Hoogtepunt van kijkers denk ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:38 schreef cobain94 het volgende:
Natasia denkt echt dat de hele show om haar draait..3 september word een mooie dag voor haar maar een slechte voor de gouden kooi volgens haar....
Waarvoor dan , het slopen van het interieur?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:37 schreef KoenDD het volgende:
Bedoelt Doennix niet dat brian de brief krijgt?
haha....tabé alvast...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het spel is stuk als niets meer mag, zo dood als een pier. Dit is de laatste maand streams voor mij.
vergeet niet brain weet nog niet de stemronde tegen hem is ingetrokkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:39 schreef ericahysterica het volgende:
wat ik heel bijzonder vond dat brian de kant van huub koos
Brian maakt zich daar geen zorgen over hoor want Amanda en Nadia stemmen hem toch niet niet weg en hij zal het snel genoeg weten want Huub heeft hem nodig om Natasia naar huis te stemmenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:40 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
vergeet niet brain weet nog niet de stemronde tegen hem is ingetrokken![]()
Een half jaar geleden had ze hierin wel gelijk gehad. Maar haar rol is al láng niet meer zo belangrijk voor het programma als ze zelf denkt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:38 schreef cobain94 het volgende:
Natasia denkt echt dat de hele show om haar draait..3 september word een mooie dag voor haar maar een slechte voor de gouden kooi volgens haar....
Dat vond Dennis dus ook bijzonder. Brian gaat 'm krijgen!!!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:39 schreef ericahysterica het volgende:
Whuhahahaha wat een fucktardquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:40 schreef HenrySpencer het volgende:
Z'n boete.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=32112&sess=664
![]()
Hoe bedoel je dat precies, ik begrijp het niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:43 schreef Desii het volgende:
OT: ik heb al een paar dagen last van het probleem dat als ik ff streams aanzet... er 4 aparte streams in mijn beeld springen
Weet iemand hoe ik dat kan veranderen.... het is vet irritant
Dat doen mijn streams altijd, en ik vind het geweldigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies, ik begrijp het niet.
Omdat Brian inmiddels net zo'n grote hekel heeft aan die lafbek als Huub, hij schijnt gisteren achter z'n rug om te hebben gezegd dat hij Amanda ging versieren, hup drank erin en dan zou haar wel even pakken en dat is Brian zojuist te weten gekomen maar hij vertrouwde hem toch al niet. Dit was de druppel. Dennix is niet meer dan een jochie voor hem dat zei hij ook tegen Amanda en Nadia vandaag.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:39 schreef ericahysterica het volgende:
Ik heb ook altijd 4 streams, ik begrijp het probleem niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat doen mijn streams altijd, en ik vind het geweldig![]()
ja ik ook niet ....eigenlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd 4 streams, ik begrijp het probleem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |