Ja iddquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dames... realiseren jullie wat je een man aan doet met dat getreuzel !! ;-(
Inderdaad.. zou me langzaam beginnen op te winden... alweer genaaid voelen.... complot theorie.. etc... en uiteraard bezorgdquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:57 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik zou dit ook vrij slecht trekken als ik in Bart zijn situatie zat, tering wat duurt dit lang.
Ja, ik denk dat ze zich dat heel goed realiseert.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zeg dat wel. Dit is niet te hardenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:58 schreef Day het volgende:
Hij begint te balen!
Spannend hoor :-) Ik had het al wel door, hoor!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:48 schreef Day het volgende:
[..]
Haren nog even goed doen, make upje bijwerken, subtiel verleidelijk truitje aan, nog een keer of 80 in de spiegel kijken.
En net zo zenuwachtig zijn als hij!
Edit: ik ben wel een beetje beledigd dat je net door had dat ik een dame was.![]()
Zoals?!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:06 schreef HiDiHo het volgende:
Hebben wij niks te zeggen Bart?
Huldequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hmmm insight info.. en ze draaien niet weg !!
Mag ik een applaus voor de Regie !!! ( Mag ook weleens !!!!!! )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |