Of mag het onder de noemer 'mislukte' remix weer wel?
Hardcore dus?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kennen er nog mensen een goede liveset voor in de auto? Heb de liveset van Promo # Qlimax 2006 nu wel een beetje dood gedraaidAl blijft het een top set die nooit saai wordt!
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:17 schreef mstx het volgende:
Ah, Unknown - Kutmelodieën heet dus SMD - Helemaal Kapot.![]()
Haha goed bezig,was net klaar met recorden en ben hem net aan het uploaden voor MIC, was aan het werk vanavondquote:Op woensdag 28 november 2007 23:24 schreef mstx het volgende:
The Prophet vs Zany @ Qlimax 2007 (17-11-2007)
@ LSDB
Ben ik weer sneller dan MiC
Ze veranderen het nčt zoveel dat ze niet met het rechtenprobleempje zitten. 2 noten anders spelen bijv.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:17 schreef Pelgrim het volgende:
Even over die scooter, kan hij eigenlijk niet aangeklaagd worden, want hij steelt toch van andere mensen? Of mag het onder de noemer 'mislukte' remix weer wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |