quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
De bedoeling is Natasja unaniem weg te stemmen dus geen nieuwe.![]()
Ik hoop dat Lieke ze allemaal laat barsten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:08 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nou dat is mij ook om het even, zal wel een aardige taakverzwaring voor Lieke worden want buiten die twee doen de andere dames en heren weinig dus dat wordt een hongerwinter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het aanrand incident laat waarschijnlijk sporen achter.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:11 schreef DrsH het volgende:
Zij is niet lekker en mag blijven liggen
Wat dacht je van die stem, die bakkes staat geen 5 minuten stil.quote:
Vandaar ook mijn intro KLAZIEN KWEBBELKUTquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat dacht je van die stem, die bakkes staat geen 5 minuten stil.
fysiek en geestelijk geweld , alles tegen haar, gaat haar opbreken! en Readactie maarquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Het aanrand incident laat waarschijnlijk sporen achter.
Lieke is absoluut niet kinderachtig, maar hier is een grens overschreden.
Voor een simpele procedure om DNA vast te stellen is - bij weigeing vrijwillige medewerking - een gerechtelijk bevel nodig i.v.m. de lichamelijke integrieit.
Bij Lieke werden de kleren kapotgetrokken en de slip naar beneden getrokken.
Zullen wij de voorgestelde nieuwe crew samen beoordelen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:00 schreef DrsH het volgende:
De gehele crew ontslaan en nieuw vers fruit er in![]()
![]()
![]()
Ik vind haar meer een KLAAS, ze heeft echt de bouw van een man, breed bovenlijf en geen kont of heupen. Ik vroeg gisteren al om dat stuk over die stewardess die ooit geplaatst is. Ik begin steeds meer te twijfelen of ze wel een vrouw is/was. Ik ben werkelijk nog nooit zo'n aanstellerig 'wijf' tegen gekomen, dit is overcompensatie.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:19 schreef DrsH het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn intro KLAZIEN KWEBBELKUT
Lijkt mij een goed iedee vermeld wel in de advertentie dat een Psychologisch onderzoek deel uitmaakt van de selectieprocedurequote:Op woensdag 25 juli 2007 09:23 schreef FdW het volgende:
[..]
Zullen wij de voorgestelde nieuwe crew samen beoordelen?![]()
Nee ik ben scoftig aan de reet weestquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gaan jij en je verloofde ook mee in de optocht?![]()
We moeten natuurlijk vooraf het totale grondig te wijzigen concept bespreken met 10/RTL alvorens profielen te maken voor de nieuwe crew. Hoop werk in landsbelang, mjaquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:24 schreef DrsH het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed iedee vermeld wel in de advertentie dat een Psychologisch onderzoek deel uitmaakt van de selectieprocedure![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rohrschach, Dr., Rohrschach...quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:28 schreef DrsH het volgende:
Ik wil in ieder geval de GIT en een drietal persoonlijkheidstesten uitvoeren Mogelijk dat ik ook nog Rohrschag gebruik
Bij de Rohrschach wordt veel gesjoemeld door de kandidaten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:28 schreef DrsH het volgende:
Ik wil in ieder geval de GIT en een drietal persoonlijkheidstesten uitvoeren Mogelijk dat ik ook nog Rohrschag gebruik
De vlekken in het bed van Huub en Lieke werden anders heel anders beoordeeld...quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Bij de Rohrschach wordt veel gesjoemeld door de kandidaten.
Brian zou bijvoorbeeld in iedere vlek een flamoes zien maar deze dichterlijk omschrijven als vlinder, bloem etc.![]()
Daaruit kwam duidelijk de zieke geest van Brian naar boven...quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:37 schreef demins het volgende:
[..]
De vlekken in het bed van Huub en Lieke werden anders heel anders beoordeeld...![]()
Je bent laat... Stijltang stuk?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:39 schreef F04 het volgende:
Goedemorgen!
Ja, hij rookte veel te veel. Daarom is ie ook zo jong gestorven.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:41 schreef DrsH het volgende:
Dat komt omdat wij hem op de faculteit altijd Rohrshaggie noemde
Klopt hij had vlekken op zijn longenquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Ja, hij rookte veel te veel. Daarom is ie ook zo jong gestorven.![]()
DGK wordt geschrapt?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:45 schreef FdW het volgende:
Morgen mogen we medelingen verwachten van RTL betreffende de overname van 10 en hoe men verder wil. Spannend...
Ben jij bereid zitting te nemen in het team ter beoordeling van de nieuwe DGK crew, samen met Dr. H. en ondergetekende nederige koopman?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:37 schreef demins het volgende:
[..]
De vlekken in het bed van Huub en Lieke werden anders heel anders beoordeeld...![]()
Vandaag start de keiharde Dennis campagne, gesteund door de Febo.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:54 schreef DrsH het volgende:
Zachtgekookt ei pelt hardgekookt ei
Domme opmerking. Het boeket rozen was alleen voor Lieke bestemd, de mooiste vrouw van Nedrland.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:54 schreef Sammy-S het volgende:
Sharon over de rozen van Huub en Lieke: Mooie rozen voor de verkeerde mensen.
Heel goede opmerking. Top![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
U sprak van landsbelang? Dan heeft een Demins nog nooit laten afweten! Volgaarne sta ik volledig tot de beschikking van beide heren. Misschien een leuk ideetje om mij de dames van de crew aan een nader onderzoek te laten onderwerpen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Ben jij bereid zitting te nemen in het team ter beoordeling van de nieuwe DGK crew, samen met Dr. H. en ondergetekende nederige koopman?
Plannen voor de gewenste modificaties aan het programma z.s.m. indienen.![]()
Het lijkt me dat de productiekosten van het huidige format daarvoor veel te hoog zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:46 schreef DrsH het volgende:
Ik denk dat ze teruggaan naar 1 uitzending per week (van zaterdag t/m zaterdag)
Shit, weer te laat.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:13 schreef DrsH het volgende:
...ha... kont van Nadia
Doe je dat niet zelf danquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:59 schreef demins het volgende:
[..]
U sprak van landsbelang? Dan heeft een Demins nog nooit laten afweten! Volgaarne sta ik volledig tot de beschikking van beide heren. Misschien een leuk ideetje om mij de dames van de crew aan een nader onderzoek te laten onderwerpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |