quote:Op zondag 15 juli 2007 17:47 schreef Disana het volgende:
Jaap is behulpzaam bij een kloppartij waar de honden geen brood van lusten. Terwijl drie feeksen Lieke vastpinnen en haar kleren kapotscheuren, houdt Jaap volgens afspraak Huub in bedwang - waardoor Brian op Huub los kan gaan. Toch klaagt Jaap later alleen maar over zichzelf bij Huub en Lieke. Jaap is een VETTE DRAMAQUEEN.
[afbeelding]
Serieus geniaal!quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:45 schreef avonne het volgende:
van Peter6000
[afbeelding]
Rond kwart over 6 komt er een vliegtuigje van FOK overvliegen.
Na een korte streamlock zijn de streams gericht op keuken en fitnesszaal, en niet meer op de lucht.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:25 schreef Leandra het volgende:
Lieke vindt Jaap er uitzien als Shrek met zijn groene trui aan en Jaap vindt dat wel leuk.
brian is een echte crimineel zou je denken bij die fotoquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:30 schreef KoenDD het volgende:
Hoewel PeterV de koning van de fakes is (Hulde!) heb ik ook een poging gewaagd een fake te maken:
[afbeelding]
Fucking super Dennis met die wenkbrouwen Hahahahahaquote:Op vrijdag 7 december 2007 01:06 schreef Guuskeee het volgende:
nou dan kets ik er ook maar ff een paar van mij tussen...
[ afbeelding ]
brian en amanda op de premiere
[ afbeelding ]
mama brian de kooi in als zwarte piet
[ afbeelding ]
kont van nadia
[ afbeelding ]
nix en nada in de zjakoezie
[ afbeelding ]
piraat amandellie
[ afbeelding ]
vampier amandellie
[ afbeelding ]
wil de echte Robbert Smith opstaan?
[ afbeelding ]
nix en zn ECHTE vrienden
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:53 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
dat kan je toch zien he, als mensen aan de anabolen hebben gezeten...
Die is allang weg.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:09 schreef Guuskeee het volgende:
.
Lieke op een goeie dag...
[ afbeelding ]
Lieke straalt
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |