Maak je toch gewoon een photobucket account aan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik plaatste te veel naakt captures op tinypic. Toen hebben ze me geband ofzo. Al mijn captures waren in ieder geval opeens verdwenen. Sindsdien gebruikt ik geekimages. Die gaat veel beter.
edit: ik zie nu dat het de geekimages caps zijn die weg zijn. Vreemd
quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:41 schreef Pavement het volgende:
Gebeurt weinig op de streams neem ik aan ?
Ha. Ik mis 'fuck me, fuck jesus'quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Dt is de film die Huub bedoelt uitgebeeld in 30 seconden door konijnen:
http://www.angryalien.com/0204/exorcistbunnies.html
Daar komt de 5 centimeter aan wilde woeste terror aanquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:43 schreef avonne het volgende:
Nadia is weer op Dennis gekropen, zie ik.
Tja weten we ook weer hoe geloofwaardig haar verhalen zijn....NOTquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:43 schreef avonne het volgende:
Ben je mal, hij is uitgeput van zijn 'confrontatie' met Brian waarbij Huubje steeds maar niet weg wouquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
Daar komt de 5 centimeter aan wilde woest terror aan![]()
En morgen schaamt ze zich weer en gaat ze aan iedereen vragen of ze dom isquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:43 schreef avonne het volgende:
Niet in de onderste maar ze heeft er nog 3 waar hij wel inpastquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je mal, hij is uitgeput van zijn 'confrontatie' met Brian waarbij Huubje steeds maar niet weg wou![]()
Bovendien mag hij er toch niet in. Misschien wel als Nadia nog jaloerser wordt op het daten via Mundo, maar nu vast nog niet.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Schrijf ik net nog een antwoordpostSlaap lekker
![]()
trustequote:
ik ben voor het doorgaan met het stoppen van DGKquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
En: voor of tegen doorgaan of stoppen. Want ik kan het ook even niet meer volgen![]()
Wat heb ik genoten van dat topicquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:32 schreef avonne het volgende:
Scan, waarom verdwijnen jouw caps altijd
Kun je niet tinypic nemen?
Nou kan ik niet na genieten van dit topic [DGK COS #11] De date met Lesley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |