Vinden het schijnbaar toch leukquote:Op maandag 5 november 2007 12:29 schreef ChipsZak. het volgende:
http://www.112groningen.nl/artikel.php?artikel=1845
Trouwens.![]()
Die foto van die meisjes.
Treurig.
Ik had het eigelijk over die koelkast, bij het oude noorderpoort aan de bottelroosstraatquote:Op maandag 5 november 2007 12:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou.Mijn vriendin zit anders nog steeds op het Maartens hoor.
![]()
Waar gaat dat heen met Nederlandquote:Op maandag 5 november 2007 12:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Op site van het MC: "Brand
Zaterdag 27 oktober heeft een gedeelte van het dak bij de nooduitgang in Oost in de brand gestaan. De brand was snel onder controle en is waarschijnlijk veroorzaakt door een aangestoken pallet. De schade valt mee. De politie doet onderzoek."
Iemand had dus geen zin meer in school.![]()
Doet me denken aan Hans Teeuwen.quote:Op maandag 5 november 2007 12:38 schreef Strooper het volgende:
[..]
Waar gaat dat heen met Nederland![]()
Vroeger staken we gewoon een leraar neer als we geen zin meer hadden..
Je vergist je niet, Teiganquote:Op maandag 5 november 2007 12:46 schreef teigan het volgende:
Joolz, volgens mij staat het gebouw al een tijdje leeg, maar ik kan mij vergissen
En hoe ging de eerste toets?quote:Op maandag 5 november 2007 08:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Mogûh.
Om half 11 straks mn eerste toetsweek toets.
Mwoah redelijk.quote:Op maandag 5 november 2007 12:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En hoe ging de eerste toets?
Ik vergiste me. Dat is inderdaad niet hetzelfde gebouw, want die andere is de dierenriemstraat...quote:Op maandag 5 november 2007 12:46 schreef teigan het volgende:
Joolz, volgens mij staat het gebouw al een tijdje leeg, maar ik kan mij vergissen
Ik doe ook CSMV, dus ik denk dat ik ook eens even een mailtje die kant op ga sturen voor m'n stagequote:Op maandag 5 november 2007 10:57 schreef Etcetera het volgende:
ik doe Communicatiesystemen en hou me vooral bezig met sitebeheer en een beetje siteonderhoud. en ik doe flashanimaties maken als het ff kan
gewoon doenquote:Op maandag 5 november 2007 13:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik doe ook CSMV, dus ik denk dat ik ook eens even een mailtje die kant op ga sturen voor m'n stage
Weet ik, daarom zei ik dat ik 'ook' CSMV doequote:
Wat doet die klasgenoot dan?quote:ik heb trouwens gewoon gebeld![]()
oh en ik heb een klasgenootje ook aan een stageplek geholpen hjermaar dan op een andere redactie
oh d'oh het staat in m'n profielquote:Op maandag 5 november 2007 13:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Weet ik, daarom zei ik dat ik 'ook' CSMV doe
[..]
Wat doet die klasgenoot dan?
Klinkt ook aantrekkelijk. Kan ik daar ergens info over opvragen op school, of moet ik daarvoor naar dvhn bellen? Ben namelijk wel nieuwsgierig welke opties ik allemaal zou hebben daar.quote:Op maandag 5 november 2007 13:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh d'oh het staat in m'n profiel
m'n klasgenoot gaat op de beeldredactie werken
Ok, ga ik dat doen, bedanktquote:Op maandag 5 november 2007 14:06 schreef Etcetera het volgende:
ik zou gewoon naar dvhn bellen, ik heb het op m'n eigen houtje geregeld en geloof niet dat dvhn in die vorm contact heeft met de hanze
Moi!quote:Op maandag 5 november 2007 15:37 schreef Grulez het volgende:
moiii
Dank je.quote:Op maandag 5 november 2007 13:34 schreef Bob. het volgende:
Alvast succes Peterselieman zo bij je tentamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |