Hoogtepunt van kijkers denk ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:38 schreef cobain94 het volgende:
Natasia denkt echt dat de hele show om haar draait..3 september word een mooie dag voor haar maar een slechte voor de gouden kooi volgens haar....
Waarvoor dan , het slopen van het interieur?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:37 schreef KoenDD het volgende:
Bedoelt Doennix niet dat brian de brief krijgt?
haha....tabé alvast...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het spel is stuk als niets meer mag, zo dood als een pier. Dit is de laatste maand streams voor mij.
vergeet niet brain weet nog niet de stemronde tegen hem is ingetrokkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:39 schreef ericahysterica het volgende:
wat ik heel bijzonder vond dat brian de kant van huub koos
Brian maakt zich daar geen zorgen over hoor want Amanda en Nadia stemmen hem toch niet niet weg en hij zal het snel genoeg weten want Huub heeft hem nodig om Natasia naar huis te stemmenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:40 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
vergeet niet brain weet nog niet de stemronde tegen hem is ingetrokken![]()
Een half jaar geleden had ze hierin wel gelijk gehad. Maar haar rol is al láng niet meer zo belangrijk voor het programma als ze zelf denkt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:38 schreef cobain94 het volgende:
Natasia denkt echt dat de hele show om haar draait..3 september word een mooie dag voor haar maar een slechte voor de gouden kooi volgens haar....
Dat vond Dennis dus ook bijzonder. Brian gaat 'm krijgen!!!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:39 schreef ericahysterica het volgende:
Whuhahahaha wat een fucktardquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:40 schreef HenrySpencer het volgende:
Z'n boete.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=32112&sess=664
![]()
Hoe bedoel je dat precies, ik begrijp het niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:43 schreef Desii het volgende:
OT: ik heb al een paar dagen last van het probleem dat als ik ff streams aanzet... er 4 aparte streams in mijn beeld springen
Weet iemand hoe ik dat kan veranderen.... het is vet irritant
Dat doen mijn streams altijd, en ik vind het geweldigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies, ik begrijp het niet.
Omdat Brian inmiddels net zo'n grote hekel heeft aan die lafbek als Huub, hij schijnt gisteren achter z'n rug om te hebben gezegd dat hij Amanda ging versieren, hup drank erin en dan zou haar wel even pakken en dat is Brian zojuist te weten gekomen maar hij vertrouwde hem toch al niet. Dit was de druppel. Dennix is niet meer dan een jochie voor hem dat zei hij ook tegen Amanda en Nadia vandaag.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:39 schreef ericahysterica het volgende:
Ik heb ook altijd 4 streams, ik begrijp het probleem niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat doen mijn streams altijd, en ik vind het geweldig![]()
ja ik ook niet ....eigenlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd 4 streams, ik begrijp het probleem niet.
Van hem??quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vond Dennis dus ook bijzonder. Brian gaat 'm krijgen!!!!
Normaal heb ik 4 streams in 1 beeld, dan kan ik zelf kiezen welke ik eventueel vergrootquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
ja daar zal je ongetwijfeld gelijk in krijgenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:49 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Van hem??
Brian lult hem in drie woorden onder tafel dat ventje maar het levert wel weer leuke beelden op![]()
Ik denk dat als nix nou Brian gaat bashen dat huub er direct overheen klapt en Brians kant zal kiezen![]()
Ja en dan op een manier dat Dennis het ook zou zien, niet zielig op kantoor een stukje post verscheuren wat geen enkel effect sorteert en dan ook nog helemaal uit zn plaat gaan als hij op zn vingers getikt wordt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub een grote mond, maar was die niet de eerste die de brieven van Dennis stuk scheurde?
Hoeveel geheugen heb jij op je pc of notebook?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was voor de nieuwste regels....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub een grote mond, maar was die niet de eerste die de brieven van Dennis stuk scheurde?
Aha , dat bedoel je. Probeer deze, of heb je die al?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:50 schreef Desii het volgende:
[..]
Normaal heb ik 4 streams in 1 beeld, dan kan ik zelf kiezen welke ik eventueel vergroot
Nu heb ik 4 pop-up streams... en dat vind ik verschrikkelijk
De poort gaat open en alle bewoners gaan naar huis?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:38 schreef cobain94 het volgende:
huh?? wat voor rekening??quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:36 schreef milk-shake het volgende:
natas heeft een dikke rekening gekregen (die had Darrel meegenomen)
Eigenlijk is het wel erg jammer.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:52 schreef pasjesjen het volgende:
wat is de redactie aan het doen pfff
Natasia is allang weer thuis op die dagquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
De poort gaat open en alle bewoners gaan naar huis?![]()
![]()
Geen idee, maar veel dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoeveel geheugen heb jij op je pc of notebook?
ja, die gebruik ik al.....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha , dat bedoel je. Probeer deze, of heb je die al?
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
20 Amanda's en een Pentium 5quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoeveel geheugen heb jij op je pc of notebook?
Nee.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:54 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Heeft iemand Brian nog zien leren voor raples??
PM even met HiDiHo, die weet alles.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:55 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, die gebruik ik al.....
heb er al weer een heleboel geprobeerd, maar ik bij alle soorten streams heb ik hetzelfe probleem....
Ik denk dat er een instelling veranderd is, maar welke![]()
Hoopte dat iemand van jullie misschien zo kon vertellen... anders maar ff mijn broer bellen
Dat is helemaal niet nodig.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:34 schreef rooie3 het volgende:
Terror van Dennis.Hij gaat Brian pakken.Mag hij eerst wel zorgen dat Huub uit de buurt is,want die helpt Brian wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |