M'n grote zwakte.quote:Op maandag 5 november 2007 10:10 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ow haha.. dat is mij nooit opgevallen. ging er vooral om carnaval, het bier, de gezellige mensen, enz.
Jij bent toch niet Ilse van de minor Journalistiek hequote:Op maandag 5 november 2007 10:30 schreef Etcetera het volgende:
als iemand foto's kan fiksen kan ik een leuk artikeltje krabbelen
nee en neequote:Op maandag 5 november 2007 10:37 schreef Strooper het volgende:
[..]
Jij bent toch niet Ilse van de minor Journalistiek he![]()
oh okquote:Op maandag 5 november 2007 10:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee en nee
ik loop stage bij DvhN bij de multimediaredactie
Hey, interessant...wat voor opleiding doe je en wat zijn je werkzaamheden daar bij DvhN?quote:Op maandag 5 november 2007 10:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee en nee
ik loop stage bij DvhN bij de multimediaredactie
ik heb zo geen journalistieke opleidingquote:Op maandag 5 november 2007 10:39 schreef Strooper het volgende:
[..]
oh ok![]()
Ben namelijk zelf ook 'journalist' at the moment in het kader van de minor Journalistiek. Maar het zag er niet echt boeiend uit en heb er dus ook geen foto's van gemaakt.
ik doe Communicatiesystemen en hou me vooral bezig met sitebeheer en een beetje siteonderhoud. en ik doe flashanimaties maken als het ff kanquote:Op maandag 5 november 2007 10:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hey, interessant...wat voor opleiding doe je en wat zijn je werkzaamheden daar bij DvhN?
Meer klanten?quote:Op maandag 5 november 2007 11:23 schreef Strooper het volgende:
Kom net van de nieuwe Lidl af. Was lekker druk, maar das logisch in een wijk als Selwerd![]()
De daklozenkrantverkoper heeft in ieder geval zijn keuze al gemaakt; hij stond niet meer bij de AH, maar bij de Lidl![]()
In ieder geval gaat het dan beter dan met het Maartens College in Haren.quote:Op maandag 5 november 2007 10:19 schreef Strooper het volgende:
[..]
Goede zaak![]()
Is trouwens net een koelkast ontploft bij dat oude Noorderpoort-gebouw in de Bottelroosstraat, voor de Selwerdianen hier. Staan twee brandweerwagens en een ambu, maar lijkt niet veel aan de hand.
Nog geen 30 seconden daar vandaan woont Hiltarquote:Op maandag 5 november 2007 11:07 schreef teigan het volgende:
Die in Selwerd komt in het mini winkelcentrumpje, waar de Albert Heijn ook zit...
Ze hebben daar alles weggekocht en verplaatst en nu zit daar dus een Lidl
Ah, dat is nu toch Alfa-college? Daar heb ik de pc's nog neergezet, in mijn Servicedesk periodequote:Op maandag 5 november 2007 12:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
In ieder geval gaat het dan beter dan met het Maartens College in Haren.
Forse brandschade.![]()
Nou.quote:Op maandag 5 november 2007 12:28 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ah, dat is nu toch Alfa-college? Daar heb ik de pc's nog neergezet, in mijn Servicedesk periode.
Grappig, zal straks eens bellen, of er ook collega's op lokatie waren, en hoe het met de mensen van de catering is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |