ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

Djeez.
 Djeez. 

Kijken, genietenquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:32 schreef Bob. het volgende:
Gefeliciteerd Do2.
En wat ga je dit weekend in Polen doen Dangel?

Doe het in de eigen auto, dus alleen brandstofkosten. Rijd elk wekend al heel veel, dus net zo gek vele meer dan een nromaal weekend, zekr ook omdat het voedseltechnisch goedkoper zal zijn. Ik verwacht geen kosten voor overnachtingen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kost dat niet duur, ff op en neer?

Wel tof, even spontaan een paar grenzen passeren.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doe het in de eigen auto, dus alleen brandstofkosten. Rijd elk wekend al heel veel, dus net zo gek vele meer dan een nromaal weekend, zekr ook omdat het voedseltechnisch goedkoper zal zijn. Ik verwacht geen kosten voor overnachtingen.

Mja, ik zou deze zomer al he, met fraubitch? Maar die kon toen niet. Vorige week bedacht ik me ineens dat ik zin had naar Polen te gaan. En ze wil mee, laat me haar stad daar zien ook, lijkt me erg gaafquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wel tof, even spontaan een paar grenzen passeren.

ChipsZak.

ChipsZak.

Ho, sorryquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:34 schreef MaxMark het volgende:
CZ.?

, was ze alleen nog een beetje duf.
 , was ze alleen nog een beetje duf.

Jeejquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ho, sorry
Mn poezel maakt t weer goed
Na een dag was er niets meer aan de hand, was ze alleen nog een beetje duf.

Prima. Ik zit alleen bij 2 kerels op een kantoortje die de hele tijd Fries met elkaar sprekenquote:
 . Ik kan geloof ik alleen meer verstaan dan ze denken
 . Ik kan geloof ik alleen meer verstaan dan ze denken   . Wel gezellige collega's verder.
 . Wel gezellige collega's verder.

Das op zich best typisch idd voor het dorp waar jij zitquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:42 schreef maok het volgende:
[..]
Prima. Ik zit alleen bij 2 kerels op een kantoortje die de hele tijd Fries met elkaar spreken. Ik kan geloof ik alleen meer verstaan dan ze denken
. Wel gezellige collega's verder.
 En je kunt altijd aan mij vragen als je iets niet begrijpt en toch wilt weten
 En je kunt altijd aan mij vragen als je iets niet begrijpt en toch wilt weten  

ChipsZak.

ChipsZak.

Inderdaad!quote:

Mijn katten hadden namelijk dezelfde symptomen die jij noemde, maar daar liep het dus niet goed mee afquote:

quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mijn katten hadden namelijk dezelfde symptomen die jij noemde, maar daar liep het dus niet goed mee af

ChipsZak.

ChipsZak.

! Wat hadden ze dan?
 ! Wat hadden ze dan? 

Het waren twee lapjeskatten (tweelingzusjes) en de eerste overleed twee jaar geleden aan een tumor in haar bekje en de ander een jaar geleden, waarbij we vermoedden we dat ze meerdere tumoren in haar maag had. Allebei dus overleden doordat ze steeds verder verzwakten, doordat ze niet meer konden eten en doordat de tumoren hun van binnen aan het opvreten warenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |