Waarom hebben ze niet zoiets van: Als ik dit programma kut vind dan zet ik een andere zender aan. Ik ga toch ook geen actie beginnen omdat ik GTST een slechte soap vind.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:21 schreef Yollie het volgende:
Op google nieuws:
http://www.tienfan.nl/Blog/?p=1481
Your signature number for this petition is 19939quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:07 schreef F04 het volgende:
[..]
Een groot deel zou vast wel geen vaste streamkijker zijn.
top op.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:25 schreef Leandra het volgende:
Dennis zou niet weten waar hij met Amanda oorlog over moet maken en heeft een vrij amicaal gesprek in de slaapkamer terwijl hij op het bed van Natasia ligt, als hij iets roept over een plan wat hij had maar wat werd tegengehouden door achter dan hebben we gelijk een stream op de voordeur..
Nog steeds het plan met het horloge waarschijnlijkquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
top op.
![]()
Dus dennis had wel wilde plannen![]()
Ben jij voor of tegen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Your signature number for this petition is 19939
Tegen dgkquote:
Meneer peppel aan de F5 geslagen denk ik. Wat een hoax.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Your signature number for this petition is 19939
Thnxquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
top op.
![]()
Dus dennis had wel wilde plannen![]()
Ik plaatste te veel naakt captures op tinypic. Toen hebben ze me geband ofzo. Al mijn captures waren in ieder geval opeens verdwenen. Sindsdien gebruikt ik geekimages. Die gaat veel beter.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:32 schreef avonne het volgende:
Scan, waarom verdwijnen jouw caps altijd
Kun je niet tinypic nemen?
Nou kan ik niet na genieten van dit topic [DGK COS #11] De date met Lesley
Eehm, 'tegen' is dat dgk door moet gaan (tegen de actie). 'Voor' is dat DGK moet stoppen ('voor'de actie). Teminste dat denk ik.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
En: voor of tegen doorgaan of stoppen. Want ik kan het ook even niet meer volgen![]()
Ah. Aha. Ja. Natuurlijk. Makes perfect sense. Dank!quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:37 schreef F04 het volgende:
[..]
Eehm, 'tegen' is dat dgk door moet gaan (tegen de actie). 'Voor' is dat DGK moet stoppen ('voor'de actie).
Een hoop geklets en gegiebel, vooral van Huub en Lieke. Brian en Amanda hebben liggen murmelen. Nadia en Dennis zijn ook wakker, maar er zit geen (verstaanbaar) geluid onder.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:41 schreef Pavement het volgende:
Gebeurt weinig op de streams neem ik aan ?
Maak je toch gewoon een photobucket account aan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik plaatste te veel naakt captures op tinypic. Toen hebben ze me geband ofzo. Al mijn captures waren in ieder geval opeens verdwenen. Sindsdien gebruikt ik geekimages. Die gaat veel beter.
edit: ik zie nu dat het de geekimages caps zijn die weg zijn. Vreemd
quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:41 schreef Pavement het volgende:
Gebeurt weinig op de streams neem ik aan ?
Ha. Ik mis 'fuck me, fuck jesus'quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Dt is de film die Huub bedoelt uitgebeeld in 30 seconden door konijnen:
http://www.angryalien.com/0204/exorcistbunnies.html
Daar komt de 5 centimeter aan wilde woeste terror aanquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:43 schreef avonne het volgende:
Nadia is weer op Dennis gekropen, zie ik.
Tja weten we ook weer hoe geloofwaardig haar verhalen zijn....NOTquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:43 schreef avonne het volgende:
Ben je mal, hij is uitgeput van zijn 'confrontatie' met Brian waarbij Huubje steeds maar niet weg wouquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
Daar komt de 5 centimeter aan wilde woest terror aan![]()
En morgen schaamt ze zich weer en gaat ze aan iedereen vragen of ze dom isquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:43 schreef avonne het volgende:
Niet in de onderste maar ze heeft er nog 3 waar hij wel inpastquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je mal, hij is uitgeput van zijn 'confrontatie' met Brian waarbij Huubje steeds maar niet weg wou![]()
Bovendien mag hij er toch niet in. Misschien wel als Nadia nog jaloerser wordt op het daten via Mundo, maar nu vast nog niet.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Schrijf ik net nog een antwoordpostSlaap lekker
![]()
trustequote:
ik ben voor het doorgaan met het stoppen van DGKquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
En: voor of tegen doorgaan of stoppen. Want ik kan het ook even niet meer volgen![]()
Wat heb ik genoten van dat topicquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:32 schreef avonne het volgende:
Ik ben gewoon overal tegen. Per definitiequote:Op woensdag 25 juli 2007 01:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik ben voor het doorgaan met het stoppen van DGK![]()
Ach... Natasia zou nog een nachtje slapen over haar vraag of ze haar oppervlakkig vindt...quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:47 schreef mootie het volgende:
[..]
En morgen schaamt ze zich weer en gaat ze aan iedereen vragen of ze dom is![]()
Nou ik ookquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben gewoon overal tegen. Per definitie![]()
Ik zag dat gisteren live. Ik weet nog dat het me meeviel dat hij zijn overhemd niet uitscheurde maar rustig knoopje voor knoopje open deedquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:53 schreef Lady-night het volgende:
Deze is erg....gek gestoord.
http://www.youtube.com/watch?v=gJBcAmWawh4
Dat bedoel ik, stelletje freaksquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:53 schreef Lady-night het volgende:
Deze is erg....gek gestoord.
http://www.youtube.com/watch?v=gJBcAmWawh4
Avonne, daarom vond ik dat idee van Prospera wel goed. Topic voor de mooiste caps. Ik heb er veel van Scan opgeslagen, ook uit de begintijdquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:32 schreef avonne het volgende:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik plaatste te veel naakt captures op tinypic. Toen hebben ze me geband ofzo. Al mijn captures waren in ieder geval opeens verdwenen. Sindsdien gebruikt ik geekimages. Die gaat veel beter.
edit: ik zie nu dat het de geekimages caps zijn die weg zijn. Vreemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |