Rechts of linksom...ik vermaak me wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Gokje: staan daar voetbal-uitslagen?![]()
Tataaaa: Voetbal
(maar wees niet té uitbundig,. want de kans is aanzienlijk dat je het morgenmiddag weer keihard terug krijgt.)
"Jappie"quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:47 schreef APK het volgende:
Hé Gert, steeds als ik de sig van Jaapie zie vraag ik me af hoe het nu met jou en cali gaat.
Redenen om al dan geen ban uit te delen, en hoe het met mij en Cali gaat, worden niet besproken in de FB maar als we weer gaan zuipen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:47 schreef APK het volgende:
Hé Gert, steeds als ik de sig van Jaapie zie vraag ik me af hoe het nu met jou en cali gaat.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:42 schreef Gert het volgende:
(maar wees niet té uitbundig,. want de kans is aanzienlijk dat je het morgenmiddag weer keihard terug krijgt.)
Sorry Jappert, dat kan hier echt nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:35 schreef Jappie het volgende:
Mag je hier ook uitbundig pret hebben om iets wat je geheel toevallig bent tegengekomen op teletekst pagina 666 van RTL7 ?![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:38 schreef avonne het volgende:
yep
No problem, sir.quote:Op zondag 4 november 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
Juf... ik heb het nummertje fout![]()
Kan hier # 431 van gemaakt worden??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |