lastig, een top 5 met feesten van 2007... maar dat ligt dan ook maar net aan hoe je het feest bekijkt.. ik beoordeel mn feesten meestal niet alleen op feest zelf, maar een geweldige after kan mij voor mij dat feest echt hoog in mn favo lijstje zetten

zat net ff in mn pf agenda te kijken en k ben geminderd met feesten tov vorig jaar

16 feesten in 2005 (eerste feest was in 2005, trance energy

)
31 feesten in 2006
22 feesten in 2007
maar heb in 2005 dan ook bijna alleen maar grote feesten gedaan (trance energy, inqontrol, luna TOMS, defqon, decibel, sensation black en ga zo maar door, bijna elk maand wel een groot feest)
in 2006 ook nog wel aardig wat grote feesten, en dit jaar maar 3 grote feesten

(partyraiser's feest in A'dam, Decibel en Qlimax) en voor de rest alleen maar kleinere dingen, ben dit jaar aantal keer naar de matrixx geweest...
over de matrixx trouwens, weet nog niet of ik zaterdag ga. wel echt fucking goede line up, maar weinig bekenden (en dat maakt het feest meestal ook wel.. groep vind ik altijd erg gezellig) en ligt eraan of k met iemand mee kan rijden, want ga echt niet 3 uur op de trein terug wachten

(in de zomer met een grote groep, okay, dan scheen t zonnetje toch al wel vroeg, en vermaakten we ons wel.. maar nu, brrrrrr)