Kan de schrijfster van dit stukje tekst hierop aangesproken worden.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:41 schreef riri het volgende:
[..]
Waar peter6000 samen met natasia hem zal opwachten om hem in elkaar te meppen....of zoals natasia zei....hem in een auto laten stappen die ontploft als hij hem aanzet
leuke mensen toch...zo vredelievend
afgeven op anderen en zelf zo agressief als de pest
Moet ik er even wat van zeggen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kan de schrijfster van dit stukje tekst hierop aangesproken worden.
Ik word er een beetje simpel van.![]()
Ik denk dat we moeten wachten op Gert.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik er even wat van zeggen?![]()
Ik was toch vriendelijk, beleefd en correct?quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat we moeten wachten op Gert.
Want we willen toch niet dat dit gaat escaleren, toch?![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb je idd netjes gedaan, goede zelfregulatie.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was toch vriendelijk, beleefd en correct?![]()
Dat is mooi, Peter.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat heb je idd netjes gedaan, goede zelfregulatie.
Ik schrok er wat van, dat mijn objectieve observatie aanleiding leek te zijn voor een persoonlijke aanval: maar ik kan het nu een plekje geven.
Helemaal mee eens, bedankt voor je interventie.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Samen posten is veel fijner als de sfeer goed is.
The Golden Cage Fakes 3quote:Op maandag 19 november 2007 01:41 schreef Syrrus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje van Beequeen wil ik in DGK photoshop topic posten. Maar dan moet ik het topic wel vinden..
Iemand?
Je hebt een 9.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:14 schreef Lobasca het volgende:
SC [# 461 ] Pittige Pannenlappen
zum spät...
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:50 schreef ruby het volgende:
Misschien moet ik een brilletje....maar hoe kom je er achter dat de laatste post van een topic bijna bereikt is?
Dank u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |