Hier kun je het allemaal lezenquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
No pun intended...maar Fok was ooit groots mede doordat niemand een blad voor de mond nam......kee...af en toe over de schreef but so bloody what.......wonden likken en morgen gezond weer op.![]()
![]()
![]()
.........................
Nu echter word er gemodereerd volgens regeltjes en worden de regeltjes heilig verklaard omdat onze usertjes de grenzen niet zo goed zelf weten op te zoeken. Iedereen gelijk en de regels heilig.....lekker op schrift stellen die zooi..gebruiken als toiletpapier en vervolgens weer op de ouderwetse manier modereren... (af en toe bijsturend en mensen die het niet begrijpen of blijken te kunnen lekker optiefen)
Krijg je vanzelf weer een leuk forum met leuke interressante users.....niet eerlijk hoor ik je zeggen ?
...fuck it...de wereld is oneerlijk...deal with it.![]()
![]()
Maar de liefde overheerstquote:Op zondag 16 oktober 2007 12:17 schreef Gert het volgende:
OK.
De FB is ook niet bedoeld als platform voor users om hun ruzies uit te vechten.
En ook niet voor slowchat, of tekeningen, etc.
Zoek daar andere kanalen voor graag.
Die LIbellemod is in ieder geval weer op zijn post , dat u het weet.![]()
Ach, laten we genieten van de Bristol sfeer in dit knusse FB topicquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:49 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een gedoe, mensen.
[ afbeelding ]
Thxquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:12 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Wat een prachtige Op heb je gemaakt Kleinzusje![]()
Echt, ik wilde het eerst niet zeggen, maar helemaal toppie![]()
Bedankt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:12 schreef Neo_Skorrem het volgende:
*opgeschoond.
Alléén feedback hier, jongens.
Sc is een paar deuren verder.
Dus users die 300 berichten per pagina hebben ingesteld mogen het hele topic olijk door blijven baggeren?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:28 schreef Gert het volgende:
Overigens wordt op pagina 1 wat meer een oogje toegeknepen, qua off topic.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Dus users die 300 berichten per pagina hebben ingesteld mogen het hele topic olijk door blijven baggeren?![]()
Sneaky tvp.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:47 schreef Leandra het volgende:
Deze kunnen dicht wegens helaas, te laat, dubbel, had je maar sneller moeten zijn, een ander was je voor, enz. enz. enz.
[COS#2673] Japio starring as Mata Hoeri
en
[COS#2673] Lachen met Huub en Jaap.
ben jij nou ook al van de libellequote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Bedankt.
Overigens wordt op pagina 1 wat meer een oogje toegeknepen, qua off topic.
Immers: er zijn veel users die een TVP willen, en dit op "olijke" wijze vormgeven.
Dit wordt, zoals ik al zei "oogluikend", toegestaan.
[ afbeelding ]
Het geeft het forum toch wat meer kleur en vrolijkheid.![]()
Het is alleen jammer dat het aantal gifjes godverdomme zo de pan uitrijst.
Groetjes,
De [ afbeelding ] - mod
Heb ik ookquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Dus users die 300 berichten per pagina hebben ingesteld mogen het hele topic olijk door blijven baggeren?![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:25 schreef yvonne het volgende:
Permban et emergo. What the hack, I'm back !!!
Briljante sigquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:25 schreef yvonne het volgende:
Permban et emergo. What the hack, I\'m back !!!
Nou, doe deze maar op slot, want die van jou was echt eerder:quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:54 schreef Lobasca het volgende:
DGK [SC # 405] Speciaal voor de ochtendploeg mag op slot
Ik herhaal het nog wel een keerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:54 schreef Lobasca het volgende:
DGK [SC # 405] Speciaal voor de ochtendploeg mag op slot
Probleemloos. Ik heb ook geen problemen met de index pagina.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:54 schreef avonne het volgende:
[..]
was dat makkelijk? bij mij loopt alles vast.
Nwe Layoutquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Probleemloos. Ik heb ook geen problemen met de index pagina.
Mijn systeem :
- de nieuwe layout van FOK
- advertentie boven in pagina uitgeschakeld
- een aantal advertentie-pagina's uitgeschakeld in hosts-file zodat ik nagenoeg geen ad's mee zie
- Windows IE 6.0
Hij schijnt wel vaker briljante teksten te stelen; maar ik zal er in het vervolg copyright op laten vastleggen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 04:01 schreef -Lacrimosa- het volgende:
die topic-titel hierboven is een verkiezingskreet van george w. bush uit de verkiezingsstrijd van 2004...
[ afbeelding ]
"fuck it, the world is unfair, deal with it"
beetje domme tekst...
Dat is dan ook het geheim, in de nieuwe layout werkt het prima, alleen in FOK!silver zijn de indexpagina's een drama.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nwe Layout
IE 6.0
Alles aan banners ed staat aan,
geen enkel probleem met het openen.
Hoe vond je mn OPquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij schijnt wel vaker briljante teksten te stelen; maar ik zal er in het vervolg copyright op laten vastleggen.![]()
Baggerlayout For teh Winnnn!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dan ook het geheim, in de nieuwe layout werkt het prima, alleen in FOK!silver zijn de indexpagina's een drama.
Dat was toch al opgelost!?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:46 schreef avonne het volgende:
Baggerlayout en nieuwe layout is bij mij voor de helft wit, waardoor de rechterhelft van de posts niet te zien is.
[ afbeelding ]
Ik silver maar verder.
Posten is geen probleem, en vandaag lijkt het beter.
Bij de opties heb je echter wel keuze tussen New en Bagger, hoewel ze wel t zelfde zijnquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:14 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Btw, Avonnekke.
Baggerlayout en nieuwe layout is een en dezelfde layout hé?
Zo héét die nieuwe.
"Baggerlayout".
Seder wanneer is dát nou weerquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de opties heb je echter wel keuze tussen New en Bagger, hoewel ze wel t zelfde zijn
[ afbeelding ]
Zodat je nu optisch keuze uit 6 layouts hebt waarvan er 2 bagger zijn, en FOK!silver niet goed meer functioneertquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:23 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Seder wanneer is dát nou weer![]()
En beter nog: waar slaat het op!?
Silver doet het prima bij mij, heb je je cache al een keer geleegd?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:28 schreef Leandra het volgende:
Zodat je nu optisch keuze uit 6 layouts hebt waarvan er 2 bagger zijn, en FOK!silver niet goed meer functioneert![]()
Silver deed het tot gisteren bij mij ook uitstekend... en sinds gisteren was het een probleem de indexpagina's te vernieuwen en ook het openen van een nieuw topic was een probleem.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
Silver doet het prima bij mij, heb je je cache al een keer geleegd?
Misschien dat dat helpt?![]()
Je ava blijft onzichtbaarquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:33 schreef avonne het volgende:
ik gebruik nu dark, en die LIJKT te werken.
Ik zie 'm wel.quote:
*plakquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:49 schreef Disana het volgende:
Deze hier wil graag sticky worden:
[DGK] Updates #5 SPANNING EN SENSATIE!
donequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
Er dwaalt nog een verlaat COSje rond: [COS 2700]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:51 schreef Prospera het volgende:
Uhm volgens sommigen heb ik het nummertje fout van de COS [COS # 2708-1] Bandje, drank en dronken vrouwen
Edit: inderdaad, die moet 2707 zijn![]()
De TV-kijkers kunnen naar hartelust over de ontwikkelingen in het huis posten hoor, elke uitzending kent een apart topic.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:24 schreef Ole het volgende:
Klopt het dat Luc bij Nadia in bed lag ?
die bedoelde ik. En in de COS kan ook niet, want wij zijn tv kijkers, geen streamers.
beetje OP erbij? Laten we zeggen minimaal 40 woorden?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:20 schreef tong80 het volgende:
*Zucht* Ik zal mijn topictitels in het vervolg anders formuleren. Niet dat ze dan open blijven.
Is een vraag niet triggerend genoeg. Zo open ik over het algemeen mijn topics. Zo'n 7000 inmiddels. Leer mij een triggerend topic te openenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:12 schreef avonne het volgende:
[..]
beetje OP erbij? Laten we zeggen minimaal 40 woorden?
Jouw topics zijn meestal niet meer dan een vraag waar het antwoord van te vinden is in een COS-OP of Updates.
Als je wilt dat het een discussie topic wordt, moet je de mensen ook triggeren mee te doen.
quote:
dank je, krijgt het prinsesje haar zin niet,quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Ik hoorde dat je mod wordt, dus thx en ga me meteen inlikken
![]()
![]()
Geen idee, PM haarquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
dank je, krijgt het prinsesje haar zin niet,![]()
Geen behoefte aan hoor, ik hoef geen kusjes en neuq plaatjes sorryquote:
Geen FB post ....................... jammer.................... had je als toekomstige MOD moeten wetenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
Geen behoefte aan hoor, ik hoef geen kusjes en neuq plaatjes sorry![]()
ja afrukkenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:58 schreef kleinzusje het volgende:
CODUS (commentaren Op De Updates/Streamverslagen) #3
+ meerdere postings graag verwijderen ( ook die van mij, mocht het nodig zijn)
![]()
Tis een nieuw afruk topic geworden, zondethx
![]()
goed gezienquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen FB post ....................... jammer.................... had je als toekomstige MOD moeten weten![]()
![]()
Tip !!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
ja afrukkenje moet eens kappen met elke discussie richting disana te trekken en meer op het onderwerp te houden.
zo beter ? en persoonlijk zou ik ook erg graag ff met je praten (serieus)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tip !!! zet je fiets op slot anders word die gestolen
Wil je MOD wordenwas een idee ben impulsief en ben daar blij om
Weet dan dat dit de FB ishoor wie het zegt Dus niet om users af te zeiken
![]()
Tip 2. Ik zeik je vriendin niet af, maar kom op voor de feedback van de update lezerszoals ik het lees niet maar goed je weet jezelf ook wel beter zo dom schat ik je niet in
Maakt me geen fuck uit wie de updates schrijft. Stel , ik was het ( realistisch in een ver verleden, maar misschien weet je dat niet omdat je je nooit inleest) had ik me de kritiek aangetrokken en er rekening mee gehouden. dat gebeurt ook
Nu volgt er enkel een aanval en kan er geen communicatie plaatsvinden, zoals "men wel gewend is op FOK !!!"). Maar helaas draag jij de persoon een warm hart toe en kun je niet meer objectief zijn .......... Ik ben wel objectief jij daarintegen niet anders had je wel anders gepraat
zonde.............. zeker als je hoger op wilt komen in de FOK ! wereld![]()
hoef niet hoger op te komen en is dat het enigste wat je maar kan herhalen ? doet me aan iemand denken
![]()
dit is geen FB opmerkingquote:
Put a sock in it, puhlease zeg!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
ja afrukkenje moet eens kappen met elke discussie richting disana te trekken en meer op het onderwerp te houden.
Misschien ook nog even haar update plaatsen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
Mij verbaast het dat ook die er nog steeds staat. Waar zijn de hulp/nacht mods gebleven.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Misschien ook nog even haar update plaatsen?
Verbaasd met een D schatjequote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij verbaast het dat ook die er nog steeds staat. Waar zijn de hulp/nacht mods gebleven.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij verbaast het dat ook die er nog steeds staat. Waar zijn de hulp/nacht mods gebleven.
en wie gaat daar over?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:38 schreef Petre het volgende:
het is weg en naar achteren, of er een ban komt wordt wel naar gekeken door degene die er over gaan.
De onderste regels in de SC OP zijn ook sneren naar users toe, Petre.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:38 schreef Petre het volgende:
het is weg en naar achteren, of er een ban komt wordt wel naar gekeken door degene die er over gaan.
degenen met die rechten, zoals altijdquote:
Tong, heb mijn best gedaanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is een vraag niet triggerend genoeg. Zo open ik over het algemeen mijn topics. Zo'n 7000 inmiddels. Leer mij een triggerend topic te openen
ouchquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:47 schreef Disana het volgende:
Edit: doe normaal
diepe diepe zucht..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
De TV-kijkers kunnen naar hartelust over de ontwikkelingen in het huis posten hoor, elke uitzending kent een apart topic.
Deze blijven ook na de uitzending open. Als er een discussie gaande is, kan die dus gevoerd blijven worden.
Verder is er een topic, genaamd [DGK] Vraag het een Streamer en een update-topic.
Als er iemand met een ander in bed heeft gelegen, het huis heeft verlaten etc., kun je dat daar vinden.
En voor echt "grote gebeurtenissen", iemand wordt eruitgestemd bijvoorbeeld, is een apart topic
uiteraard prima.
Ook een topic met een enigszins uitnodigende stelling / OP, die ook interessant zou kunnen zijn voor de 90% van de users hier die wèl streams kijken en/of de COS dagelijks lezen, blijft gewoon open.
Een topic daarentegen met als titel een simpele vraag die in luttele seconden op dit subforum opgezocht kan worden, mag wel achterwege blijven.
Als je 'm nog niet al te lang geleden hebt gepost kan je altijd nog editten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Is het mogelijk dat ik nog iets kan veranderen in het streamverslag,
het laatste gedeelte van de aanvulling stikt van de tikfouten, ik zat nog middenin het laatste gedeelte
maar kreeg een verdrietig persoon thuis en toen verliep de 2 dagen-verandertijd
van het streamverslag en nu is het niet meer te veranderen, ik maak wel meer tikfouten,
maar deze zijn slordig omdat ik het nog niet goed had nagekeken.......
Eventueel, bied ik aan dat de laatste 20 regels verwijderd mogen worden, dan tik ik het wel opnieuw.
Dank u vriendelijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:56 schreef APK het volgende:
En dit knopje: [ afbeelding ] in de oude layout.
Gij zijt 'ne nobel stuk gevogelte.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Je kunt die 20 regels selecteren en plakken + in een nieuwe post zetten, ze daar verbeteren en de regels uit je oude post laten verwijderen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Kleinzusje het gaat om eventueel 20 regels die dan weg mogen.
APKquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:51 schreef APK het volgende:
Maar euh, 'hoer' -en een bijvoegelijk naamwoord daarvoor- mag je dus tegenwoordig gewoon zeggen?
En dan niet gewoon het woord 'hoer' maar in een met haat gevulde context.
Just asking, zodat ik -als het mag- even in de COS ga huishouden.
Sorry Gert en bedankt voor je hulp,quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:08 schreef Gert het volgende:
Of mooier nog: PM me de verbeterde versie terug dan voeg ik ze weer toe.
Omdat ik niet kan zien dat jij door fok! bestraft bent.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:35 schreef kleinzusje het volgende:
APK
Ik wil je echt oprecht vragen om daar niet op terug te komen. Er is mij zeer duidelijk gemaakt wat ik wel en niet mag zeggen en de teksten zijn verwijderd.
Tevens is het iets tussen mij en een user...........
Het doet me pijn dat er keer op keer op wordt terug gekomen, terwijl ik mn les heb geleerd. Mocht je mij willen straffen voor iets waar ik door FOK al voor ben gestraft.............. dan vraag ik me af waarom ?
Geen idee over welke post je het hebt, maar Disana had de post met het screenshot waarin jij zei dat iemand -volgens jou- een 'onoprechte hoer' is zelf verwijderd.quote:Nou, die post van de desbetreffende user over mij staat er nog steeds.
Daar heb je het zelf naar gemaakt.quote:Jouw opmerking ( en nog andere dingen die ik van je lees de laatste dagen) voelen als een persoonlijke aanval aan mijn adres................... dat steekt me.
Als ik nog 1x een opmerking maak die buiten het boekje gaat is men van mij af.
Fine.quote:Misschien kun je zo aardig zijn voor mij en dit onderwerp laten rusten + me de tijd gunnen om me weer ok te gedragen.
Dank je wel
Kleinzusje
fok is groter dan een paar individuen.quote:edit: Ik snap dat iets wat ik tegen een ander zeg je wat doet, maar ik heb jou niks gedaan.
Nee, onder instellingen kies je voor de optie "berichten van iedereen kunnen ontvangen". Tenminste, als je dat wilt. Het is niet echt nodig, want mods kunnen ook PM's sturen naar mensen die hun inbox niet hebben geactiveerd. Dus als het goed is, zie je nu twee berichten van mij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Moet ik Buddie aanklikken en dan ik activeer aanklikken?
wat mij betreft....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:35 schreef Jappie het volgende:
Mag je hier ook uitbundig pret hebben om iets wat je geheel toevallig bent tegengekomen op teletekst pagina 666 van RTL7 ?![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:35 schreef Jappie het volgende:
Mag je hier ook uitbundig pret hebben om iets wat je geheel toevallig bent tegengekomen op teletekst pagina 666 van RTL7 ?![]()
Gokje: staan daar voetbal-uitslagen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:35 schreef Jappie het volgende:
Rechts of linksom...ik vermaak me wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Gokje: staan daar voetbal-uitslagen?![]()
Tataaaa: Voetbal
(maar wees niet té uitbundig,. want de kans is aanzienlijk dat je het morgenmiddag weer keihard terug krijgt.)
"Jappie"quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:47 schreef APK het volgende:
Hé Gert, steeds als ik de sig van Jaapie zie vraag ik me af hoe het nu met jou en cali gaat.
Redenen om al dan geen ban uit te delen, en hoe het met mij en Cali gaat, worden niet besproken in de FB maar als we weer gaan zuipen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:47 schreef APK het volgende:
Hé Gert, steeds als ik de sig van Jaapie zie vraag ik me af hoe het nu met jou en cali gaat.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:42 schreef Gert het volgende:
(maar wees niet té uitbundig,. want de kans is aanzienlijk dat je het morgenmiddag weer keihard terug krijgt.)
Sorry Jappert, dat kan hier echt nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:35 schreef Jappie het volgende:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:38 schreef avonne het volgende:
yep
No problem, sir.quote:Op zondag 4 november 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
Juf... ik heb het nummertje fout![]()
Kan hier # 431 van gemaakt worden??
Het is heel simpel, als je op de pagina staat en je wil geen plaatjes druk op stoppen (dat rode kruisje naast refresh pagina) Zo laden de plaatjes niet en kan je de text gewoon lezen.quote:Op maandag 5 november 2007 08:01 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemorgen Avonne, Yvonne en Gert,
Is er een mogelijkheid dat een modje kan bemiddelen of duidelijkheid kan geven
van het WEL of beter NIET , MINDER plaatsen van gifjes bij de updates ?
Pasjesjen heeft zondag alle 8 gebeurtennissen van de afgelopen 2 dagen
ijverig bijgewerkt met tekst, caps en gifjes.
BSOL merkt op bij de "updates om 04:29 " dat door een grote hoeveelheid gifjes
deze updates niet meer leesbaar zijn geworden voor mobiele gebruikers en dat
nu weer een topic wat de gif-ziekte heeft gekregen. Jammer is.
Ook ik zou best een eenduidige richtlijn willen zien.quote:Op maandag 5 november 2007 08:01 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemorgen Avonne, Yvonne en Gert,
Is er een mogelijkheid dat een modje kan bemiddelen of duidelijkheid kan geven
van het WEL of beter NIET , MINDER plaatsen van gifjes bij de updates ?
Pasjesjen heeft zondag alle 8 gebeurtennissen van de afgelopen 2 dagen
ijverig bijgewerkt met tekst, caps en gifjes.
BSOL merkt op bij de "updates om 04:29 " dat door een grote hoeveelheid gifjes
deze updates niet meer leesbaar zijn geworden voor mobiele gebruikers en dat
nu weer een topic wat de gif-ziekte heeft gekregen. Jammer is.
Op je mobiel wordt al automatisch de mobiele forumlayout voorgeschoteld bij de meeste browsers, Daar worden de plaatjes pas ingeladen als de rest van de pagina er al is, kun je ondertussen op stop ddrukken en dan heb je de hele pagina wel, alleen de plaatjes nietquote:Op donderdag 8 november 2007 11:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan aan mij liggen maar kan je op je mobieltje niet gewoon txt_only lay-out doen om dat gifjes gezeik te omzeilen?
Of gewoon wachten met updates lezen tot je gewoon lekker thuis bent natuurlijk.![]()
En zoals Cc zei: Laat Britney inderdaad gewoon met rust, ze is ook maar een mens, stel viespeuken!
Kijk, zo leer ik nog 's wat.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:25 schreef Petre het volgende:
[..]
Op je mobiel wordt al automatisch de mobiele forumlayout voorgeschoteld bij de meeste browsers, Daar worden de plaatjes pas ingeladen als de rest van de pagina er al is, kun je ondertussen op stop ddrukken en dan heb je de hele pagina wel, alleen de plaatjes niet
Dit is al eens ter discussie geweest, toen bepaalde users beweerden dat de traagheid van heel FOK! veroorzaakt zou worden door die gifjes.quote:Op donderdag 8 november 2007 03:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Avonne, Yvonne en Gert ....... Doe eens een uitspraak !
quote:Op donderdag 8 november 2007 12:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Enne, voor non-streamers zijn die gifjes best puickend.
quote:Op donderdag 8 november 2007 13:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Als users met elkaar onderling regelingen treffen mbt matigheid in het plaatsen ervan, prima natuurlijk.
Ach, iemand die een beetje met zijn hoofd heen en weer gaat op de maat van de muziek?quote:Op donderdag 8 november 2007 12:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Enne, voor non-streamers zijn die gifjes best puickend.
Ik heb het dan ook niet over die gifjes van een willekeurig bewegend oor ofzo.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, iemand die een beetje met zijn hoofd heen en weer gaat op de maat van de muziek?
Zwaar overbodig.
Een goede matpartij daarentegen vind ik dan wel weer 'best puickend.'
In mijn geval geen mobieltje maar een gewone laptop met een aircard (kaartje in de laptop met een kleine antenne, in dat kaartje zit een simcard).quote:Op donderdag 8 november 2007 11:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan aan mij liggen maar kan je op je mobieltje niet gewoon txt_only lay-out doen om dat gifjes gezeik te omzeilen?
Of gewoon wachten met updates lezen tot je gewoon lekker thuis bent natuurlijk.![]()
En zoals Cc zei: Laat Britney inderdaad gewoon met rust, ze is ook maar een mens, stel viespeuken!
Ja, kan best maar je begon zelf:quote:Op donderdag 8 november 2007 14:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In mijn geval geen mobieltje maar een gewone laptop met een aircard (kaartje in de laptop met een kleine antenne, in dat kaartje zit een simcard).
quote:Op donderdag 8 november 2007 03:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een gemiddelde updates pagina loopt 10 dagen, 'n gifje van 1,8 MB krijg je dus 10 dagen voor je kiezen via je mobiele telefoon voordat de volgende pagina in updates verschijnt (default instellingen).
Deze zin kan wel wat uitleg gebruiken. Of leestekens, dat kan ook.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als menschen nou gewoon leren dat een gifje in sommige gevallen fuck all nergens op slaan en alleen vastleggen wat bewegend zou moeten zijn om de pret te vergroten ben je volgens mij meteen van het gezeik af.
Volgens mij is die zin goed.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Deze zin kan wel wat uitleg gebruiken. Of leestekens, dat kan ook.![]()
Vanaf "...fuck all..." gaat er iets mis in die zin.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij is die zin goed.![]()
Ga naar bed![]()
Lange zinnen zijn tof.
En de moderatie ook. <<< Feedback.
Je vraagt net of ik je naar bed wil sturenquote:Op donderdag 8 november 2007 23:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vanaf "...fuck all..." gaat er iets mis in die zin.![]()
Je bent mijn moeder niet.![]()
En feedback krijg ik al genoeg elders.![]()
Ah, dan snap ik weer 1 zin meer van je.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je vraagt net of ik je naar bed wil sturen![]()
En de feedback was voor de modjes.
Dit is FB enzo.
Doe je toch bij de volgende?! ff doorbaggeren pa!quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[SC#438] Plaatjesdialogen met NZ
Kan iemand de TT veranderen in: "Plaatjesdialogen Met NZ" ?
Kijk eens goed.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe je toch bi de volgende?! ff doorbaggeren pa!
Trouwens, jouw COS was eerder dus deze [COS # 2818] Trio in de MB kan dicht.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben een roepende in de woestijn, ik weet het.
Goh, wat raar.quote:Op zondag 11 november 2007 01:01 schreef Disana het volgende:
Men is niet zo blij met de TT van deze COS: [Cos 2824] De gouden kanker
Ik wil graag de TT van mijn SC aan passen in:quote:Op zondag 11 november 2007 01:08 schreef Gert het volgende:
TT beetje aangepast
Ga is wat meer bier zuipen jij. Word je misschien nog leuk vandaagquote:Op zondag 11 november 2007 01:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil graag de TT van mijn SC aan passen in:
[SC#440] Kanker!
![]()
Okee.quote:Op zondag 11 november 2007 01:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ga is wat meer bier zuipen jij. Word je misschien nog leuk vandaag![]()
Huh? Ik wel hoor. Onder het kopje Media&Glamour, en dan de tweede van onderen.quote:Op zondag 11 november 2007 01:39 schreef Prospera het volgende:
Zitten we hier in de grotten van FOK, al een half jaartje zie ik geen verwijzing meer in de index naar DGK![]()
In die lijst staan toch gewoon DGK topics?quote:Op zondag 11 november 2007 02:32 schreef Prospera het volgende:
Nee, ik heb geen tweede van onderen, allen Media&glamour en daaronder Idols 4]
Wat ik zie is dit:
[ afbeelding ]
Whahaha!quote:Op zondag 11 november 2007 02:32 schreef Prospera het volgende:
Nee, ik heb geen tweede van onderen, allen Media&glamour en daaronder Idols 4]
Wat ik zie is dit:
[ afbeelding ]
En enkele plaatsen meer ...... Identieke post op meerdere plaatsenquote:Op zondag 11 november 2007 06:55 schreef tong80 het volgende:
Is Brian in staat iemand aan het mes te rijgen ?
Kan dit worden verwijderd ?
GMTA ........ Best wel !quote:Op zondag 11 november 2007 06:59 schreef tong80 het volgende:
Heb het in het feedback forum al aangekaart
Gert heeft het weg gehaald.................. er staat nu: ga slapenquote:Op zondag 11 november 2007 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Overweeg eens om alleen in SPT te posten en hier weg te blijven.
Als jij je nou gewoon aan je woord houdt, en er voorgoed mee kapt, dan hoef je ook niet geband te worden.quote:Op zondag 11 november 2007 22:56 schreef kleinzusje het volgende:
Ban me maar lieve Gertje , dat wil je toch zo graag, grijp je kans................. maar laat mn keurige post staan ajb. Walgelijke burgerlul actie![]()
En dat [DGK] in de TT is ook nergens voor nodig.quote:Op maandag 12 november 2007 19:37 schreef pasjesjen het volgende:
[DGK] [COS 2333] Na de boetes
mag dit 2833 worden en ik ben het # vergeten![]()
Oke er zijn meer mensen die [dgk] doen en zo vaak open ik geen cosquote:Op maandag 12 november 2007 19:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat [DGK] in de TT is ook nergens voor nodig.
We zouden dus kunnen zeggen dat er sprake is van een [EPIC FAIL!].
Oh, als ik modje was geweest: "Done"
Verder: prima moderatie menschen, ga zo door.
Sssssh, ik bedoelde meer dat het niet erg boeiend is als je een klein foutje maakt in de TT van een COS die binnen een halve dag toch weer dicht isquote:Op maandag 12 november 2007 19:49 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Oke er zijn meer mensen die [dgk] doen en zo vaak open ik geen cos![]()
Okquote:Op maandag 12 november 2007 19:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sssssh, ik bedoelde meer dat het niet erg boeiend is als je een klein foutje maakt in de TT van een COS die binnen een halve dag toch weer dicht is![]()
![]()
Maar het mag best hoor. nummertjes aanpassen is een eenvoudige maar dankbare bezigheid.quote:
SC Vogelverschrikkelijk moet nog # 446 bijquote:Op maandag 12 november 2007 20:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar het mag best hoor. nummertjes aanpassen is een eenvoudige maar dankbare bezigheid.
Als iemand het expres "vergeet", is het niet leuk.quote:Op maandag 12 november 2007 20:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
SC Vogelverschrikkelijk moet nog # 446 bij
Was niet expres.quote:Op maandag 12 november 2007 20:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Als iemand het expres "vergeet", is het niet leuk.![]()
Dus .....
Je hebt nieteens een póging tot een nummer gedaan.quote:
Zei degene die met zijn kloon een hele serie opende zonder nummerquote:Op maandag 12 november 2007 21:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt nieteens een póging tot een nummer gedaan.![]()
Dat je er één naastzit ofzo; okee, sommige mensen kunnen niets.
Maar jij hebt gewoon een topic open getieft en dacht van: "Bleuh wat kan mij dat teringnummer verotten"
Respectloos.
Ja, helemaal.quote:Op maandag 12 november 2007 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Zei degene die met zijn kloon een hele serie opende zonder nummer![]()
Graag gedaan, aandachtshoertjequote:Op maandag 12 november 2007 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, helemaal.
Dat waren inderdaad NIET allemaal topics met hetzelfde nummer namelijk 999.
Kudo's voor deze ontzettend scherpe en correcte opmerking, Grafplantje.
Laten we Gert eens even aan het werk zetten met zijn delete-knopje: Snotfuckertje!quote:Op maandag 12 november 2007 21:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
YESSssSSS WEER EEN REACTIE W!!1!11!1!1
Ik ga even heel hard over mijn fallus strelen.![]()
Je moet en zal het laatste woord hebben, hè?quote:Op maandag 12 november 2007 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Laten we Gert eens even aan het werk zetten met zijn delete-knopje: Snotfuckertje!
Droplulquote:Op maandag 12 november 2007 21:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moet en zal het laatste woord hebben, hè?![]()
Nee, je doet het niet goed.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:44 schreef Disana het volgende:
Lieve Gert (goed zo?), mag ik haakjes in de TT van SC 541? Alsjeblieft (dit doe ik goed!)?![]()
En nee, ik heb het niet expres gedaan![]()
Héél graag gedaan Disana.quote:
Kan de schrijfster van dit stukje tekst hierop aangesproken worden.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:41 schreef riri het volgende:
[..]
Waar peter6000 samen met natasia hem zal opwachten om hem in elkaar te meppen....of zoals natasia zei....hem in een auto laten stappen die ontploft als hij hem aanzet
leuke mensen toch...zo vredelievend
afgeven op anderen en zelf zo agressief als de pest
Moet ik er even wat van zeggen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kan de schrijfster van dit stukje tekst hierop aangesproken worden.
Ik word er een beetje simpel van.![]()
Ik denk dat we moeten wachten op Gert.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik er even wat van zeggen?![]()
Ik was toch vriendelijk, beleefd en correct?quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat we moeten wachten op Gert.
Want we willen toch niet dat dit gaat escaleren, toch?![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb je idd netjes gedaan, goede zelfregulatie.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was toch vriendelijk, beleefd en correct?![]()
Dat is mooi, Peter.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat heb je idd netjes gedaan, goede zelfregulatie.
Ik schrok er wat van, dat mijn objectieve observatie aanleiding leek te zijn voor een persoonlijke aanval: maar ik kan het nu een plekje geven.
Helemaal mee eens, bedankt voor je interventie.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Samen posten is veel fijner als de sfeer goed is.
The Golden Cage Fakes 3quote:Op maandag 19 november 2007 01:41 schreef Syrrus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje van Beequeen wil ik in DGK photoshop topic posten. Maar dan moet ik het topic wel vinden..
Iemand?
Je hebt een 9.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:14 schreef Lobasca het volgende:
SC [# 461 ] Pittige Pannenlappen
zum spät...
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:50 schreef ruby het volgende:
Misschien moet ik een brilletje....maar hoe kom je er achter dat de laatste post van een topic bijna bereikt is?
Dank u.
Whehehehe.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:17 schreef Prospera het volgende:
Ik zet hem hier even neer, hij werd in de COS gemeld:
Vanaf 09.00uur morgenvroeg:
FOK! zaterdag down voor onderhoud
Dank je, Copycat.quote:
Stofzuigenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:21 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehehe.
Ontwenningsverschijnselen.![]()
Uiteraard, dat vond ik eigenlijk ook.quote:Op zondag 25 november 2007 21:54 schreef Gert het volgende:
Af en toe een verkeerd nummertje of een schunnige tekst, prima allemaal. Maar de SC een FB noemen, of een FB de COS etc, da's gewoon niet zo handig.
Slijmjurk.quote:Op zondag 25 november 2007 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uiteraard, dat vond ik eigenlijk ook.
quote:Op zondag 25 november 2007 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uiteraard, dat vond ik eigenlijk ook.
wat lief dat je me mist!quote:Op zondag 25 november 2007 21:54 schreef Talitha het volgende:
Gert? Er zijn een aantal vrouwen verdwenen uit de SC!
De carepolice neemt zelfs niet opquote:Op maandag 26 november 2007 23:42 schreef Disana het volgende:
Slowchat NR 484 Prospera kom je weer babbelen
[SC#485] Beren en kudtkonijntjes
De eerste is gesloten, maar die was toch echt eerder?
Ja. In het andere topic werd echter ook al volop gepost. Dus wikkend en wegend is toen het topic met een TT met verkeerde naamsconventie, verkeerd nummer, en een oproep om een oud relletje weer op te rakelen, gesloten.quote:Op maandag 26 november 2007 23:42 schreef Disana het volgende:
Slowchat NR 484 Prospera kom je weer babbelen
[SC#485] Beren en kudtkonijntjes
De eerste is gesloten, maar die was toch echt eerder?
Ja je hebt ook wel gelijk eigenlijk: afstraffen die handel!quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. In het andere topic werd echter ook al volop gepost. Dus wikkend en wegend is toen het topic met een TT met verkeerde naamsconventie, verkeerd nummer, en een oproep om een oud relletje weer op te rakelen, gesloten.
Dit besluit is zeer gay te noemen !quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. In het andere topic werd echter ook al volop gepost. Dus wikkend en wegend is toen het topic met een TT met verkeerde naamsconventie, verkeerd nummer, en een oproep om een oud relletje weer op te rakelen, gesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |