quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:49 schreef avonne het volgende:
geloven we dit gesprekje nog?
Van boetes en zo? En dat als Natasia niet weggestemd wordt en wel weg gaat geen borg terug krijgt?
Die 3 in de woonkamer, er valt niet veel over te schrijven, maar het is wel aangenaam om naar te luisterenquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie 10 keer liever normale mensen die normaal met elkaar omgaan (psychologisch afwijkinkje hier en daar daargelaten) dan mensen die alleen maar TV willen maken en daarom achterlijke terror uitvoeren.
Thnx KZ, geweldige update weerquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:52 schreef kleinzusje het volgende:
Bedankt allen voor de hulp, heb het gevonden en in de updates gezet. Mocht er meer gebeurd zijn vandaag ? Vul het maar aan, ik kap er mee
![]()
Dank je wel voor je inzet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:52 schreef kleinzusje het volgende:
Bedankt allen voor de hulp, heb het gevonden en in de updates gezet. Mocht er meer gebeurd zijn vandaag ? Vul het maar aan, ik kap er mee
![]()
Ja dat mis ik wel, dat was een paar maanden geleden nog normaal daar. Die gestoorde terror vond ik drie keer niks.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Die 3 in de woonkamer, er valt niet veel over te schrijven, maar het is wel aangenaam om naar te luisteren![]()
Het is geen geheim toch, het tv maken. Je figureert hier in je eigen verhaallijnquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:54 schreef Donnie29 het volgende:
Zei Huub nou: je figureert hier je eigen verhaallijn?
Bedank KZ voor de updatequote:Op woensdag 25 juli 2007 00:52 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Nee maar ik verstond het niet goed, dus ik dacht, zegt hij dit nou.. dus niet dat ik verbaast ben, maar gewoon het echt niet verstond..quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is geen geheim toch, het tv maken. Je figureert hier in je eigen verhaallijn![]()
Daarom citeerde ik hem ook even; ik had deze zinnen nog in mijn hoofdquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:56 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Nee maar ik verstond het niet goed, dus ik dacht, zegt hij dit nou.. dus niet dat ik verbaast ben, maar gewoon het echt niet verstond..
Daarom dank ik u ook van harte.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom citeerde ik hem ook even; ik had deze zinnen nog in mijn hoofd![]()
Ik zit juist met oordoppen in te streamen...quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:57 schreef F04 het volgende:
Ik erger mij enorm als het stil is (dan zet ik meestal volume hier harder) dat dan iemand gaat schreeuwen.
En toch merk je dat Huub er nog steeds niet helemaal van overtuigd is dat Lieke niet de intentie had De Kooi in te gaan door schoonmaakster te worden. Maar het maakt hem niet uit, zegt hij. Hmmm.quote:
Hij herhaalt het ook bijzonder vaak..quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:00 schreef Disana het volgende:
[..]
En toch merk je dat Huub er nog steeds niet helemaal van overtuigd is dat Lieke niet de intentie had De Kooi in te gaan door schoonmaakster te worden. Maar het maakt hem niet uit, zegt hij. Hmmm.
Ik ben vaste streamer, toch stem ik voor Stoppen van de kooi. Ik vind dat er een grens is overgegaan en dat mag wat mij betreft dan ook wel het einde betekenen. Het feit dat ze het niet eens in de uitzending durfde te laten zien zegt al genoeg.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:57 schreef STAP01 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)den_Kooi.html?p=15,1
kopie/paste
http://www.reddegoudenkooi.nl/
Het is echt zo'n gesprek tussen 2 mensen wat je normaal nooit hoort... maar in andere relaties ook vast wel eens gevoerd wordtquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:00 schreef Disana het volgende:
[..]
En toch merk je dat Huub er nog steeds niet helemaal van overtuigd is dat Lieke niet de intentie had De Kooi in te gaan door schoonmaakster te worden. Maar het maakt hem niet uit, zegt hij. Hmmm.
Ik kijk sinds een paar weken geen uitzendingen meer, maar het is dus niet in de uitzending geweest? Helemaal niet?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ben vaste streamer, toch stem ik voor Stoppen van de kooi. Ik vind dat er een grens is overgegaan en dat mag wat mij betreft dan ook wel het einde betekenen. Het feit dat ze het niet eens in de uitzending durfde te laten zien zegt al genoeg.
20004 Total Signaturesquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:59 schreef F04 het volgende:
Wow, al 9000 handtekeningen!
Ik heb er wel heel lang aan getwijfeld. Ik kreeg lang sterk de indruk dat ze zichzelf alleen maar oplegde om hem te geven. Alleen de laatste tijd komt het wel oprecht over op me.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is echt zo'n gesprek tussen 2 mensen wat je normaal nooit hoort... maar in andere relaties ook vast wel eens gevoerd wordt
Aan de ene kant twijfelt hij niet, aan de andere kant merk je toch dat er iets knaagt.
Persoonlijk denk ik niet dat Lieke zichzelf "verkocht" heeft door met Huub wat te beginnen, volgens mij geeft ze wel degelijk oprecht om hem.
Ze stopten op het moment dat Amanda Lieke vastpakt - en dat ook nog alleen van achteren gezien, zodat het meeste door de rugleuning van de bank verborgen blijft. Daarna laten ze het huis aan de buitenkant zien terwijl een stem vertelt dat ze veel te ver zijn gegaan. Dan zie je Jaap met enigszins spijt, en dan Nadia.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:03 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik kijk sinds een paar weken geen uitzendingen meer, maar het is dus niet in de uitzending geweest? Helemaal niet?
Een groot deel zou vast wel geen vaste streamkijker zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
20004 Total Signatureshet dubbele al.
http://www.stopgoudenkooi.nl
quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay dan, bedankT (niet gelezen, maar heul bedankt).
Het leuke is dat ik dat na een paar dagen al had. Verschil moet er zijn. Zo ging het ook met Bart/Lesley. "Allemaal nep", riepen velen. "Ingehuurd door Talpa".quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er wel heel lang aan getwijfeld. Ik kreeg lang sterk de indruk dat ze zichzelf alleen maar oplegde om hem te geven. Alleen de laatste tijd komt het wel oprecht over op me.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom citeerde ik hem ook even; ik had deze zinnen nog in mijn hoofd![]()
'Nep' heb ik nooit geroepen maar ik vond het ondoorgrondelijk en onnatuurlijk overkomen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het leuke is dat ik dat na een paar dagen al had. Verschil moet er zijn. Zo ging het ook met Bart/Lesley. "Allemaal nep", riepen velen. "Ingehuurd door Talpa".
(en ze zijn nu nog steeds samen)
in de uitzending was het net een streamlock.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:03 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik kijk sinds een paar weken geen uitzendingen meer, maar het is dus niet in de uitzending geweest? Helemaal niet?
hmm, 20031 - er zijn ook veel reacties te lezenquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
20004 Total Signatureshet dubbele al.
http://www.stopgoudenkooi.nl
Dat vond ik echt Scan, lees maar terugquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het leuke is dat ik dat na een paar dagen al had. Verschil moet er zijn. Zo ging het ook met Bart/Lesley. "Allemaal nep", riepen velen. "Ingehuurd door Talpa".
Net het filmpje gekeken, prachtigquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Was rond 15.15 uur, hier is een filmpje: http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=32112&sess=664
En deze COS: DGK [COS #2129] Waar Natas en Dennis op het bankje zitten
nah... bij de eerste date zaten we allemaal (hoeveel FOkkers waren er toen in een COS? 10?) ontzettend mee te zwijmelenquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook ( als ik ze heb)quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zit juist met oordoppen in te streamen...![]()
Lieke is echt wel verliefd. Huub volgens mij veel minder.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat vond ik echt Scan, lees maar terug![]()
We waren het toen een keer eens![]()
Lieke en Huub vind ik NEPPERDENEPERDERNEP![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:18 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar was het niet Natasia die van de week ook telegrammen van Huub en Lieke moedwillig heeft weggegooid ???
Gelden daar de regels weer niet voor![]()
Daar zetten ook mensen hun handtekening die bij ieder DGK artikel in de Telegraaf reageren met:quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:07 schreef F04 het volgende:
[..]
Een groot deel zou vast wel geen vaste streamkijker zijn.
quote:Mijn vrouw en ik kijken het nooit want wij hebben geen behoefte aan dit soort plat vermaak.
Het mag dus per direct van de buis gehaald worden.
hmm, misschien weten Lieke en Huub helemaal niet van die telegrammen, kunnen ze ook niet gaan klagen bij de redactie.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:18 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Net het filmpje gekeken, prachtig![]()
Maar was het niet Natasia die van de week ook telegrammen van Huub en Lieke moedwillig heeft weggegooid ???
Gelden daar de regels weer niet voor![]()
Maar toch bleven heel veel mensen roepen dat ze was ingehuurd door JdM enz enz.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:18 schreef avonne het volgende:
[..]
nah... bij de eerste date zaten we allemaal (hoeveel FOkkers waren er toen in een COS? 10?) ontzettend mee te zwijmelen![]()
![]()
![]()
Dat was zo romantisch... je zag het echt langzaamaan opbloeienquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:18 schreef avonne het volgende:
[..]
nah... bij de eerste date zaten we allemaal (hoeveel FOkkers waren er toen in een COS? 10?) ontzettend mee te zwijmelen![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat je daar registratie kosten voor over hebt![]()
Oh, het is een belg![]()
Pssst... gelezen en beantwoordquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke is echt wel verliefd. Huub volgens mij veel minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |