Waarom hebben ze niet zoiets van: Als ik dit programma kut vind dan zet ik een andere zender aan. Ik ga toch ook geen actie beginnen omdat ik GTST een slechte soap vind.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:21 schreef Yollie het volgende:
Op google nieuws:
http://www.tienfan.nl/Blog/?p=1481
Your signature number for this petition is 19939quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:07 schreef F04 het volgende:
[..]
Een groot deel zou vast wel geen vaste streamkijker zijn.
top op.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:25 schreef Leandra het volgende:
Dennis zou niet weten waar hij met Amanda oorlog over moet maken en heeft een vrij amicaal gesprek in de slaapkamer terwijl hij op het bed van Natasia ligt, als hij iets roept over een plan wat hij had maar wat werd tegengehouden door achter dan hebben we gelijk een stream op de voordeur..
Nog steeds het plan met het horloge waarschijnlijkquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
top op.
![]()
Dus dennis had wel wilde plannen![]()
Ben jij voor of tegen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Your signature number for this petition is 19939
Tegen dgkquote:
Meneer peppel aan de F5 geslagen denk ik. Wat een hoax.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Your signature number for this petition is 19939
Thnxquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
top op.
![]()
Dus dennis had wel wilde plannen![]()
Ik plaatste te veel naakt captures op tinypic. Toen hebben ze me geband ofzo. Al mijn captures waren in ieder geval opeens verdwenen. Sindsdien gebruikt ik geekimages. Die gaat veel beter.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:32 schreef avonne het volgende:
Scan, waarom verdwijnen jouw caps altijd
Kun je niet tinypic nemen?
Nou kan ik niet na genieten van dit topic [DGK COS #11] De date met Lesley
Eehm, 'tegen' is dat dgk door moet gaan (tegen de actie). 'Voor' is dat DGK moet stoppen ('voor'de actie). Teminste dat denk ik.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
En: voor of tegen doorgaan of stoppen. Want ik kan het ook even niet meer volgen![]()
Ah. Aha. Ja. Natuurlijk. Makes perfect sense. Dank!quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:37 schreef F04 het volgende:
[..]
Eehm, 'tegen' is dat dgk door moet gaan (tegen de actie). 'Voor' is dat DGK moet stoppen ('voor'de actie).
Een hoop geklets en gegiebel, vooral van Huub en Lieke. Brian en Amanda hebben liggen murmelen. Nadia en Dennis zijn ook wakker, maar er zit geen (verstaanbaar) geluid onder.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:41 schreef Pavement het volgende:
Gebeurt weinig op de streams neem ik aan ?
Maak je toch gewoon een photobucket account aan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik plaatste te veel naakt captures op tinypic. Toen hebben ze me geband ofzo. Al mijn captures waren in ieder geval opeens verdwenen. Sindsdien gebruikt ik geekimages. Die gaat veel beter.
edit: ik zie nu dat het de geekimages caps zijn die weg zijn. Vreemd
quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:41 schreef Pavement het volgende:
Gebeurt weinig op de streams neem ik aan ?
Ha. Ik mis 'fuck me, fuck jesus'quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Dt is de film die Huub bedoelt uitgebeeld in 30 seconden door konijnen:
http://www.angryalien.com/0204/exorcistbunnies.html
Daar komt de 5 centimeter aan wilde woeste terror aanquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:43 schreef avonne het volgende:
Nadia is weer op Dennis gekropen, zie ik.
Tja weten we ook weer hoe geloofwaardig haar verhalen zijn....NOTquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:43 schreef avonne het volgende:
Ben je mal, hij is uitgeput van zijn 'confrontatie' met Brian waarbij Huubje steeds maar niet weg wouquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
Daar komt de 5 centimeter aan wilde woest terror aan![]()
En morgen schaamt ze zich weer en gaat ze aan iedereen vragen of ze dom isquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:43 schreef avonne het volgende:
Niet in de onderste maar ze heeft er nog 3 waar hij wel inpastquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je mal, hij is uitgeput van zijn 'confrontatie' met Brian waarbij Huubje steeds maar niet weg wou![]()
Bovendien mag hij er toch niet in. Misschien wel als Nadia nog jaloerser wordt op het daten via Mundo, maar nu vast nog niet.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Schrijf ik net nog een antwoordpostSlaap lekker
![]()
trustequote:
ik ben voor het doorgaan met het stoppen van DGKquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
En: voor of tegen doorgaan of stoppen. Want ik kan het ook even niet meer volgen![]()
Wat heb ik genoten van dat topicquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:32 schreef avonne het volgende:
Ik ben gewoon overal tegen. Per definitiequote:Op woensdag 25 juli 2007 01:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik ben voor het doorgaan met het stoppen van DGK![]()
Ach... Natasia zou nog een nachtje slapen over haar vraag of ze haar oppervlakkig vindt...quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:47 schreef mootie het volgende:
[..]
En morgen schaamt ze zich weer en gaat ze aan iedereen vragen of ze dom is![]()
Nou ik ookquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben gewoon overal tegen. Per definitie![]()
Ik zag dat gisteren live. Ik weet nog dat het me meeviel dat hij zijn overhemd niet uitscheurde maar rustig knoopje voor knoopje open deedquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:53 schreef Lady-night het volgende:
Deze is erg....gek gestoord.
http://www.youtube.com/watch?v=gJBcAmWawh4
Dat bedoel ik, stelletje freaksquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:53 schreef Lady-night het volgende:
Deze is erg....gek gestoord.
http://www.youtube.com/watch?v=gJBcAmWawh4
Avonne, daarom vond ik dat idee van Prospera wel goed. Topic voor de mooiste caps. Ik heb er veel van Scan opgeslagen, ook uit de begintijdquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:32 schreef avonne het volgende:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik plaatste te veel naakt captures op tinypic. Toen hebben ze me geband ofzo. Al mijn captures waren in ieder geval opeens verdwenen. Sindsdien gebruikt ik geekimages. Die gaat veel beter.
edit: ik zie nu dat het de geekimages caps zijn die weg zijn. Vreemd
Weltrustequote:Op woensdag 25 juli 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
Ik ga ook naar bed. Sterkte voor de Nadia-Dennis watchers![]()
![]()
Daarom heb ik dus op STOP gestemdquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:47 schreef STAP01 het volgende:
Schandalig hoe de uitzending in elkaar is gezet. Alle aktie worden erin gebaggetaliseerd! Je hoort Tas niet eens: die bh moet uit! Allemaal wordt er een hand boven het hoofd gehouden. Van blauwe plekken is geen sprake. Zelfs Tilly zei irl dat Lieke vantevoren heeft gebeld tegen Amanda! WTF!!!!! Wat schandalig!
welterustenquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
Ik ga ook naar bed. Sterkte voor de Nadia-Dennis watchers![]()
![]()
ik vond dat stukje met Fries wel grappigquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag dat gisteren live. Ik weet nog dat het me meeviel dat hij zijn overhemd niet uitscheurde maar rustig knoopje voor knoopje open deed![]()
Ja!quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag dat gisteren live. Ik weet nog dat het me meeviel dat hij zijn overhemd niet uitscheurde maar rustig knoopje voor knoopje open deed![]()
Ik heb misschien 6 keer een live uitzending gezien. Ik ben streamer vanaf het eerste uur en vermaak me goed met deze RLS! Ik wil dat het blijft voortbestaan!quote:
Trustequote:Op woensdag 25 juli 2007 02:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga ook slapen![]()
![]()
on topic:
Speciaal voor de bewoners:
[afbeelding]
![]()
Toen het uit was met mijn ex had ik een kaart gekocht waarop stond "je hoeft geen eikel te zijn om aan een boom te hangen"....met de slteutel eraan vastgeplakt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga ook slapen![]()
![]()
on topic:
Speciaal voor de bewoners:
[afbeelding]
![]()
Ik zal er geen traan om laten, maar hoop wel dat het een vervelend staartje krijgt voor dees en gene.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:07 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik heb misschien 6 keer een live uitzending gezien. Ik ben streamer vanaf het eerste uur en vermaak me goed met deze RL! Ik wil dat het blijft voortbestaan!![]()
wel een hilarische proloogquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:51 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Wat heb ik genoten van dat topicis er ook een date 2?
![]()
Voor jezelfquote:Op woensdag 25 juli 2007 02:09 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Toen het uit was met mijn ex had ik een kaart gekocht waarop stond "je hoeft geen eikel te zijn om aan een boom te hangen"....met de slteutel eraan vastgeplakt.
Keur je deze cap dan goed voor je topic?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Avonne, daarom vond ik dat idee van Prospera wel goed. Topic voor de mooiste caps. Ik heb er veel van Scan opgeslagen, ook uit de begintijd![]()
Nee die gaf ik hem toen. Afijn tis weer aan, maar hij heeft een mooi plekje op het venster gekregen.quote:
Ik blijf erbij dat de moeder van Beyonce op Brians moeder lijkt. Allebei even lelijk:quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:11 schreef F04 het volgende:
[..]
Keur je deze cap dan goed voor je topic?
[afbeelding]![]()
![]()
De moeder van Brian doet een imitatie van Jabba the Hutt (Starwars).quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:11 schreef F04 het volgende:
[..]
Keur je deze cap dan goed voor je topic?
[afbeelding]![]()
![]()
Open een topic dan. Wij zijn iig benieuwd..quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Avonne, daarom vond ik dat idee van Prospera wel goed. Topic voor de mooiste caps. Ik heb er veel van Scan opgeslagen, ook uit de begintijd![]()
Dat was toen nog toen ze door een gangetje moesten, niemand tegen kwamen en wel eens uren tegen een camera moesten praten tegen iemand die in de schaduw verscholen was? (aldus Huub toenertijd)quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:01 schreef farceman het volgende:
Weet je wat we eigenlijk nooit meer in de uitzendigen zien?
Testimonials....wie kent ze nog?
Morgequote:Op woensdag 25 juli 2007 07:17 schreef DrsH het volgende:
En nog even op de valreep niet te vergeten de bos bloemen die Huub besteld heeft voor Dennix met daarop de exuses van Naadje.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moggu je bent er al weer vroeg bijquote:
Nou he, morgen naar de Marktquote:
ja ook ik ben in diepe rustequote:Op woensdag 25 juli 2007 08:39 schreef noekje het volgende:
Morning! Weinig leven te bekennen op de streams. Het is ook uitslaapdag vandaag.
Goedemorgenquote:Op woensdag 25 juli 2007 07:17 schreef DrsH het volgende:
En nog even op de valreep niet te vergeten de bos bloemen die Huub besteld heeft voor Dennix met daarop de exuses van Naadje.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:00 schreef DrsH het volgende:
De gehele crew ontslaan en nieuw vers fruit er in![]()
![]()
![]()
De bedoeling is Natasja unaniem weg te stemmen dus geen nieuwe.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:03 schreef DrsH het volgende:
Hopelijk komt er donderdag een plaatsje vrij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
De bedoeling is Natasja unaniem weg te stemmen dus geen nieuwe.![]()
Ik hoop dat Lieke ze allemaal laat barsten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:08 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nou dat is mij ook om het even, zal wel een aardige taakverzwaring voor Lieke worden want buiten die twee doen de andere dames en heren weinig dus dat wordt een hongerwinter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het aanrand incident laat waarschijnlijk sporen achter.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:11 schreef DrsH het volgende:
Zij is niet lekker en mag blijven liggen
Wat dacht je van die stem, die bakkes staat geen 5 minuten stil.quote:
Vandaar ook mijn intro KLAZIEN KWEBBELKUTquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat dacht je van die stem, die bakkes staat geen 5 minuten stil.
fysiek en geestelijk geweld , alles tegen haar, gaat haar opbreken! en Readactie maarquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Het aanrand incident laat waarschijnlijk sporen achter.
Lieke is absoluut niet kinderachtig, maar hier is een grens overschreden.
Voor een simpele procedure om DNA vast te stellen is - bij weigeing vrijwillige medewerking - een gerechtelijk bevel nodig i.v.m. de lichamelijke integrieit.
Bij Lieke werden de kleren kapotgetrokken en de slip naar beneden getrokken.
Zullen wij de voorgestelde nieuwe crew samen beoordelen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:00 schreef DrsH het volgende:
De gehele crew ontslaan en nieuw vers fruit er in![]()
![]()
![]()
Ik vind haar meer een KLAAS, ze heeft echt de bouw van een man, breed bovenlijf en geen kont of heupen. Ik vroeg gisteren al om dat stuk over die stewardess die ooit geplaatst is. Ik begin steeds meer te twijfelen of ze wel een vrouw is/was. Ik ben werkelijk nog nooit zo'n aanstellerig 'wijf' tegen gekomen, dit is overcompensatie.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:19 schreef DrsH het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn intro KLAZIEN KWEBBELKUT
Lijkt mij een goed iedee vermeld wel in de advertentie dat een Psychologisch onderzoek deel uitmaakt van de selectieprocedurequote:Op woensdag 25 juli 2007 09:23 schreef FdW het volgende:
[..]
Zullen wij de voorgestelde nieuwe crew samen beoordelen?![]()
Nee ik ben scoftig aan de reet weestquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gaan jij en je verloofde ook mee in de optocht?![]()
We moeten natuurlijk vooraf het totale grondig te wijzigen concept bespreken met 10/RTL alvorens profielen te maken voor de nieuwe crew. Hoop werk in landsbelang, mjaquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:24 schreef DrsH het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed iedee vermeld wel in de advertentie dat een Psychologisch onderzoek deel uitmaakt van de selectieprocedure![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rohrschach, Dr., Rohrschach...quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:28 schreef DrsH het volgende:
Ik wil in ieder geval de GIT en een drietal persoonlijkheidstesten uitvoeren Mogelijk dat ik ook nog Rohrschag gebruik
Bij de Rohrschach wordt veel gesjoemeld door de kandidaten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:28 schreef DrsH het volgende:
Ik wil in ieder geval de GIT en een drietal persoonlijkheidstesten uitvoeren Mogelijk dat ik ook nog Rohrschag gebruik
De vlekken in het bed van Huub en Lieke werden anders heel anders beoordeeld...quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Bij de Rohrschach wordt veel gesjoemeld door de kandidaten.
Brian zou bijvoorbeeld in iedere vlek een flamoes zien maar deze dichterlijk omschrijven als vlinder, bloem etc.![]()
Daaruit kwam duidelijk de zieke geest van Brian naar boven...quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:37 schreef demins het volgende:
[..]
De vlekken in het bed van Huub en Lieke werden anders heel anders beoordeeld...![]()
Je bent laat... Stijltang stuk?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:39 schreef F04 het volgende:
Goedemorgen!
Ja, hij rookte veel te veel. Daarom is ie ook zo jong gestorven.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:41 schreef DrsH het volgende:
Dat komt omdat wij hem op de faculteit altijd Rohrshaggie noemde
Klopt hij had vlekken op zijn longenquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Ja, hij rookte veel te veel. Daarom is ie ook zo jong gestorven.![]()
DGK wordt geschrapt?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:45 schreef FdW het volgende:
Morgen mogen we medelingen verwachten van RTL betreffende de overname van 10 en hoe men verder wil. Spannend...
Ben jij bereid zitting te nemen in het team ter beoordeling van de nieuwe DGK crew, samen met Dr. H. en ondergetekende nederige koopman?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:37 schreef demins het volgende:
[..]
De vlekken in het bed van Huub en Lieke werden anders heel anders beoordeeld...![]()
Vandaag start de keiharde Dennis campagne, gesteund door de Febo.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:54 schreef DrsH het volgende:
Zachtgekookt ei pelt hardgekookt ei
Domme opmerking. Het boeket rozen was alleen voor Lieke bestemd, de mooiste vrouw van Nedrland.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:54 schreef Sammy-S het volgende:
Sharon over de rozen van Huub en Lieke: Mooie rozen voor de verkeerde mensen.
Heel goede opmerking. Top![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
U sprak van landsbelang? Dan heeft een Demins nog nooit laten afweten! Volgaarne sta ik volledig tot de beschikking van beide heren. Misschien een leuk ideetje om mij de dames van de crew aan een nader onderzoek te laten onderwerpen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Ben jij bereid zitting te nemen in het team ter beoordeling van de nieuwe DGK crew, samen met Dr. H. en ondergetekende nederige koopman?
Plannen voor de gewenste modificaties aan het programma z.s.m. indienen.![]()
Het lijkt me dat de productiekosten van het huidige format daarvoor veel te hoog zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:46 schreef DrsH het volgende:
Ik denk dat ze teruggaan naar 1 uitzending per week (van zaterdag t/m zaterdag)
Shit, weer te laat.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:13 schreef DrsH het volgende:
...ha... kont van Nadia
Doe je dat niet zelf danquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:59 schreef demins het volgende:
[..]
U sprak van landsbelang? Dan heeft een Demins nog nooit laten afweten! Volgaarne sta ik volledig tot de beschikking van beide heren. Misschien een leuk ideetje om mij de dames van de crew aan een nader onderzoek te laten onderwerpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |