Hhaha ze staat al een uur aan de voordeur te bellen! ; -)quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:54 schreef My_ het volgende:
Ik keek toevallig stream 4, en hoorde toen geklop/getik op iets van glas...
De voordeur is toch van glas?!
Ongelukjequote:Op maandag 30 oktober 2006 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Ze zijn dus toch geen buren blijkbaar. Ze zal om deze tijd niet met een file smoes kunnen aankomen
Als ze echt een 'peeskamertje' (zonder camera's) in de gouden kooi hebben, dan is al wel duidelijk wie daar als eerste gebruik van gaat makenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:53 schreef kreischer2000 het volgende:
Als ze nou ook eens camera's bij Lesley thuis ophangen
Ja iddquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dames... realiseren jullie wat je een man aan doet met dat getreuzel !! ;-(
Inderdaad.. zou me langzaam beginnen op te winden... alweer genaaid voelen.... complot theorie.. etc... en uiteraard bezorgdquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:57 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik zou dit ook vrij slecht trekken als ik in Bart zijn situatie zat, tering wat duurt dit lang.
Ja, ik denk dat ze zich dat heel goed realiseert.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zeg dat wel. Dit is niet te hardenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |