Okequote:Op maandag 5 november 2007 17:29 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik heb nog een toffe spookfoto voor je, maar die staat op mn foon en ben aan het bellen
Wanneer heb je dan weer tentamen?quote:Op maandag 5 november 2007 17:37 schreef Bob. het volgende:
Mooi dat hij goed gin Peterselieman!
En ik heb vandaag voor het eerst eens echt behoorlijk wat gestudeerd.![]()
De avond is nog jong.quote:Op maandag 5 november 2007 18:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Oké. Dat leren gaat 't m niet worden vanavond.![]()
Als je om 18:30 begint, hoeft het echt geen nachtwerk te worden hoorquote:Op maandag 5 november 2007 20:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou. Gewoon.
Ik ga er dit keer geen nachtwerk van maken.![]()
Weet jij hoeveel toetsen ik moet leren?quote:Op maandag 5 november 2007 20:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Als je om 18:30 begint, hoeft het echt geen nachtwerk te worden hoor
Dat zijn twee heel erg tegenstrijdige zinnen, als je ze zo leestquote:Op maandag 5 november 2007 20:50 schreef Peterselieman het volgende:
ik denk veel.
* Peterselieman denkt even enkele dagen niet aan zijn studie
hehe en om nou mn nick te gaan roepenquote:Op maandag 5 november 2007 16:24 schreef Crack_david het volgende:
[..]
Moi!
Volgens mij zag ik jou vrijdagnacht nog in de stad lopen, maar ik kon je naam niet meer verzinnen en toen was ik al weer te ver doorgefietst
dus bij deze:![]()
Stimmt. Zijn dan ook 2 situatiesquote:Op maandag 5 november 2007 21:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat zijn twee heel erg tegenstrijdige zinnen, als je ze zo leest
precies.. daar voel ik me dan veel te cool voorquote:Op maandag 5 november 2007 21:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
hehe en om nou mn nick te gaan roepen![]()
Ik zie geen me staanquote:Op maandag 5 november 2007 23:41 schreef MaxMark het volgende:
Brengen ze al die quarantine-luitjes uit Hoogeveen hier naar het UMCG toe
Wel grappig dat er ME en al staat om de boel te bewaken bij het ziekenhuis nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |