Klopt, kom ik binnenkort nog wel ff afgeven.quote:Op zondag 4 november 2007 18:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Volgens mij heb jij mn boek nog.
Nja, boeiend ook
Haai.quote:Op zondag 4 november 2007 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Tof, Sebast.
Geen idee, heb mn luxaflex dicht.quote:Op zondag 4 november 2007 18:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Haai.
Bij jou ook zulks een motregen?
De brievenbus oid of deur staat altijd open.quote:Op zondag 4 november 2007 18:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Klopt, kom ik binnenkort nog wel ff afgeven.
Op zaterdagmorgen in de winkel iets voor 9,99 kopen van dat geld.quote:Op zondag 4 november 2007 18:25 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb 10 euro aan 5/10/20 cent muntjes.
Nee, angst.quote:
Ik dus.quote:Op zondag 4 november 2007 18:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb een nieuw vestje en een ketting en een muts..
Liever op een drukke doordeweekse avond rond een uur of kwart voor sluitingstijd.quote:Op zondag 4 november 2007 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op zaterdagmorgen in de winkel iets voor 9,99 kopen van dat geld.
Regen doet je niets, behalve zure regen.quote:[..]
Nee, angst.
Kan ook. En het is niet de regen waar ik me voor verstopquote:Op zondag 4 november 2007 18:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Liever op een drukke doordeweekse avond rond een uur of kwart voor sluitingstijd.
[..]
Regen doet je niets, behalve zure regen.
The earth is death, the sun is dimmed, listen to the waves.quote:Op zondag 4 november 2007 18:36 schreef ChipsZak. het volgende:
It's 'outer space!'
The world is the world is,quote:Op zondag 4 november 2007 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
The earth is death, the sun is dimmed, listen to the waves.
Nou mijn lied heet "Tom Sawyer" .quote:Op zondag 4 november 2007 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar beide over outer space. Alleen bij jou zal daar dan wel geen 'evil race' vandaan komen.
..ah ok. en wat is dat precies? staat namelijk op wikipedia niets over.quote:Op zondag 4 november 2007 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je dingen naast de martinitoren wilt zien, raad ik je het kostershuis aan.
Het etablissement naast de martinitorenquote:Op zondag 4 november 2007 20:19 schreef ghizzer het volgende:
[..]
..ah ok. en wat is dat precies? staat namelijk op wikipedia niets over.
ik vreeste al voor een dergelijke Groningse bijdehandte grap. vandaar dat ik de post had aangepast.quote:Op zondag 4 november 2007 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het etablissement naast de martinitoren
cultuur en ontstaan van de stad. typisch groningse dingen.. en overal waar goed bier geschonken wordt.quote:Op zondag 4 november 2007 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben geen Groninger
Maa goed iwat voor categorie dingen vind je leuk? Groninger museum, stripmuseum, binnenstad, ikea, euroborg.
Dat staat nu in een afgrijselijke betonbakquote:Op zondag 4 november 2007 20:29 schreef ChipsZak. het volgende:
PEERD VAN OME LOEKS!
Dat dan weer wel, maar 't peerd.quote:Op zondag 4 november 2007 20:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat staat nu in een afgrijselijke betonbak![]()
Daar was toch ook een topic over?quote:Op zondag 4 november 2007 20:46 schreef detulp050 het volgende:
Iemand opgevallen dat er overal rode/oranje stickers met palmbomen, mes/vork en heksenhoeden hangen
Weet je ook waarquote:Op zondag 4 november 2007 20:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Daar was toch ook een topic over?
Ik ehb er niet in gereageerd, dus ik weet zo snel niet waar.quote:
Wat is een biercafe? En cafe waar je bier kunt dinken lijkt me, zijn er dan ook cafés waar dat niet kanquote:Op zondag 4 november 2007 21:47 schreef ghizzer het volgende:
Heeft Groningen ook nog een bierencafé..
ik bedoelde eigenlijk bierencafé. Dat is een café waarbij men minstens om en nabij de 150 verschillende soorten bier schenken. (meer mag natuurlijk ook)quote:Op zondag 4 november 2007 21:50 schreef maok het volgende:
[..]
Wat is een biercafe? En cafe waar je bier kunt dinken lijkt me, zijn er dan ook cafés waar dat niet kan![]()
Mag ik mee?quote:Op zondag 4 november 2007 23:18 schreef Bob. het volgende:
lalala stedentrips aan het bekijken.![]()
Ik ga in de kerstvakantie waarschijnlijk een paar dagen weg, maar ik heb echt geen idee wat leuk is.Iemand hier nog geweldige aanraders?
Wat is het budget, want daar hangt het wel vanaf.quote:Op zondag 4 november 2007 23:18 schreef Bob. het volgende:
lalala stedentrips aan het bekijken.![]()
Ik ga in de kerstvakantie waarschijnlijk een paar dagen weg, maar ik heb echt geen idee wat leuk is.Iemand hier nog geweldige aanraders?
Goede tipquote:Op zondag 4 november 2007 23:41 schreef Bob. het volgende:
Londen is leuk.Maar met de trein is echt fijner! Je doet er ongeveer even lang over omdat je niet zo belachelijk lang hoeft in te checken, en je komt ten minste in hartje Londen aan in plaats van op Heatrow.
Mijn ouders betalen (verwend nest alert!quote:Op zondag 4 november 2007 23:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat is het budget, want daar hangt het wel vanaf.
New York is wel een aanrader, mocht dat niet lukken, dan is Londen denk ik een goed alternatief.
Ik geloof dat het wel iets goedkoper was dan vliegen, maar weet het niet meer zeker.. Je gaat wel enorm om, eerst helemaal ergens in Frankrijk, en dan weer hup naar boven naar Engeland.quote:Op zondag 4 november 2007 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Goede tipEn maakt dat kostentechnisch nog verschil? Is er geen lowbudgetlijntje vanaf Eelde of zo?
Hoor je niet juist meer tijd te hebben omdat je hem alles laat doen?quote:Op zondag 4 november 2007 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Bed
Hopelijk kom ik van de week nog aan wat Dengelen toe, maar ik zie het somber in met de stageloopjosti
hoe dan ook:
doei.
Ik heb nog nooit gevlogen dus daarkan ik niet over oordelen.quote:Op zondag 4 november 2007 23:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik geloof dat het wel iets goedkoper was dan vliegen, maar weet het niet meer zeker.. Je gaat wel enorm om, eerst helemaal ergens in Frankrijk, en dan weer hup naar boven naar Engeland.Maar ik vond het wel fijn zo in de trein, ben niet zo'n vliegfan.
Als het niet zon mongool was geweest wel idd.quote:Op zondag 4 november 2007 23:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hoor je niet juist meer tijd te hebben omdat je hem alles laat doen?![]()
Je hebt niks gemist, rotdingen.quote:Op zondag 4 november 2007 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gevlogen dus daarkan ik niet over oordelen.
Welterustenquote:Op maandag 5 november 2007 00:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist, rotdingen.![]()
Welterusten.![]()
Leuk!quote:Op zondag 4 november 2007 23:51 schreef Peterselieman het volgende:
In New York ben ik nog niet geweest. Ben wel van plan om daar binnen niet al te lange tijd, zeg maar binnen een jaar of 3, eens naar toe te gaan.
hm nee als ik ver ga wil ik ook wel gewoon voor het vliegtuig hoor.quote:Op maandag 5 november 2007 00:01 schreef Peterselieman het volgende:
Als je naar Rome gaat met de trein, bedenk wel dat het 24 uren is en dat het slapen in de trein niet helemaal ideaal is![]()
Lijkt mij ook gaafquote:Op maandag 5 november 2007 00:05 schreef Bob. het volgende:
[..]
Leuk!
Weet je wat me ook echt geweldig lijkt? Tokyo of Hong Kong. Ja niet voor nu hoor, maar gewoon ooit.
Dat ding heet de Kosterijquote:Op zondag 4 november 2007 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je dingen naast de martinitoren wilt zien, raad ik je het kostershuis aan.
Ah, succes.quote:Op maandag 5 november 2007 09:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Nederlands
Formuleren (beeldspraak, stijlfiguren, vage dingen als contaminaties/pleonasmes/eufemismes ed) en spellen.
ow haha.. dat is mij nooit opgevallen. ging er vooral om carnaval, het bier, de gezellige mensen, enz.quote:Op zondag 4 november 2007 22:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Breda..
Ik heb nog steeds nooit het centrum echt goed bekeken, op wat nachtelijke omdwalingen na het uitgaan na, maar wel al gezien dat er enorm veel lingeriewinkels zitten..
Goede zaakquote:Op maandag 5 november 2007 08:58 schreef teigan het volgende:
Alvast succes, waar begin je mee?
Vandaag gaat trouwens de Lidl in Selwerd open, en is die in Paddepoel dus dicht...
een koelkast die kan ontploffenquote:Op maandag 5 november 2007 10:19 schreef Strooper het volgende:
[..]
Goede zaak![]()
Is trouwens net een koelkast ontploft bij dat oude Noorderpoort-gebouw in de Bottelroosstraat, voor de Selwerdianen hier. Staan twee brandweerwagens en een ambu, maar lijkt niet veel aan de hand.
Schudden voor gebruikquote:Op maandag 5 november 2007 10:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
een koelkast die kan ontploffen![]()
hoe krijgen ze dat voor elkaar
Ik woon trouwens op de achtste verdieping. Dat vroeg je vorige weekquote:Op maandag 5 november 2007 10:22 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zag idd een dik kwartier geleden wel wat voorbijrijden die richting op.
Noord of Zuid?quote:Op maandag 5 november 2007 10:24 schreef Strooper het volgende:
[..]
Ik woon trouwens op de achtste verdieping. Dat vroeg je vorige week![]()
M'n grote zwakte.quote:Op maandag 5 november 2007 10:10 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ow haha.. dat is mij nooit opgevallen. ging er vooral om carnaval, het bier, de gezellige mensen, enz.
Jij bent toch niet Ilse van de minor Journalistiek hequote:Op maandag 5 november 2007 10:30 schreef Etcetera het volgende:
als iemand foto's kan fiksen kan ik een leuk artikeltje krabbelen
nee en neequote:Op maandag 5 november 2007 10:37 schreef Strooper het volgende:
[..]
Jij bent toch niet Ilse van de minor Journalistiek he![]()
oh okquote:Op maandag 5 november 2007 10:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee en nee
ik loop stage bij DvhN bij de multimediaredactie
Hey, interessant...wat voor opleiding doe je en wat zijn je werkzaamheden daar bij DvhN?quote:Op maandag 5 november 2007 10:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee en nee
ik loop stage bij DvhN bij de multimediaredactie
ik heb zo geen journalistieke opleidingquote:Op maandag 5 november 2007 10:39 schreef Strooper het volgende:
[..]
oh ok![]()
Ben namelijk zelf ook 'journalist' at the moment in het kader van de minor Journalistiek. Maar het zag er niet echt boeiend uit en heb er dus ook geen foto's van gemaakt.
ik doe Communicatiesystemen en hou me vooral bezig met sitebeheer en een beetje siteonderhoud. en ik doe flashanimaties maken als het ff kanquote:Op maandag 5 november 2007 10:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hey, interessant...wat voor opleiding doe je en wat zijn je werkzaamheden daar bij DvhN?
Meer klanten?quote:Op maandag 5 november 2007 11:23 schreef Strooper het volgende:
Kom net van de nieuwe Lidl af. Was lekker druk, maar das logisch in een wijk als Selwerd![]()
De daklozenkrantverkoper heeft in ieder geval zijn keuze al gemaakt; hij stond niet meer bij de AH, maar bij de Lidl![]()
In ieder geval gaat het dan beter dan met het Maartens College in Haren.quote:Op maandag 5 november 2007 10:19 schreef Strooper het volgende:
[..]
Goede zaak![]()
Is trouwens net een koelkast ontploft bij dat oude Noorderpoort-gebouw in de Bottelroosstraat, voor de Selwerdianen hier. Staan twee brandweerwagens en een ambu, maar lijkt niet veel aan de hand.
Nog geen 30 seconden daar vandaan woont Hiltarquote:Op maandag 5 november 2007 11:07 schreef teigan het volgende:
Die in Selwerd komt in het mini winkelcentrumpje, waar de Albert Heijn ook zit...
Ze hebben daar alles weggekocht en verplaatst en nu zit daar dus een Lidl
Ah, dat is nu toch Alfa-college? Daar heb ik de pc's nog neergezet, in mijn Servicedesk periodequote:Op maandag 5 november 2007 12:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
In ieder geval gaat het dan beter dan met het Maartens College in Haren.
Forse brandschade.![]()
Nou.quote:Op maandag 5 november 2007 12:28 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ah, dat is nu toch Alfa-college? Daar heb ik de pc's nog neergezet, in mijn Servicedesk periode.
Grappig, zal straks eens bellen, of er ook collega's op lokatie waren, en hoe het met de mensen van de catering is
Vinden het schijnbaar toch leukquote:Op maandag 5 november 2007 12:29 schreef ChipsZak. het volgende:
http://www.112groningen.nl/artikel.php?artikel=1845
Trouwens.![]()
Die foto van die meisjes.
Treurig.
Ik had het eigelijk over die koelkast, bij het oude noorderpoort aan de bottelroosstraatquote:Op maandag 5 november 2007 12:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou.Mijn vriendin zit anders nog steeds op het Maartens hoor.
![]()
Waar gaat dat heen met Nederlandquote:Op maandag 5 november 2007 12:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Op site van het MC: "Brand
Zaterdag 27 oktober heeft een gedeelte van het dak bij de nooduitgang in Oost in de brand gestaan. De brand was snel onder controle en is waarschijnlijk veroorzaakt door een aangestoken pallet. De schade valt mee. De politie doet onderzoek."
Iemand had dus geen zin meer in school.![]()
Doet me denken aan Hans Teeuwen.quote:Op maandag 5 november 2007 12:38 schreef Strooper het volgende:
[..]
Waar gaat dat heen met Nederland![]()
Vroeger staken we gewoon een leraar neer als we geen zin meer hadden..
Je vergist je niet, Teiganquote:Op maandag 5 november 2007 12:46 schreef teigan het volgende:
Joolz, volgens mij staat het gebouw al een tijdje leeg, maar ik kan mij vergissen
En hoe ging de eerste toets?quote:Op maandag 5 november 2007 08:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Mogûh.
Om half 11 straks mn eerste toetsweek toets.
Mwoah redelijk.quote:Op maandag 5 november 2007 12:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En hoe ging de eerste toets?
Ik vergiste me. Dat is inderdaad niet hetzelfde gebouw, want die andere is de dierenriemstraat...quote:Op maandag 5 november 2007 12:46 schreef teigan het volgende:
Joolz, volgens mij staat het gebouw al een tijdje leeg, maar ik kan mij vergissen
Ik doe ook CSMV, dus ik denk dat ik ook eens even een mailtje die kant op ga sturen voor m'n stagequote:Op maandag 5 november 2007 10:57 schreef Etcetera het volgende:
ik doe Communicatiesystemen en hou me vooral bezig met sitebeheer en een beetje siteonderhoud. en ik doe flashanimaties maken als het ff kan
gewoon doenquote:Op maandag 5 november 2007 13:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik doe ook CSMV, dus ik denk dat ik ook eens even een mailtje die kant op ga sturen voor m'n stage
Weet ik, daarom zei ik dat ik 'ook' CSMV doequote:
Wat doet die klasgenoot dan?quote:ik heb trouwens gewoon gebeld![]()
oh en ik heb een klasgenootje ook aan een stageplek geholpen hjermaar dan op een andere redactie
oh d'oh het staat in m'n profielquote:Op maandag 5 november 2007 13:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Weet ik, daarom zei ik dat ik 'ook' CSMV doe
[..]
Wat doet die klasgenoot dan?
Klinkt ook aantrekkelijk. Kan ik daar ergens info over opvragen op school, of moet ik daarvoor naar dvhn bellen? Ben namelijk wel nieuwsgierig welke opties ik allemaal zou hebben daar.quote:Op maandag 5 november 2007 13:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh d'oh het staat in m'n profiel
m'n klasgenoot gaat op de beeldredactie werken
Ok, ga ik dat doen, bedanktquote:Op maandag 5 november 2007 14:06 schreef Etcetera het volgende:
ik zou gewoon naar dvhn bellen, ik heb het op m'n eigen houtje geregeld en geloof niet dat dvhn in die vorm contact heeft met de hanze
Moi!quote:Op maandag 5 november 2007 15:37 schreef Grulez het volgende:
moiii
Dank je.quote:Op maandag 5 november 2007 13:34 schreef Bob. het volgende:
Alvast succes Peterselieman zo bij je tentamen.
Okequote:Op maandag 5 november 2007 17:29 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik heb nog een toffe spookfoto voor je, maar die staat op mn foon en ben aan het bellen
Wanneer heb je dan weer tentamen?quote:Op maandag 5 november 2007 17:37 schreef Bob. het volgende:
Mooi dat hij goed gin Peterselieman!
En ik heb vandaag voor het eerst eens echt behoorlijk wat gestudeerd.![]()
De avond is nog jong.quote:Op maandag 5 november 2007 18:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Oké. Dat leren gaat 't m niet worden vanavond.![]()
Als je om 18:30 begint, hoeft het echt geen nachtwerk te worden hoorquote:Op maandag 5 november 2007 20:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou. Gewoon.
Ik ga er dit keer geen nachtwerk van maken.![]()
Weet jij hoeveel toetsen ik moet leren?quote:Op maandag 5 november 2007 20:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Als je om 18:30 begint, hoeft het echt geen nachtwerk te worden hoor
Dat zijn twee heel erg tegenstrijdige zinnen, als je ze zo leestquote:Op maandag 5 november 2007 20:50 schreef Peterselieman het volgende:
ik denk veel.
* Peterselieman denkt even enkele dagen niet aan zijn studie
hehe en om nou mn nick te gaan roepenquote:Op maandag 5 november 2007 16:24 schreef Crack_david het volgende:
[..]
Moi!
Volgens mij zag ik jou vrijdagnacht nog in de stad lopen, maar ik kon je naam niet meer verzinnen en toen was ik al weer te ver doorgefietst
dus bij deze:![]()
Stimmt. Zijn dan ook 2 situatiesquote:Op maandag 5 november 2007 21:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat zijn twee heel erg tegenstrijdige zinnen, als je ze zo leest
precies.. daar voel ik me dan veel te cool voorquote:Op maandag 5 november 2007 21:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
hehe en om nou mn nick te gaan roepen![]()
Ik zie geen me staanquote:Op maandag 5 november 2007 23:41 schreef MaxMark het volgende:
Brengen ze al die quarantine-luitjes uit Hoogeveen hier naar het UMCG toe
Wel grappig dat er ME en al staat om de boel te bewaken bij het ziekenhuis nu.
Ik keek door jouw post ff naar buiten en zag niks staanquote:Op maandag 5 november 2007 23:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mensen in dat quarantine-topic zeiden dat net, ik heb het dus ook maar van horen zeggen.
Heb je volledig zicht dan?quote:Op maandag 5 november 2007 23:58 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik keek door jouw post ff naar buiten en zag niks staan
op de hoofd ingang heb ik bijna volledig zicht en er stond niemandquote:
Misschien is het een andere afdeling dan ofzoquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:14 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
op de hoofd ingang heb ik bijna volledig zicht en er stond niemand
Goh, dan zijn we haast buren.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:14 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
op de hoofd ingang heb ik bijna volledig zicht en er stond niemand
Ik woon in een andere straat dan jijquote:
oke,oke, volgendestraadoverburen dan.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik woon in een andere straat dan jij
We kunnen zwaaienquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
oke,oke, volgendestraadoverburen dan.![]()
Je valt in herhaling.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:27 schreef Crack_david het volgende:
Gezellig! ga eens bij elkaar op de thee!
Soms moet je radicaal veranderenquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:33 schreef Crack_david het volgende:
verdorie!!!!!!!
[verandermodus]
Gezellig! Ga bij elkaar op de koffie!
[/verandermodus]
Koffie of thee is zeker niet één pot nat. En wat te denken van al die verschillende soorten thee en koffie.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:41 schreef Peterselieman het volgende:
Koffie ipv thee noem ik niet radicaal. Zeg dan dat je iemand uit moet nodigen voor de herfst BBQ
Welke had je dan in gedachten?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:50 schreef Grulez het volgende:
[..]
Koffie of thee is zeker niet één pot nat. En wat te denken van al die verschillende soorten thee en koffie.
Hoe is het eigenlijk met jouw kat nu?quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Hmm
En dat eet ze dus ook niet goed?
Ik zou het nog even aankijken, en anders mss even DA?Ik weet het ook niet.
Je vond Parijs niets aan?quote:Op maandag 5 november 2007 09:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Parijs vond ik trouwens hélemaal niks, Rome daarentegen....
Kijken, genietenquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:32 schreef Bob. het volgende:
Gefeliciteerd Do2.![]()
En wat ga je dit weekend in Polen doen Dangel?
Doe het in de eigen auto, dus alleen brandstofkosten. Rijd elk wekend al heel veel, dus net zo gek vele meer dan een nromaal weekend, zekr ook omdat het voedseltechnisch goedkoper zal zijn. Ik verwacht geen kosten voor overnachtingen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kost dat niet duur, ff op en neer?
Wel tof, even spontaan een paar grenzen passeren.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doe het in de eigen auto, dus alleen brandstofkosten. Rijd elk wekend al heel veel, dus net zo gek vele meer dan een nromaal weekend, zekr ook omdat het voedseltechnisch goedkoper zal zijn. Ik verwacht geen kosten voor overnachtingen.
Mja, ik zou deze zomer al he, met fraubitch? Maar die kon toen niet. Vorige week bedacht ik me ineens dat ik zin had naar Polen te gaan. En ze wil mee, laat me haar stad daar zien ook, lijkt me erg gaafquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wel tof, even spontaan een paar grenzen passeren.
Ho, sorryquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:34 schreef MaxMark het volgende:
CZ.?
Jeejquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ho, sorry
Mn poezel maakt t weer goed
Na een dag was er niets meer aan de hand, was ze alleen nog een beetje duf.
Prima. Ik zit alleen bij 2 kerels op een kantoortje die de hele tijd Fries met elkaar sprekenquote:
Das op zich best typisch idd voor het dorp waar jij zitquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:42 schreef maok het volgende:
[..]
Prima. Ik zit alleen bij 2 kerels op een kantoortje die de hele tijd Fries met elkaar spreken. Ik kan geloof ik alleen meer verstaan dan ze denken
. Wel gezellige collega's verder.
Inderdaad!quote:
Mijn katten hadden namelijk dezelfde symptomen die jij noemde, maar daar liep het dus niet goed mee afquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mijn katten hadden namelijk dezelfde symptomen die jij noemde, maar daar liep het dus niet goed mee af
Het waren twee lapjeskatten (tweelingzusjes) en de eerste overleed twee jaar geleden aan een tumor in haar bekje en de ander een jaar geleden, waarbij we vermoedden we dat ze meerdere tumoren in haar maag had. Allebei dus overleden doordat ze steeds verder verzwakten, doordat ze niet meer konden eten en doordat de tumoren hun van binnen aan het opvreten warenquote:
Aww!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het waren twee lapjeskatten (tweelingzusjes) en de eerste overleed twee jaar geleden aan een tumor in haar bekje en de ander een jaar geleden, waarbij we vermoedden we dat ze meerdere tumoren in haar maag had. Allebei dus overleden doordat ze steeds verder verzwakten, doordat ze niet meer konden eten en doordat de tumoren hun van binnen aan het opvreten waren
Waren geen leuke tijden
16 en 17, da's dan toch best wel knap nogquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Aww!!!
Zielig
Hoe oud zijn ze geworden?
je kan ze er natuurlijk altijd nog weghalen als je er zo aan gehecht bent...quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Groot nadeel van naast je ex wonen: je oude spullen bij het grof vuil buiten zien staan
Ik heb ondertussen een nieuwe koelkast en magnetron en zo moeten kopen.. Maar je wilt niet weten wat voor strijd de boedelscheiding was...quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:53 schreef teigan het volgende:
[..]
je kan ze er natuurlijk altijd nog weghalen als je er zo aan gehecht bent...
Klopt. 5 seconden te laat op werkquote:Op woensdag 7 november 2007 08:03 schreef Bob. het volgende:
En toen was het weer ochtend.
Ook goedemorgen!quote:Op woensdag 7 november 2007 08:03 schreef Bob. het volgende:
En toen was het weer ochtend.
half 8quote:
Half 8.quote:Op woensdag 7 november 2007 08:15 schreef Dangel het volgende:
[..]
half 8Ik kijk pas op fok als ik klaar ben met mn echte werk zegmaar
meestal.
Idd, veel te laat. Was liever om 6 uur begonnenquote:
Goedemorgen TARA. Ik hoop dat jij wel oprecht van een heerlijk ontbijt kunt genietenquote:Op woensdag 7 november 2007 08:24 schreef freecell het volgende:
En TARA is ook wakker
Goedemorgen. Dat zou moeten lukkenquote:Op woensdag 7 november 2007 08:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Goedemorgen TARA. Ik hoop dat jij wel oprecht van een heerlijk ontbijt kunt genieten.
T stond buiten in de regenquote:Op woensdag 7 november 2007 08:59 schreef teigan het volgende:
Alexxxxx, dat is inderdaad wel kut..
Ik zou alsnog de boel daar weghalen, en lekker verkopen....![]()
Goeiemorgen voor de rest!!!
Ik heb gisteravond een nieuwe lading proefwerken gekregen, en van half 8 tot kwart over 11 met slechts 10 minuten pauze zitten nakijken...
DAt ga ik dus vandaag niet weer doen..
Ze hebben maandag bij mij de verstandskies rechts onder eruit gehaaldquote:Op woensdag 7 november 2007 08:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Goedemorgen. Dat zou moeten lukken
Ondanks de getrokken verstandskiezen van afgelopen vrijdag
Maar wat heb jij dan?
Ouch, dat lijkt me echt te kut voor woorden.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen een nieuwe koelkast en magnetron en zo moeten kopen.. Maar je wilt niet weten wat voor strijd de boedelscheiding was...Erg pijnlijk dit. Vooral ook omdat heel veel electronische apparaten aan de weg beteknt dat ze waarschijnlijk is gaan samenwonen.
Volgens mij valt de koorts wel mee, maar heb het niet gemeten. Ben ook gewoon aaan 't werk gegaan...quote:Op woensdag 7 november 2007 09:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zodra je er koorts bij krijgt, de tandarts (kaakchirurg?) bellen. Ik hoefde maar te zeggen: "Ja, m'n wang is dik en ik heb koo.." toen ze al riepen: "Komen, nu!"
Niet om je bang te praten hoor.. Let er alleen wel goed op.
Hardy har. Weal Fuwnny.quote:
Het zal maar het enige zijn dat je moet doen, ga je er voor niets heen.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tot zover de afspraak met m'n scriptiebegeleider... Hing een briefje op z'n deur dat ie verhinderd was en dat ie contact met me zou opnemen voor een nieuwe afspraak. Dat wacht ik dan maar af.
Het zal je niet verbazen als ik zeg dat er al allerlei scenario's door m'n hoofd zijn gegaan.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
'Verhinderd.' Daar kan je echt van alles achter denken.
Klopt.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het zal je niet verbazen als ik zeg dat er al allerlei scenario's door m'n hoofd zijn gegaan.
NEMO is écht leuk he?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh mensen, NEMO in Amsterdam is echt heel erg leuk.. Je moet je alleen even door de schoolklassen heen slaan.
Waar?quote:Op woensdag 7 november 2007 11:50 schreef Lyssa het volgende:ben uitgenodigd voor een gesprek voor de meest gewilde stageplek
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |