Weet je ook waarquote:Op zondag 4 november 2007 20:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Daar was toch ook een topic over?
Ik ehb er niet in gereageerd, dus ik weet zo snel niet waar.quote:
Wat is een biercafe? En cafe waar je bier kunt dinken lijkt me, zijn er dan ook cafés waar dat niet kanquote:Op zondag 4 november 2007 21:47 schreef ghizzer het volgende:
Heeft Groningen ook nog een bierencafé..
ik bedoelde eigenlijk bierencafé. Dat is een café waarbij men minstens om en nabij de 150 verschillende soorten bier schenken. (meer mag natuurlijk ook)quote:Op zondag 4 november 2007 21:50 schreef maok het volgende:
[..]
Wat is een biercafe? En cafe waar je bier kunt dinken lijkt me, zijn er dan ook cafés waar dat niet kan![]()
Mag ik mee?quote:Op zondag 4 november 2007 23:18 schreef Bob. het volgende:
lalala stedentrips aan het bekijken.![]()
Ik ga in de kerstvakantie waarschijnlijk een paar dagen weg, maar ik heb echt geen idee wat leuk is.Iemand hier nog geweldige aanraders?
Wat is het budget, want daar hangt het wel vanaf.quote:Op zondag 4 november 2007 23:18 schreef Bob. het volgende:
lalala stedentrips aan het bekijken.![]()
Ik ga in de kerstvakantie waarschijnlijk een paar dagen weg, maar ik heb echt geen idee wat leuk is.Iemand hier nog geweldige aanraders?
Goede tipquote:Op zondag 4 november 2007 23:41 schreef Bob. het volgende:
Londen is leuk.Maar met de trein is echt fijner! Je doet er ongeveer even lang over omdat je niet zo belachelijk lang hoeft in te checken, en je komt ten minste in hartje Londen aan in plaats van op Heatrow.
Mijn ouders betalen (verwend nest alert!quote:Op zondag 4 november 2007 23:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat is het budget, want daar hangt het wel vanaf.
New York is wel een aanrader, mocht dat niet lukken, dan is Londen denk ik een goed alternatief.
Ik geloof dat het wel iets goedkoper was dan vliegen, maar weet het niet meer zeker.. Je gaat wel enorm om, eerst helemaal ergens in Frankrijk, en dan weer hup naar boven naar Engeland.quote:Op zondag 4 november 2007 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Goede tipEn maakt dat kostentechnisch nog verschil? Is er geen lowbudgetlijntje vanaf Eelde of zo?
Hoor je niet juist meer tijd te hebben omdat je hem alles laat doen?quote:Op zondag 4 november 2007 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Bed
Hopelijk kom ik van de week nog aan wat Dengelen toe, maar ik zie het somber in met de stageloopjosti
hoe dan ook:
doei.
Ik heb nog nooit gevlogen dus daarkan ik niet over oordelen.quote:Op zondag 4 november 2007 23:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik geloof dat het wel iets goedkoper was dan vliegen, maar weet het niet meer zeker.. Je gaat wel enorm om, eerst helemaal ergens in Frankrijk, en dan weer hup naar boven naar Engeland.Maar ik vond het wel fijn zo in de trein, ben niet zo'n vliegfan.
Als het niet zon mongool was geweest wel idd.quote:Op zondag 4 november 2007 23:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hoor je niet juist meer tijd te hebben omdat je hem alles laat doen?![]()
Je hebt niks gemist, rotdingen.quote:Op zondag 4 november 2007 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gevlogen dus daarkan ik niet over oordelen.
Welterustenquote:Op maandag 5 november 2007 00:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist, rotdingen.![]()
Welterusten.![]()
Leuk!quote:Op zondag 4 november 2007 23:51 schreef Peterselieman het volgende:
In New York ben ik nog niet geweest. Ben wel van plan om daar binnen niet al te lange tijd, zeg maar binnen een jaar of 3, eens naar toe te gaan.
hm nee als ik ver ga wil ik ook wel gewoon voor het vliegtuig hoor.quote:Op maandag 5 november 2007 00:01 schreef Peterselieman het volgende:
Als je naar Rome gaat met de trein, bedenk wel dat het 24 uren is en dat het slapen in de trein niet helemaal ideaal is![]()
Lijkt mij ook gaafquote:Op maandag 5 november 2007 00:05 schreef Bob. het volgende:
[..]
Leuk!
Weet je wat me ook echt geweldig lijkt? Tokyo of Hong Kong. Ja niet voor nu hoor, maar gewoon ooit.
Dat ding heet de Kosterijquote:Op zondag 4 november 2007 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je dingen naast de martinitoren wilt zien, raad ik je het kostershuis aan.
Ah, succes.quote:Op maandag 5 november 2007 09:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Nederlands
Formuleren (beeldspraak, stijlfiguren, vage dingen als contaminaties/pleonasmes/eufemismes ed) en spellen.
ow haha.. dat is mij nooit opgevallen. ging er vooral om carnaval, het bier, de gezellige mensen, enz.quote:Op zondag 4 november 2007 22:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Breda..
Ik heb nog steeds nooit het centrum echt goed bekeken, op wat nachtelijke omdwalingen na het uitgaan na, maar wel al gezien dat er enorm veel lingeriewinkels zitten..
Goede zaakquote:Op maandag 5 november 2007 08:58 schreef teigan het volgende:
Alvast succes, waar begin je mee?
Vandaag gaat trouwens de Lidl in Selwerd open, en is die in Paddepoel dus dicht...
een koelkast die kan ontploffenquote:Op maandag 5 november 2007 10:19 schreef Strooper het volgende:
[..]
Goede zaak![]()
Is trouwens net een koelkast ontploft bij dat oude Noorderpoort-gebouw in de Bottelroosstraat, voor de Selwerdianen hier. Staan twee brandweerwagens en een ambu, maar lijkt niet veel aan de hand.
Schudden voor gebruikquote:Op maandag 5 november 2007 10:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
een koelkast die kan ontploffen![]()
hoe krijgen ze dat voor elkaar
Ik woon trouwens op de achtste verdieping. Dat vroeg je vorige weekquote:Op maandag 5 november 2007 10:22 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zag idd een dik kwartier geleden wel wat voorbijrijden die richting op.
Noord of Zuid?quote:Op maandag 5 november 2007 10:24 schreef Strooper het volgende:
[..]
Ik woon trouwens op de achtste verdieping. Dat vroeg je vorige week![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |