Kun je dan vragen of ze die andere ook wil maken?quote:
Sorry, ik las het pas toen ik al terug was.quote:Op zondag 4 november 2007 18:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mot ik straks nog naar RTL kijken om jou naar mij te zien zwaaien?![]()
in jouw 'geniale' badkuipquote:Op zondag 4 november 2007 18:26 schreef APK het volgende:
[..]
Was je cheerleader in de kuip? [ afbeelding ]
Sinds Marc van Bommel in het buitenland speelt, kan de Nederlandse competitie mij gestolen worden..quote:Op zondag 4 november 2007 18:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry, ik las het pas toen ik al terug was.![]()
Maar hee: nu hoef je tenminste geen voetbal te gaan kijken.
Of hou je d'r wel van, met een CB binnen handbereik naar blote mannenbenen kijken?
Mark van Bommel!quote:Op zondag 4 november 2007 18:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sinds Marc van Bommel in het buitenland speelt, kan de Nederlandse competitie mij gestolen worden..![]()
De schoonvader van Mark is wél te bewonderen in de eredivisie.quote:Op zondag 4 november 2007 18:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sinds Marc van Bommel in het buitenland speelt, kan de Nederlandse competitie mij gestolen worden..![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 18:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar de schoonvader van Mark is wél te bewonderen in de eredivisie.![]()
Maar vooruit, als troost speciaal voor een plaatje waarin Mark voordoet wat hij gisteren bij zijn vrouw gedaan heeft.
[ afbeelding ]
Een fucking Limbo die inmiddels half Duits is.quote:
Moeilijk hè, quotje plaatsen.quote:Op zondag 4 november 2007 18:38 schreef Lobasca het volgende:
http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.volkskrant.nl/multimedia/archive/00066/Van_Bommel_haalt_uit_66813b.jpg&imgrefurl=http://steurtje.web-log.nl/steurtje/2007/08/index.html&h=425&w=610&sz=32&hl=nl&start=10&sig2=W5YxUifQxKEuNzZ2JFArdA&um=1&tbnid=MBoHcmh86uy0-M:&tbnh=95&tbnw=136&ei=bQMuR__DHoKa0wSbz-XmBQ&prev=/images%3Fq%3Dmarc%2Bvan%2Bbommel%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Dnl%26rls%3Dcom.microsoft:*:IE-SearchBox%26rlz%3D1I7DANL%26sa%3DN
Je bent jaloers op zijn prachtige bos krullen!quote:Op zondag 4 november 2007 18:38 schreef APK het volgende:
[..]
Een fucking Limbo die inmiddels half Duits is.
Ga hem voortaan maar 's nachts telefonisch terroriseren.![]()
Ben meer jaloers op zijn geld.quote:Op zondag 4 november 2007 18:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent jaloers op zijn prachtige bos krullen!![]()
Mark schijnt een héél klein pikkie te hebben.quote:Op zondag 4 november 2007 18:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent jaloers op zijn prachtige bos krullen!![]()
smoothiequote:Op zondag 4 november 2007 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ben meer jaloers op zijn geld.![]()
Ik ben een smoothy, dus dat haar boeit me niet.![]()
En bij Oranje willen ze hem niet hebben omdat het zo'n grote lul is...quote:Op zondag 4 november 2007 18:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Mark schijnt een héél klein pikkie te hebben.
Omdat hij daar zo mee werd gepest in de kleedkamer, is hij bij psv weggegaan.![]()
Uhuh. Ik denk eigenlijk dat je beter af bent met Van Bommels' naamgenoot bij de SP.quote:Op zondag 4 november 2007 18:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En bij Oranje willen ze hem niet hebben omdat het zo'n grote lul is...![]()
Wat mot ik met Harry?quote:Op zondag 4 november 2007 18:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh. Ik denk eigenlijk dat je beter af bent met Van Bommels' naamgenoot bij de SP.
http://www.wnn.nu/NL/NSC/Smoothyclub.htmlquote:
Doe je het wéér!quote:Op zondag 4 november 2007 18:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En bij Oranje willen ze hem niet hebben omdat het zo'n grote lul is...![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 18:51 schreef APK het volgende:
[..]
http://www.wnn.nu/NL/NSC/Smoothyclub.html
Wat nou?![]()
Ik heb laatst nog lekker naakt gefietst met de andere smoothy's in Madrid.![]()
Er staat een leuke foto van mij tussen, ik ging namelijk vrijwillig zonder zadel op de fiets!quote:Op zondag 4 november 2007 18:56 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga die vieze plaatjes niet bekijken
![]()
En dat maakt je dan weer schattig...quote:Op zondag 4 november 2007 18:59 schreef APK het volgende:
[..]
Er staat een leuke foto van mij tussen, ik ging namelijk vrijwillig zonder zadel op de fiets!![]()
Ik sta bijna in de top 100 door dit wezenloze gelul. 3)5
Ondertussen watquote:Op zondag 4 november 2007 19:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En dat maakt je dan weer schattig...![]()
Zo'n grote bek..maar ondertussen..
Dat was wel een goede openingszin, toch?quote:Op zondag 4 november 2007 19:05 schreef Lobasca het volgende:
Dat zul je nooit weten na ons laatste gesprek!![]()
Ge-ni-aal, om met jouw woorden te spreken...quote:Op zondag 4 november 2007 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was wel een goede openingszin, toch?
Waarom word het niet licht ? Tis al kwart over zevenquote:
De nauur is van slag..quote:Op zondag 4 november 2007 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom word het niet licht ? Tis al kwart over zeven![]()
Ohhhquote:
Ik heb je ramen zwart geverftquote:Op zondag 4 november 2007 19:14 schreef Soury het volgende:
Omdat het avond is. Heb ik geleerd op de MAVO.quote:Op zondag 4 november 2007 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 november 2007 19:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Omdat het avond is. Heb ik geleerd op de MAVO.
quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 19:44 schreef Talitha het volgende:
[..]Niet zo hard... zonder MAVO-diploma mag je hier niet posten.
![]()
Hoi !!! Hoest iequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |