Aww!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het waren twee lapjeskatten (tweelingzusjes) en de eerste overleed twee jaar geleden aan een tumor in haar bekje en de ander een jaar geleden, waarbij we vermoedden we dat ze meerdere tumoren in haar maag had. Allebei dus overleden doordat ze steeds verder verzwakten, doordat ze niet meer konden eten en doordat de tumoren hun van binnen aan het opvreten waren
Waren geen leuke tijden
16 en 17, da's dan toch best wel knap nogquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Aww!!!
Zielig
Hoe oud zijn ze geworden?
je kan ze er natuurlijk altijd nog weghalen als je er zo aan gehecht bent...quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Groot nadeel van naast je ex wonen: je oude spullen bij het grof vuil buiten zien staan
Ik heb ondertussen een nieuwe koelkast en magnetron en zo moeten kopen.. Maar je wilt niet weten wat voor strijd de boedelscheiding was...quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:53 schreef teigan het volgende:
[..]
je kan ze er natuurlijk altijd nog weghalen als je er zo aan gehecht bent...
Klopt. 5 seconden te laat op werkquote:Op woensdag 7 november 2007 08:03 schreef Bob. het volgende:
En toen was het weer ochtend.
Ook goedemorgen!quote:Op woensdag 7 november 2007 08:03 schreef Bob. het volgende:
En toen was het weer ochtend.
half 8quote:
Half 8.quote:Op woensdag 7 november 2007 08:15 schreef Dangel het volgende:
[..]
half 8Ik kijk pas op fok als ik klaar ben met mn echte werk zegmaar
meestal.
Idd, veel te laat. Was liever om 6 uur begonnenquote:
Goedemorgen TARA. Ik hoop dat jij wel oprecht van een heerlijk ontbijt kunt genietenquote:Op woensdag 7 november 2007 08:24 schreef freecell het volgende:
En TARA is ook wakker
Goedemorgen. Dat zou moeten lukkenquote:Op woensdag 7 november 2007 08:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Goedemorgen TARA. Ik hoop dat jij wel oprecht van een heerlijk ontbijt kunt genieten.
T stond buiten in de regenquote:Op woensdag 7 november 2007 08:59 schreef teigan het volgende:
Alexxxxx, dat is inderdaad wel kut..
Ik zou alsnog de boel daar weghalen, en lekker verkopen....![]()
Goeiemorgen voor de rest!!!
Ik heb gisteravond een nieuwe lading proefwerken gekregen, en van half 8 tot kwart over 11 met slechts 10 minuten pauze zitten nakijken...
DAt ga ik dus vandaag niet weer doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |