quote:Op zondag 4 november 2007 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van welke club is dat?? Heeft FC Dennis een Dark site??![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 20:09 schreef nachtzuster het volgende:
[ afbeelding ]
En we schenken nog even bij![]()
Olijfje erbijquote:Op zondag 4 november 2007 20:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar meedoe en een fles rosé open trek![]()
quote:
Onder de tafel gezopenquote:
Nope, de thee is niet sterk genoeg.quote:Op zondag 4 november 2007 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Onder de tafel gezopen[ afbeelding ]
Out dus
Ohh o.k. maar die andere drankorgels zijn foetsiequote:Op zondag 4 november 2007 21:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope, de thee is niet sterk genoeg.
Nu gaat het eindelijk een beetje overzichtelijk worden. Moeten ze niet meer doen, met 100 beginnen en er zo lang mee doorgaan.quote:
Ik was al voor rood.. Ingeborg is een topwijfquote:Op zondag 4 november 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu gaat het eindelijk een beetje overzichtelijk worden. Moeten ze niet meer doen, met 100 beginnen en er zo lang mee doorgaan.
Wij waren ook meteen voor rood. Was wel reuze spannend wel team er weg zou moeten. Nog een kwartier.quote:Op zondag 4 november 2007 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was al voor rood.. Ingeborg is een topwijf![]()
Neem het op .. Kan ik kwartiertje later de recalmes skippenquote:Op zondag 4 november 2007 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij waren ook meteen voor rood. Was wel reuze spannend wel team er weg zou moeten. Nog een kwartier.
Ik vond het niets met zoveel mensen, heb het niet echt gevolgd tot nu toe.quote:Op zondag 4 november 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu gaat het eindelijk een beetje overzichtelijk worden. Moeten ze niet meer doen, met 100 beginnen en er zo lang mee doorgaan.
Er zijn er niet veel meer over nu..quote:Op zondag 4 november 2007 21:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vond het niets met zoveel mensen, heb het niet echt gevolgd tot nu toe.
Nee, het was waarschijnlijk imposant bedoeld, maar je kreeg totaal niet de gelegenheid de mensen te leren kennen. Het had meer iets van een oppervlakkig sociaal experiment dat je als kijker niet kon volgen.quote:Op zondag 4 november 2007 21:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vond het niets met zoveel mensen, heb het niet echt gevolgd tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |