quote:Op zondag 4 november 2007 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van welke club is dat?? Heeft FC Dennis een Dark site??![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 20:09 schreef nachtzuster het volgende:
[ afbeelding ]
En we schenken nog even bij![]()
Olijfje erbijquote:Op zondag 4 november 2007 20:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar meedoe en een fles rosé open trek![]()
quote:
Onder de tafel gezopenquote:
Nope, de thee is niet sterk genoeg.quote:Op zondag 4 november 2007 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Onder de tafel gezopen[ afbeelding ]
Out dus
Ohh o.k. maar die andere drankorgels zijn foetsiequote:Op zondag 4 november 2007 21:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope, de thee is niet sterk genoeg.
Nu gaat het eindelijk een beetje overzichtelijk worden. Moeten ze niet meer doen, met 100 beginnen en er zo lang mee doorgaan.quote:
Ik was al voor rood.. Ingeborg is een topwijfquote:Op zondag 4 november 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu gaat het eindelijk een beetje overzichtelijk worden. Moeten ze niet meer doen, met 100 beginnen en er zo lang mee doorgaan.
Wij waren ook meteen voor rood. Was wel reuze spannend wel team er weg zou moeten. Nog een kwartier.quote:Op zondag 4 november 2007 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was al voor rood.. Ingeborg is een topwijf![]()
Neem het op .. Kan ik kwartiertje later de recalmes skippenquote:Op zondag 4 november 2007 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij waren ook meteen voor rood. Was wel reuze spannend wel team er weg zou moeten. Nog een kwartier.
Ik vond het niets met zoveel mensen, heb het niet echt gevolgd tot nu toe.quote:Op zondag 4 november 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu gaat het eindelijk een beetje overzichtelijk worden. Moeten ze niet meer doen, met 100 beginnen en er zo lang mee doorgaan.
Er zijn er niet veel meer over nu..quote:Op zondag 4 november 2007 21:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vond het niets met zoveel mensen, heb het niet echt gevolgd tot nu toe.
Nee, het was waarschijnlijk imposant bedoeld, maar je kreeg totaal niet de gelegenheid de mensen te leren kennen. Het had meer iets van een oppervlakkig sociaal experiment dat je als kijker niet kon volgen.quote:Op zondag 4 november 2007 21:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vond het niets met zoveel mensen, heb het niet echt gevolgd tot nu toe.
Het is niet alleen Ingeborg, het was dat grote verschil tussen ego's en sociale mensen. En de laatsten hebben gezegevierd, wat heel mooi is.quote:Op zondag 4 november 2007 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn er niet veel meer over nu..
Ingeborg[ afbeelding ]
Kan wel zijn maar ik vind haar geweldig ..quote:Op zondag 4 november 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is niet alleen Ingeborg, het was dat grote verschil tussen ego's en sociale mensen. En de laatsten hebben gezegevierd, wat heel mooi is.
Ik heb geen favoriet. Tijd!quote:Op zondag 4 november 2007 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar ik vind haar geweldig ..![]()
Die heb ik wel gezien tijdens het zappen. Ze was aan het huilen...?quote:
Sterke tante .. En met gevoelquote:Op zondag 4 november 2007 21:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die heb ik wel gezien tijdens het zappen. Ze was aan het huilen...?
Zie je ava en Yvonne uit dat tentje met die bril... Whahahaquote:Op zondag 4 november 2007 21:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die heb ik wel gezien tijdens het zappen. Ze was aan het huilen...?
WTF Doe je met een vulpotlood .. Das vragen om ellendequote:Op zondag 4 november 2007 21:41 schreef Veulen het volgende:
Van alle stomme dingen die je kan doen in de wereld...
Loop ik als de eerste de beste sukkel met een vulpotlood tegen en kastje op.
Boort dat stuk grafiet zich in me vinger en breekt af.![]()
Ben er 20 minuten mee bezig geweest om dat rot ding er weer uit te trekken.![]()
Ik schrijf meestal met vulpen of vulpotlood. Ik verkeer nog in de veronderstelling dat ik iets goeds voor het milieu doe danquote:Op zondag 4 november 2007 21:43 schreef Soury het volgende:
WTF Doe je met een vulpotlood .. Das vragen om ellende![]()
![]()
Damn.. hoe krijg je het voor elkaar?!quote:Op zondag 4 november 2007 21:41 schreef Veulen het volgende:
Van alle stomme dingen die je kan doen in de wereld...
Loop ik als de eerste de beste sukkel met een vulpotlood tegen en kastje op.
Boort dat stuk grafiet zich in me vinger en breekt af.![]()
Ben er 20 minuten mee bezig geweest om dat rot ding er weer uit te trekken.![]()
Ik liep even naar de andere kant van de kamer voor een vulpotlood. Loop dus terug terwijl ik die punt uitklik.quote:
Volgens mij zou het in een reconstructie vrijwel onmogelijk te herhalen zijnquote:Op zondag 4 november 2007 21:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik liep even naar de andere kant van de kamer voor een vulpotlood. Loop dus terug terwijl ik die punt uitklik.
Halverwege gaat de telefoon dus ik draai me om om op te nemen en tik zo dat potlood via de boekenkast in me duim![]()
Niet waar.quote:Op zondag 4 november 2007 19:35 schreef Peter6000 het volgende:
Zwak ingeschoten penalty van Makaay, de keeper had hem bijna.
Nope, ik ben aan het posten! Terwijl ik vanochtend nog riep dat ik misschien wel helemaal ging stoppen met inetten. Hoezo wispelturig...quote:Op zondag 4 november 2007 22:10 schreef Py het volgende:
Navond allemaal. Zitten jullie nu allemaal ER te kijken? De afleveringen zijn ook terug te zien. Bij de weg![]()
http://www.expeditierobinsongemist.nl/
Ingeborg![]()
Gewoon een onmogelijk stomme actie.quote:Op zondag 4 november 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij zou het in een reconstructie vrijwel onmogelijk te herhalen zijn
Gaat het inmiddels weer een beetje met je duim?
Ik moest meteen denken aan de balpen-moord.quote:Op zondag 4 november 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zou het in een reconstructie vrijwel onmogelijk te herhalen zijn
Gaat het inmiddels weer een beetje met je duim?
Hoe kom je er ook bij om dat te roepenquote:Op zondag 4 november 2007 22:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope, ik ben aan het posten! Terwijl ik vanochtend nog riep dat ik misschien wel helemaal ging stoppen met inetten. Hoezo wispelturig...![]()
In één huis wonen en dan via inet communiceren?quote:Op zondag 4 november 2007 22:21 schreef Leandra het volgende:
Damn... begin ik net op MSN iets tegen de kid te roepen die op offline staat... geen reactie, verander ik m'n nickname vervolgens in "B kom ff online!!" om daarmee zelf online te gaan... ik denk dan ziet ie t wel... geen reactie, loop ik naar boven, blijkt ie al in z'n bed te liggen![]()
![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 22:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan de balpen-moord.![]()
![]()
Erger nog: Een half uurtje geleden belde(!!!) hij mequote:Op zondag 4 november 2007 22:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
In één huis wonen en dan via inet communiceren?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |